Περιγραφή
Ολοκληρώθηκε ο 3ος γύρος του ΠΠΡ και 2ος του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος με το 15ο Rally Φίλιππος που διεξήχθη στην ευρύτερη περιοχή της Βέροιας. Ένας αγώνας που συγκέντρωσε πάρα πολλούς θεατές που έδωσαν βροντερό παρών στα βουνά αλλά και στην πλατεία Ελυάς στο κέντρο της πόλης κατά την διάρκεια του Τεχνικού Έλέγχου, της Πανυγυρικής Εκκίνησης και Τερματισμού. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος, που οδήγησαν πολύ γρήγορα το εντυπωσιακό VW Golf MK4 KC που προετοιμάζει η Cabilis Performance ενώ πρόσφεραν και θέαμα σε αρκετές περιπτώσεις.
Στην αρχή του αγώνα βρέθηκαν 2οι, αντιμετωπίζοντας μικροπροβλήματα με το set-up του αυτοκινήτου, στην συνέχεια όμως αυτά λύθηκαν και άρχισαν να "πιέζουν" και ε.δ. με ε.δ. συνεχώς μείωναν την διαφορά από τους πρώτους. Στην 5η ε.δ., τα 2 πρώτα πληρώματα μπήκαν με μόλις 3''28 διαφορά, και εκεί οι έταιροι διεκδικητές της νίκης, "Κύρκος Jnr"-Ανδριανόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που προηγούνταν, έκαναν ένα οδηγικό λάθος, είχαν μια μικροέξοδο που τους κόστισε αρκετά δεύτερα σε χρόνο, και έτσι μετά το τέλος αυτής βρέθηκαν 2οι, 16''54 πίσω από τον Παπαχριστόπουλο. Η τελευταία ε.δ. δεν άλλαξε τίποτα καθώς σε αυτήν τα 2 πληρώματα τερμάτισαν με διαφορά λίγο παραπάνω από 1''. Το πλήρωμα του Golf έδειξε για ακόμα μια φορά ότι στην άσφαλτο είναι ικανό να διεκδικήσει νίκες στα ίσια ενώ το πλήρωμα του Evo ακόμα μια φορά υπέπεσε σε ατυχία, κάνοντας ένα οδηγικό λάθος, που μάλλον του στέρησε την δυνατότητα να διεκδικήσει τη νίκη στην τελευταία ε.δ.. Όπως και να 'χει και τα 2 πληρώματα κέρδισαν τις εντυπώσεις και το χειροκρότημα των θεατών και αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν και στους επόμενους ασφάλτινους αγώνες του πρωταθλήματος.
Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Kαι αυτοί ακολούθησαν πολύ γρήγορο ρυθμό, έδωσαν θέαμα, και πήραν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος, ενώ κάναν και το 2 στα 2 για το Κύπελλο Β.Ελλάδος.
Στην 4η θέση της γενικής, σχεδόν 15'' πίσω από τους 3ους, βρέθηκαν οι Μίχος-Χειράκης επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Eξ αρχής αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα πίσω φρένα του αυτοκινήτου (στα φρένα, μπλόκαραν οι πίσω τροχοί) και δεν μπόρεσαν να πιέσουν για το κάτι παραπάνω και μάλλον υπό αυτές τις συνθήκες η 4η θέση ίσως να μπορούσε να θεωρηθεί και ως επιτυχία.
5οι γενικής τερμάτισαν οι Κριαράς-Μάστορας με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της κατηγορίας Α. Επιστροφή στο μπάκετ για τον οδηγό μετά από αρκετά χρόνια, που συνδυάστηκε με μια πολύ καλή εμφάνιση.
Στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι νικητές της F2, η οποία είχε πολύ έντονο συναγωνισμό. Χαρακτηριστικό, το ότι ο 1ος της F2 από τον 4ο είχαν μόλις 26'' διαφορά. Νικητές λοιπόν για 2ο συνεχόμενο αγώνα (μετά το σπριντ Θερμαικού), οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R, που κέρδισαν και την Α/7. Για έναν ακόμα αγώνα έδειξαν ότι φέτος οι ασφάλτινοι αγώνες θα έχουν ακόμα έναν πρωταγωνιστή στην F2. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ. και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη για την συνέχεια.
Μια θέση πίσω, 2οι F2, και 2οι Α/7, oι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti. Στο πρώτο loop, αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο του Clio (το οποίο πετούσε τις βαλβολίνες μέσα στην καμπίνα) που τους κόστισε αρκετά δεύτερα. Στην συνέχεια ανέβασαν ρυθμό αλλά δεν κατάφεραν να καλύψουν την διαφορά, τερματίζοντας 9''86 πίσω από τους νικητές.
Στην 8η θέση, και νικητές της E/11, oι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το VW Golf MK2. Tαχύτατοι και αυτοί σε όλες τις ε.δ. ενώ η διαφορά τους από τους αδελφούς Ζάχους ήταν μόλις 5''. Βέβαια να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι στην τελευταία ε.δ. το Βεροιώτικο πλήρωμα είχαν ένα τετ-α-κε στο οποίο τους έσβησε και ο κινητήρας και έχασαν περίπου μισό λεπτό. Μόλις 2'' πίσω τους βρέθηκαν οι 2οι της E/11, αλλά και 3οι F2, Παπαδιώτης-Κωστανάσιος, με το Renault Clio Williams μετά από καλή εμφάνιση ενώ πολύ κοντά τους τερμάτισαν και οι 4οι της F2, Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου με το Peugeot 206 KC, που έκλεισαν και την πρώτη 10άδα.
Ας δούμε όμως τι έγινε και στις υπόλοιπες κλάσεις του αγώνα. Στην Α/6, το 2 στα 2 κατάφεραν να κάνουν και οι Μπίστας-Μικρούλης με το Citroen C2 Challenge που κινήθηκαν με καλό ρυθμό ενώ τερμάτισαν και 14οι γενικής. Mια θέση πίσω και 2οι στην κλάση, οι Αμαξόπουλος-Frezzato με το Peugeot 106 S16, που δεν κατάφεραν να κινηθούν στον ρυθμό που ήθελαν καθώς στο 1o loop αντιμετώπισαν ένα μικροπρόβλημα με τα ηλεκτρικά ενώ στην τελευταία ε.δ. είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο και κινήθηκαν πολύ αργά για να τερματίσουν. 3οι στην κατηγορία, οι Αργυρίου-Γκάλφας με ακόμα ένα Peugeot 106 S16.
Στην Α/5, νικητές οι "συνήθεις ύποπτοι", Πάζης-Κυρλαγκίτση με το Toyota Yaris. Όπως πάντα κινήθηκαν εξαιρετικά γρήγορα τερματίζοντας παράλληλα και στην 16η θέση της γενικής. 2οι στην κλάση, οι Βραχάτης-Μέρμυγκα με ακόμα ένα Toyota Yaris ενώ πολύ κοντά τους βρέθηκαν οι Τσακίρης-Νώττας με ίδιο αυτοκίνητο που έκλεισαν την πρώτη 3άδα.
Στην Ν/2 είχαμε μια εξαιρετική εμφάνιση των Χαλάτση-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra K12 που κινήθηκαν πολύ γρήγορα ενώ καλούς χρόνους έκαναν και οι Μαλακτάρης-Τσαούσογλου με το Citroen Saxo VTS που τερμάτισαν 2οι στην κλάση. Την 3άδα έκλεισαν οι Φαρσούλης-Ζαγούρης με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην Ε/10 νικητές για ακόμα μια φορά οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX που αντιμετώπισαν πάρα πολλά προβλήματα καθ' όλη την διάρκεια του διημέρου. Αυτό βέβαια δεν τους εμπόδισε να κερδίσουν την κλάση τους αλλά και να τερματίσουν στην 12η θέση της γενικής! Τους ακολούθησαν, λίγο περισσότερο από 1 λεπτό πίσω, οι Γιάννος-Ράλλης με Honda Civic V-Tec και οι Κουτσούκος-Τράχος με Citroen AX.
Oι εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν αρκετές και στις σημαντικότερες από αυτές θα βρούμε τους, Νιώρα-Λύτρα με το Subaru Impreza WRX N12 που εγκατέλειψαν μετά την 3η ε.δ. από πρόβλημα στην ανάρτηση ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, Δασκαλόπουλο-Τσιούκα με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX στην 1η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, Μαυροδή-Κεχαγιά με Subaru Impreza T555 στην 5η ε.δ. από πρόβλημα στο κιβώτιο (είχαν χάσει 1η και 2η ταχύτητα από την 1η ε.δ.), Κωνσταντινίδη-Κωνσταντινίδη με Peugeot 205 από μηχανικό πρόβλημα στην 1η ε.δ., Bάτσου-Θεοφανίδη με Peugeot 309 GTI από σπασμένο λεβιέ ταχυτήτων στην τελευταία ε.δ. ενώ βρισκόταν 13οι γενικής, Τσιούρη-Παππά με Peugeot 106 S16 μετά την 2η ε.δ. ενώ ήταν 1οι Α/6, Παρταλιό-Παπαδόπουλου με Citroen Saxo VTS στην 5η ε.δ. από κιβώτιο ενώ ήταν 4οι Α/6, Καραβασίλη-Κολλαρά με Peugeot 106 S16 στην τελευταία ε.δ. από ημιαξόνιο, και Τρύφο-Θεοφανίδη με Peugeot 106 S16 από έξοδο στην 3 ε.δ. του αγώνα (στο ίδιο σημείο που είχαν πέρσυ έξοδο ο Ζάχος).
Στα παραλειπόμενα του αγώνα, η συμμετοχή στον αγώνα 2 πληρώμάτων από την Βουλγαρία. Ο λόγος για τους Todorov V.-Rangelova με Peugeot 106 S16 που τερμάτισαν στην τελευταία θέση της γενικής και τους Todorov T.-Dimitrov με Citroen Saxo VTS που δεν ξεκίνησαν την τελευταία στιγμή λόγω στομαχικής διαταραχής του συνοδηγού. Και τα 2 πληρώματα έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από τον αγώνα και ελπίζουμε του χρόνου να δούμε ακόμα περισσότερες ξένες συμμετοχές στον αγώνα, που ανεξαρτήτως αποτελέσματος δίνουν ιδιαίτερο "χρώμα" σε κάθε αγώνα. Ένα από τα άσχημα του αγώνα, η μη τέλεση της 4ης ε.δ. (έγινε απλή) λόγω μη διαθέσιμου πυροσβεστικού οχήματος καθώς η τοπική υπηρεσία δέχτηκε αρκετές κλήσεις εκείνη την ώρα και όλα τα διαθέσιμα οχήματα της αναγκάστηκαν να μετακινηθούν. Επίσης είχαμε και περίπου μισάωρη καθυστέρηση κατά την διάρκεια της 1ης ε.δ. λόγω του ότι κατά την διάρκεια αυτής ο ένας εκ του πληρώματος Αγγλόπουλου-Κυριαζή, αισθάνθηκε μια ξαφνική αδιαθεσία, και ορθώς διακόπηκε προσωρινά η ε.δ. ώστε να μπεί ασθενοφόρο και να διακομιστεί στο νοσοκομείο για προληπτικό έλεγχο.
Επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος, στις 2-3 Μαίου, ενώ για το Κύπελλο Β.Ελλάδος η συνέχεια θα δωθεί με το Ράλλυ Σπριντ Σερρών, στις 9-10 Μαίου.
Αποτελέσματα
Αποτελέσματα |
Ε.Δ. |
|
Γενική κατάταξη | Ε.Δ. 1 | |
Ε.Δ. 2 | ||
Κατάταξη F2 | Ε.Δ. 3 | |
Ε.Δ. 4 - Ακυρώθηκε |
||
Ε.Δ. 5 | ||
Ε.Δ. 6 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Πασχάλης Αγγελόπουλος, Ανδρέας Αποστολίδης