thumb_anavra_00.jpg Ολοκληρώθηκε το 34ο Ράλλυ Σπριντ Λίμνης Σμοκόβου. Σε ακόμα μια καταπληκτική οργάνωση της ΑΛΑΜΑΠ τα πολλά πληρώματα που συμμετείχαν (61 ξεκίνησαν τελικά) πρόσφεραν άφθονο θέαμα παρά τις δυσκολίες της ε.δ. που είχε αρκετή λάσπη σε κάποια σημεία μετά τις βροχοπτώσεις στην περιοχή τις τελευταίες ημέρες. Αρκετοί και οι θεατές που παρακολούθησαν τον αγώνα παρά το κρύο. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Μακαρώνης-Μπλάνης που οδήγησαν εντυπωσιακά το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και πέτυχαν την πρώτη τους νίκη σε επίπεδο γενικής αλλά και στα 2000+

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε το 34ο Ράλλυ Σπριντ Λίμνης Σμοκόβου. Σε ακόμα μια καταπληκτική οργάνωση της ΑΛΑΜΑΠ τα πολλά πληρώματα που συμμετείχαν (61 ξεκίνησαν τελικά) πρόσφεραν άφθονο θέαμα παρά τις δυσκολίες της ε.δ. που είχε αρκετή λάσπη σε κάποια σημεία μετά τις βροχοπτώσεις στην περιοχή τις τελευταίες ημέρες. Αρκετοί και οι θεατές που παρακολούθησαν τον αγώνα παρά το κρύο. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Μακαρώνης-Μπλάνης που οδήγησαν εντυπωσιακά το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και πέτυχαν την πρώτη τους νίκη σε επίπεδο γενικής αλλά και στα 2000+

Μακαρώνης - ΜπλάνηςΠλατής - 'EL NAK Junior'Μίχος - ΧειράκηςΚορωνιός - ΣαμπογλουΠανουργιάς - ΠολυζώηςΓαζετάς - ΦασκιώτηςΥφαντής - ΣταϊκοςΑντωνίου - ΤσαλμαντζάςΒαζάκας - ΓεμενηΚολοκύθας - ΤσιλίκαςΒλαχογιάννης - ΜπίτσηςΚούγιας - ΦαρακλιώτηςΟικονόμου - ΜπαστούνηςΚλειασιος - ΑσπρόμουγγοςΖήβας - ΛάσκοςΑναγνωστάκος - ΤσαούσογλουΑργυρίου - ΒούλγαρηςΠαντιέρας - ΑσπρόμουγγοςΤσάκαλος - ΣεβαστόπουλοςΠάζης - Παπαρήγας

Στην 2η θέση της κατηγορίας αλλά και της γενικής, τερμάτισαν οι Πλατής-"El Nak Jnr" με το Subaru Impreza WRX N9. Και αυτοί πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση αναλογιζόμενοι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν και στα 2 σκέλη του αγώνα. Πολύ θεαματικοί και ταχύς και οι Μίχος-Χειράκης που έκλεισαν το πόντιουμ της κατηγορίας. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Κορωνιός-Σαμπόγλου με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, Πανουργιάς-Πολυζώης με Subaru Impreza WRX N11, και Ζιώβας-Κουτσούμπας με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Στα 2λιτρα επικράτησαν ακόμα μια φορά οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το εντυπωσιακό Opel Corsa S1600. Tους ακολούθησαν οι Υφαντής-Στάικος με Ford Escort RS MKII που για ακόμα μια φορά ξεσήκωσαν τους θεατές με το άφθονο θέαμα που πρόσφεραν ενώ την πρώτη 3άδα έκλεισαν οι Αντωνίου-Τσαλμαντζάς με ίδιο αυτοκίνητο μετά από επίσης πολύ καλή εμφάνιση. Στην 4η θέση της κατηγορίας και 1οι Ιστορικοί, οι Βαζάκας-Γεμενή με το Ford Escort RS MKI. Την 6άδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Κολοκυθάς-Τσιλίκας με Opel Manta και Καραντάνας-Μορελά με ίδιο αυτοκίνητο.

Στα 1600 επικράτησαν μετά από πολύ καλή εμφάνιση οι Βλαχογιάννης-Μπίτσης με Honda Civic VTI εμπρός από τους Κούγια-Φαρακλιώτη με Peugeot 206 XS. 3oι οι Οικονόμου-Μπαστούνης με το Citroen C2 που μάλλον πλήρωσαν την κακή επιλογή ελαστικών στο 1ο σκέλος. Την 6άδα συμπλήρωσαν οι Κλειάσιος-Ασπρόμουγγος με Toyota Corolla AE86, Ζήβας-Λάσκος με Citroen Visa GTI και Νικολάου-Τριανταφύλλου με Toyota Corolla AE111.

Στα 1400 οι επιδόσεις από πολλά πληρώματα ήταν καταπληκτικές. Εξαιρετικοί οι Αναγνωστάκος-Τσαούσογλου που απογείωσαν το Toyota Yaris, πρόσφεραν πολύ θέαμα και έκαναν χρόνους που αντιστοιχούσαν σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών! Το ίδιο ισχύει και για τους 2ους στην κατηγορία Αργυρίου-Λάσκο που με το Toyota Starlet βρεθηκαν πολύ κοντά στους νικητές. Χαρακτηριστικό ότι στο 1ο σκέλος τα 2 πληρώματα είχαν διαφορά μεταξύ τους μόλις 4 δέκατα. Το πόντιουμ της κατηγορίας έκλεισαν οι Παντιέρας-Ασπρόμουγγος με Toyota Yaris που βρέθηκαν μόλις 7 δέκατα εμπρός από τους Τσάκαλο-Σεβαστόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο. Στην 5η θέση βρέθηκαν οι Πάζης-Παπαρήγας με ακόμα ένα Toyota Yaris ενώ την 6άδα έκλεισαν οι ¨βετεράνοι" "ΑRMA"-Κεπετζής με το Nissan Micra K11.

Άλλα νέα από τον αγώνα, η επανεμφάνιση στο χώμα μετά από αρκετό καιρό των Αγγελίδη-Γουσέτη με την "θρυλική" πλέον Μercedes-Benz 190E 2.3 16V που φρόντιζαν να "ζεστάνουν" αρκετά τους θεατές με το θέαμα που πρόσφεραν. Μακάρι να τους βλέπουμε πιο συχνά στους αγώνες! Πρώτη στο χώμα για τις Μαλακτάρη-Βαρουξή με το Fiat Seicento για τις οποίες θα τα πούμε αναλυτικότερα τις επόμενες ημέρες. Οι Δανίδης-Ανδικόπουλος εμφανίστηκαν με το νέο απόκτημα του οδηγού το (ex-Χατζητσοπάνης) Subaru Impreza WRX N12 ενώ με ίδιο αυτοκίνητο εμφανίστηκαν και οι Βέργος-Αγγελόπουλος. Στην μεγάλη κατηγορία είχαμε και την εμφάνιση των Τσέλιου-Τσέλιου με το Ford Escort RS Coshworth στην πρώτη τους απόπειρα στο χώμα ενώ και οι Αγγελέτος-Σταματίου έκαναν τα πρώτα τους βήματα με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Kαλή εμφάνιση για τους Παπαδιώτη-Κωστανάσιο με ένα Citroen Visa 4X4 στο δίλιτρα ενώ στα 1600 είχαμε την πρώτη εμφάνιση των Γκουριώτη-Τζαναβάρα με μια Toyota Corolla AE111 με τον οδηγό να αφήνει τον δεξί μπάκετ του Οικονόμου και να κάνει την πρώτη εμφάνιση ως οδηγός.

Γενικά ο αγώνας τα είχε όλα! Πολύ θέαμα, αρκετούς θεατές, ενώ η ΑΛΑΜΑΠ φρόντισε την ε.δ., παρόλες τις καιρικές δυσκολίες, όπως μόνο αυτή ξέρει! Επίσης φρόντισε και για την διασκέδαση των πληρωμάτων που συμμετείχαν στον αγώνα με την μουσική βραδιά που διοργάνωσαν στα Λουτρά Σμοκόβου όπου σημειώστε ότι "φωνητικά" την παράσταση έκλεψαν 2 αγωνιζόμενοι!

Ελπίζουμε ότι η απόφαση του προέδρου της ΑΛΑΜΑΠ Γιάννη Καραντάνα να εγκαταλείψει την διοργάνωση αγώνων να αλλάξει καθώς τέτοιοι άνθρωποι κοσμούν τον χώρο των αγώνων και μόνο θετικά συμβάλλουν σε αυτόν!