bralos_07.jpg Άνοιξε η αυλαία του κυπέλου ασφάλτινων sprint με το 1ο sprint Mπράλου που διοργάνωσε με επιτυχία η ΑΛΑΛ σε μία όμορφη ειδική που στα τελευταία χιλιόμετρα ήταν ντυμένη στα λευκά. Η ασθενής χιονόπτωση των προηγούμενων ημερών βοήθησε στην κινδυνολογία για πιθανή ακύρωση του αγώνα κάτι που δεν συνέβη χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες  της ΑΛΑΛ και της Nομαρχιακής Aυτοδιοίκησης Φθιώτιδος.

Ενημέρωση


  Άνοιξε η αυλαία του κυπέλου ασφάλτινων sprint με το 1ο sprint Mπράλου που διοργάνωσε με επιτυχία η ΑΛΑΛ σε μία  όμορφη ειδική που στα τελευταία χιλιόμετρα ήταν ντυμένη στα λευκά. Η ασθενής χιονόπτωση των προηγούμενων ημερών βοήθησε στην κινδυνολογία για πιθανή ακύρωση του αγώνα κάτι που δεν συνέβη χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες  της ΑΛΑΛ και της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Φθιώτιδος.

Τα πληρώματα βρέθηκαν σε δύσκολη θέση καθώς έπρεπε να κάνουν τη σωστή επιλογή ελαστικών και ο λόγος ήταν ότι σε κάποια σημεία είχε αρχίσει να στεγνώνει ενώ στα τελευταία χιλιόμετρα όπου είχε πέσει χιόνι παρέμενε βρεγμένη. Σε δυσκολότερη θέση βρέθηκαν οι οδηγοί  της κατηγορίας των 1400cc που με τους φετινούς κανονισμούς  θα εκκινούν 1οι σε κάθε αγώνα. Σε αντίθεση με ότι γνωρίζαμε μέχρι τώρα, ο  πρωταθλητής Ελλάδος στην Α5, Γιάννης Παπαδημητρίου είχε το Νο 1 και ο πρωταθλητής Ελλάδος Παναγιώτης Χατζητσοπάνης  είχε το Νο 76.

2000+cc
Πρώτο χρόνο γενικής και νικητές της κατηγορίας αναδείχθηκαν οι Χατζητσοπάνης-Ανδρικόπουλος με το Mitsubishi Lancer ΙΧ έχοντας 21 δευτερόλεπτα πίσω τους, τους Κυρίτση-Πολίτη επίσης με Mitsubishi Lancer IX. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Μακαρώνης -Μπλάνης με Mitsubishi Lancer VIII σημειώνοντας μία ακόμη καλή επίδοση μετά από αυτή στο χωμάτινο sprint της Μακρυράχης. Σε αυτή την κατηγορία είχαμε και την συμμετοχή των 2 Porsche των Τσάπαλου και Σταφυλοπάτη και του θηριώδες Peugeot 504 V6 Coupe του κ. Καρύδα που κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις.

2000cc
Πρώτο χρόνο στην κατηγορία τους σημείωσαν οι Παπαδιώτης -Κωστανάσιος με το γνωστό ασημί Renault Clio Williams καλύπτοντας διαφορά 3 δευτερολέπτων που είχαν στο 1o σκέλος με το Renault Clio R3 και πλήρωμα τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη  με τους δεύτερους να αντιμετωπίζουν κάποια μικρά προβλήματα  με τη ρύθμιση στο γκάζι. Στο 2ο σκέλος τερμάτισαν 6 δευτερόλεπτα μπροστά τους και ετσι κατέκτησαν την 1η θέση.
Τους ακολούθησαν οι Βελάνης-Βελανης  χαρίζοντας στους θεατές γρήγορα περάσματα με το
Ford Escort RS 1600cc  κερδίζοντας τα υπόλοιπα έξι ιστορικά της κατηγορίας. Αξίζει να σημειώσουμε τα πολύ γρήγορα περάσματα των Χαλιβελάκη-Μαχαίρα με το Peugeot 206 kit car και τον 3ο χρόνο στο 1ο σκέλος που αν δεν είχε έξοδο στα τελευταία χιλιόμετρα του 2ου σκέλους ίσως η τριάδα να ήταν διαφορετική.

1600cc
Στα 1600cc ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Γιαννιώτες Τσιούρης-Λάππας με Peugeot 106 rallye χωρίς να δεχθούν πίεση από τους Ανδρεάδη (Αμερικάνο)-Σαίνη με 106 s16 με διαφορά 12 δευτερόλεπτων.Nα σημειωθεί η επιστροφή στο bucket του κ. Ανδρεάδη που μας έδειξε ότι το να πηγαίνεις γρήγορα δεν είναι κάτι που ξεχνιέται  εύκολα. Ελπίζουμε  να τον ξαναδούμε και σε άλλους αγώνες. Τρίτοι αναδείχθηκαν μετά από καλή επίδοση οι Γάτσος-Αμαραντίδου με Peugeot 205. Σε αυτή την κατηγορία υπήρξε έξοδος στα μισά του 2ου σκέλους των Κυριακόπουλου-Τριπιντή με Peugeot 106 s16 που κινήθηκαν αρκετά γρήγορα και ίσως να άλλαζαν κάτι στην κατάταξη. Νικητές στα ιστορικά σε σύνολο τεσσάρων οι Χωριανόπουλος-Δημητρόπουλος με το πράσινο Audi 80 gt. 

1400cc
Στην κατηγορία που άνοιξε τον αγώνα ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος και το αποτέλεσμα διαμορφώθηκε μετά την ποινή 3 λεπτών  για αργοπορία που δέχθηκαν οι πάντα γρήγοροι Πάζης-Παπαρήγας με Toyota Yaris. Ετσι η 1η θέση πέρασε στα χέρια των Μπασδέλη-Ξυδάκη με  το λευκό Nissan Micra έχοντας διαφορά 2 δευτερολέπτων από τους Έξαρχο-Καραδημήτρη με Toyota Yaris . Tην 3η θέση κατέκτησαν οι  Σταμόπουλος-Βαρουξή με το εργοστασιακό Peugeot 205 έχοντας 4ους με 3 δευτερόλεπτα πίσω τους το Peugeot 106 rallye με τους Καλογηρά-Βασιλείου. Συνολικά 4 πληρώματα δέχθηκαν ποινή χωρίς να υπάρξει κάποια σημαντική αλλαγή στην κατάταξη. Νικητές στα ιστορικά αναδείχθηκαν οι Μητρόπουλος-Μπουναξός με  Ford escort 1300 gt.           

To 1o Ράλλυ Σπριντ Μπράλου ήταν ένας ωραίος αγώνας από την ΑΛΑΛ που αποζημίωσε όσους αψήφισαν το κρύο και απόλαυσαν το όμορφο τοπίο που είχε διαμορφωθεί μετά την χιονόπτωση στα τελευταία χιλιόμετρα. Θεαματικά περάσματα από τους Πανουργιά-Δικοπούλου, Πάζη-Παπαρήγα, Παπαδιώτη-Κωστανάσιο, Τσιούρη-Παππά. Γρήγορα και έμπειρα περάσματα και από τους οδηγούς των ιστορικών αυτοκινήτων που ξεσήκωσαν τους θεατές καθώς κάποιοι από αυτούς άφησαν κατά μέρος τα χρονόμετρα και μπαίνοντας στις στροφές όπως μόνο τα πισωκίνητα μπορούν. Ο αγώνας είχε και άρωμα γυναίκας καθώς ήταν αρκετές οι γυναικείες παρουσίες στα bucket. Aς ελπίσουμε η οικονομική κρίση να μην επηρεάσει  τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να βλέπουμε αρκετές συμμετοχές σε κάθε αγώνα.