Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος Ολοκληρώθηκε ο 3ος γύρος του ΠΠΡ και 2ος του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος με το 15ο Rally Φίλιππος που διεξήχθη στην ευρύτερη περιοχή της Βέροιας. Ένας αγώνας που συγκέντρωσε πάρα πολλούς θεατές που έδωσαν βροντερό παρών στα βουνά αλλά και στην πλατεία Ελυάς στο κέντρο της πόλης κατά την διάρκεια του Τεχνικού Έλέγχου, της Πανυγυρικής Εκκίνησης και Τερματισμού. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος, που οδήγησαν πολύ γρήγορα το εντυπωσιακό VW Golf MK4 KC που προετοιμάζει η Cabilis Performance ενώ πρόσφεραν και θέαμα σε αρκετές περιπτώσεις.

Πρόσκληση


Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βέροιας στα πλαίσια του αγωνιστικού προγράμματος 2009 της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων, διοργανώνει στις 11 και 12 Απριλίου 2009 το 15ο Ράλι «ΦΙΛΙΠΠΟΣ» το οποίο προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και στο Κύπελλο Ράλι Βορείου Ελλάδος. Το 15ο Ράλι «ΦΙΛΙΠΠΟΣ» είναι ο πρώτος ασφάλτινος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος για το 2009.

Με την υποστήριξη και την αμέριστη συμβολή τόσο της Νομαρχιακής όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Αρχών γενικότερα, η Λ.Α.Β. θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφέρει σε αγωνιζομένους και θεατές μια άριστη διοργάνωση.

Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν 9 Μαρτίου και λήγουν την Τετάρτη 1 Απριλίου 2009 και ώρα 22:00.
Για να δηλώσετε σημμετοχή επικοινωνήστε στο τηλ 6932530636 κο Τσικίνα Ιωάννη.
Το παράβολο συμμετοχής, σύμφωνα με εγκύκλιο της ΕΘ.Ε.Α. ανέρχεται στο ποσό των 450 €. Για την εγκυρότητα της συμμετοχής, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέσει στο λογαριασμό της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 508-62452722 (Παπαδοπούλου Ουρανία) , το ποσό των 125 €.

Η Λ.Α.Β. αποφάσισε να προσφέρει στο πλήρωμα, δωρεάν διαμονή για το Σάββατο 11 Απριλίου 2009 και
Αυτοκινητάμαξα για την μεταφορά των αγωνιστικών, με σημείο εκκίνησης την Αθήνα και κατεύθυνση την πόλη της Βέροιας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Γραμματεία της Λ.Α.Β. Βασ. Φιλίππου 25, Τηλ. & Fax 23310-72211 (Δευτέρα & Τετάρτη 20:30- 22:00), 6932530636 Τσικίνας Ιωάννης.
website : www.lav.gr
e-mail : Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρόγραμμα


Έναρξη εγγραφών συμμετοχής

Δευτέρα 09 Μαρτίου 2009

 

 

Λήξη εγγραφών συμμετοχής

Τετάρτη 01 Απριλίου 2009 ώρα 22:00

 

 

Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book)

Πέμπτη 02 Απριλίου 2009

 

 

Έναρξη Αναγνωρίσεων

Πέμπτη 02 Απριλίου 2009

 

 

Λήξη Αναγνωρίσεων

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

 

 

Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων

Πέμπτη 02 Απριλίου 2009

 

 

Διανομή εντύπων, αριθμών συμμετοχής στους αγωνιζόμενους

Σάββατο 11 Απριλίου 2009, 11:00, στον χώρο του Τεχνικού Ελέγχου στην Πλατεία Εληάς

 

 

Διοικητικός έλεγχος

(Ωράριο ανάλογα με αριθμούς συμμετοχής)

Σάββατο 11 Απριλίου 2009, από 11:00 έως 15:00, στον χώρο του Τεχνικού Ελέγχου στην Πλατεία Εληάς

 

 

Ενημέρωση Αγωνιζομένων

Σάββατο 11 Απριλίου 2009, ώρα 17:30 (η  τοποθεσία θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών

 

 

Έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων και έλεγχος – σφράγισμα των υπερσυμπιεστών (turbo)

(Ωράριο ανάλογα με αριθμούς συμμετοχής)

Σάββατο 11 Απριλίου 2009, από 11:00 έως 15:00, στον χώρο του Τεχνικού Ελέγχου στην Πλατεία Εληάς

 

 

1η Συνεδρίαση αγωνοδικών

Σάββατο 11 Απριλίου 2009, ώρα 15:30, στο ξενοδοχείο Βίλα Εληά

 

 

Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων

δεκτών να εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης

Σάββατο 11 Απριλίου 2009, ώρα 16:30, στον χώρο εκκίνησης (πλατεία Εληάς)

 

 

Εορταστική Εκκίνηση αγώνα                                                  

Σάββατο 11 Απριλίου 2009 ώρα 21:00 στην πλατεία Εληάς

 

 

Τερματισμός πρώτου αυτοκινήτου

Κυριακή 12 Απριλίου 2009 ώρα 17:30

 

 

Τελικός τεχνικός έλεγχος

Κυριακή 12 Απριλίου 2009 στον χώρο τερματισμού.

 

 

Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων

Κυριακή 12 Απριλίου 2009, ώρα 18:00 στον χώρο τερματισμού.

 

 

Δημοσίευση τελικών αποτελεσμάτων

Κυριακή 12 Απριλίου 2009, ώρα 18:30 στον χώρο τερματισμού.

 

 

Απονομή επάθλων

Κυριακή 12 Απριλίου 2009, 18:30 στον χώρο τερματισμού.


doc Κατεβάστε τον Ειδικό Κανονισμό του αγώνα

Διαδρομή - Χάρτης


Κυριακή 12 Απριλίου 2009

0   ΒΕΡΟΙΑ Ι – ΕΚΚΙΝΗΣΗ         9:00
1   ΑΛΙΑΚΜΩΝΑΣ Ι   7,41 7,41 15’ 9:15

1 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 1 18,6


9:18
2   ΔΟΒΡΑ Ι   29,92 48,47 67’ 10:25

2 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ 1 14,3


10:28
  REGROUPING (Α) IN   10,87 25,12 32’ 11:00
2B   REGROUPING (Α) OUT –       10’ 11:10
    SERVICE (A) ΙΝ            
2C   SERVICE (A) OUT       30’   11:40
3   ΣΕΛΙ Ι   26,48 26,48  
40’ 12:20

3 ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ 1 13,1


12:23
4   ΑΛΙΑΚΜΩΝΑΣ ΙΙ   29,87 42,98 62’ 13:25

4 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 2 18,6


13:28
5   ΔΟΒΡΑ ΙΙ   29,92 48,47 67’ 14:35

5 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ 2 14,3


14:38
  REGROUPING (B) IN   10,87 25,12 32’ 15:10
  REGROUPING (B) OUT –       10’ 15:20
    SERVICE (B) ΙΝ            
5C   SERVICE (B) OUT       30’ 15:50
6   ΣΕΛΙ ΙΙ   26,48 26,48 40’ 16:30

6 ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 13,1


16:33
7   ΒΕΡΟΙΑ II - ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ   22,77 35,88 57’ 17:30
    ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΛΜ 91,82 194,59 286,41    

Ο χάρτης του αγώνα

jpg Δείτε το χάρτη σε υψηλή ανάλυση (για εκτύπωση)

Δελτία Πληροφοριών


Βέροια 3 Απριλίου 2009 ΩΡΑ: 17:00΄
ΔΕΛΤΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Νο 2

1) Σας γνωρίζουμε ότι στις Ε.Δ. Νο 1 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ I και Ε.Δ. Νο 4 ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ II τοποθετείται επιβράδυνση 250 μέτρα μετά την τουλίπα 12 της σελίδας 6 και της τουλίπας 12 της σελίδας 31 του road book.

2) Τα χιλιόμετρα των Ε.Δ. Νο 2 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ I και Νο 5 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ II μειώνονται από 14,25 χιλ. σε 9,39 χιλ. λόγω ανωτέρας βίας ( κατολίσθηση οδοστρώματος ). Κατόπιν τούτου:
α) Το FL της Ε.Δ. Νο 2 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ I, τοποθετείται 30 μέτρα μετά την τουλίπα 11, όπου δεξιά πινακίδα της σελίδας 12 του road book.
β) Το FL της Ε.Δ. Νο 5 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ II, τοποθετείται 30 μέτρα μετά την τουλίπα 11, όπου δεξιά πινακίδα της σελίδας 37 του road book.
γ)Το STOP της Ε.Δ. Νο 2 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ I, τοποθετείται στην τουλίπα 12, της σελίδας 12.
δ)Το STOP της Ε.Δ. Νο 5 ΚΩΣΤΟΧΩΡΙ II, τοποθετείται στην τουλίπα 12, της σελίδας 37.

3)Κατόπιν υπόδειξης της Τροχαίας, μειώνονται τα χιλιόμετρα των Ε.Δ. Νο 3 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ I και η Ε.Δ. Νο 6 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ II, από 13,11 χιλ. σε 12,05 χιλ. Κατόπιν τούτου:
α)Το FL της Ε.Δ. Νο 3 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ I , τοποθετείται 1150 μέτρα μετά την τουλίπα 8 της σελίδας 23. Δηλαδή τοποθετείται 250 μέτρα πριν την τουλίπα 9 της σελίδας 23.
β)Το FL της Ε.Δ. Νο 6 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ II, τοποθετείται 1150 μέτρα μετά την τουλίπα 8 της σελίδας 48. Δηλαδή τοποθετείται 250 μέτρα πριν την τουλίπα 9 της σελίδας 48.
γ)Το STOP της Ε.Δ. Νο 3 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ I, τοποθετείται στην τουλίπα 9 της σελίδας 23. δ)Το STOP της Ε.Δ. Νο 6 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ II, τοποθετείται στην τουλίπα 9 της σελίδας 48.

Τα ωράρια του αγώνα παραμένουν τα αρχικά.

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ



Βέροια 3 Απριλίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Νο 3

Η οργανωτική επιτροπή του 15ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΡΑΛΙ ΦΙΛΙΠΠΟΣ αποφάσισε ότι η σειρά με την οποία θα περάσουν Έλεγχο εξακρίβωσης τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα πάρουν μέρος στον αγώνα είναι η εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 11/4/2009 - ΧΩΡΟΣ Τ.Ε. ΠΑΡΚΟ ΕΛΗΑΣ
10:00 – 11:00 ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
11:00 – 12:00 Νο 1, 2, 3, 6, 7, 8, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 και 22.
12:00 – 13:00 Νο 4, 5, 9, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 33, 34 και 35.
13:00 – 14:00 No 11, 12, 55, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 και 48.
14:00 - 15:00 Νο 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 και 67.

Συμμετοχές


Α/Α Νο ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ο/Κ
1 1   ΝΙΩΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ SUBARU IMPREZA STI N-12 N/4
2 2 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘ. 'ΚΥΡΚΟΣ JUNIOR'' ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
3 3 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘ. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΙΟΥΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO IΧ Ν/4
4 4 Ο.Φ.Α.Α. ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ ΡΟΥΦΟΣ ΣΠΥΡΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
5 5   ΜΙΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΕΙΡΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
6 6   ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ VW GOLF IV KIT CAR Α/7KC
7 7 COSMOS RALLY TEAM ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO R3 MAXI A/7
8 8 Α.Ο.Θ. ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ  ΖΑΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO RAGNIOTTI A/7
9 9   ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO ΙΧ N/4
10 10 ΕΛΕΤΑ SPORT ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΛΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/11
11 11 ΛΕ.Μ.Α.Χ. ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ  ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SUBARU IMPREZA N/4
12 12   ΚΡΙΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII A/8
13 14   ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΑΓΚΑΣΤΑΘΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ RENAULT MEGANE KIT CAR EA/11 KC
14 15   ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ   PEUGEOT 206 Α/6+
15 16 Α.Ο.Θ. ΔΟΥΛΚΕΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ SEAT IBIZA A/8
16 17   ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ HONDA CIVIC TYPE R A/7
17 18   ΑΓΓΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ CITROEN SAXO KIT CAR A/6+
18 19   ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ BMW EA/11
19 20 Α.Λ.Π. ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΡΣΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/11
20 21   ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ  RENAULT CLIO WILLIAMS ΕΑ/11
21 22   ΝΟΜΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ SEAT IBIZA KIT CAR EVO I ΕΑ/11KC
22 23   ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FREZZATO ANNA PEUGEOT 106 S16 Α/6
23 24 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘ. ΜΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ  ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ CITROEN C2 Α/6 
24 25   'GASTON JUNIOR'' ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 Α/6
25 26 ΕΛΕΤΑ SPORT ΤΣΟΥΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΠΑΣ ΤΕΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
26 27   ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΙΠΙΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
27 28   ΚΟΥΜΠΟΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
28 29 Α.Ο.Θ. ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
29 30   ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
30 31 ΛΕ.Μ.Α.Χ. ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
31 32 ΛΕ.Μ.Α.Χ 'ΜΠΟΛΚΑΣ JUNIOR'' ΚΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
32 33 ΛΕ.Μ.Α.Χ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ  ΚΟΛΛΑΡΆΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6 
33 34 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΖΑΓΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΑΒΟΥΖΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN C2 A/6
34 35   ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΤΣΙΛΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ HONDA CIVIC TYPE R N/3
35 36 Α.Λ.Α.Λ. ΠΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ TOYOTA YARIS A/5
36 37 Α.Ο.Θ. ΒΡΑΧΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ   TOYOTA YARIS Α/5
37 38 Α.Λ.Α.Λ. ΜΑΚΑΡΩΝΗΣ ΑΚΗΣ   TOYOTA YARIS A/5
38 39   ΝΙΖΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΓΓΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ SCODA FELICIA KIT CAR A/5
39 40 Λ.Α.ΣΠΑΡΤΗΣ ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ   TOYOTA YARIS A/5
40 41   ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  ΡΟΜΠΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ NISSAN MICRA K11 A/5
41 42   ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ TOYOTA YARIS 1,3 A/5
42 43   ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ FIAT SEICENTO A/5
43 44 Σ.Μ.Α.Κ. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΥΜΙΟΣ ΤΣΕΠΟΥΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΕΑ/9
44 45 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΚΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
45 46   ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΕΝΙΑ NISSAN MICRA Κ12 Ν/2
46 47   ΤΑΣΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ NISSAN NOTE N/2
47 48   ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ CITROEN SAXO N/2
48 49 RANGELOV MOTOR
SPORT TEAM 
VENELIN TODOROV YOANA RANGELOVA PEUGEOT 106 S16 N/2
49 50 RANGELOV MOTOR
SPORT TEAM 
TODOR TODOROV IVO DIMITROV CITROEN SAXO VTS N/2
50 51   ΦΑΡΣΟΥΛΗΣ ΤΟΛΗΣ ΖΑΓΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ CITROEN SAXO VTS Ν/2
51 52 Α.Ο.Θ. ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE Ν/2
52 53 Α.Ο.Θ. ΤΡΥΦΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΣΙΜΟΣ PEUGEOT 106 S16 Ν/2
53 54   ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΠΥΡΟΣ CITROEN SAXO VTS Ν/2
54 55   ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO ΙΙΙ ΕΕ12
55 56 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ 'ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ'' ΤΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ VW GOLF II EE/11
56 57 Ο.Φ.Α.Κ. ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 309 ΕΕ/11
57 58 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ PEUGEOT 205 EE/11
58 59 Α.Λ.Α.Μ.Α.Π ΚΑΜΠΟΥΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΝΤΟΥΦΑΣ ΣΑΚΗΣ CITROEN AX 1600 EE/10
59 60   ΔΟΥΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ CITROEN AX 1600 EΕ/10
60 61   ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΡΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ CITROEN AX 1600 ΕΕ/10
61 62 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΓΙΑΝΝΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΡΑΛΛΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ HONDA CIVIC VTI ΕΕ/10
62 63   ΧΡHΣΤΑΚΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ LADA VFTS EE/10
63 64   ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 205 EE/9
64 65 Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΦΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ SUZUKI SWIFT GTI ΕΕ/9
65 66   ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΠΕΜΠΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MINI COOPER 1275 GT EE/9
66 67 Α.Λ.Ε. ΚΑΒΑΛΑΣ ΠΕΤΕΙΝΑΡΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ RENAULT 5 GT EE/12

Περιγραφή


Ολοκληρώθηκε ο 3ος γύρος του ΠΠΡ και 2ος του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος με το 15ο Rally Φίλιππος που διεξήχθη στην ευρύτερη περιοχή της Βέροιας. Ένας αγώνας που συγκέντρωσε πάρα πολλούς θεατές που έδωσαν βροντερό παρών στα βουνά αλλά και στην πλατεία Ελυάς στο κέντρο της πόλης κατά την διάρκεια του Τεχνικού Έλέγχου, της Πανυγυρικής Εκκίνησης και Τερματισμού. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος, που οδήγησαν πολύ γρήγορα το εντυπωσιακό VW Golf MK4 KC που προετοιμάζει η Cabilis Performance ενώ πρόσφεραν και θέαμα σε αρκετές περιπτώσεις.

Στην αρχή του αγώνα βρέθηκαν 2οι, αντιμετωπίζοντας μικροπροβλήματα με το set-up του αυτοκινήτου, στην συνέχεια όμως αυτά λύθηκαν και άρχισαν να "πιέζουν" και ε.δ. με ε.δ. συνεχώς μείωναν την διαφορά από τους πρώτους. Στην 5η ε.δ., τα 2 πρώτα πληρώματα μπήκαν με μόλις 3''28 διαφορά, και εκεί οι έταιροι διεκδικητές της νίκης, "Κύρκος Jnr"-Ανδριανόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που προηγούνταν, έκαναν ένα οδηγικό λάθος, είχαν μια μικροέξοδο που τους κόστισε αρκετά δεύτερα σε χρόνο, και έτσι μετά το τέλος αυτής βρέθηκαν 2οι, 16''54 πίσω από τον Παπαχριστόπουλο. Η τελευταία ε.δ. δεν άλλαξε τίποτα καθώς σε αυτήν τα 2 πληρώματα τερμάτισαν με διαφορά λίγο παραπάνω από 1''. Το πλήρωμα του Golf έδειξε για ακόμα μια φορά ότι στην άσφαλτο είναι ικανό να διεκδικήσει νίκες στα ίσια ενώ το πλήρωμα του Evo ακόμα μια φορά υπέπεσε σε ατυχία, κάνοντας ένα οδηγικό λάθος, που μάλλον του στέρησε την δυνατότητα να διεκδικήσει τη νίκη στην τελευταία ε.δ.. Όπως και να 'χει και τα 2 πληρώματα κέρδισαν τις εντυπώσεις και το χειροκρότημα των θεατών και αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν και στους επόμενους ασφάλτινους αγώνες του πρωταθλήματος.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Kαι αυτοί ακολούθησαν πολύ γρήγορο ρυθμό, έδωσαν θέαμα, και πήραν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος, ενώ κάναν και το 2 στα 2 για το Κύπελλο Β.Ελλάδος.

Στην 4η θέση της γενικής, σχεδόν 15'' πίσω από τους 3ους, βρέθηκαν οι Μίχος-Χειράκης επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Eξ αρχής αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα πίσω φρένα του αυτοκινήτου (στα φρένα, μπλόκαραν οι πίσω τροχοί) και δεν μπόρεσαν να πιέσουν για το κάτι παραπάνω και μάλλον υπό αυτές τις συνθήκες η 4η θέση ίσως να μπορούσε να θεωρηθεί και ως επιτυχία.

5οι γενικής τερμάτισαν οι Κριαράς-Μάστορας με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της κατηγορίας Α. Επιστροφή στο μπάκετ για τον οδηγό μετά από αρκετά χρόνια, που συνδυάστηκε με μια πολύ καλή εμφάνιση.

Στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι νικητές της F2, η οποία είχε πολύ έντονο συναγωνισμό. Χαρακτηριστικό, το ότι ο 1ος της F2 από τον 4ο είχαν μόλις 26'' διαφορά. Νικητές λοιπόν για 2ο συνεχόμενο αγώνα (μετά το σπριντ Θερμαικού), οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R, που κέρδισαν και την Α/7. Για έναν ακόμα αγώνα έδειξαν ότι φέτος οι ασφάλτινοι αγώνες θα έχουν ακόμα έναν πρωταγωνιστή στην F2. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ. και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη για την συνέχεια.

Μια θέση πίσω, 2οι F2, και 2οι Α/7, oι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti. Στο πρώτο loop, αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο του Clio (το οποίο πετούσε τις βαλβολίνες μέσα στην καμπίνα) που τους κόστισε αρκετά δεύτερα. Στην συνέχεια ανέβασαν ρυθμό αλλά δεν κατάφεραν να καλύψουν την διαφορά, τερματίζοντας 9''86 πίσω από τους νικητές.

Στην 8η θέση, και νικητές της E/11, oι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το VW Golf MK2. Tαχύτατοι και αυτοί σε όλες τις ε.δ. ενώ η διαφορά τους από τους αδελφούς Ζάχους ήταν μόλις 5''. Βέβαια να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι στην τελευταία ε.δ. το Βεροιώτικο πλήρωμα είχαν ένα τετ-α-κε στο οποίο τους έσβησε και ο κινητήρας και έχασαν περίπου μισό λεπτό. Μόλις 2'' πίσω τους βρέθηκαν οι 2οι της E/11, αλλά και 3οι F2, Παπαδιώτης-Κωστανάσιος, με το Renault Clio Williams μετά από καλή εμφάνιση ενώ πολύ κοντά τους τερμάτισαν και οι 4οι της F2, Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου με το Peugeot 206 KC, που έκλεισαν και την πρώτη 10άδα.  

Ας δούμε όμως τι έγινε και στις υπόλοιπες κλάσεις του αγώνα. Στην Α/6, το 2 στα 2 κατάφεραν να κάνουν και οι Μπίστας-Μικρούλης με το Citroen C2 Challenge που κινήθηκαν με καλό ρυθμό ενώ τερμάτισαν και 14οι γενικής. Mια θέση πίσω και 2οι στην κλάση, οι Αμαξόπουλος-Frezzato με το Peugeot 106 S16, που δεν κατάφεραν να κινηθούν στον ρυθμό που ήθελαν καθώς στο 1o loop αντιμετώπισαν ένα μικροπρόβλημα με τα ηλεκτρικά ενώ στην τελευταία ε.δ. είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο και κινήθηκαν πολύ αργά για να τερματίσουν. 3οι στην κατηγορία, οι Αργυρίου-Γκάλφας με ακόμα ένα Peugeot 106 S16.

Στην Α/5, νικητές οι "συνήθεις ύποπτοι", Πάζης-Κυρλαγκίτση με το Toyota Yaris. Όπως πάντα κινήθηκαν εξαιρετικά γρήγορα τερματίζοντας παράλληλα και στην 16η θέση της γενικής. 2οι στην κλάση, οι Βραχάτης-Μέρμυγκα με ακόμα ένα Toyota Yaris ενώ πολύ κοντά τους βρέθηκαν οι Τσακίρης-Νώττας με ίδιο αυτοκίνητο που έκλεισαν την πρώτη 3άδα.

Στην Ν/2 είχαμε μια εξαιρετική εμφάνιση των Χαλάτση-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra K12 που κινήθηκαν πολύ γρήγορα ενώ καλούς χρόνους έκαναν και οι Μαλακτάρης-Τσαούσογλου με το Citroen Saxo VTS που τερμάτισαν 2οι στην κλάση. Την 3άδα έκλεισαν οι Φαρσούλης-Ζαγούρης με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Ε/10 νικητές για ακόμα μια φορά οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX που αντιμετώπισαν πάρα πολλά προβλήματα καθ' όλη την διάρκεια του διημέρου. Αυτό βέβαια δεν τους εμπόδισε να κερδίσουν την κλάση τους αλλά και να τερματίσουν στην 12η θέση της γενικής! Τους ακολούθησαν, λίγο περισσότερο από 1 λεπτό πίσω, οι Γιάννος-Ράλλης με Honda Civic V-Tec και οι Κουτσούκος-Τράχος με Citroen AX.

Oι εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν αρκετές και στις σημαντικότερες από αυτές θα βρούμε τους, Νιώρα-Λύτρα με το Subaru Impreza WRX N12 που εγκατέλειψαν μετά την 3η ε.δ. από πρόβλημα στην ανάρτηση ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, Δασκαλόπουλο-Τσιούκα με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX στην 1η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, Μαυροδή-Κεχαγιά με Subaru Impreza T555 στην 5η ε.δ. από πρόβλημα στο κιβώτιο (είχαν χάσει 1η και 2η ταχύτητα από την 1η ε.δ.), Κωνσταντινίδη-Κωνσταντινίδη με Peugeot 205 από μηχανικό πρόβλημα στην 1η ε.δ., Bάτσου-Θεοφανίδη με Peugeot 309 GTI από σπασμένο λεβιέ ταχυτήτων στην τελευταία ε.δ. ενώ βρισκόταν 13οι γενικής, Τσιούρη-Παππά με Peugeot 106 S16 μετά την 2η ε.δ. ενώ ήταν 1οι Α/6, Παρταλιό-Παπαδόπουλου με Citroen Saxo VTS στην 5η ε.δ. από κιβώτιο ενώ ήταν 4οι Α/6, Καραβασίλη-Κολλαρά με Peugeot 106 S16 στην τελευταία ε.δ. από ημιαξόνιο, και Τρύφο-Θεοφανίδη με Peugeot 106 S16 από έξοδο στην 3 ε.δ. του αγώνα (στο ίδιο σημείο που είχαν πέρσυ έξοδο ο Ζάχος).

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, η συμμετοχή στον αγώνα 2 πληρώμάτων από την Βουλγαρία. Ο λόγος για τους Todorov V.-Rangelova με Peugeot 106 S16 που τερμάτισαν στην τελευταία θέση της γενικής και τους Todorov T.-Dimitrov με Citroen Saxo VTS που δεν ξεκίνησαν την τελευταία στιγμή λόγω στομαχικής διαταραχής του συνοδηγού. Και τα 2 πληρώματα έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από τον αγώνα και ελπίζουμε του χρόνου να δούμε ακόμα περισσότερες ξένες συμμετοχές στον αγώνα, που ανεξαρτήτως αποτελέσματος δίνουν ιδιαίτερο "χρώμα" σε κάθε αγώνα. Ένα από τα άσχημα του αγώνα, η μη τέλεση της 4ης ε.δ. (έγινε απλή) λόγω μη διαθέσιμου πυροσβεστικού οχήματος καθώς η τοπική υπηρεσία δέχτηκε αρκετές κλήσεις εκείνη την ώρα και όλα τα διαθέσιμα οχήματα της αναγκάστηκαν να μετακινηθούν. Επίσης είχαμε και περίπου μισάωρη καθυστέρηση κατά την διάρκεια της 1ης ε.δ. λόγω του ότι κατά την διάρκεια αυτής ο ένας εκ του πληρώματος Αγγλόπουλου-Κυριαζή, αισθάνθηκε μια ξαφνική αδιαθεσία, και ορθώς διακόπηκε προσωρινά η ε.δ. ώστε να μπεί ασθενοφόρο και να διακομιστεί στο νοσοκομείο για προληπτικό έλεγχο.

Επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος, στις 2-3 Μαίου, ενώ για το Κύπελλο Β.Ελλάδος η συνέχεια θα δωθεί με το Ράλλυ Σπριντ Σερρών, στις 9-10 Μαίου.

Αποτελέσματα



Αποτελέσματα
  Ε.Δ.
pdf Γενική κατάταξη   pdf Ε.Δ. 1
    pdf Ε.Δ. 2
pdf Κατάταξη F2   pdf Ε.Δ. 3
         Ε.Δ. 4 - Ακυρώθηκε
    pdf Ε.Δ. 5
    pdf Ε.Δ. 6