korinthou01vovos.jpg Πρεμιέρα για το ΠΠΡ του 2009 με το χωμάτινο 13ο Rally Κορίνθου που είχε ως κέντρο το Λουτράκι. Οι περισσότεροι κορυφαίοι συνδυασμοί έδωσαν το παρών και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για ένα καλό ξεκίνημα της φετινής σεζόν. Νικητές, το φαβορί του αγώνα, Bωβός-ΕΛ ΕΜ με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που προετοιμάζει η Ralliart Italy, που αν και στο 1ο loop είχαν αντίπαλο,κυρίως λόγω κακού set up, στο 2ο loop βρήκαν τις ρυθμίσεις που τους βόλεψαν και γράφοντας κορυφαίους χρόνους, "καθάρισαν" την υπόθεση νίκη, παρά και το πρόβλημα που είχαν στην τελευταία ε.δ. με το ψυγείο του αυτοκινήτου. Στην ουσία το πλήρωμα πραγματοποίησε μια πολύ καλή προπόνηση, εν όψει της συμμετοχής τους στο Rally Ακρόπολις με το ίδιο αυτοκίνητο διεκδικώντας μια διάκριση ανάμεσα στους συμμετέχοντες του PWRC.

Ενημέρωση


  Πρεμιέρα για το ΠΠΡ του 2009 με το χωμάτινο 13ο Rally Κορίνθου που είχε ως κέντρο το Λουτράκι. Οι περισσότεροι κορυφαίοι συνδυασμοί έδωσαν το παρών και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για ένα καλό ξεκίνημα της φετινής σεζόν.
Νικητές, το φαβορί του αγώνα, Bωβός-ΕΛ ΕΜ με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που προετοιμάζει η Ralliart Italy, που αν και στο 1ο loop είχαν αντίπαλο,κυρίως λόγω κακού set up, στο 2ο loop βρήκαν τις ρυθμίσεις που τους βόλεψαν και γράφοντας κορυφαίους χρόνους, "καθάρισαν" την υπόθεση νίκη, παρά και το πρόβλημα που είχαν στην τελευταία ε.δ. με το ψυγείο του αυτοκινήτου. Στην ουσία το πλήρωμα πραγματοποίησε μια πολύ καλή προπόνηση, εν όψει της συμμετοχής τους στο Rally Ακρόπολις με το ίδιο αυτοκίνητο διεκδικώντας μια διάκριση ανάμεσα στους συμμετέχοντες του PWRC.

H 2η θέση της γενικής πρόσφερε και αυτή μάχη και μάλιστα μέχρι την τελευταία ε.δ. του αγώνα. Μετά την 2η ε.δ. του αγώνα οι Νάσουλας-Πατρικούσης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX (ex-Top Run) δημιούργησαν μια διαφορά της τάξης των περίπου 11'', την οποία οι Πίτσος-Καραπαπαζής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ε.δ. με ε.δ άρχισαν σιγά σιγάνα "ψαλιδίζουν" με αποτέλεσμα τα 2 πληρώματα να λύσουν τις διαφορές τους στην τελευταία ε.δ. του αγώνα (μόλις 4''5 η διαφορά τους πριν από αυτή). Εκεί ο Νάσουλας πραγματοποίησε πολύ καλό χρόνο, κερδίζοντας παράλληλα και την ε.δ., και κατάφερε να διατηρήσει την 2η θέση αφήνοντας τον Πίτσο με την τελευταία θέση του πόντιουμ.

Μετά από αρκετό καιρό, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και ένα νέο αυτοκίνητο στα Ελληνικά ράλλυ με ένα γνώριμό μας πλήρωμα φυσικά που έκανε την επανεμφάνιση του στο ΠΠΡ. Ο λόγος, για τους Χαλκιά-Μαχαίρα, που συμμετείχαν στον αγώνα με το νέο τους απόκτημα, ένα Subaru Impreza WRX N14. Σε έναν διερευνιτικό λοιπον αγώνα για αυτούς κατάφεραν να κάνουν καλούς χρόνους διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό και εκμεταλλευόμενοι κάποιες εγκαταλείψεις ανέβηκαν στην 4η θέση, αποτέλεσμα σίγουρα ικανοποιητικό.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ πολύ θετική ήταν και η εμφάνιση των Δοντά-Τσαούσογλου στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που τους έδωσε την 6η θέση στη γενική την οποία κέρδισαν από τους Κωνσταντακάτο-Πάλλα με ίδιο αυτοκίνητο στην τελυταία ε.δ. του αγώνα οι οποίοι αντίστοιχα τερμάτισαν 7οι. Σε αυτή την μάχη ενεπλάκησαν και οι Δασκαλόπουλος-Τσιούκας με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που όμως έμειναν 8οι.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Μουρίκης-Κουζιώνης με Mitsubishi Lancer RS Evolution VI και Τσίλης-Μαυροδής με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII.

Στην F2 νικητές αναδείχτηκαν οι "Gaston Jnr"-Γιαννόπουλος με Peugeot 106 S16 που κινήθηκαν αρκετά γρήγορα ενώ παράλληλα τερμάτισαν και 12οι γενικής. Τους ακολούθησαν οι Ζούνης-Δεμερτζής με MG ZR και Καβαλαράκης-Σκορδυλάκης με Peugeot 206.

Πολύ κοντά στους νικητές της F2, μόλις 12''7 πίσω τους, βρέθηκαν οι Πανταζόπουλος-Τσικρικάς με μια Toyota Corolla AE86 με την οποία κινήθηκαν πολύ γρήγορα προσφέροντας άφθονο θέαμα και κέρδισαν την κατηγορία Ε και την Ε/10. Μια θέση πίσω τους ακόμα ένας από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα. Ο λόγος για τους Αγγελίδη-Γουσέτη με την γνωστή Μercedes-Benz 190E 2.3 16V που κέρδισαν την Ε/12 ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Χατζηγάκης-Τόλιας που και αυτοί κέρδισαν τους θεατές με τις γωνίες τους αλλά και την Ε/11.

Στην Α/5 είχαμε τις μεγαλύτερες ανατροπές του αγώνα. 6 διαφορετικοί σνδυασμοί προηγήθηκαν κατά την διάρκεια του αγώνα. Τελικά η νίκη κατέληξε στους Κόντη-Τζόγια με Toyota Yaris oι οποίοι τερμάτισαν εμπρός από τους Καπνιά-Σεβαστόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο.

Στα Ιστορικά η νίκη κατέληξε στους Καλτσούνη-Περίδη με Opel Kadett GT/E, εμπρός από τους "Castor"-Τσάδαρη με Porsche 924 και Ανδριόπουλο-Μπογιαντζή με Toyota Celica. Στην ομάδα Τ είχαμε μόλις μια συμμετοχή στον αγώνα, τους Χεκιμιάν-Κάκαλη με Daihatsu Terios.

Ας δούμε όμως και τις εγκαταλείψεις του αγώνα. Οι Κύρκος Jnr-Aνδριανόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, όπως συνηθίζουν στους τελευταίους αγώνες, στο 1ο loop βρέθηκαν πολύ κοντά στους νικητές κερδίζοντας τις 2 από τις 3 ε.δ. αλλά και πάλι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αρχικά με την τρόμπα βενζίνης και στην συνέχεια με ένα κομμένο μπαλάκι που τους οδήγησε στην εξέδρα των θεατών. Πάντως δείχνουν να έχουν την ταχύτητα που χρειάζεται και αν βελτιωθούν στην "διάρκεια" τους θα έχουν όλες τις προυποθέσεις για να πρωταγωνιστίσουν. Καλή εμφάνιση και για το έταιρο πλήρωμα της οικογένειας Κύρκου. Οι Λάμπρος Κύρκος-Πολυζώης επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX βρισκόταν 5οι γενικής μετά και την 2η ε.δ. αλλά στην επόμενη είχαν ένα κλατάρισμα και ενώ σταμάτησαν να το αλλάξουν έσπασε ο γρύλλος με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να το αλλάξουν και μην θέλοντας να ρισκάρουν κάποια μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο σταμάτησαν την προσπάθεια τους. Στην 1η ε.δ. του αγώνα σταματησαν την προσπάθεια τους και οι "ΤΑΖ"-Σουκούλης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από πρόβλημα στον κινητήρα.

Αρκετές και οι εγκαταλείψεις στην μάχη της F2. Eντυπωσιακή εμφάνιση των Οικονόμου-Γκουργιώτη με το Citroen C2 στην 1η ε.δ. του αγώνα, αλλά στην επόμενη είχαν έξοδο που τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθεια τους ενώ μετά το τέλος της 2ης ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Γκάλλο-Δεληγιάννης με το Peugeot 206 από συμπλέκτη.

Οι εγκαταλείψεις τις Α/5 ήταν αρκετές και μάλιστα διαδραμάτισαν μεγάλο ρόλο στην έκβαση της νίκης. Αρχικά προηγήθηκαν οι Μακαρώνης-Μπλάνης που μέχρι και την 4η ε.δ. έκαναν εξαιρετική εμφάνιση αλλά στην 5η εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη. Στην συνέχεια την σκυτάλη πήραν οι Χαιδάς-Παναρίτης με ίδιο αυτοκίνητο όμως και αυτοί εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην ίδια ε.δ.. Αλλά και οι "ΑΡΜΑ"-"ΑΡΜΑΚΙ" με το Nissan Micra K11 που λογικά θα έπαιρναν με την σειρά τους την 1η θέση εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. από έξοδο. Έτσι μετά και την προτελευταία ε.δ. 1οι βρισκόταν οι Αγγελέτος-Πρινέας με Toyota Yaris αλλά αυτοί εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα. Η νίκη λοιπόν, προσωρινά, έπεσε στα χέρια των Κοτσίκη-Φούκη με ένα VW Polo αλλά και αυτοί δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους καθώς μετά τον τερματισμό του αγώνα αποκλέιστηκαν από την οργάνωση καθώς δεν πέρασαν μέσα από τα φωτοκύτταρα του τερματισμού της 2ης ε.δ. καθώς είχαν την "στιγμή" τους ακριβώς πριν από αυτά.

Κάπως έτσι λοιπόν ολοκληρώθηκε η πρεμιέρα του ΠΠΡ, δυστυχώς όμως με την παντελή έλλειψη των θεατών! Ελάχιστοι παρακολούθησαν τον αγώνα και ελπίζουμε στην συνέχεια του πρωταθλήματος να μην έχουμε τόσο μικρή προσέλευση θεατών! Επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, το επίσης χωμάτινο, 31ο Ολυμπιακό Ράλλυ στην περιοχή του Πύργου.


Video


13o Rally Κορίνθου



13o Rally Κορίνθου