holw_II_005.JPG
tsouk_II_013.JPG
Και μέσα σε όλο τον.. χαμό της σημερινής ημέρας και τον καιρό να ταλαιπωρεί από το πρωί πληρώματα και θεατές και τις εγκαταλείψεις να έχουν αυξηθεί, ο Τσολακίδης έκανε την ύστατη προσπάθεια να καλύψει τη διαφορά των 22" στην τελευταία ειδική του αγώνα, τον κατηφορικό Ταξιάρχη !!
Κατάφερε να κάνει τον πρώτο χρόνο με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους όμως κάλυψε 18" από τον χρόνο του Χατζητσοπάνη ο οποίος είναι και ο μεγάλος νικητής της πρώτης ημέρας του αγώνα για 4 δευτερόλεπτα! Άξιοι και οι δύο για τη μάχη που έδωσαν σήμερα και με αυτές τις συνθήκες αγώνα.
Τρίτος στο τέλος της ημέρας έρχεται ο Σωτήρχος που "ηρέμησε" λίγο μετά και την έξοδο του Παραδείση και είναι πρώτος στην κατάταξη F3.
tsouk_II_014.JPG
holw_II_044.JPG
holw_II_014.JPG
tsouk_II_003.JPG
tsouk_II_064.JPG
holw_II_020.JPG
holw_II_013.JPG
tsouk_II_071.JPG

Ας συνεχίσουμε όμως την περιγραφή από εκεί που σταματήσαμε, μετά το δεύτερο service της ημέρας όπου είχαμε πληρώματα που δεν συνέχισαν τον αγώνα. Μεγάλοι άτυχοι οι Αλεξανδρόπουλος - Καββαδίας που μπήκαν στο service με κομμένη την κάτω βάση μηχανής στο Peugeot 106 και δεν βρήκαν ανταλλακτική για να συνεχίσουν !!! αφήνοντας την 5η θέση γενικής που είχαν μέχρι εκείνο το σημείο η οποία ήταν και η επίδοση του αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο. Από το service δεν βγήκε ούτε ο Τρατσέλλας που είχε πρόβλημα με το λεβιέ στο δικό του Peugeot 106 ενώ εγκατάλειψη δήλωσε και ο Τάκης Σκαλτσάς από μηχανικό πρόβλημα.

Στην 6η ειδική "Παλαιόκαστρο ΙΙ" ο Κωνσταντίνου με το 206 είχε τον πρώτο χρόνο! με τους Κύρκο, Τσολακίδη, Χατζητσοπάνη να ακολουθούν σε μικρή απόσταση. Εκπληκτικός ο 5ος χρόνος του Γαλάνη, και ο... 6ος του Καψιώτη με το Peugeot 106 N/1 !!! που οφείλεται στην πολύ δυνατή βροχή που είχαν τα πρώτα νούμερα και που σταμάτησε σχεδόν στη συνέχεια για τα πιο πίσω νούμερα.

Το σημείο της εξόδου των Παραδείση και Κουτσμανή
Το σημείο της εξόδου των Παραδείση και Κουτσμανή
Εκτός από τους.. ασυνήθιστους χρόνους σε αυτή την ειδική είχαμε και νέες εγκαταλείψεις. Πιο σημαντική αυτή του Παραδείση με το Peugeot 206 της Lion ενώ στο ίδιο σημείο βγήκε και ο Κουτσμανής με το Ford Fiesta ST της Ford Βροχίδης - Χατζής από υδρολίσθηση τη στιγμή που ήταν 2ος στην κλάση του. Φαίνεται πως αυτή ήταν η στροφή των αντιπροσώπων... Λίγα μέτρα πιο κάτω εγκατέλειψε και πάλι λόγω της μεγάλης ποσότητας νερού που... έκοψε το ημιαξόνιο του Peugeot 106 και ο Κώστας Αργυρίου ενώ βρισκόταν 2ος στα A/6.

Στην "Παλαιόχωρα ΙΙ" οι δύο πρωτοπόροι σημείωσαν χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο! και διατήρησαν την ίδια διαφορά των 22" για τον Ταξιάρχη που θα είναι η τελευταία ειδική της ημέρας. Ανεβασμένος είναι ο John-John Μπεσλίδης που σημείωσε τον 4ο χρόνο και είναι με άνεση στην κορυφή της Α/7, ενώ και ο Κωνσταντίνου συνεχίζει τους κορυφαίους χρόνους. Χρόνο φαίνεται να έχασε ο Ανδρεάδης ενώ ο Βάτσος δεν συνεχίζει τον αγώνα! Στα 1600, ο Νιζάμης εγκατέλειψε αλλά υπάρχει σκέψη να συνεχίσει αύριο ενώ ο Παπαδόπουλος εγκατέλειψε από έξοδο.

Στην τελευταία ειδική "Ταξιάρχης ΙΙ" όπως είπαμε, ο Τσολακίδης παρά την προσπάθεια και τον πολύ καλό χρόνο δεν κατάφερε να περάσει τον Χατζητσοπάνη για 4". Κορυφαίο χρόνο έγραψε και ο Κωνσταντίνου και κατάφερε να ανέβει και μια θέση στη γενική κατάταξη τερματίζοντας 4ος. Πίσω του ο πολύ καλός Τοψής που τον είδαμε για πρώτη φορά με Lancer Evo VIII και κατάφερε σε αυτή την ειδική να ανέβει μια θέση εμπρός από τον Κύρκο που τερμάτισε τελικά στην 6η θέση.

Και σε αυτή την ειδική είχαμε όμως εγκαταλείψεις με κυριότερη αυτή του John-John Μπεσλίδη που είχε έξοδο ενώ βρισκόταν 7ος γενικής και άνετα 1ος στα Ε/11 που γνώρισαν πολλές εγκαταλείψεις σήμερα. Έτσι ο Ανδρεάδης παρά τα προβλήματα που είχε σήμερα μένει ο... μόνος από τα δίλιτρα Ε και είναι ο νικητής της κατηγορίας μιας και τα δύο Ε/10 φιγουράρουν στο τέλος της σημερινής κατάταξης.

Στα δίλιτρα της Α ο Βαλαβάνης κρατήθηκε στο δρόμο κάνοντας συνεχώς καλούς χρόνους και είναι ο νικητής με τον πολύ καλό Τάσσο με το νέο του Renault Clio να έρχεται δεύτερος και τον Χατζηανέστη 3ο.

Στην Α/6 μετά τις τόσες εγκαταλείψεις τερμάτισαν μόνο 3 πληρώματα! Με πολύ καλό αγώνα ο Αναγνωστάκης είναι ο νικητής στην 9η θέση γενικής, 2ος ο Κουμποτής ενώ ο Ζάχος σε μια ημέρα γεμάτη προβλήματα δεν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό του σκέλους στη Θεσσαλονίκη παρόλο που ολοκλήρωσε όλες τις ειδικές.

Στην Α/5 επικράτησε η... λογική και χωρίς να υπάρξει έξοδος είχαμε και τα 3 πληρώματα της κλάσης να τερματίζουν τη σημερινή ημέρα. Νικητής φυσικά ο Πάζης, δεύτερος ο Μαυροδής και τρίτος ο Μπίστας.

Πολύ καλή επίδοση και από τον νικητή της κλάσης Ν/2 Γαλάνη που τερμάτισε στην 11η θέση γενικής. 2ος ο Αγγλόπουλος και 3ος ο Ευθυμιάδης.

Τώρα όλοι θα αναζητήσουν ξεκούραση και... στεγνά ρούχα μιας και όλοι έχουν βραχεί μετά από μια ολόκληρη ημέρα με πολύ βροχή και κρύο επάνω στο βουνό.

ΓENIKH KATATAΞH 1ΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Θέση No Oδηγός/Aυτοκίνητο O/K Θέση Eιδικές Ποινές Σύνολο Διαφ. 1ου
1
3
XATZHTΣOΠANHΣ Παναγιώτης
SUBARU IMPREZA
N
4
1
1
54:16.32
  54:16.32
 
2
63
TΣOΛAKIΔHΣ Σωκράτης
SUBARU IMPREZA
N
4
2
2
54:20.59
  54:20.59
+4.27
3
5
F3
ΣΩTHPXOΣ Λευτέρης
CITROEN SAXO Kit car
A
1
56:16.70
  56:16.70
+2:00.38
4
43
F3
KΩNΣTANTINOY Χρήστος
PEUGEOT 206
A
2
56:29.51
1:10.00
57:39.51
+3:23.19
5
8
TOΨHΣ Παντελής
MITSUBISHI LANCER EVO VIII
N
4
3
3
58:01.17
  58:01.17
+3:44.85
6
1
KYPKOΣ Λεωνίδας
MITSUBISHI LANCER EVO 9
N
4
4
4
58:13.03
  58:13.03
+3:56.71
7
25
F3
ANAΓNΩΣTAKHΣ Κωνσταντίνος
SUZUKI IGNIS SPORT 1.5
A
6
3
1
58:33.41
  58:33.41
+4:17.09
8
11
'SIMETRA'
MITSUBISHI LANCER EVO VII
N
4
5
5
59:54.52
  59:54.52
+5:38.20
9
7
BAΛABANHΣ Ιωάννης
RENAULT MEGANE COUPE
A
7
4
1
1:00:28.91
  1:00:28.91
+6:12.59
10
28
TAΣΣOΣ Βασίλης
RENAULT CLIO RAGNIOTTI
A
7
5
2
1:00:49.17
10.00
1:00:59.17
+6:42.85