Ενημέρωση
Στην 2η θέση της γενικής βρέθηκε ακόμα ένα τοπικό πλήρωμα. Ο λόγος για τους Σανιδά/Τριανταφύλλου που και αυτοί οδήγησαν πολύ γρήγορα το Peugeot 106 S16 καταφέρνοντας στις πρώτες ε.δ. να βρίσκονται αρκετά κοντά στους νικητές. Στην 2η ε.δ. είχαν τετ-α-κε που δεν τους κόστισε τόσο σε χρόνο όσο τα άλλα 3 που είχαν μέχρι και το τέλος της 4ης ε.δ.. Κάπου εκεί η μάχη τους "μεταφέρθηκε" στο να καταφέρουν να ανέβουν στο πόντιουμ του αγώνα κάτι το οποίο πέτυχαν τελικά με τον επίσης πολύ καλό χρόνο που έγραψαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα με τον οποίον κλείδωσαν την 2η θέση. Τερμάτισαν 53''08 πίσω από τους νικητές ενώ ήταν και 2οι σε F2 και F3.
Στην τελευταία ε.δ. υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον και για το ποιο πλήρωμα θα ανέβει στο σκαλί των 3ων στο πόντιουμ του αγώνα. Εκεί οι Μπεσλίδης/Νάνος με το VW Golf MKIII KC κατάφεραν να ανατρέψουν την εις βάρος τους διαφορά των 3''16 και να πάρουν την 3η θέση για μόλις 1''19! Ξεκίνησαν δυναμικά τον αγώνα κερδίζοντας την 1η ε.δ. αλλά στην συνέχεια δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν των ρυθμό των νικητών ενώ είχαν και ένα overshoot στην τελευταία ε.δ. που ευτυχώς δεν τους κόστισε παρά μόνο λίγα δευτερόλεπτα.
Οι περσυνοί πρωταθλητές Ελλάδος στην F2, "Pazonen"/Kαρασό, αυτή τη φορά βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι ενός Citroen C2 R2 της ομάδας Colin. Ξεκίνησαν προσεκτικά τον αγώνα, ενώ ε.δ. με την ε.δ. ανέβασαν αρκετά τον ρυθμό τους πραγματοποιώντας χρόνους στο Τop 3 της γενικής. Έτσι έφτασαν πριν την τελευταία ε.δ. να διεκδικούν μέχρι και την 2η θέση. Στην τελευταία ε.δ. όμως είχαν ένα τετ-α-κε στα μέσα της ε.δ. και τελικά δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 4η θέση της γενικής. Η 3η θέση σε F2 και F3 ίσως να μην ακούγεται ικανοποιητική, όμως για πρώτη φορά με νέο αυτοκίνητο και σε τόσο δύσκολες καιρικές συνθήκες μάλλον ως καλή θα χαρακτηριζόταν. Ελπίζουμε να τους ξαναδούμε με παρόμοιο αυτοκίνητο σύντομα καθώς είναι βέβαιο ότι μόλις προσαρμοστούν σε αυτό θα "προβληματίσουν" και πάλι και σε επίπεδο γενικής!
"Αναγνωριστικού" χαρακτήρα ήταν ο αγώνας και για τους Κωνσταντινίδη/Κωνσταντινίδη που οδήγησαν στον αγώνα το νεο τους αυτοκίνητο, ένα Citroen ZX KC. Και αυτοί ξεκίνησαν προσεκτικά ενώ στην συνέχεια άρχισαν να "βρίσκουν" το αυτοκίνητο και να βελτιώνουν αισθητά τους χρόνους τους. Κατάφεραν έτσι να ανέβουν στην 5η θέση της γενικής μετά τον καλό χρόνο που έκαναν στην τελευταία ε.δ..
Μόλις 3''32 πίσω τους τερμάτισαν οι Tόψης/Τόψης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού με τον 19χρονο γιο του στην θέση του συνοδηγού δεν κυνήγησαν το κάτι παραπάνω όπως μας είπαν, προσπαθώντας κυρίως να "συμπληρώσουν" χλμ στην πλάτη του νέου μέλους του πληρώματος εν όψει της συνέχειας.
Ο περσυνός νικητής του αγώνα Δ.Μαυροδής, αυτή τη φορά με τον Δ.Κεχαγία σαν συνοδηγό, κατάφερε και πάλι να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Παρά τις αλλαγές που έκαναν κατά την διάρκεια του αγώνα δεν κατάφεραν να "φέρουν" το αυτοκίνητο στα μέτρα τους με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να πιέσουν όπως θα ήθελαν και να τερματίσουν μόλις 7οι γενικής, χαρίζοντας όμως πλούσιο θέαμα στους θεατές.
Την πρώτη 10άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Aνδρεάδης/Μαυρίδης με VW Golf MKII, oι Τρατσέλας/Μικρούλης με Peugeot 106 S16 που τερμάτισαν και 3οι στην Α/6, και οι Αργυρίου/Γκάλφας με ίδιο αυτοκίνητο που μέχρι και πριν την τελευταία ε.δ. διεκδικούσαν και αυτοί την 3η θέση στην κλάση.
11οι γενικής και 1οι Ν/2 αναδείχτηκαν οι Αναγνωστάκης/Χάψας με Suzuki Swift Sport ενώ στην κλάση τους ακολούθησαν οι Tρύφος/Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS και οι Bασταρδής/Τσιτσιγιάννης με ίδιο αυτοκίνητο. 4οι στην κλάση βρέθηκαν οι Tαυλίκος/Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και 5οι οι Σαμαράς/"Armaki" με Νissan Note στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού σε αγώνες.
Στην 3η θέση της Ν/4 τερμάτισαν οι Τσαμπάζης/Αλεξιάδης με το Mitsuibishi Lancer RS Evolution X οι οποίοι είχαν και αυτοί την "στιγμή" τους στο ίδιο σημείο με τον Μπεσλίδη.
Στην Α/7 επικράτησαν οι Μπαξεβανάκης/Ρετζούλης με Honda Civic Type R, ενώ τους ακολούθησαν οι Τριχίδης/Γεωργούσης με Citroen Xsara VTS (επίσης πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός), και οι Παπακυριακού/Μόσχος στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού με το Seat Ibiza GTI.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Βάτσο/Θεοφανίδη με Renault Clio R3 οι οποίοι εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην 3η ε.δ., τους Κωνσταντίνου/Σαρητζόγλου με Peugeot 206 KC oι οποίοι εγκατέλειψαν αμέσως μετά το τέλος της 1ης ε.δ. από πρόβλημα στο κιβώτιο ("έχασε" την 3η ταχύτητα), τους Κυπαρισσά/Τσακίρη με Peugeot 106 S16 (στην 1η εμφάνιση του οδηγού με το νέο του αυτοκίνητο) που εγκατέλειψαν μετά το 1ο service park από διαρροή βαλβολίνης, τους Πατσιά/Τερζόπουλο με Renault Clio Williams που εγκατέλειψαν επίσης στο 1ο service park λόγω υπερβολικής φθοράς ελαστικών, και τους Λάκη/Καμζέλη με Opel Manta που δεν ξεκίνησαν τελικά τον αγώνα (ενώ πέρασαν Τ.Ε.) λόγω ασθένειας του συνοδηγού.
Οργανωτικά, ο ΑΟΘ και πάλι τήρησε τα υψηλά στάνταρ που έχει στις διοργανώσεις του (με "κόντρα" τις καιρικές συνθήκες) ενώ παρά το κρύο και την βροχή αρκετοί θεατές βρέθηκαν στο βουνό να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες των πληρωμάτων.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει για ακόμα μια φορά η ραδιοφωνική κάλυψη του αγώνα από τον ΣΟΑΑΒΕ μέσω της ιστοσελίδας του στο ίντερνετ και πραγματικά είναι κρίμα που αυτή η προσπάθεια δεν "στηρίζεται" όπως πρέπει και από άλλους διοργανωτές!
Στις παράπλευρες εκδηλώσεις του αγώνα, όμορφες εικόνες μας έμειναν από τον αγώνα μπάσκετ που έγινε στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της Αρναίας μετά την πανυγυρική εκκίνηση, μεταξύ οδηγών-συνοδηγών με νικητές τους πρώτους με σκορ 5-2!
Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Rally Β.Ελλάδος στις 16-17 Απριλίου με το Ράλλυ Φίλιππος στην περιοχή της Βέροιας.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης