Κατάφεραν να εντυπωσιάσουν με τις επιδόσεις τους τόσο τους ειδικούς όσο και τους θεατές σε κάθε αγώνα που συμμετείχαν, κερδίζοντας την κλάσης τους σε όλους τους αγώνες και πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία Ε, την F-3 αλλά και στην F-2 και γενική κατάταξη.
Αξιοσημείωτη επίσης είναι η αξιοπιστία του αυτοκινήτου που στα 2 χρόνια που τρέχει, έχει μόνο μία εγκατάλειψη (ΔΕΘ 2007) από αστοχία υλικού σε καινούριο εξάρτημα. Πράγμα που δείχνει τις ικανότητες του οδηγού του και σαν μηχανικού μια που το citroen ΑΧ συντηρείται και εξελίσσεται από τον Κώστα Καμπουγιάννη στο συνεργείο του, στους Σοφάδες Καρδίτσας. Μέσα από τη συνεχή βελτίωση αυτοκινήτου και πληρώματος κατακτήθηκαν οι εξής τίτλοι : Πανελλήνιο κύπελλο ασφάλτινων ράλι (Ε-1600), 1η θέση Κύπελλο Βορείου Ελλάδος (1600), 1η θέση Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ράλι (Ε-1600), 2η θέση Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ράλι F-3, 5η θέση για οδηγό, 4η για συνοδηγό. Για το 2009 τα σχέδια είναι προς το παρόν αβέβαια μετά την ξαφνική απόφαση της ΕΘΕΑ να μην βαθμολογείται το Citroen ΑΧ στα πρωταθλήματα, αλλά μόνο στην κλάση του. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τους αγώνες τους, στο blog του συνοδηγού στο διαδίκτυο http://sakinen.blog.com/ καθώς και να δείτε φώτο. Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους στο e-mail : Την προσπάθειά τους το 2008 στήριξαν οι : Σωτήρης Γρηγορίου (Γρηγορίου Racing-Τρίκαλα) Παναγιώτης Καραγκιοζόπουλος (car racing team – Ελασσόνα) (Δελτίο Τύπου) |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας