Ενημέρωση
Στην 2η θέση της γενικής αλλά και της κατηγορίας 2000+ τερμάτισαν οι Διονύσης Σπανός/Σωτήρης Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12B και μόλις 1''72 πίσω από τους νικητές. Και αυτοί κινήθηκαν γρήγορα βελτιώνοντας αρκετά τον χρόνο τους ενώ ανήκουν στα πληρώματα που πέρασαν το σημείο με το πρόβλημα πριν απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα που είχαν εγκαταλείψει με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο. Παρόμοια εξελίχθηκε και η μάχη για την 3η θέση της γενικής και της "μεγάλης" κατηγορίας όπου οι Στέλιος Λαϊνόπουλος/Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με το Subaru Impreza WRX να επικρατούν για 3''19 των Γιώργου Κλουβάτου/Ανδρέα Βλαχογένη με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με τους τελευταίους να χάνουν χρόνο στο επίμαχο σημείο.
Στην κατηγορία των 1601-2000 επικράτησαν οι Μπάμπης Γαζετάς/Παναγιώτης Χαλάτσης με το Opel Corsa S1600 ενώ τους ακολούθησαν οι Σάββας Λευκαδίτης/Βαγγέλης Άκρατος με το Peugeot 206 KC. 3oι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Aνδρέας Καροτσιέρης/Παναγιώτης Κατάρας με το Ford Escort MKI.
Στην κατηγορία των 1401-1600 νικητές αναδείχτηκαν οι Γιάννης Χεκιμιάν/Νίκος Λαδογιάννης με το Daihatsu Sirion γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους. Αρκετά πιο πίσω τους ακολούθησαν οι Αντώνης Κωτσόπουλος/Γιάννης Κόλλιας με το Citroen Saxo VTS και οι Κων/νος Μαυραγάνης/Δημήτρης Δημητρόπουλος με Toyota Corolla AE111.
Tέλος στην κατηγορία εώς 1400, η νίκη πήγε στους Θανάση Τσάκαλο/Βαγγέλη Σεβαστόπουλο που επικράτησαν των Θόδωρου Τσάκαλου/Σπύρου Τσέλιου ενώ 3οι ακολούθησαν οι Δημήτρης Χαϊδάς/Θανάσης Τσιούκας, όλοι τους με Toyota Yaris.
Όσον αφορά το περιστατικό που αναφέραμε σας παρουσιάζουμε πως το περιέγραψε ο οδηγός του πληρώματος Νο35, Χρήστος Δάρας, στο 4tforum.gr:
"Καλημερα.
Αισθανομαι την υποχρεωση, απεναντι σε οσους συμμετεχουν στο
σπορ, οδηγους, μηχανικους, οργανωτες κλπ, να παραθεσω οσο μπορω, με
περισσοτερη ακριβεια και αντικειμενικοτητα, τα γεγονοτα που ελαβαν χωρα
μπροστα στα ματια μου.
Λοιπον λιγο πριν τον ενδιαμεσο 13 σε μια 3Α
κλειστηκα νωρις χωρις να υπολογισω σωστα το αναχωμα-λακκουβα, το
αυτοκινητο σηκωθηκε λιγο στους δεξιους τροχους και πηγε ευθεια. Ευτυχως
ακινητοποιηθηκε χωρις να βγουμε απο το δρομο.
Οπισθεν και παμε αλλα ηταν προφανες οτι το ακρομπαρο ειχε λαβωθει. Ετσι με δευτερα θα προσπαθουσαμε να τερματισουμε.
Ακολουθουσε
μια 6Α διαρκειας που εκλεινε σε 3 και αμεσως 3Δ. Στριβοντας την
αριστερη ειδαμε το πληρωμα με τον αριθμο 19 να μας προειδοποιει και
βεβαια τριγωνο και roadbook OK. Εκοψα πολυ αλλα και παλι το τιμονι, που
ειχε επιδεινωθει εστειλε το αυτοκινητο ευθεια και σταματησε στο χωμα 3-4
μετρα πριν το Celica. Ηταν προφανες οτι δεν μπορουσαμε να συνεχισουμε,
αλλα δισταζα να λυθω και να βγω αφου ηξερα οτι πισω ερχοταν το σουμπαρου
με τον αριθμο 36 και δεν ημουν καθολου σιγουρος οτι ο κριτης θα το
σταματουσε αφου ηταν απων σε οτι ειχε γινει μεχρι τωρα. Εδω να σημειωσω
οτι το πινακιδακι του ενδιαμεσου εγραφε 12 αλλα στην πραγματικοτητα ηταν
το 13, 1,7 χιλιομετρα πριν τον τερματισμο. Δηλαδη σε περιπτωση
ατυχηματος θα λεγαμε οτι ειμασταν στο 12 ή στο 13 ?
Μολις καταλαβα
οτι εφθασε και το σουμπαρου και το πληρωμα βγηκε απο το αυτοκινητο ,
βγηκαμε και εμεις, και ολοι μαζι (τρια πληρωματα) σπρωξαμε το αυτοκινητο
μας στην ακρη σε μια εσοχη του δρομου ,ωστε να μην εμποδιζει και
ειδοποιησαμε τον αλυταρχη για την κατασταση. Πρωτα μιλησε μαζι του ο
οδηγος του 19 και μετα απο λιγο και εγω. Ολα αυτα εχουν καταγραφει απο
την καμερα του αυτοκινητου.
Η κατασταση ηταν σαφης: το νο 19 ηταν πανω στην αγωνιστικη γραμμη και καθιστουσε την διελευση των υπολοιπων επικινδυνη!
Μας
εγραψε στα παλια του τα παπουτσια, ενω ηταν πολυ απλο με τη βοηθεια
ενος 4Χ4 να μετακινηθει και η celica σε ασφαλες σημειο μολις 5 μετρα
μακρια και εκτος αγωνιστικης γραμμης. Αντ'αυτου μας ζητησε και να μην
προσπαθουμε να προειδοποιησουμε τα υπολοιπα πληρωματα, θεωρωντας πως το
τριγωνο και το OK στο roadbook ηταν αρκετα.
Υπηρχε ομως σαφεστατο
θεμα γιατι τα ερχομενα αγωνιστικα εβλεπαν το τριγωνο και λιγο μετα το
BMW μου στην ακρη και θεωρουσαν πως η προειδοποιηση αφορουσε αυτο, χωρις
βεβαια να μπορουν να γνωριζουν, οτι υπαρχει λιγο πιο κατω και σε
επικινδυνο σημειο και αλλο αυτοκινητο.
Ετσι μειναμε εκει (ο κριτης πισω στο αυτοκινητο του) να προσπαθουμε να αποφευχθει το μοιραιο!
Αφου
περασαν και τα υπολοιπα αυτοκινητα και τελειωσε το δευτερο σκελος
περιμεναμε, σιγουροι πως θα ερθει καποιος να μετακινησει το αυτοκινητο.
Τοτε εμφανιστηκε ο πλοηγος με το 0 στις πορτες που περασε χωρις να ασχοληθει περαιτερω!
Προφανως ηταν εκει για μια γρηγορη βολτα και οχι για την ασφαλεια.
Τοτε ο κριτης μας ειδοποιησε οτι το τριτο σκελος ειχε ξεκινησει!
Εξαλλοι ολοι μας μιλησαμε ξανα με τον αλυταρχη, ο οποιος μας ειπε οτι οι αναφορες που ειχε, ηταν οτι δεν υπηρχε προβλημα.
Φυσικα καταλαβαινετε πως εχω τραβηξει πολλες φωτογραφιες για του λογου το αληθες.
Προσπαθωντας
να προστατεψουμε ολους οσους θα περνουσαν, πηραμε μια κορδελα που ειχε ο
κριτης και τη δεσαμε στο αυτοκινητο και σε ενα πασαλακι με τον (λαθος)
αριθμο του ενδιαμεσου.
Καταλαβαινετε οτι καποια αυτοκινητα πουλησαν τελειως το περασμα, καποια περασαν στον ποντο, καποια πηγαν στο χωμα!
Εντυπωσιακοτερος
ολων ο Χεκιμιαν που πηγαινοντας με τις πορτες πανω στη σελικα , το
εσωσε τελευταια στιγμη, και μπορεσε και εστριψε τη δεξια που
ακολουθουσε.
Δυστυχως το νο 36 δεν τα καταφερε. Ο ανθρωπος επαιζε για την πρωτη θεση στη γενικη και αν δειτε χρονους θα καταλαβετε γιατι :
α) στο πρωτο περασμα ηταν πισω απο τον Σπανο 0,44 sec και μπροστα απο τον Κλουβατο 0,08!!!
β)
το προηγουμενο αυτοκινητο απο αυτον ηταν το ιστορικο κατηγοριας 1 BMW
μας. Καναμε το πρωτο περασμα σε 14.02 και το σουμπαρου που ακολουθουσε
σε 12,11!
Ο ανθρωπος ζητησε τριλεπτο για το επομενο περασμα και φυσικα οι ανευθυνοι τον αγνοησαν!
Και οχι μονο αυτο αλλα του ειπαν στο κοντρολ οτι ο δρομος ειναι ελευθερος και τα αυτοκινητα ειχαν μετακινηθει!
Να
σημειωσω εδω οτι ο κυριος Μιλτος Ανδριοπουλος οδηγος της σελικα παρα
την ηλικια του εμεινε μαζι μας προσπαθωντας κατω απο τον ηλιο και τη
σκονη να αποφευχθει το πιθανο ατυχημα.
Απογοητευμενος που καμια
βοηθεια δεν ερχοταν και με τις εποχιακες αλλεργιες στο μαξιμουμ εκατσα
στο απεναντι δεντρο ωσπου το σουμπαρου ηρθε και μπροστα μου επεσε πανω
στη σελικα.
Τοτε και μονο τοτε διακοπηκε ο αγωνας και ηρθαν τα δυο 4Χ4 της οργανωσης.
Η
εξυπναδα και η ειρωνια συνεχιστηκαν απο τον οδηγο του land rover που
προσπαθουσε να μας πεισει οτι η οργανωση καλως εως τωρα ειχε αφησει το
αυτοκινητο στο δρομο, καλως ο πλοηγος δεν ασχοληθηκε με μας κλπ ,με
ακαταληπτα επιχειρηματα
λες και ειμαστε αγραμματοι.
Μαζι του και ο αλυταρχης που βεβαια με την ουρα στα σκελια προσπαθουσε να μπαλωσει τα πραγματα αλλα ηταν αργα.
Το
αποτελεσμα του αγωνα ειχε αλλοιωθει αφου καποιοι θα περνουσαν με καθαρο
δρομο και καποιοι αλλοι ειχαν ηδη περασει κοβοντας ταχυτητα.
Ο ιδιος
ζητησε απο τους εμπλεκομενους νο 19 και νο 36 να μην συμπληρωσουν το
εντυπο αναφορας ως οφειλαν, αλλα μαζι να προσπαθησουν να το κουκουλωσουν
και αυτος θα φροντιζε να αποζημιωθουν για τις ζημιες στα αυτοκινητα
τους.
Αδιανοητα πραγματα!!
Τελος ο γερανος μας εβγαλε απο την
ειδικη οπου στην ακρη του δρομου επισκευασαμε το αυτοκινητο και το land
rover δεν παρελειψε να περασει απο διπλα μας με πολλα και βεβαια χωρις
λογο, σε δρομο ανοιχτο στην κυκλοφορια και κοσμο να περπαταει διπλα.
Υψιστη ανοησια.
Υπαρχει αφθονο φωτογραφικο υλικο που αποδεικνυει την
εγκληματικη αδιαφορια των υπευθυνων, που αδιαφορησαν παντελως για τους
αγωνιζομενους.
Δεν εγραψα αυτο το κειμενο χθες γιατι ηθελα πρωτα να ηρεμησω και οι σκεψεις μου να ωριμασουν στο μυαλο μου πριν τις παραθεσω.
Θα πρεπει ολοι μας να επιλεγουμε που θα τρεχουμε αλλα και η ομοσπονδια σε ποιον δινει αγωνες."
Aποτελέσματα
Rally Sprint Νέο Λουτράκι 2011 - Τελικά Αποτελέσματα
http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/Classification.pdf
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης