ahaios_01.jpg Ολοκληρώθηκε το 33ο Ράλλυ Αχαιός, αγώνας του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου, κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνιση της με αποτέλεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα σε αρκετούς συνδυασμούς. Την πρώτη τους νίκη στον θεσμό κατάφεραν να πάρουν οι Λογοθέτης-Σπύρου με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX οι οποίοι με σταθερό ρυθμό σε όλο τον αγώνα κατάφεραν να αναρριχηθούν μέχρι την 2η θέση και στην τελευταία ε.δ., μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Παπαχριστόπουλος που προηγείτω, πήραν μια ανέλπιστη νίκη.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε το 33ο Ράλλυ Αχαιός, αγώνας του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου, κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνιση της με αποτέλεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα σε αρκετούς συνδυασμούς. Την πρώτη τους νίκη στον θεσμό κατάφεραν να πάρουν οι Λογοθέτης-Σπύρου με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX οι οποίοι με σταθερό ρυθμό σε όλο τον αγώνα κατάφεραν να αναρριχηθούν μέχρι την 2η θέση και στην τελευταία ε.δ., μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Παπαχριστόπουλος που προηγείτω, πήραν μια ανέλπιστη νίκη.

Στην 2η θέση της γενικής και 1οι F2 αλλά και 1οι Α/6 τερμάτισαν οι Αμαξόπουλος-"Alice Ricci" με ένα Peugeot 106 S16. Aπίστευτοι χρόνοι σε πολύ δύσκολες συνθήκες, κέρδισαν και 2 ε.δ., και τελικά σε κάθε ευκαιρία αποδεικνύουν ότι πλέον έχουν ανέβει επίπεδο οδηγικά και σίγουρα τους αξίζει μια ευκαιρία με μεγαλύτερο αυτοκίνητο τόσο στους Ελληνικούς όσο και στους αγώνες στην Ιταλία που συμμετέχουν.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Τζικόπουλος-Θεοχάρης με ένα Ford Escort MKII RS που κατάφεραν να κερδίζουν και την κατηγορία Ε αλλά και την Ε/11. Εκμεταλλεύτηκαν την πολύ καλή γνώση του δρόμου και έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση που τους έφερε πολύ ψηλά στη γενική σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα.

4οι γενικής τερμάτισαν οι Καραμήτρος-Πρίντεζης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX οι οποίοι την Κυριακή έκαναν κάποιους καλούς χρόνους και ανέβηκαν αρκετές θέσεις στην γενική. Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το VW Golf MKII που τερμάτισαν 2οι στην Ε/11 αλλά και 2οι στην Ε. Και αυτοί έκαναν καλή εμφάνιση παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια.

Στην 6η θέση της γενικής και 1οι Α/5 μετά από πολύ καλή εμφάνιση, τερμάτισαν οι "Motoren"-Μιχελάκης με ένα MG ZR 105. Έκαναν πολύ καλούς χρόνους με αποτέλεσμα να βρεθούν πολύ ψηλά στη γενική εμπρός από πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα.

Στην 7η θέση κατέληξαν οι Παπαχριστόπουλος-Αργυρόπουλος με το VW Golf MKIV KC. Όντως ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα αλλά αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στην τελευταία ε.δ. του αγώνα με αποτέλεσμα να κόψουν ρυθμό για να τερματίσουν και έτσι έχασαν μια νίκη που τους άξιζε με την εμφάνιση που έκαναν.

Μια θέση πίσω τους στη γενική και 1οι Α/7 τερμάτισαν οι Άκρατος-Άκρατος με το Peugeot 306 S16, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205, που τερμάτισαν και 3οι Ε αλλά και 3οι Ε/11, και Θεοδωρόπουλος-Μουρκάκης με Peugeot 106 S16.

1oi N/3 και 11οι γενικής, οι Βαρνακιώτης-Μπόκαρης με Ford Fiesta ST μετά από μάχη με τους Καρπάνο-Καρπάνο με Renault Clio RS που τερμάτισαν μια θέση πίσω τους.

17οι γενικής και 1οι Ε/10 τερμάτισαν οι Μανωλόπουλος-Κρίνας με Peugeot 205 ενώ τη νίκη στην Ν/2 πήραν οι Μαλακτάρης-Τσαούσογλου με Citroen Saxo VTS που τερμάτισαν 20οι γενικής. Στην Ε/9 κέρδισαν οι Κουνιάκης-Βαρδάκης με Peugeot 106.

Σημαντικές εγκαταλείψεις είχε ο αγώνας, Οι Καλούδης-Τσιάπας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν ούτε την 1η ε.δ. καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα στην μετάδοση του αυτοκινήτου. Επίσης εγκατέλειψαν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με το Renault Clio R3 Max αλλά και οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS, και τα 2 πληρώματα από μηχανική βλάβη.

Τελευταίος αγώνας του Κυπέλλου Ασφάλτου, στις 29-30/11 με το Ράλλυ Παλάδιο.