Καλούδης - Τσιάπας Με σύμμαχο τον καιρό και πολλούς θεατές έγινε το 2ο Ράλλυ Σπριντ Δράμας στη διαδρομή Καλίφυτος - Πολύκαρπος. Στη στενή ανηφορική διαδρομή τον απόλυτο χρόνο ημέρας σημείωσαν οι νικητές της μεγάλης κατηγορίας Καλούδης - Τσιάπας με το λευκό Mitsubishi Lancer Evo VIII. Με αυτή τη νίκη ο Καλούδης κερδίζει μαθηματικά το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος ακόμα και πριν τη διεξαγωγή του Ράλλυ Δημόκριτος που γίνεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του.

Μανωλόπουλος Δ. - Μανωλόπουλος Θ.
Μπεσλίδης - Νάνος
Βάτσος - Θεοφανίδης
Λάκης - Καμζελής
Σκουλαριώτης Λ. - Σκουλαριώτης Αλ.
Παπαδόπουλος Β. - Τσιγγινές Κ.
Καραβασίλης - Κολλαράς
Σανιδάς - Τριανταφύλου
Βραχάτης - Φαρσούλης
Κυπαρισσάς - Ιντζόγλου
Γεωργούσης - Λέφας
Κοντά στους νικητές βρέθηκαν και οι Δημήτρης και Θωμάς Μανωλόπουλος με το πάντα εντυπωσιακό Renault 5 Turbo Maxi που οδήγησαν αποτελεσματικά και έφεραν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Πιο πίσω οι Μπεσλίδης - Νάνος με το δίλιτρο VW Golf III KC σε μια ακομά καλή εμφάνιση κρατώντας και την τρίτη επίδοση γενικής.

Στην τέταρτη θέση η εντυπωσιακή Mercedes 2.5 Evo2 των Γκουτζιβελάκη - Κουσουτζή και στην 5η θέση ο νεαρός Δημήτρης Μπατσάρας στον πρώτο του αγώνα, με τον πατέρα του Αποστόλη στο δεξί μπάκετ. 6οι τερμάτισαν οι Πετειναράκης - Κυριακίδου με Renault 5 GT Turbo.

Στην κατηγορία των δύο λίτρων είχαμε κάπως λιγότερες συμμετοχές από το συνηθισμένο ενώ δεν συμμετείχε ο "Χριστόφορος" μιας και έχει ήδη εξασφαλίσει το Κύπελλο Β. Ελλάδος στην κατηγορία. Και εδώ τη νίκη πήρε το φαβορί, οι Βάτσος - Θεοφανίδης με Peugeot 309 που επιτέλους σημείωσαν τερματισμό μετά από πολλές ατυχίες στους προηγούμενους αγώνες. Στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Λάκης - Καμζελής με Opel Manta και το βάθρο συμπλήρωσαν οι επίσης πισωκίνητοι Λ. Σκουλαριώτης - Αλ. Σκουλαριώτης με BMW 320 is.
Την 4η θέση πήραν οι Πατσιάς - Αγγουράς με Renault Clio Williams και στην 5η θέση βρέθηκαν οι Σώκος - Καστανιώτης με Seat Ibiza Gti.

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε το σοβαρό ατύχημα των Κοσμίδη - Βασιλειάδη που έχασαν τον έλεγχο του Peugeot 306 στο σικέϊν επιβράδυνσης που στήθηκε από την οργάνωση και είχε ως αποτέλεσμα την πτώση του αυτοκινήτου στο γκρεμό σε βάθος 150 μέτρων! Ο αγώνας διακόπηκε άμεσα ώστε να απεγκλωβιστεί το πλήρωμα και πέρασε αρκετή ώρα μέχρι να ανέβουν επάνω στο δρόμο που τους περίμενε το ασθενοφόρο για να τους μεταφέρει στο Νοσοκομείο Δράμας. Ευτυχώς ο οδηγός δεν είχε τελικά κάποιο σπασμένο κόκκαλο ενώ ο συνοδηγός είχε ένα κόψιμο στο χέρι.  Για το αυτοκίνητο ούτε λόγος να γίνεται για να βγει από το σημείο και εδώ έρχεται το εύλογο ερώτημα για το σημείο που τοποθετήθηκε το σικέϊν επιβράδυνσης. Είναι τόσο δύσκολο να σκεφτεί κάποιος ότι υπάρχει περίπτωση ατυχήματος ακριβώς επειδή υπάρχει εκεί το τεχνητό εμπόδιο ?

Συνεχίζουμε με την κατηγορία των 1600 όπου είχε συγκεντρώσει πολλές αξιόλογες συμμετοχές και αναμενόταν η μάχη της ημέρας. Νικητές αναδείχθηκαν οι Παπαδόπουλος - Τσιγγινές με Peugeot 106 σε μια εξαίσια εμφάνιση που σημείωσαν και τον 5ο χρόνο γενικής κατάταξης. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Καραβασίλης - Κολλαράς με Peugeot 106 παρά το ότι είχαν και μια μικρή επαφή στο πρώτο σκέλος. Σε λίγες μέρες θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε καλύτερα το νέο αυτό πλήρωμα από τη Χαλκιδική μιας και κέρδισε τη διάκριση "Πλήρωμα του αγώνα" στο ΔΕΘ.

Στην τρίτη θέση ένα ακόμα πλήρωμα με 106 από τη Χαλκιδική που έχει διακριθεί και σαν "Πλήρωμα του αγώνα", οι Σανιδάς - Τριανταφύλου. 4οι οι Ευθυμιάδης - Παπανικολάου με Peugeot 106, 5οι οι Μήτρακας - Γκίτσος με Citroen Saxo με διαφορά 2" και στην 6η θέση οι Κάκαρης - Κωνσταντινίδης με Citroen Saxo. Ακολουθούν οι Χριστοφορίδης - Μακινατζής με Peugeot 106 και στην 8η θέση οι Μίχογλου - Ζαγούρης που εμφανίστηκαν με Peugeot 205 GTi και πιο πίσω οι Μάτσος - Κωνσταντινίδης Β. με Peugeot 106.

Σημαντική εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα είχε ο Παρταλιός με το Citroen Saxo που μένει στην ίδια βαθμολογική διαφορά με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Καμπουγιάννη.

Στα 1400 επικράτησαν με άνεση οι Βραχάτης - Φαρσούλης με Toytota Yaris που προηγούνται και στη βαθμολογία των 1400. Η μάχη της ημέρας έγινε για τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε 3 πληρώματα που παίζανε στα δευτερόλεπτα και στα δύο σκέλη. Τη δεύτερη θέση πήραν τελικά οι Κυπαρισσάς - Ιντζόγλου με Peugeot 106 που βαθμολογικά έχουν εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση του Κυπέλλου στον πρώτο χρόνο συμμετοχής ! Με αφορμή και τη σημερινή επίδοση το νεαρό πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη κέρδισε την διάκριση "Πλήρωμα του αγώνα" από το R40.

Ενάμιση δευτερόλεπτο πιο πίσω βρέθηκαν οι τρίτοι νικητές της κατηγορίας, Γεωργούσης - Λέφας σε μια εξαίσια εμφάνιση με το Suzuki Swift. Και ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω τερμάτισαν οι Χ. Νιζάμης - Π. Νιζάμης με το Scoda Felicia στην 4η θέση που είχαν το δεύτερο καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος.

Ακολουθούν οι Μπακιρτζής - Τσαταλμπασίδης με Nissan Micra, Γεωργάκας - Μπέμπης με Mini Cooper, Ξενοκώστας - Σαρητσόγλου με τη συμμετοχή έκπληξη με Peugeot 205, Βαϊτσίδης - Τερζής με Peugeot 106, Μέρμηγκα - Γαβρηλάκης στον πρώτο αγώνα της οδηγού με Fiat Cinquecento και τέλος το πλήρωμα της τοπικής λέσχης Ταμπακόπουλο - Τσικογιάννη με Peugeot 205.

Τον αγώνα τερμάτισαν τελικά 31 πληρώματα αφού και σε αυτή την κατηγορία είχαμε τις εξόδους του Ανδρεάδη με το Yugo Zastava αλλά και το τουμπάρισμα του νεαρού Τσακίρη με Toytota Yaris.

Τελευταίος αγώνας ράλλυ στη Βόρειο Ελλάδα είναι το Ράλλυ Δημόκριτος στις 8-9 Νοεμβρίου.


pdf Τελικά αποτελέσματα