soaa Το διοικητικό συμβούλιο του ΣΟΑΑ αφού μελέτησε προσεκτικά το παραλήρημα λάσπης & ανακριβειών στην ανακοίνωση της ΕΛΠΑ ΕΘΕΑ 23/10/2006 αποφάσισε να απαντήσει μια προς μια τις παραγράφους με στόχο την ενημέρωση των αγωνιζομένων και όχι μόνο.

«Η ΕΘΕΑ, στην μέχρι τώρα ασυγκράτητη και ανευ σοβαρών λόγων επίθεση μιάς ομάδας του ΣΟΑΑ εναντίον της ΕΛΠΑ, έχει παραμείνει εγκρατής και αφοσιωμένη στο έργο της».


Θυμίζουμε οτι το αποκορύφωμα της αναταραχής και στην συνέχεια η αποχή δημιουργήθηκαν μετά από δύο θανατηφόρα ατυχήματα, όπως επίσης και πλειάδα περιστατικών κατά την διάρκεια αγώνων, για τα οποία δεν λαβατε ποτέ θέση, ούτε διευκρινήσατε όπως σας ζητήσαμε σε επιστολή μας απο 21/07/2006. Θεωρούμε λοιπόν οτι οι λόγοι είναι επαρκέστατοι και η τοποθέτησή σας προκλητική.

Όσο για την «ομάδα» του ΣΟΑΑ σας θυμίζουμε οτι το Δ.Σ. του συνδέσμου υλοποιεί σαφή εντολή της γενικής συνέλευσης.

Η τοποθέτησή σας προσβάλλει ευθέως τους παρευρεθέντες στην γενική συνέλευση αγωνιζόμενους.

 

«Όμως η εμπαθής επίθεση της Διοίκησης του ΣΟΑΑ η οποία δεν γνωρίζουμε που αποβλέπει – ξεκίνησε και συνεχίζεται σε δύο άξονες:

1. Στην ασφάλιση των αγωνιζομένων.

2. Στα μέτρα ασφάλειας των αγώνων.

Επειδή το 1ο «υποτίθεται» οτι δεν υπάρχει και τα 2α δεν λειτουργούν, η διοίκηση του ΣΟΑΑ, εκ του ασφαλούς – αφού τα μέλη της πλην ενός δεν είναι εν ενεργεία οδηγοί αγώνων- προέτρεψε και επέβαλε στους αγωνιζόμενους την αποχή!»


Κάθετί που δεν είναι συμβατό με τις επιθυμίες και τις επιδιώξεις σας το χαρακτηρίζεται εμπαθές. Όσο για το που «αποβλέπει» η κίνηση του ΣΟΑΑ μην βλέπετε φαντάσματα. Το θέμα είναι απλό, αποβλέπουμε μόνο σε ευρωπαϊκό καθεστώς αγώνων, ανθρώπινη αντιμετώπιση αγωνιζομένων από όλους και αναγνώριση της φωνής των αγωνιζομένων.

Η τοποθέτησή σας οτι τα μέλη του Δ.Σ. είναι μη ενεργοί οδηγοί αγώνων, εκτός του οτι είναι πέρα για πέρα αναληθής, καταδεικνύει ότι η ΕΘΕΑ έχασε την ψυχραιμία της και επιδίδεται σε πόλεμο λάσπης.

Μήπως και εσείς είστε της άποψης οτι μόνο πρωτοκλασάτοι πρωταθλητές και η αυλή τους πρέπει να έχουν λόγο;!

Ακόμα και με αυτή την άποψη θα πρέπει να σας θυμίσουμε ότι ΟΛΑ τα μέλη του Δ.Σ. είναι τιτλούχοι επί σειρά ετών σε ΟΛΕΣ τις μορφές αγώνων αυτοκινήτου πραγμα ανάξιο λόγου όταν αναφερόμαστε στα κοινά!

Σταματήστε να προσβάλετε εκλεγμένα όργανα (όρος άγνωστος για εσάς) διότι εκτίθεστε.

Δεν αξιώσαμε ούτε επιβάλλαμε στους οδηγούς την αποχή. Απλά προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε, να συζητήσουμε και να προτείνουμε τις θέσεις μας. Υποσχεθήκαμε και το πράξαμε, να είμαστε παρόντες σε όλους τους αγώνες που ήθελε διεξαχθούν, προσπαθώντας να διερευνήσουμε τις πραγματικές προθέσεις της «διοργανώτριας αρχής» και των λεσχών μετά τα θλιβερά περιστατικά.

 

«Αποδεικνύεται όμως οτι τα μέλη του προεδρείου του ΣΟΑΑ δεν μπορεσαν να διαβάσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ή δεν τους το επέτρεψε η εμπάθειά τους να το κάνουν καθότι οι αγωνιζόμενοι είναι πραγματικά και επαρκώς ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ.

Εξάλλου κανένα πρόβλημα δεν έχει δημιουργηθεί όλα τα προηγούμενα χρόνια αφού όλα τα ατυχήματα καλύφθηκαν ασφαλιστικά»


Κύριοι γιατί καθυστερήσατε επί σειρά ετών να παραδώσετε τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και όταν με την πίεση της αποχής τα παραδώσατε θεωρείται οτι είμαστε πραγματικά και επαρκώς ασφαλισμένοι. Θεωρείτε επαρκή ασφάλιση τα 36€ ανά ημέρα ως απώλεια εισοδήματος και μάλιστα μετά τις πρώτες 15 ημέρες;

Θεωρείτε επαρκές το ποσό των 70€ ανά ημέρα νοσηλείας; (σε ποιο τριτοκοσμικό νοσοκομείο θα μπορούσε κανείς να νοσηλευτεί με αυτά τα λεφτά;)

Ασφαλώς και δημιουργήθηκαν προβλήματα τα οποία ακόμα και σήμερα δεν έχουν λυθεί με τις αποζημιώσεις αγωνιζομένων.

α. Γιατί ο Φάνης Χασιώτης αποζημιώθηκε μετά από 3 χρόνια (δηλαδή τον προηγούμενο Αύγουστο και μάλιστα σε δόσεις από το ταμείο της ΕΛΠΑ λίγο πριν οδηγηθεί η υπόθεση Χασιώτη στα δικαστήρια;)

β. Γιατί ο κος Δούφας δεν έχει αποζημιωθεί ακόμα μετά από ........ μήνες.

γ. Έχουν αποζημιωθεί οι δικαιούχοι του κου Δούρου;

δ. Γιατί δεν μας παραδώσατε ποτέ το προηγούμενο ασφαλιστήριο με το οποιο θα αποζημιώνονταν τα ατυχήματα Μακρή, Δούρου, Δούφα κλπ.;

ε.Γιατί δεν μας παραδώσατε ολοκληρωμένο το ασφαλιστήριο προσωπικού ατυχήματος και επικαλείστε αδυναμία μας να επεξεργαστουμε τα συμβόλαια;

 

«Τα μέλη της διοίκησης του ΣΟΑΑ βάλουν επίσης κατά των μέτρων Ασφαλείας της ΕΘΕΑ, τα οποία οι ίδιοι στα παρελθόν έχουν επιδοκιμάσει!

Τι συμβαίνει όμως με τα μέτρα της ΕΘΕΑ;

Πρόκειται για ένα πλέγμα μέτρων, που βάζει τα περισσότερα θέματα στο σωστό δρόμο, το οποίο καλούνται να εφαρμόσουν οι Οργανώτριες Λέσχες και ο ρόλος της ΕΘΕΑ είναι να επεμβαίνει ενισχυτικά και να ελέγχει.

Έτσι λοιπόν τα τυχόν λάθη και παραλείψεις των οργανωτών επισημαίνονται από τα αρμόδια όργανα της ΕΘΕΑ και λαμβάνονται συμπληρωματικά μέτρα, ενώ ταυτόχρονα γίνονται συστάσεις στις Λέσχες.

Με αυτό τον τρόπο προχωράμε βελτιούμενοι αφ΄ενός για να γίνονται οι αγώνες και αφ΄ετέρου για να καταστούν σύντομα καλύτεροι.»


Ουδέποτε ο ΣΟΑΑ αποδέχθηκε ότι τα μετρα που θέσπισε η ΕΘΕΑ μοναδικά και απομονωμένα μπορούν να αντιμετωπίσουν συνολικά τα προβλήματα ασφάλειας του χώρου.

Θυμίζουμε τα μέτρα της ΕΘΕΑ:

α. ΚΕΨΑ : Η ΕΛΠΑ προκειμένου να αυξηθούν οι συμμετοχές στο ράλλυ ΔΕΘ και με την προτροπή του ΣΟΑΑΒΕ παρέκαμψε τον κανονισμό που η ίδια μόλις είχε θεσπίσει!!!

β. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ : Δεν γνωρίζουμε ποιες παρεμβάσεις έκανε ο υπεύθυνος ασφαλειας διότι δεν μας απέστειλε καμία έκθεση όπως είχε προσωπικά υποσχεθεί στον πρόεδρο του ΣΟΑΑ. Τα διάφορα ατυχή περιστατικά που συνέβησαν κατά την διάρκεια διοργανώσεων που έγιναν μετά το καλοκαίρι επιβεβαίωσαν την θέση του συνδέσμου οτι ο ορισμός του υπεύθυνου ασφαλείας από μόνος του δεν λύνει τα προβλήματα που σχετίζονται με την ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων.

γ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΔΗΓΩΝ : Καμία ενημέρωση.

 

«Προς τι λοιπόν η παραφιλολογία και η εκ του ασφαλούς κριτική και επίθεση εναντίον όλων; Το προεδρείο του ΣΟΑΑ ζητά και απαιτεί χωρίς να λαμβάνει υπ’όψη τον οικονομικό παράγοντα από τον οποίο οι περισσότερες λέσχες πάσχουν. Έχουν σκεφθεί όμως άραγε οτι με αυτή τη συμπεριφορά ατυχώς δυναμιτίζουν το κλίμα των αγώνων και απογοητεύουν τους χορηγούς και αγωνιζόμενους, συμβάλλοντας έτσι στην οικονομική μιζέρια του χώρου;


Προφανώς όχι, και εξ΄αυτού πιθανώς προήλθε και το τελευταίο «παραλήρημα» εναντίον του ΑΟΘ (ο οποίος παρεμπιπτόντως, προ 3-4 εβδομάδων ήταν μια καλή λέσχη, κατά δήλωση του Προέδρου του ΣΟΑΑ κ.Ζήβα!)για τις παραλήψειςστην οργάνωση του ράλλλυ ΔΕΘ. Που οφείλονται δε οι παραλείψεις; ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΕΛΠΑ ΑΠΟΜΥΖΑ ΤΗ ΛΕΣΧΗ! Ούτε μία λέξη ικανοποίησης για το γεγονός ότι η Λέσχη έφερε σε πέρας έναν αγώνα, κάτω από πρωτόγνωρες αντίξοες καιρικές συνθήκες.»

Ασφαλώς και λαμβάνουμε υπόψη μας τον οικονομικό παράγοντα και οτι καποιες λέσχες ενδεχομένως να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Η άποψή μας είναι ότι οι λέσχες υποχρεούνται να καταβάλουν στην ΕΛΠΑ το 30-40% των παραβόλων συμμετοχής των αγωνιζομένων, γεγονός το οποίο αποτελεί απόλυτη αιμορραγία στα οικονομικά των λεσχών, με δυσμενείς επιπτώσεις στα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν.

Επιπλέον του παραπάνω ποσού οι λέσχες καταβάλουν στην ΕΛΠΑ υπέρογκα ποσά για την μίσθωση διάφορων μέσων όπως χρονομέτρων,VHF, κάγκελα ασφαλείας , ράμπες εκκίνησης κ.λ.π.

Η οικονομική μιζέρια του χώρου και η απουσία χορηγών οφείλεται στην οικονομική πολιτική της ΕΛΠΑ και στην μηδενική προβολή των αγώνων επί δεκαετίες από όλες τις διοικήσεις της . Ειναι δυνατον να επικαλείστε την δίμηνη αποχή γι’ αυτό!

Θυμίζουμε τις άριστες διοργανώσεις των ΕΝΙΑΙΩΝ του ΣΟΑΑ και άλλες διοργανώσεις ΚΑΠ. Στο παρελθόν μεγάλες εταιρείες συμμετείχαν στους αγώνες αναβαθμίζοντας τις διοργανώσεις, μέσω των οποίων αναδείχθησαν οδηγοί επιπέδου και σοβαροί χορηγοί. Με την πολιτική των τελευταίων ετών της ΕΛΠΑ όλες αυτές οι εταιρείες εξαφανίστηκαν.

Βεβαίως στο παρελθόν ο ΑΟΘ έχει επιδείξει μεγάλες δυνατότητες αλλά αυτό δεν νομιμοποιεί την σοβαρότητα των ελλείψεων του πρόσφατου ράλλυ ΔΕΘ. Δεν ευθύνονται οι αντίξοες καιρικές συνθήκες για το ασθενοφόρο με ελλειπή εξοπλισμό, ούτε για την νταλίκα στην ειδική, ούτε για την έλλειψη επικοινωνιών.

 

«Ντροπή επιτέλους.....

Όπως ντροπή είναι και η επίθεση εναντίον της ΕΛΠΑ, η οποία μόνο υπηρεσίες προσφέρει στους αγώνες, με τις προσωπικές θυσίες ορισμένων στελεχών της και με ταυτόχρονη οικονομική αιμορραγία.

Σημειωτέων οτι ΕΛΠΑ των, κατα τη διοίκηση του ΣΟΑΑ , «ανίκανων και εκμεταλλευτών» είναι η Λέσχη που οργανώνει:

  1. Το 1ο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, το ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
  2. Το 1ο αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ
  3. Το 1ο αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων, το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ»


Η ΕΛΠΑ έχει σταθερά και εξασφαλισμένα έσοδα από τους αγώνες τα οποία επιμελώς αποκρύπτει τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα τα έσοδα αυτά είναι μερικά εκατομμύρια ευρώ, εκτιμώντας στοιχεία τα οποία έχουν περιέλθει σε γνώση μας. Συνεπώς δεν απαιτείται οικονομική θυσία στελεχών της ΕΛΠΑ, παρόλα αυτά αν πράγματι υπάρχει «προσωπική αιμορραγία» αυτό σημαίνει οτι υπάρχει διαχειριστικό πρόβλημα. Στον βαθμό που αναφερόμαστε σε έσοδα του προέρχονται από εισφορές των αγωνιζομένων, κάθε διαχειριστική αδυναμία μπορεί να έχει σοβαρότατες συνέπειες, στις υποδομές που αφορούν την ασφάλεια και ασφάλιση των αγώνων.

Κύριοι, όταν κρίνεστε από την FIA φροντίζετε για άψογες διοργανώσεις.

Ακόμα όμως και αυτές σε σχέση με τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ παρουσιάζουν σοβαρές ελλείψεις.

ΝΩΠΕΣ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ!

Παρόλα αυτά ο τρόπος διοργάνωσης και τα μέτρα ασφαλείας τα οποία λαμβάνονται στις παραπάνω διοργανώσεις σας έχουμε επισημάνει επανειλημμένως ότι αποτελούν το minimum σημείο αναφοράς για τον ΣΟΑΑ.

Οι αγωνιζόμενοι δεν είμαστε αχάριστοι αλλά θέλουμε το σπόρ να στηρίζεται στις

ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. Το οτι σήμερα υπάρχουν εύρωστοι οικονομικά παράγοντες δεν μας αφορά και δεν μας εξασφαλίζει το μελλον.

«Ντροπή, επίσης για τις επιθέσεις κατά των Οργανωτριών Λεσχών, οι οποίες χάρις στο προσωπικό ενδιαφέρον των στελεχών τους και την αγάπη τους για το σπορ, προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερους αγώνες και ταυτόχρονα αφ΄ενός να προσαρμοσθούν στις απαιτήσεις των σύγχρονων διοργανώσεων και αφ’ετέρου στα αυστημά μέτρατης ΕΘΕΑ.

ΕΛΕΟΣ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΥΡΙΟΙ – ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ;»


Σε καμία περίπτωση ο ΣΟΑΑ δεν αντιπαρατίθεται με καμία διοργανώτρια λέσχη και για τον λόγο αυτό δεν τίθεται θέμα «ντροπής» απέναντι σε αυτές.

Μας παραξενεύει όμως η στάση λεσχών που δεν φροντίζουν να εξασφαλίσουν – ενημερώσουν αλλά κυρίως να προφυλάξουν τα μέλη - αγωνιζόμενους που ανήκουν στις τάξεις τους.

Δεν τους είπαν ποτέ την αλήθεια για την οικονομική τους αιμορραγία προς την ΕΛΠΑ.

Μας παραξενεύει επίσης η λυσσαλέα αντίδραση ορισμένων λεσχών στην αποχή των οδηγών, προφασιζόμενες δήθεν εξ’ αυτού του λόγου οικονομική αιμορραγία.

Μας παραξενεύει που αφαιρούνται επιτυχημένοι αγώνες από άξιες λέσχες και δίνονται σε άλλες χωρίς αιτιολογία.

Μας παραξενεύει η εμμονή της ΕΛΠΑ να υποστηρίζει ακόμη και το άδικο των λεσχών χωρίς να λαμβάνει κανένα μέτρο ακόμη όταν αυτό το άδικο έχει σχέση με μέτρα ασφαλειας.

Τελικά η ΕΛΠΑ κλείνει τα μάτια στην πραγματικότητα.

Μας παραξενεύει που αναφέρεστε με βαρύγδουπες εκφράσεις όπως «αγάπη για το σπορ, προσωπικό ενδιαφέρον, σύγχρονες διοργανώσεις και αυστηρά μέτρα,» αντί να ξεριζώσετε όπως μας υποσχεθήκατε κάθε διαπλοκή, μικροσυμφέρον ή μεγαλοσυμφέρον, προσωπική σχέση και τυχοδιωκτισμό είθελε υποπέσει στην αντίληψή σας.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΟΑΑ “ΛΕΩΝΙΔΑ” ΚΑΙ “STRATISSINO” ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΕ ΩΡΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ.