Κυριοι,
Δια της παρουσης,θα ηθελα να φερω εις γνωσιν σας, ενα περιστατικο που ελαβε χωραν κατα την διαρκεια του 37ου Ραλλυ Μ.Ροδο 2009. Βρισκομενος στον ΣΕΧ 4 Δοκος ΙΙ,υπο καθεστως parc ferme, μεχρι η οργανωση και οι αγωνοδικες να αποφασισουν την ακυρωση της πεμτης Ε.Δ.,ελαβα ενα τηλεφωνημα απο φιλο των αγωνων ο οποιος βρισκοταν μεσα στην πεμπτη διαδρομη,ο οποιος με ενημερωσε οτι οι ενδιαμεσοι και οι φυλακες τα μαζεψαν και εφυγαν, πραγμα που σημαινε οτι η Ε.Δ. δεν θα γινοταν λογω λασπης.  
Λιγη ωρα αργοτερα, οι κριτες της αφετηριας της τεταρτης Ε.Δ. μας ενημερωσαν οτι η Ε.Δ. θα γινει κανονικα και οτι στον τερματισμο της θα παρουμε μια εναλλακτικη διαδρομη, ωστε να παρακαμψουμε την πεμπτη διαδρομη και να παμε κατ’ευθειαν στην εκτη. Τοτε, (επειδη ειχαν ηδη περασει 45 λεπτα) ζητησα απο τον κριτη να περασει καποιο «0» πριν και αν ξεκινησουμε, ωστε να διασφαλισουμε την ασφαλεια των θεατων και την δικη μας. Οντως ξεκινησε ενα Range Rover με πληρωμα τους κ.κ. Ματσουκα και Γκοντο, οι οποιοι περασαν την Ε.Δ. και μολις την τελειωσαν εδωσαν το «ο.κ.» για να ξεκινησουμε. Μεχρι εδω (σχεδον) ολα καλα και σωστα.

     Με το που φτασαμε στο stop της ειδικης ο κ. Γ. Γκοντος μας εδωσε ενα φυλλο χαρτιου με μια εναλλακτικη διαδρομη. Μολις το ειδα τον φωναξα και του ειπα οτι μου δινει λαθος εναλλακτικη, την στιγμη που αυτη που διαβαζα με καθοδηγουσε να κανω τα πρωτα 18 χλμ της πεμτης Ε.Δ. και μετα να βγω μεσω εναλλακτικης στο stop της Ε.Δ. Η απαντηση του ηταν «αυτη ειναι η εναλλακτικη». Εγω επεμεινα στην αποψη μου και μου ξαναειπε με πολυ εντονο και επιτακτικο υφος «αυτη ειναι η διαδρομη και ξεκινα να πας».

     Γνωριζοντας οτι η πεμπτη Ε.Δ. δεν θα πραγματοποιηθει καθως επισης οτι σε αυτον τον αγωνα διεκδικουσαμε το πρωταθλημα, ειναι ευκολο να αντιληφθει κανεις την συγχηση στην οποια η κατασταση αυτη με εφερε καθως και την τεραστια ευθυνη που οι μετεπειτα αποφασεις μου θα επρεπε να εμπεριεχουν. Αποφασισα λοιπον να κατευθυνθουμε στην εκκινηση της πεμπτης Ε.Δ. (μιας που ο χρονος πιεζε) και να δουμε τι θα συναντουσαμε εκει.

     Πραγματι, 5 λεπτα αργοτερα φτασαμε στον ΣΕΧ της πεμπτης Ε.Δ. οπου βρηκαμε το συνεργειο μεσα στο αυτοκινητο του με ολα τα πραγματα μαζεμενα και ετοιμοι να ξεκινησουν να φυγουν. Τους ερωτησα τι πρεπει να κανουμε και οι ιδιοι εξεδηλωσαν αγνοια. Πηρα τηλεφωνο την οργανωση και αφου μιλησα με δυο ανθρωπους με ενημερωσαν οτι την σωστη εναλλακτικη την ειχε το συνεργειο που εφευγε για το σπιτι του. Μου την εδωσαν (κρατωντας την λανθασμενη) και με εδιωξαν για να κατευθυνθω στην εκτη Ε.Δ.

     Απο το σημειο αυτο και μετα, ολα κυλησαν σωστα μεχρι την ραμπα του τερματισμου.

     Τωρα θα ηθελα να θεσω μερικα ερωτηματα, τοσο σε εσας οσο και στην Α.Λ.Α. που επελεξε τον κ.Γ.Γκοντο για την θεση του αγωνοδικου.

    • Τι δουλεια ειχε ο κ.Γκοντος (αγωνοδικης) στην θεση του αμοιβου αυτοκινητου «0»? Μηπως η θεση του ειναι στην γραμματεια του αγωνα η το πολυ πολυ για καποια ωρα στο service park? Επειδη τυγχανει να τον γνωριζω καλα, μαλλον ηθελε να κανει καμμια βολτιτσα στις Ε.Δ.
     • Τι δουλεια ειχε ο κ.Γκοντος να μου δωσει την εναλλακτικη? Ο κριτης γιατι ηταν εκει?
     • Πως οι αγωνοδικες αποφασισαν την ακυρωση της πεμπτης Ε.Δ. με το ενα απο τα τρια μελη τους να κανει βολτες στις Ε.Δ.?
     • Οταν μου εδωσαν την λαθος εναλλακτικη διαδρομη, μηπως υπεγραψα πουθενα ωστε να πιστοποιειται οτι την παρελαβα? Φυσικα και οχι, οποτε αγωνοδικες και οργανωση ηταν «κρεμασμενοι».
     • Τι θα γινοταν με την καταταξη του αγωνα (και του πρωταθληματος κατ’επεκταση) αν περνωντας το ποταμι της απλης διαδρομης αναμεσα στην τεταρτη και την πεμπτη Ε.Δ., μας επαιρνε το ρεμα η πιο απλα απο τα νερα μας εσβηνε ο κινητηρας?

     Επειδη στην 28χρονη σταδιοδρομια μου στους αγωνες ραλλυ, δεν εχω δωσει ποτε δικαιωματα και σεβομενος το εργο των κριτων και στελεχων των αγωνων, προσπαθω (και ειμαι) ιδιαιτερα φιλικος και ευγενικος μαζι τους, περιμενω να με ενημερωσετε για τις ενεργειες που προτιθεστε να κανετε σχετικα με το περιστατικο που σας περιεγραψα πιο πανω και να επιρηψετε τις ευθυνες εκει που αναλογουν.

     Μετα τιμης,
     Λ. Μελετοπουλος (“El-Em”)