Η πορεία μας στους αγώνες αυτοκινήτου ξεκίνησε χωρίς προηγουμένη εμπειρία μόλις το 2003. Πρώτος αγώνας ήταν το Ράλλυ Φίλιππος ενώ δεύτερο αγώνα μας κάναμε το Ράλλυ Κένταυρος! Η επιτυχία δεν άργησε να έρθει καθώς είχαμε και την πρώτη μας νίκη στο τοπικό Ράλλυ Σπριντ!

Την εκπληκτική όπως αποδείχτηκε χρονιά του 2004 η ομάδα βρέθηκε να πρωταγωνιστεί στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου κάνοντας ένα μικρό άθλο με 11 αγώνες ράλλυ σε όλη την Ελλάδα και συμμετέχοντας σε τρία διαφορετικά Κύπελλα ταυτόχρονα! Από νωρίς τέθηκε ως πρώτος στόχος το Πανελλήνιο Κύπελλο που τελικά κατακτήθηκε με τρεις νίκες και τρεις δεύτερες θέσεις! Παράλληλα κατακτήθηκε και η 1η θέση στο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Βορείου Ελλάδος με τρεις νίκες στην κατηγορία των 1600 κ.ε.

To 2005, παρά τη μεγάλη επιτυχία του Πανελλήνιου Επάθλου που κατακτήσαμε, μας βρήκε να εστιάζουμε στους αγώνες της Βόρειας Ελλάδας. Χωρίς την στήριξη σημαντικού χορηγού δεν ήταν δυνατόν να κάνουμε μια νέα εξόρμηση στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. Και πάλι ήμασταν σε πορεία για ένα μικρό θαύμα μιας και με αυτοκίνητο Gr.N κυνηγούσαμε τους βαθμούς του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος. Με μια 2η βαθμολογούμενη θέση στο Ράλλυ Θερμαϊκού και μια 1η !!! θέση στα 1600 κ.ε. στο Ράλλυ Φίλιππος είχαμε βαθμολογικό προβάδισμα που όμως χάθηκε με την ακύρωση λόγω ύψους στο Ράλλυ ΔΕΘ. Μετά και το Ράλλυ Αλεξανδρούπολης  ο Νίκος ήταν 2ος στην βαθμολογία του Κυπέλλου, ενώ ο Γιώργος ήταν 1ος Κυπελλούχος Συνοδηγός για τα 1600 κ.ε. στη Βόρειο Ελλάδα! και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να συμμετέχουμε στον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου.



Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το πλήρωμα βρέθηκε να έχει κερδίσει σημαντικές διακρίσεις ιδίως αν αναλογιστεί κανείς το επίπεδο εμπλοκής με το σπορ. Η φιλοσοφία μας ήταν και είναι η όσο το δυνατό ελαχιστοποίηση των εξόδων, ώστε να μπορούμε να συμμετέχουμε σε πιο πολλούς αγώνες. Είναι γεγονός ότι και με την απαραίτητη προσοχή που δίνουμε στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου, δε χρειάστηκε ουσιαστική επέμβαση μηχανικού παρά μόνο στον ένα από τους 11 αγώνες μας το 2004 ενώ το 2005 δεν υπήρχε μηχανική βλάβη στους 6 αγώνες που συμμετείχαμε!

Internet website : http://www.galfas.gr/racing

Σύνθεση : 


Οδηγός : Νίκος Γκάλφας
Ο Νίκος είναι γεννημένος το 1977 στην Κοζάνη, όπου και διαμένει. Σπούδασε Τεχνολόγος Ηλεκτρολόγος στο ΤΕΙ Δ. Μακεδονίας όμως το επαγγελματικό ενδιαφέρον βρίσκεται στο χώρο της Πληροφορικής όπου και ασχολείται με προγραμματισμό και διαχείριση συστημάτων δικτύων Η/Υ και Internet.
Του αρέσει γενικότερα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ενώ παλιότερα είχε μηχανή on-off. Δε φοβάται το χώμα και δεν είναι λίγες οι φορές που το Peugeot 106 μπαίνει σε χωμάτινες διαδρομές.

Συνοδηγός : Γιώργος Παφίλης
Ο Γιώργος είναι και αυτός γεννημένος στην Κοζάνη και ασχολείται με την οικογενειακή επιχείρηση κοπής και συσκευασίας φρέσκου καφέ. Είναι ιδιοκτήτης ενός πανέμορφου Mitsubishi Lancer Evo VII Ralliart που χαίρεται στις ορεινές διαδρομές της περιοχής.
Το 2003 πέρασε από τις πλαγιές με τους θεατές, στο δεξί μπάκετ του κόκκινου 106.

Διακρίσεις :

1η θέση κλάσης Ν/2 στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου 2004
1η θέση κατηγορίας 1600 κ.ε. στο Κύπελλο Σπριντ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος 2004
2η θέση κατηγορίας 1600 κ.ε. στο 12ο Μακεδονικό Κύπελλο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.

2η θέση κατηγορίας 1600 κ.ε. στο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος 2005
2η θέση κατηγορίας 1600 κ.ε. στο 13ο Μακεδονικό Κύπελλο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.