Πρόσκληση
Η ΕΛΠΑ υπό την αιγίδα του Δήμου Ιτέας διοργανώνει από τις 25 έως και τις 27 Σεπτεμβρίου 2009 το 33ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, 9ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ καθώς και 7o και 8ο του ελληνικού Πρωταθλήματος.
Με επίκεντρο την Ιτέα, ο διήμερος αγώνας θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά σε χωμάτινες επιφάνειες και σε πασίγνωστες ειδικές διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή του Νομού Φωκίδας. Ειδικότερα, το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 368 χλμ. εκ των οποίων τα 166 θα είναι καθαρά αγωνιστικά, με τη διεξαγωγή των ειδικών διαδρομών Νέο Δροσοχώρι, Παύλιανη και Νέα Στρόμη (επαναλαμβανόμενες). Την Κυριακή, όπου, επιπλέον, δικαίωμα συμμετοχής έχουν και τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων (o αγώνας προσμετρά με συντελεστή 2), το σκέλος συνολικού μήκους 352 χλμ. περιλαμβάνει τις ειδικές διαδρομές Αγία Ευθυμία, Καρούτες και Δροσοχώρι και οι τρεις εκ των οποίων θα διεξαχθούν δύο φορές, με το συνολικό τους μήκος να αγγίζει τα 123 χλμ.
Ο αγώνας διοργανώνεται και με την υποστήριξη της Νομαρχίας Φωκίδας και της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΕΔΚ).
Στη νέα ιστοσελίδα του Ράλλυ ΕΛΠΑ http://2009.elparally.gr/ θα μπορείτε να βρείτε όλες τις λεπτομέρειες και τα τελευταία νέα γύρω από τον αγώνα, καθώς και από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Ωράριο
ITINERARY (15/08/2009) v6 | ||||||
CEREMONIAL START - FRIDAY 25 SEPTEMBER 2009 | ||||||
Location | Total | 1st | ||||
dist. | car due | |||||
Ceremonial Start - ITEA, the Marina | 20:00 | |||||
OVERNIGHT HALT | ||||||
DAY 1 - SATURDAY 26 SEPTEMBER 2009
|
||||||
TC | Location | S.S. | Liaison | Total | Target | 1st |
SS | dist. | dist. | dist. | Time | car due | |
SECTION 1 | ||||||
0 | ITEA Start - Service Park Out - RZ 1 | 08:00 | ||||
Km to next refuel | 25.57 | 31.16 | 56.73 | |||
1 | 22.86 | 22.86 | 30' | 08:30 | ||
SS 1 | New Drossohori 1 | 25.57 | 08:33 | |||
Remote refuel Gravia (All competitors) | ||||||
Refuel venue : 8.30 km after finish SS 1 - RZ 2 | ||||||
Km to next refuel | 38.66 | 81.56 | 120.22 | |||
2 | 32.93 | 58.50 | 1h 15' | 09:48 | ||
SS 2 | Pavliani 1 | 24.15 | 09:51 | |||
3 | 9.11 | 33.26 | 43' | 10:34 | ||
SS 3 | Stromi 1 | 14.51 | 10:37 | |||
3A | Regroup In | 47.82 | 62.33 | 1h 10' | 11:47 | |
SECTION 2 | ||||||
3B | Regroup Out - Service A In | 20' | 12:07 | |||
SERVICE A (Itea) | (64.23) | (112.72) | (176.95) | 30' | ||
3C | Service A Out - RZ 3 | 12:37 | ||||
Km to next refuel | 25.57 | 31.81 | 57.38 | |||
4 | 22.86 | 22.86 | 30' | 13:07 | ||
SS 4 | New Drossohori 2 | 25.57 | 13:10 | |||
Remote refuel Gravia (All competitors) | 8.82 | 34.39 | 38' | 13:51 | ||
Refuel venue : 8.30 km after finish SS 4 - RZ 4 | ||||||
Km to next refuel | 38.66 | 81.66 | 120.32 | |||
5 | 32.93 | 58.50 | 1h 15' | 14:25 | ||
SS 5 | Pavliani 2 | 24.15 | 14:28 | |||
6 | 9.11 | 33.26 | 43' | 15:11 | ||
SS 6 | Stromi 2 | 14.51 | 15:14 | |||
6A | Flexi Parc Fermé In | 47.82 | 62.33 | 1h 10' | 16:24 | |
6B | Flexi Parc Fermé Out - Service B In | |||||
FLEXI SERVICE B (Itea) | (64.23) | (112.72) | (176.95) | 45' | ||
6C | Service B Out - Parc Fermé In (Early arrival permitted) | |||||
For all classified cars (except re-starting crews) TC 6C closes at | 21:30 | |||||
DAY 1 totals | 128.46 | 225.44 | 353.90 | |||
OVERNIGHT PARC FERME | ||||||
DAY 2 - SUNDAY 27 SEPTEMBER 2009
|
||||||
SECTION 3 | ||||||
6D | Parc Fermé Out - Service C In | 08:00 | ||||
SERVICE C (ITEA) | 10' | |||||
6E | Service C Out - RZ 5 | 08:10 | ||||
Km to next refuel | 39.51 | 58.08 | 97.59 | |||
7 | 3.66 | 3.66 | 10' | 08:20 | ||
SS 7 | Aghia Efthimia 1 | 18.93 | 08:23 | |||
8 | 44.30 | 63.23 | 1h 10' | 09:33 | ||
SS 8 | Karoutes 1 | 20.58 | 09:36 | |||
8A | Remote Service In | 10.12 | 30.70 | 35' | 10:11 | |
REMOTE SERVICE (Amfissa) | (39.51) | (58.08) | (97.59) | 15' | ||
8B | Remote Service Out - RZ 6 | 10:26 | ||||
Km to next refuel | 21.84 | 56.68 | 78.52 | |||
9 | 9.81 | 9.81 | 18' | 10:44 | ||
SS 9 | Drossohori 1 | 21.84 | 10:47 | |||
9A | Regroup In | 46.87 | 68.71 | 1h 15' | 12:02 | |
SECTION 4 | ||||||
9B | Regroup Out - Service D In | 15' | 12:17 | |||
SERVICE D (Itea) | (21.84) | (56.68) | (78.52) | 20' | ||
Total km from SP C to SP D | 61.35 | 114.76 | 176.11 | |||
9C | Service D Out - RZ 7 | 12:37 | ||||
Km to next refuel | 39.51 | 58.08 | 97.59 | |||
10 | 3.66 | 3.66 | 10' | 12:47 | ||
SS 10 | Aghia Efthimia 2 | 18.93 | 12:50 | |||
11 | 44.30 | 63.23 | 1h 10' | 14:00 | ||
SS 11 | Karoutes 2 | 20.58 | 14:03 | |||
11A | Remote Service In | 10.12 | 30.70 | 35' | 14:38 | |
REMOTE SERVICE (Amfissa) | (39.51) | (58.08) | (97.59) | 15' | ||
11B | Remote Service Out - RZ 8 | 14:53 | ||||
Km to the finish | 21.84 | 56.78 | 78.62 | |||
12 | 9.81 | 9.81 | 18' | 15:11 | ||
SS 12 | Drossohori 2 | 21.84 | 15:14 | |||
12A | Service E In | 46.97 | 68.81 | 1h 15' | 16:29 | |
SERVICE E (Itea) | (21.84) | (56.78) | (78.62) | 10' | ||
12B | Service E Out - Finish, the Marina | 16:39 | ||||
Total km from SP D to SP E | 61.35 | 114.86 | 176.21 | |||
DAY 2 totals | 122.70 | 229.62 | 352.32 |
Χάρτες
Χάρτης 1ης ημέρας |
Χάρτης 2ης ημέρας |
1ο ΣΚΕΛΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 26/9/2009
|
Μήκος: 25,57 χλμ.
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 07.00-15.30
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 08.33-13.10
Περιγραφή
Ανηφορική, αλλά γρήγορη, με άριστο οδόστρωμα μέχρι τα 15,29 χλμ. Τα υπόλοιπα 10,28 χλμ. είναι μέρος της παλιάς Ε.Δ. Γραβιά. Τελειώνει στο τέλος του δάσους πάνω από τη Γραβιά. Γρήγορο, κατηφορικό κομμάτι, με πολύ καλό οδόστρωμα. Τα πρώτα 15,29 χλμ. είναι κοινά με την Ε.Δ. Δροσοχώρι της δεύτερης ημέρας.
Προσβάσεις
1. Στον κεντρικό δρόμο Άμφισσας-Γραβιάς, στη διασταύρωση που πηγαίνει προς Δροσοχώρι-Ελαιώνα, μηδενίζετε το χιλιομετρητή και ακολουθείτε την πινακίδα Δροσοχώρι 7/Ελαιώνας 1. Ύστερα από 1,40 χλμ. συνεχίζετε ευθεία. Σε άλλα 2 χλμ. συνεχίζετε ευθεία, ακολουθώντας την πινακίδα Δροσοχώριον, και 5,75 χλμ. μετά φτάνετε στο χωριό Δροσοχώρι. Μετά την πλατεία του χωριού, που βρίσκεται δεξιά σας, συναντάτε Τ στα 200 μ. και στρίβετε δεξιά στο χωματόδρομο. 100 μ. αργότερα συναντάτε και άλλο Τ και στρίβετε πάλι δεξιά. Σε 0,75 χλμ. φτάνετε στο 5ο χλμ. της Ε.Δ.
2. Στον κεντρικό δρόμο Επταλόφου-Αράχωβας, και 8 χλμ. μετά τον Επτάλοφο, συναντάτε δεξιά χωματόδρομο, όπου δεξιά βρίσκονται ξύλινα σπίτια, και στρίβετε δεξιά. Σε 3 χλμ. συναντάτε διασταύρωση όπου υπάρχει πινακίδα «Αργοστύλια-Άγ. Κοσμάς», στρίβετε δεξιά επιτόπου και σε 3,45 χλμ. φθάνετε στο 15,29 χλμ. της Ε.Δ.
3. Αν στη διασταύρωση όπου βρίσκεται πινακίδα «Αργοστύλια-Άγ. Κοσμάς» πάτε ευθεία, σε περίπου 5,40 χλμ. φτάνετε στο 13,72 χλμ. της Ε.Δ.
|
Μήκος: 24,15 χλμ.
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 08.15-16.45
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 09.51-14.28
Περιγραφή
Ανηφορική μέχρι τα 6,80 χλμ. Μέχρι το 11ο χλμ. (στα νερά) είναι γρήγορη και σε ορισμένα σημεία στενή. Στη συνέχεια, και μέχρι το τέλος, είναι γρήγορη, κλειστή, με πολύ καλό οδόστρωμα.
Προσβάσεις
Ερχόμενοι από Οίτη, με κατεύθυνση προς Παύλιανη, μηδενίζετε το χιλιομετρητή στην πινακίδα εισόδου στο χωριό. Στα 540 μ. στρίβετε αριστερά προς Μαυρολιθάρι (όπου απέναντι υπάρχει γήπεδο μπάσκετ). Στα 2,9 χλμ. περνάτε την ταμπέλα «Εθνικός Δρυμός Οίτης» και στα 4,1 χλμ. συναντάτε την αφετηρία της ειδικής και συνεχίζετε ευθεία. Στα 6,5 χλμ. συνεχίζετε ευθεία προς Μαυρολιθάρι και στα 7,8 χλμ. στρίβετε δεξιά για Πυρά.
Στα 12,7 χλμ., 300μ μετά την εκκλησία αριστερά σας, στρίβετε δεξιά στον ανηφορικό χωματόδρομο, όπου συναντάτε ξύλινη πινακίδα «ΠΥΡΑ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ». Στα 16,6 χλμ. φτάνετε στη θέση «Πυρά Ηρακλέους» (όπου από το λόφο έχετε θέα σε περίπου 3 χλμ.) στο 6,79 χλμ. της ειδικής (μέτριο χώμα).
Αν ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΤΕ προς αριστερά, σε 1 χλμ. θα βρεθείτε στα γρήγορα κομμάτια της περιοχής «Καταβόθρα».
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗΝ παρκάρετε και στις δύο μεριές του δρόμου, διότι είναι δρόμος διαφυγής ασθενοφόρου.
Στο δρόμο Παύλιανης-Λιδωρικίου και 3 χλμ. μετά την Κάτω Παύλιανη, συναντάτε δεξιά στο χωματόδρομο πινακίδα «Εθνικός Δρυμός Οίτης» και στρίβετε δεξιά. Σε 2 χλμ. φθάνετε στο 0,40 χλμ. της Ε.Δ.
|
Μήκος: 14,51 χλμ.
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 09.00-17.30
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 10.37-15.14
Περιγραφή
Γρήγορη Ε.Δ., με οδηγικό ενδιαφέρον και πολύ καλό οδόστρωμα. Ανηφορική στα πρώτα 3,80 χλμ., στη συνέχεια επίπεδη και μετά τα 12,18 χλμ. κατηφορική.
Προσβάσεις
Στο δρόμο Παύλιανης-Λιδωρικίου, και πριν από το χωριό Στρόμη, συναντάτε πινακίδα «Πανουργιάς 3». Στρίβετε αριστερά, φτάνετε στον Πανουργιά και συνεχίζετε για την τοποθεσία «Μνήματα», όπου φτάνετε 2,50 χλμ. μετά. Στο σημείο αυτό είναι το 12,18 χλμ. της Ε.Δ.
2ο ΣΚΕΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 27/9/2009
|
Μήκος διαδρομής: 18,93 χλμ.
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 06.50-15.05
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 08.23-12.50
Περιγραφή
Ανηφορική, γρήγορη, με φουρκέτες και φαρδύ, άριστο οδόστρωμα. Μετά το ασφάλτινο κομμάτι της Ε.Δ., συνεχίζει με ίδιο οδόστρωμα για 4,80 χλμ. Στο 13,64 χλμ. στρίβει αριστερά για Αγία Ευθυμία και γίνεται επίπεδη, στενή. αλλά πολύ γρήγορη.
Προσβάσεις
1. Στον κεντρικό δρόμο Ιτέας-Άμφισσας-Γραβιάς, στην πρώτη είσοδο για Άμφισσα, στρίβετε αριστερά με κατεύθυνση προς Λιδωρίκι. Στα 6,50 χλμ. από την Άμφισσα, επί της ασφάλτου, φθάνετε στο 8,78 χλμ. της Ε.Δ.
2. Από τον κεντρικό δρόμο Ιτέας-Γαλαξιδίου, στα 3,5 χλμ. στρίβετε δεξιά προς Αγία Ευθυμία, όπου φτάνετε ύστερα από περίπου 10 χλμ. Μέσα στο χωριό Αγ. Ευθυμία στρίβετε δεξιά για Άμφισσα. Σε 2,5 χλμ. φτάνετε στο 8,36 χλμ. της Ε.Δ.
|
Μήκος διαδρομής: 20,58 χλμ.
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 08.00-16.20
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 09.36-14.03
Περιγραφή
Η παγκοσμίως γνωστή γρήγορη Ε.Δ., μετά το 9,38χλμ γίνεται κατηφορική, με οδηγικό ενδιαφέρον. Δρόμος φαρδύς, με άριστο οδόστρωμα.
Προσβάσεις
Η μοναδική πρόσβαση είναι να ακολουθήσετε το δρόμο Άμφισσας-Λιδωρικίου και 6,50 χλμ. μετά να φτάσετε στο 8,78 χλμ. της προηγούμενης Ε.Δ., Αγία Ευθυμία. Στρίβετε δεξιά, ακολουθώντας τη φορά του αγώνα, και σε 4,80 χλμ. «βγαίνετε» από την Ε.Δ. Αγ. Ευθυμία και σε 2,70 χλμ. φτάνετε στο 13,76 χλμ. των Καρουτών. Πηγαίνοντας εμπρός-πίσω σε αυτά τα 2,70 χλμ. βλέπετε και τις δύο ειδικές. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να πάτε πολύ νωρίς, πριν κλείσει η Αγία Ευθυμία.
|
Μήκος διαδρομής: 21,84 χλμ.
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 09.15-17.30
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 10.47-15.14
Περιγραφή
Ανηφορική, αλλά γρήγορη, με άριστο οδόστρωμα μέχρι τα 15,29 χλμ. Στη συνέχεια, επίπεδη, κατηφορική και απαιτητική.
Προσβάσεις
1. Στον κεντρικό δρόμο Άμφισσας-Γραβιάς, στη διασταύρωση που πηγαίνει προς Δροσοχώρι-Ελαιώνα, μηδενίζετε το χιλιομετρητή και ακολουθείτε την πινακίδα Δροσοχώρι 7/Ελαιώνας 1. Ύστερα από 1,40 χλμ. συνεχίζετε ευθεία. Σε άλλα 2 χλμ. συνεχίζετε ευθεία, ακολουθώντας την πινακίδα Δροσοχώριον και 5,75 χλμ. μετά φτάνετε στο χωριό Δροσοχώρι. Μετά την πλατεία του χωριού, που βρίσκεται δεξιά σας, συναντάτε Τ στα 200 μ. και στρίβετε δεξιά στο χωματόδρομο. Ύστερα από 100 μ., συναντάτε και άλλο Τ και στρίβετε πάλι δεξιά. Σε 0,75 χλμ. φτάνετε στο 5ο χλμ. της Ε.Δ.
2. Στον κεντρικό δρόμο Αράχωβας-Επταλόφου, και συγκεκριμένα στις πινακίδες «Επτάλοφος (Αγόριανη) 10 ευθεία» και «Έλατος Club 9 ευθεία», μηδενίζετε το χιλιομετρητή και συνεχίζετε ευθεία. Ύστερα από 850 μ. συναντάτε διασταύρωση και στρίβετε αριστερά στο χωματόδρομο, ακολουθώντας κατεύθυνση προς Καλάνια. Στα 3,20 χλμ. στρίβετε επιτόπου δεξιά και φτάνετε σε Τ, όπου, πηγαίνοντας αριστερά, φτάνετε 5,40 χλμ. μετά στο 13,72 χλμ. της Ε.Δ.
Αν πάτε δεξιά σε 50 μ., φθάνετε στο 18,74 χλμ. της Ε.Δ.
3. Μέσα από το χωριό Γραβιά ανεβαίνετε στο βουνό προς το Μοναστήρι της «Παναγίας Παντάνασας». Εισέρχεστε στο δάσος. ακολουθώντας πολύ καλό χωματόδρομο. με πολύ ωραία τοπία. Σε 10,50 χλμ. φτάνετε στο 15,49 χλμ. της Ε.Δ., στην τοποθεσία Αργοστύλια.
Συμμετοχές
Comp. No
|
ENTRANT
|
NAT.
|
CREW
|
NAT.
|
CAR
|
Gr/ Cl
|
FIA
|
ERC
|
|
1 |
1
|
CERSANIT RALLY TEAM | PL | SOLOWOW Michal - BARAN Maciek | PL / PL | PEUGEOT 207 S2000 | N/4 | B | R |
2 |
2
|
BASSO GIANDOMENICO | I | BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia | I / I | FIAT Grande Punto S2000 | N/4 | B | R |
3 |
3
|
FONTANA CORRADO | I | FONTANA Corrado - CASSINA Carlo | I / I | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | R | |
4 |
4
|
CERNY JAN | CZ | CERNY Jan - KOHOUT Pavel | CZ / CZ | MG ZR 160 | A/7 | R | |
5 |
5
|
TLUSTAK ANTONIN | CZ | TLUSTAK Antonin - SKALOUD Jan | CZ / CZ | CITROEN C2 S1600 | A/6 | R | |
6 |
6
|
SLAVOV TODOR | BG | SLAVOV Todor - FILIPOV Dobromir | BG / BG | RENAULT Clio R3 | A/7 | R | |
7 |
7
|
PAPADIMITRIOU IOANNIS | RSM | PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan |
RSM /GB |
MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
8 |
8
|
VOVOS ARIS | GR | VOVOS Aris - “EL - EM” | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
9 |
9
|
NIORAS GRIGORIS | GR | NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos | GR / GR | SUBARU Impreza WRX STI N12 | N/4 | ||
10 |
10
|
PANAGIOTOPOULOS EMMANOUEL | GR | PANAGIOTOPOULOS Emm. - AHTIDAS Manos | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
11 |
11
|
KALTSOUNIS HARIS | GR | KALTSOUNIS Haris - PERIDIS Andreas | GR / GR | OPEL Corsa S2000 | N/4 | ||
12 |
12
|
SPANOS DIONYSSIS | GR | SPANOS Dionyssis - GOTOVOS Sotiris | GR / GR | SUBARU Impreza WRX STI N12 | N/4 | ||
13 |
14
|
LEMAH TEAM - TSILIS A. | GR | TSILIS Athanasios - MAVRODIS Dionyssis | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
14 |
15
|
TSADARIS NIKOS | GR | TSADARIS Nikos - PAVLI KORRE Maria | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 8 | N/4 | ||
15 |
16
|
ANAGNOSTAKOS IOANNIS | GR | ANAGNOSTAKOS Ioannis - MOUZAKIS Nikos | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
16 |
17
|
AOLAP TEAM - HALIVELAKIS N. | GR | HALIVELAKIS Nikos - MALAKTARI Eleni | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 8 | N/4 | ||
17 |
18
|
KONSTANTAKOS PANOS | GR | KONSTANTAKOS Panos - SIDERAKIS Theodoros | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 8 | N/4 | ||
18 |
19
|
WEISS EDITH | D | WEISS Edith - | D / | MITSUBISHI Lancer Evo 8 | N/4 | ||
19 |
20
|
NASSOULAS DIMITRIS | GR | NASSOULAS Dimitris - PATRIKOUSSIS Mihalis | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
20 |
21
|
HALIVELAKIS Costas | GR | HALIVELAKIS Costas - | GR / GR | MITSUBISHI Lancer Evo 9 | N/4 | ||
21 |
22
|
ALAMAP TEAM - GAZETAS H. | GR | GAZETAS Haralambos - FASKIOTIS George | GR / GR | OPEL Corsa S1600 | A/6 | ||
22 |
23
|
GALLO GEORGE | GR | GALLO George - TSAOUSOGLOU Marios | GR / GR | PEUGEOT 206 XS Kit Car | A/6 | ||
23 |
24
|
AOLAP TEAM - HALIVELAKIS K. | GR | HALIVELAKIS Konstantinos - MAHERAS Leonidas | GR / GR | PEUGEOT 206 XS Kit Car | A/6 | ||
24 |
25
|
PYROSVESTIKO SOMA | GR | ZOUNIS Ioannis - DEMERTZIS Spyridon | GR / GR | MG Rover 25 | A/6 | ||
25 |
26
|
PAZIS GEORGE | GR | PAZIS George - KYRLANGITSI Maria | GR / GR | TOYOTA Yaris | A/5 | ||
26 |
27
|
ALYGIZAKIS ELEFTHERIOS | GR | ALYGIZAKIS Eleftherios - HATZIDAKIS Mihalis | GR / GR | CITROEN C2 Kit Car R2 | A/6 | ||
27 |
28
|
KOTSIKIS PERIKLIS | GR | KOTSIKIS Periklis - FOUKIS Konstantinos | GR / GR | VW Polo | A/5 | ||
28 |
29
|
AOLAP TEAM - MOSHOPOULOS N. | GR | MOSHOPOULOS Nikos - PISIMANIS George | GR / GR | TOYOTA Yaris | A/5 | ||
29 |
30
|
ALA KORINTHIAS - KASSIMIS I. | GR | KASSIMIS Ioannis - DELOTAS Theodosis | GR / GR | TOYOTA Starlet EP 91 | A/5 | ||
30 |
31
|
PARAPERAS NIKOS | GR | PARAPERAS Nikos - KYRANTZIS Kyriakos | GR / GR | MG Rover 25 | A/5 | ||
31 |
32
|
PAPADIMITRIOU ANGELOS | GR | PAPADIMITRIOU Angelos - PLOTAS Odysseas | GR / GR | TOYOTA Corolla | A/6 | ||
32 |
33
|
ANGELETOS DIMITRIS | GR | ANGELETOS Dimitris - DENDRINOS Konstantinos | GR / GR | TOYOTA Yaris | A/5 | ||
33 |
34
|
“ARMA” | GR | “ARMA” - “ARMAKI” | GR / GR | NISSAN MICRA K11 | A/5 | ||
34 |
35
|
“KAVALARAKIS JR” | GR | “KAVALARAKIS JR” - SKORDYLAKIS George | GR / GR | PEUGEOT 206 XS | A/6 | ||
35 |
36
|
TASSOS VASSILIS | GR | TASSOS Vassilis - THOMOPOULOS Stelios | GR / GR | CITROEN Saxo VTS | A/6 | ||
36 |
37
|
ALAL TEAM - KAPNIAS D. | GR | KAPNIAS Dimitris - KAVADIAS Stavros | GR / GR | TOYOTA Yaris | A/5 | ||
37 |
38
|
GREEK POLICE | GR | PLAGOS Ioannis - FRANGOULIS Andreas | GR / GR | Citroen C2 Kit Car R2 | A/6 | ||
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ | |||||||||
38 |
41
|
PARATHYRAS VASSILIS | GR | PARATHYRAS Vassilis - VAROUXI Angeliki | GR / GR | ALFA ROMEO 75 Turbo | EE/ 12 | ||
39 |
42
|
AOLAP TEAM - ADAMOPOULOS P. | GR | ADAMOPOULOS Polychronis - ADAMOPOULOS Antonis | GR / GR | TOYOTA Corolla | EA/ 6 | ||
40 |
43
|
KAMOUDIS MANOLIS | GR | KAMOUDIS Manolis - TSERKEZIS Aris | GR / GR | TOYOTA Starlet EP 91 | EA/ 5 | ||
41 |
44
|
LANCIA CLUB HELLAS | GR | MASTROYIANNIS Ioannis - RAVANIS Ioannis | GR / GR | NISSAN Micra K11 | EA/ 5 | |
|
42 | 45 | CHRISTOPOULOS GEORGE | GR | CHRISTOPOULOS George - CHRISTOPOULOU Maria | GR / GR | TOYOTA Yaris | EA/ 5 | ||
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | |||||||||
43 |
51
|
VELANIS VASSILIS | GR | VELANIS Vassilis - VELANIS Ioannis | GR / GR | FORD Escort RS 2000 (1970) | 2/ C3 | ||
44 |
52
|
GIANNAKOULIS LOUKAS | GR | GIANNAKOULIS Loukas - PETROPOULOS George | GR / GR | PORSCHE 911 RS (1973) | 2/ C5 | ||
45 |
53
|
SVOA - LYKAKIS MIHALIS | GR | LYKAKIS Mihalis - XATZITHEODORIDIS Theodoros | GR / GR | FORD Escort RS 2000 (1972) | 2/ C3 | ||
46 |
54
|
STAFYLOPATIS MARIOS | GR | STAFYLOPATIS Marios - HATZIRIGAS George | GR / GR | FORD Escort RS 1600 (1971) | 2/ C3 | ||
47 |
55
|
HARAGIONIS NIKIFOROS | GR | HARAGIONIS Nikiforos - PAPOUTSANIS Dimitris | GR / GR | FORD Escort MK1 RS 2000 (1974) | 2/ C3 | ||
48 |
56
|
ECONOMOU CHRISTOS | GR | ECONOMOU Christos - GARYFALIS Antonis | GR / GR | FORD Escort RS 2000 (1974) | 2/ C3 | ||
49 |
57
|
GIOVAS ANTONIOS | GR | GIOVAS Antonios - GOUSSETIS Tassos | GR / GR | AUDI GT (1975) | 2/ C2 | ||
50 |
58
|
SVOA - ANDRIOPOULOS M. | GR | ANDRIOPOULOS Miltiadis - BOGIANTZIS Vassilis | GR / GR | TOYOTA Celica (1973) | 2/ C2 | ||
51 |
59
|
HORIANOPOULOS GEORGE | GR | HORIANOPOULOS George - MORAITIS Panayiotis | GR / GR | AUDI 80 GT (1975) | 2/ C2 | ||
52 |
60
|
VAZAKAS DIMITRIS | GR | VAZAKAS Dimitris - GEMENI Marina | GR / GR | TOYOTA Corolla KE30 (1975) | 2/ C2 | ||
53 |
61
|
GEMENIS TASSOS | GR | GEMENIS Tassos - KEPETZIS Ioannis | GR / GR | TOYOTA Corolla KE30 (1975) | 2/ C2 | ||
54 |
62
|
RINAKIS EMMANOUEL | GR | RINAKIS Emmanouel - STAMOU Dimitris | GR / GR | MAZDA 818 STC (1974) | 2/ C1 | ||
55 |
63
|
BIRLIRAKIS EVANGELOS | GR | BIRLIRAKIS Evangelos - LAMBROU Karolos | GR / GR | BMW 2002 Ti (1969) | 1/ B4 | ||
56 |
64
|
STAFYLOPATIS FRANGISKOS | GR | STAFYLOPATIS Frangiskos - MARGETIS Nikos | GR / GR | FORD Lotus Cortina MK2 (1967) | 1/ B3 | ||
57 |
65
|
SARANTOPOULOS CHRISTOFOROS | GR | SARANTOPOULOS Christoforos - KOLLIAS Ioannis | GR / GR | DATSUN 510 (1968) | 1/ B3 | ||
58 |
66
|
“IRAKLIS” | GR | “IRAKLIS” - IAKOVAKIS Antonis | GR / GR | FORD Escort 1300 GT | 1/ B2 | ||
59 |
67
|
XEFTERIS EVANGELOS | GR | XEFTERIS Evangelos - KATSIKIS George | GR / GR | OPEL Kadett Rallye (1968) | 1/ B2 | ||
60 |
68
|
KALYVAS LAZAROS | GR | KALYVAS Lazaros - PSARAKOU Fotini | GR / GR | TOYOTA Starlet (1979) | 3/ D1 | ||
61 |
69
|
PAPAGEORGIOU GEORGE | GR | PAPAGEORGIOU George - PAPAGEORGIOU Andreas | GR / GR | VOLVO 142 S (1971) | 2/ C3 | ||
62 |
70
|
PAPAZOGLOU LYBERIS | GR | PAPAZOGLOU Lyberis - KIOUSIS Pavlos | GR / GR | ALFA ROMEO Alfasud Ti (1975) | 2/ C1 |
Ενημέρωση
Ολοκληρώθηκε το 33ο Rally ΕΛΠΑ, 9oς γύρος του Ευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και 7ος και 8ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ καθώς η κάθε μια μέρα προσμετρούσε σαν ξεχωριστός αγώνας για την βαθμολογία του. Κέντρο του αγώνα η πόλη της Ιτέας, στην οποία συγκεντρώθηκαν οι ελάχιστοι διεκδικητές των Ευρωπαικών τίτλων (μόλις 7 οι "ξένες" συμμετοχές) όπως και αρκετά από τα κορυφαία Ελληνικά πληρώματα. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Παπαδημητρίου-Harryman που οδήγησαν πολύ γρήγορα το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX έχοντας πολύ σταθερό ρυθμό σε όλη την διάρκεια του αγώνα.
Ο αγώνας αποδείχτηκε εξαιρετικά δύσκολος για όλα τα πληρώματα. Οι ε.δ., ενώ δεν ήταν σκληρές, δημιούργησαν αρκετά προβλήματα (κυρίως κλαταρίσματα) ενώ η βροχή και η ομίχλη στο 2ο loop της 1ης μέρας δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο την κατάσταση. Η "στρατηγική" που θα ακολουθούσαν τα πληρώματα θα έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος και αυτοί που το κατάφεραν καλύτερα ήταν οι νικητές του αγώνα. Ο Έλληνας οδηγός (δηλωμένος υπό την σημαία του Σαν Μαρίνο) εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την άριστη γνώση των ε.δ. και εξ αρχής βρέθηκε ψηλά στην γενική κρατώντας τον ίδιο γρήγορο ρυθμό μέχρι το τέλος. Δεν έκανε λάθη σημαντικά (εκτός ίσως την λάθος επιλογή ελαστικών και στα 2 loop της 1ης μέρας), πράγμα που τον έφερε στην 2η θέση της γενικής στο τέλος της 1ης μέρας. Στην 2η ε.δ. της 2ης μέρας, οι Basso-Dotta με το Fiat Grande Punto S2000 της Grifone, που προηγούντω μέχρι εκείνη την στιγμή, είχαν το 3ο τους κλατάρισμα στον αγώνα που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο (σταμάτησαν να το αλλάξουν) και έτσι ο Παπαδημητρίου πέρασε 1ος γενικής με διαφορά περίπου 45''. Στην αμέσως επόμενη ε.δ. ο Basso επιτέθηκε μειώνοντας την διαφορά κατά 11'' αλλά στο service park που ακολουθούσε το Ιταλικό πλήρωμα αποφάσισε ότι η νίκη στην κατάταξη του ERC ήταν πολύ πιο σημαντική από το ρίσκο που θα περιείχε το να διεκδικήσουν ξανά την 1η θέση της γενικής στον αγώνα, πράγμα που πιθανόν να τους "επέτρεπε" η ταχύτητά τους στις ε.δ.! Έτσι οι Ιταλοί έκοψαν ρυθμό και οι Παπαδημητρίου-Harryman συνεχίζοντας στον γρήγορο ρυθμό που είχαν σε όλο τον αγώνα πήραν την πολύ σπουδαία νίκη.
Oι Basso-Dotta ήταν σαφώς το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Η ταχύτητά τους σε συνδυασμό με την εμπειρία τους αλλά και την ανωτερότητα των S2000 από τα Super N, ίσως χωρίς τα 3 κλαταρίσματα να τους πρόσφερε μια άνετη νίκη overall, αλλά παρόλα αυτά κατάφεραν να πετύχουν αυτό για το οποίο η Fiat τους έστειλε στην Ελλάδα. Να κερδίσουν στην κατάταξη του ERC και να θέσουν με αυτόν τον τρόπο τις βάσεις για τον Ευρωπαικό τίτλο. Έτσι και έγινε, όχι έυκολα φυσικά, και πλέον το Ιταλικό πλήρωμα είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του ERC καθώς έχουν "ανοίξει" σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους διεκδικητές.
Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι Fontana-Cassina που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX στην θέση του Peugeot 207 S2000 που χρησιμοποιούν στην άσφαλτο. Το επίσης Ιταλικό πλήρωμα, που είναι σαφώς καλύτερο στην άσφαλτο, στο ράλλυ ΕΛΠΑ oδήγησαν πολύ προσεχτικά χωρίς να ρισκάρουν καθόλου ώστε να καταφέρουν να πάρουν βαθμούς για την συνέχεια του ERC. Και αυτοί, παρότι τερμάτισαν σχεδόν 12 λεπτά! πίσω από τους νικητές, κατάφεραν να πραγματοποιήσουν τον στόχο τους και πλέον πηγαίνουν στους 2 εναπομείνοντες αγώνες του θεσμού να διεκδικήσουν τον τίτλο, πράγμα που φαντάζει αρκετά δύσκολο απέναντι στους Basso-Dotta, αλλά ακόμα διατηρούν μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο.
Στην 4η θέση της γενικής και 2οι Έλληνες, τερμάτισαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. O "Βασιλιάς" συνεχίζει ακόμα να στηρίζει τον χώρο με την συμμετοχή του και μάλιστα με πολύ αξιοπρεπής παρουσία όπως δείχνουν τα αποτελέσματα. Σταθεροί σε όλη την διάρκεια του αγώνα ενώ ήταν όπως πάντα και αρκετά θεαματικοί.
Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Νιώρας-Κάκαλης με το Subaru Impreza WRX N12. Βρέθηκαν πιο ψηλά στην κατάταξη στο τέλος της 1ης μέρας, 2οι Έλληνες, αλλά ένα κλατάρισμα στην 1η ε.δ. της 2ης μέρας τους κόστισε σχεδόν 4'30'' με αποτέλεσμα να χάσουν θέσεις στην γενική. Και αυτοί κινήθηκσν σβέλτα και σταθερά σε όλη την διάρκεια του αγώνα πράγμα που άλλωστε χαρακτηρίζει τον οδηγό τα τελευταία χρόνια.
6οι γενικής και 1οι στην κατάταξη των 2WD για το ΕRC τερμάτισαν οι Βούλγαροι Slavov-Filipov με το Renault Clio R3 Maxi. Στην 1η τους, ουσιαστικά, εμφάνιση σε χωμάτινο αγώνα κατάφεραν να είναι μακράν ταχύτεροι από οποιονδήποτε άλλο 2WD συνδυασμό δείχνοντας ότι είναι αρκετά "εξελίξιμοι". Με τους βαθμούς που μάζεψαν διατηρούν ακόμα μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο. Βέβαια αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς ο έτερος διεκδικητής θα πρέπει να εγκαταλείψει και στους 2 εναπομείναντες αγώνες.
Την πρώτη 8άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Χαλιβελάκης-Μαλακτάρη με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης με ίδιο αυτοκίνητο.
Νικητές της Α/6 και 9οι γενικής ήταν οι Γκάλλο-Τσαούσογλου με το Peugeot 206 KC μετά από καλή εμφάνιση ενώ στην 2η θέση της κλάσης και 10οι γενικής τερμάτισαν οι Aλυγιζάκης-Χατζηδάκης με το Citroen C2 R2 Max KC του Γιάννη Πλάγου. Άλλη μια θέση πίσω στην γενική και 3οι Α/6 τερμάτισαν οι Ζούνης-Δεμερτζής με το MG ZR 25.
Στην Α/5 νικητές αναδείχτηκαν οι Koτσίκης-Φούκης με το VW Polo 1.4. Κινήθηκαν σβέλτα και σταθερά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Τους ακολούθησαν οι Μοσχόπουλος-Πισιμάνης με Toyota Yaris και Κασσίμης-Δελώτας με Toyota Starlet EP91.
Απογοητευτική η εμφάνιση των Tlustak-Skaloud με το Citroen C2 S1600 που στην προσπάθεια τους να τερματίσουν και να πάρουν τους βαθμούς της 2ης θέσης του ERC για τα 2WD κινήθηκαν αργά και τερμάτισαν στην 13η θέση της γενικής. Βέβαια με τους βαθμούς που πήραν βρίσκονται μια ανάσα από τον τίτλο καθώς χρείαζονται μόλις έναν τερματισμό στους εναπομείναντες 2 αγώνες του ERC.
Οι εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν αρκετές. Εκεί θα βρούμε τους Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000 που έκαναν καλή εμφάνιση μέχρι και την 9η ε.δ. όπου εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο κιβώτιο. Μέχρι εκείνο το σημείο ανταγωνίστηκαν στα ίσια για μια θέση στο πόντιουμ. Ανταγωνιστικοί ήταν και οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν μετά την 4η ε.δ. από πρόβλημα στο εμπρός διαφορικό. Επανεκκίνησαν την 2η μέρα, όπου έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους και κέρδισαν και τον Ελληνικό αγώνα αυτής. Άτυχοι και οι Αναγνωστάκος-Μουζάκης που για πρώτη φορά βρέθηκαν πίσω από ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX αλλά εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από turbo. Kαι αυτοί επανεκκίνησαν την 2η μέρα γράφοντας καλούς χρόνους και τερματίζοντας 3οι Έλληνες για τον Ελληνικό αγώνα αυτής. Στο τέλος της 1ης μέρας οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600 τερμάτισαν 8οι γενικής και 4οι Έλληνες αλλά στην 7η ε.δ. ένα πρόβλημα στο κιβώτιο τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Στην 1η ε.δ. του αγώνα εγκατέλειψαν οι Cerny-Kohout με MG ZR 160 από ημιαξόνιο και οι Πάζης-Κυρλαγκίτση με το Toyota Yaris από έξοδο.
Καλές εμφανίσεις είχαμε για τους 2 ξεχωριστούς αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος και από τους, Αδαμόπουλο-Αδαμόπουλο με Toyota Corolla που και τις 2 μέρες κέρδισαν την 2η θέση της Α/6, "Arma"-"Armaki" με Nissan Micra K11 που ενώ εγκατέλειψαν την 1η μέρα, την επόμενη πήραν την νίκη στην Α/5, και Κ.Χαλιβελάκη-Μαχαίρα με Peugeot 206 KC που κέρδισαν την Α/6+ την 2η μέρα ενώ και αυτοί είχαν εγκαταλείψει την 1η μέρα.
Οργανωτικά ο αγώνας κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα από την ΕΛΠΑ. Δυστυχώς όμως η "φτωχή" εικόνα του service park και η έλλειψη θεατών τόσο στις ε.δ. όσο και στην πανυγυρική εκκίνηση (δεν πρέπει να ξεπέρασαν τους 200-300 εκεί) άφησαν άσχημες εντυπώσεις.
Το ότι ο θεσμός του ERC είναι "υποβαθμισμένος" είναι γνωστό, και αυτό κυρίως λόγω της ποιότητας και της ποσότητας των συμμετοχών που το ακολουθούν, αλλά θα πρέπει να βρεθεί μια λύση ώστε ο αγώνας να ξαναβρεί το χαμένο του κύρος είτε με κίνητρα που θα δώσει η οργάνωση ώστε να προσελκύσει περισσότερες Ελληνικές αλλά κυρίως ξένες συμμετοχές είτε με την προσπάθεια της οργάνωσης να "βάλει" τον αγώνα στο IRC όπου σαφώς υπάρχουν περισσότερες και ποιοτικότερες συμμετοχές αλλά και το πιο σημαντικό, εκτενής τηλεοπτική κάλυψη! Ας ελπίσουμε να μην υπάρξει άλλη χρονοτριβή, όπως με την περίπτωση του ράλλυ Ακρόπολις όπου περιμέναμε μέχρι την ύστατη ώρα την καλή θέληση της FIA να προσμετρήσει τον αγώνα στο WRC του 2010, και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε το ράλλυ ΕΛΠΑ από το 2011 να προσμετρά και στο IRC παράλληλα με το ERC! Τόσο ο τόπος διεξαγωγής, όσο και οι ε.δ. που χρησιμοποιεί ο αγώνας βοηθούν σε αυτό!
Επόμενος αγώνας του ΕRC, το Rally Antibes στη Γαλλία στις 16-18/10, και επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, το ράλλυ Αχαιός στις 10-11/10.
Aποτελέσματα
Pos. | No | Driver / Co-driver Vehicle |
Category Position |
Stage time Penalties |
Total Time | Diff.Leader Diff.Prev. |
|
1 | 7 |
Papadimitriou Ioannis / Harryman Allan Mitsubishi Lancer EVO IX |
N/4 1 |
03:27:51.2 |
03:27:51.2 | 00:00:00.0 00:00:00.0 |
|
2 | 2 |
Basso Giandomenico / Dotta Mitia Fiat Grande Punto S2000 |
N/4 2 |
03:28:34.7 |
03:28:34.7 | 00:00:43.5 00:00:43.5 |
|
3 | 3 |
Fontana Corrado / Cassina Carlo Mitsubishi Lancer EVO IX |
N/4 3 |
03:39:31.8 |
03:39:31.8 | 00:11:40.6 00:10:57.1 |
|
4 | 10 |
Panagiotopoulos Emmanouel / Ahtidas Manos Mitsubishi Lancer EVO IX |
N/4 4 |
03:41:47.7 |
03:41:47.7 | 00:13:56.5 00:02:15.9 |
|
5 | 9 |
Nioras Grigoris / Kakalis Konstantinos Subaru Impreza Sti |
N/4 5 |
03:43:01.2 |
03:43:01.2 | 00:15:10.0 00:01:13.5 |
|
6 | 6 |
Slavov Todor / Filipov Dobromir Renault Clio R3 |
A/7 1 |
03:50:56.3 00:01:10.0 |
03:52:06.3 | 00:24:15.1 00:09:05.1 |
|
7 | 17 |
Halivelakis Nikos / Malaktari Eleni Mitsubishi Lancer EVO VIII |
N/4 6 |
03:55:13.9 |
03:55:13.9 | 00:27:22.7 00:03:07.6 |
|
8 | 18 |
Konstantakos Panos / Siderakis Theodoros Mitsubishi Lancer EVO VIII |
N/4 7 |
03:58:27.5 00:00:30.0 |
03:58:57.5 | 00:31:06.3 00:03:43.6 |
|
9 | 23 |
Gallo George / Tsaousoglou Marios Peugeot 206 XS |
A/6 1 |
04:03:53.4 |
04:03:53.4 | 00:36:02.2 00:04:55.9 |
|
10 | 27 |
Alygizakis Eleftherios / Hatzidakis Mihalis Citroën C2 R2 Max |
A/6 2 |
04:07:01.3 00:00:10.0 |
04:07:11.3 | 00:39:20.1 00:03:17.9 |
|
11 | 25 |
Zounis Ioannis / Demertzis Spyridon MG Rover 25 |
A/6 3 |
04:08:34.7 |
04:08:34.7 | 00:40:43.5 00:01:23.4 |
|
12 | 28 |
Kotsikis Periklis / Foukis Konstantinos Volkswagen Polo |
A/5 1 |
04:09:46.2 |
04:09:46.2 | 00:41:55.0 00:01:11.5 |
|
13 | 5 |
Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroën C2 S1600 |
A/6 4 |
04:10:15.8 |
04:10:15.8 | 00:42:24.6 00:00:29.6 |
|
14 | 32 |
Papadimitriou Angelos / Plotas Odysseas Toyota Corolla |
A/6 5 |
04:19:46.6 |
04:19:46.6 | 00:51:55.4 00:09:30.8 |
|
15 | 29 |
Moshopoulos Nikos / Pisimanis George Toyota Yaris |
A/5 2 |
04:24:34.3 |
04:24:34.3 | 00:56:43.1 00:04:47.7 |
|
16 | 30 |
Kassimis Ioannis / Delotas Theodosis Toyota Starlet EP 91 |
A/5 3 |
04:41:06.4 |
04:41:06.4 | 01:13:15.2 00:16:32.1 |
|
17 | 33 |
Angeletos Dimitris / Dendrinos Konstantinos Toyota Yaris |
A/5 4 |
04:52:37.5 00:05:00.0 |
04:57:37.5 | 01:29:46.3 00:16:31.1 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας