ΠΑΠΑΧΡIΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ  Ο 5ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και 4ος του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος έλαβε μέρος στην περιοχή του Βόλου και τις πανέμορφες ασφάλτινες ε.δ. του Πηλίου. 57 μόλις πληρώματα ξεκίνησαν τον αγώνα και πρόσφεραν αρκετές μάχες στις περισσότερες κλάσεις. Νικητές του αγώνα, για 2ο συνεχόμενο στην άσφαλτο, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος με το VW Golf MK4 KC που προετοιμάζει η Cabilis Performance.

Πρόσκληση


Το ράλλυ Κένταυρος είναι ένας αγωνιστικός θεσμός της Ελλάδας που κινείται όλα αυτά τα χρόνια σε υψηλά επίπεδα Οργάνωσης, σεβόμενο τους κόπους και τις θυσίες των αγωνιζομένων, καθώς και τις προσδοκίες των φιλάθλων όλης της Θεσσαλίας.
Γι αυτό το λόγο η σχεδίαση του αγώνα έγινε με αποκλειστικό γνώμονα την διευκόλυνση των συμμετεχόντων στις αναγνωρίσεις, την ελαχιστοποίηση των δαπανών τους σε καύσιμα και ξενοδοχεία, την μείωση του απαιτούμενου χρόνου απασχόλησης τους και την δυνατότητα για εύκολη και ανεμπόδιστη παρακολούθηση των ειδικών από τους φιλάθλους.

Στην πόλη της Αγριάς στο HOTEL VALIS (5*), μόλις 6 km από τον Βόλο, θα φιλοξενηθούν στις πολυτελείς εγκαταστάσεις του, το Επιχειρησιακό κέντρο, η Γραμματεία και το Γραφείο Τύπου του αγώνα.
Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα γίνει μπροστά στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου στην παραλία Αγριάς το Σάββατο 23 Μαΐου από τις 13:00 έως 16:00. Το βράδυ στο ίδιο σημείο στις 20:30 θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη πανηγυρική παρουσίαση των πληρωμάτων. Εκκίνηση και Τερματισμός του αγώνα την Κυριακή 24 Μαΐου στον ίδιο χώρο.
Το service park του αγώνα, θα είναι στο χωριό Αγ. Ιωάννης Πηλίου του Δήμου Μουρεσίου σε ένα πραγματικά πανέμορφο και καταπράσινο μέρος συνδυάζοντας το βουνό των Κενταύρων και την αύρα της θάλασσας του Αιγαίου, άνετο για τους συμμετέχοντες, με εύκολη πρόσβαση για τους θεατές και με μεγάλο χώρο πάρκινγκ.

Ο φετινός αγώνας αποτελείται από 6 απαιτητικές ασφάλτινες ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) στην περιοχή του Πηλίου με συνολικό μήκος 97 km, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι μόνο 196,50 km.
Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν την Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 10:00 το βράδυ.

Η Λ.Α.Βόλου λόγω του επετειακού χαρακτήρα που θα δοθεί και θα σηματοδοτήσει την εν λόγω οργάνωση, αποφάσισε να χορηγήσει στους συμμετέχοντες πρίμ εκκίνησης και φρόντισε να εξασφαλίσει εξαιρετικά προσιτές τιμές σε ξενοδοχεία της περιοχής, τα ονόματα των οποίων θα ανακοινωθούν σύντομα.

Περιμένουμε τους φιλάθλους από κάθε γωνιά της χώρας μας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μοναδικές στην Ελλάδα ειδικές διαδρομές στις οποίες «μετράνε» η ψυχή, η γνώση, τα χέρια και η εμπειρία. Ανηφορικές που σκίζουν αλαζονικά τα σύννεφα και ζηλεύουν το Pikes Peak του Colorado, εδώ που και ο τελευταίος ίππος του κινητήρα αναδεικνύεται σε πρωταγωνιστή, με 9% ανηφόρα και 1.100m υψομετρική διαφορά μεταξύ αφετηρίας και τερματισμού! Κατηφορικές προκλητικά τεχνικές που ξεδιπλώνονται μέσα σε σκιερά δάση, με διαδρομές ανατριχιαστικά γρήγορες, χαμένες οπτικά σε οξιές και καστανιές, με ξελογιάστρες ευθείες τελειωμένης 5ης που καταλήγουν σε αδίστακτες φουρκέτες 2ης... Ειδικές διαδρομές που όταν οι πυρακτωμένοι δίσκοι δίνουν αγώνα επιβίωσης, η ηχώ αναδύει απότομα μέσα από το βυθό των χαραδρών ένα βίαιο πανδαιμόνιο μελωδιών, που απελευθερώνονται από τις εκρήξεις των εξατμίσεων, καθώς τα θυελλώδη ντεσιμπέλ των κινητήρων βιάζουν με τρομακτική αγριότητα τα αυτιά του Κένταυρου Χείρωνα!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλ/fax της Λέσχης 2421055339, καθώς και στα κινητά του Προέδρου κ. Δημ Γαρουφαλιά 6947156759 και του Γραμματέα κ. Γεώργ Μπέτα 6944590640 , www.lavolos.gr - email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.



Παροχές της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου προς τους Αγωνιζόμενους του 30ου Ράλλυ Κένταυρος 2009

- Θα δοθεί πριμ εκκίνησης 30 € ανά Συμμετέχοντα.
- Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου εξασφάλισε αποκλειστικά και ΜΟΝΟ για τα πληρώματα που συμμετάσχουν στον αγώνα διαμονή για τις 23 – 24 Μαΐου στο Ξενοδοχείο VALIS 5 Αστέρων, όπου και το κέντρο του αγώνα στην Αγριά με τιμή Δίκλινου δωματίου ημερησίως 70 € με πρωινό.
- Στο χωριό Αγ. Ιωάννης Πηλίου, όπου και το Service Park του αγώνα, η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου εξασφάλισε διαμονή στα Ξενοδοχεία της περιοχής στην προνομιακή τιμή των 20 € ανά διανυκτέρευση ατόμου με πρωινό.
Σας παραθέτουμε τη λίστα των Ξενοδοχείων.

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
1 ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ 24260 31112
2 ΑΝΕΣΙΣ 24260 31223
3 ΑΚΤΗ 24260 31236
4 ΒΙΛΛΑ ΣΑΝΡΕΙ 24260 31236 – 31996
5 ΖΕΦΥΡΟΣ 24260 31335 – 31090
6 CAPTAIN GEORGE 24260 31297
7 ΓΑΛΗΝΗ 24260 31234
8 ΕΛΕΑΝΑ – ΜΑΡΙΝΑ 24260 31097
9 ΚΕΛΛΥ 24260 31231
10 ΚΕΝΤΡΙΚΟ 24260 31232
11 ΚΟΧΥΛΙ 24260 31229
12 ΜΑΡΘΑ 24260 31406
13 ΣΕΒΙΛΗ 24260 31238
14 ΜΑΝΟΣ 24260 31110

Ωράριο


ΣΕΧ   Δ Ι Α Δ Ρ Ο Μ Ε Σ ΙΔΑΝ.   Ωράριο
ΕΔ ΟΝΟΜΑΣΙΑ  -  TOΠΟΘΕΣΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΛΕΣ ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΟΝ.   1ου 
0 ΑΓΡΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ           09:30
1 ΑΓΡΙΑ    1,60 1,60 00:10   09:40
Ε.Δ.1 Δράκεια  16,50     00:03   09:43
2 ΧΑΝΙΑ    1,20 17,70 00:35   10:18
Ε.Δ.2 Καράβωμα  17,40     00:03   10:21
2A ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ regrouping in    12,50 29,90 00:45   11:06
2B ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ regrouping out - service  in     00:15   11:21
  Service Park Αγ. Ιωάννης  ( Α ) (33,90) (15,30) (49,20)      
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ service out       00:30   11:51
3 ΞΟΥΡΙΧΤΙ    15,20 15,20 00:30   12:21
Ε.Δ.3 Μηλιές 14,60     00:03   12:24
4 ΑΓΡΙΑ 2   20,80 35,40 00:55   13:19
Ε.Δ.4 Δράκεια 2 16,50     00:03   13:22
5 ΧΑΝΙΑ 2   1,20 17,70 00:35   13:57
Ε.Δ.5 Καράβωμα 2 17,40     00:03   14:00
5A ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ regrouping in    12,50 29,90 00:45   14:45
5B ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ regrouping out - service  in     00:15   15:00
  Service Park Αγ. Ιωάννης  ( B ) (48,50) (49,70) (98,20)      
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ service out       00:30   15:30
6 ΞΟΥΡΙΧΤΙ 2   15,20 15,20 00:30   16:00
Ε.Δ.6 Μηλιές 2 14,60     00:03   16:03
7 ΑΓΡΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ  parc ferme  in    19,30 33,90 00:55   16:58
  ΣΥΝΟΛΟ 97,00 99,50 196,50      

Συμμετοχές


Α/Α Νο ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΜΑΔΑ
1 1 ΠΑΠΑΧΡIΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ VW GOLF IV KIT – CAR A/7K/C
2 2 ΟΦΑΑ ΤΕΑΜ    
    ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ – ΤΣΙΑΠΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ MITSUBISHI EVO 8 Ν/4
3 3 ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI EVO 9 Ν/4
4 4 ΜΙΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΧΕΙΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI EVO IX N/4
5 5 ΑΛΑΚ ΤΕΑΜ    
    ΣΠΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ – ΓΚΟΤΟΒΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ SUBARU IMPREZA STI Ν/4
6 6 ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MITSUBISHI EVO 9 Ν/4
7 7 COSMOS RALLY TEAM    
    ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO R3 MAXI Α/7
8 8 ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΚΟΤΣΙΛΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ HONDA CIVIC TYPE R Α/7
9 9 ΖΑΧΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΖΑΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI A/7
10 10 ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΓΚΑΓΚΑΣΤΑΘΗΣ ΚΩΣΤΑΣ RENAULT MEGANE EΑ/11 K/C
11 11 ΚΟΠΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ OPEL ASTRA GSI EΑ/11 
12 12 ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑ PEUGEOT 206 RC A/7
13 14 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΑΓΓΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΟΣ – ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ RENAULT CLIO RS A/7
14 15 ΚΑΨΙΩΤΗΣ ΗΛΙΑΣ – ΒΛΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 306 Α/7
15 16 ΤΑΣΣΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΦΙΔΑΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ RENAULT CLIO RS Α/7
16 17 ΡΟ-ΝΙ– ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ FORD FIESTA ST Α/7
17 18 COSMOS RALLY TEAM    
    ΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ – ΡΕΝΤΗΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ FORD FOCUS A/7
18 19 ΝΟΜΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΝΟΜΙΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ SEAT IBIZA KIT - CAR EVO  EΑ/11 K/C
19 20 AOK TEAM    
    ΠΕΡΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ PEUGEOT 206 KIT – CAR Α/6 K/C
20 21 ΖΑΧΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 206 KIT – CAR Α/6 K/C
21 22 ΜΠΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ CITROEN C2 R2 KIT – CAR Α/6 K/C
22 23 ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΑΜΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ PEUGEOT 206 KIT – CAR Α/6 K/C
23 24 ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – FREZZATO ANNA PEUGEOT 106 S 16 A/6
24 25 ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΤΡΙΠΙΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
25 26 ΑΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΕΑΜ    
    ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΠΕΤΟΥΣΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
26 27 GASTON JUNIOR – ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
27 28 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – ΤΣΙΓΓΙΝΕΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
28 29 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ – ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ ΠΑΡΙΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
29 30 ΓΑΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
30 31 ΘΕΟΔΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΜΟΥΡΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
31 32 ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ – ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
32 33 ΣΤΑΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΜΠΑΡΚΟΝΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ  PEUGEOT 106 S 16 Α/6
33 34 ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S 16 Α/6
34 35 ΒΑΡΝΑΚΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΜΠΟΚΑΡΗΣ ΕΥΘΥΜΗΣ FORD FIESTA ST Ν/3
35 36 ΑΟΠ TEAM    
    ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ – ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI  N/3
36 37 ΧΑΛΔΑΙΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ – ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ TOYOTA YARIS Α/5
37 38 ΑΛΑΚ ΤΕΑΜ    
    ΚΟΤΣΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ – ΦΟΥΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ VW POLO Α/5
38 39 ΜΑΤΣΟΥΚΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ – ΤΣΕΡΚΕΖΗΣ ΑΡΗΣ NISSAN MICRA K12 A/5
39 40 ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ – ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ  TOYOTA YARIS Α/5
40 41 ΑΛΑΚ ΤΕΑΜ    
    ΛΕΣΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ – ΓΙΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΕΑ/9
41 42 ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΞΕΝΙΑ NISSAN MICRA K12 Ν/2
42 43 ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ – ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ CITROEN SAXO VTS Ν/2
43 44 ΣΚΑΝΤΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΠΟΥΡΑΒΑΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE Ν/2
44 45 ΝΑΣΣΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ – ΣΕΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 106 S 16 Ν/2
45 46 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΝΙΚΟΣ – ΕΥΤΥΧΙΑΔΗΣ ΕΥΤΥΧΗΣ PEUGEOT 106 S 16 Ν/2
46 47 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΜΠΡΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΜΠΡΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE Ν/2
47 48 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΑΥΦΑΝΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ – ΜΠΑΛΩΤΗΣ ΔΙΑΝΕΛΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
48 49 ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -  CITROEN SAXO VTS Ν/2
49 50 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΜΠΑΛΝΤΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ FORD ESCORT EE/11
50 51 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΝΤΑΗΣ ΠΕΤΡΟΣ – ΝΤΑΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ VW GOLG GTI ΕΕ/11
51 52 ΚΟΥΡΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ – ΣΚΟΡΔΥΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 205 EE/11
52 53 ΛΑΤ ΤΕΑΜ    
    ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΤΟΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS EE/11
53 54 ΚΟΛΙΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ – ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΝΑΥΣΙΚΑ FORD FIESTA MK I ΕΕ/11
54 55 ΑΛΑΜΑΠ ΤΕΑΜ    
    ΚΑΜΠΟΥΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ – ΝΤΟΥΦΑΣ ΣΑΚΗΣ CITROEN AX GTI EE/10
55 56 ΔΟΥΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ CITROEN AX GTI ΕΕ/10
56 57 ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ – ΤΡΑΧΟΣ ΝΙΚΟΣ CITROEN AX GTI ΕΕ/10
57 58 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΤΡΑΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ – ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ PEUGEOT 205 RALLYE ΕΕ/10
58 59 ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ – ΘΥΜΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ HONDA CIVIV VTI EE/10
59 60 ΑΛΑΛ ΤΕΑΜ    
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΜΑΣΙΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ TOYOTA COROLLA AE 86 EE/10
60 61 ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 205 RALLYE ΕΕ/9
61 62 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ – ΔΑΣΙΩΤΗΣ ΣΤΑΘΗΣ SUZUKI SWIFT GTI ΕΕ/9
62 63 ΛΑΒΟΛΟΥ ΤΕΑΜ    
    ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ – ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ TOYOTA STARLET EE/9
63 64 ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ – ΤΟΥΦΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ CITROEN AX GTI ΕΕ/9

Περιγραφή



Ο 5ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και 4ος του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος έλαβε μέρος στην περιοχή του Βόλου και τις πανέμορφες ασφάλτινες ε.δ. του Πηλίου. 57 μόλις πληρώματα ξεκίνησαν τον αγώνα και πρόσφεραν αρκετές μάχες στις περισσότερες κλάσεις. Νικητές του αγώνα, για 2ο συνεχόμενο στην άσφαλτο, οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος με το VW Golf MK4 KC που προετοιμάζει η Cabilis Performance.

Στο ξεκίνημα του αγώνα βρέθηκαν και πάλι να αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα με το set up του αυτοκινήτου, τα οποία τους κόστισαν κάποια δεύτερα αλλά στην συνέχεια αυτά διορθώθηκαν και έτσι μπόρεσαν να ανεβάσουν κατακόρυφα τον ρυθμό τους και πιέζοντας αρκετά δημιούργησαν μια διαφορά που κατάφεραν να την διατηρήσουν μέχρι το τέλος του αγώνα. Με αυτή τους τη νίκη, περνάνε 1οι στη βαθμολογία του ΠΠΡ και πλέον με 3 από τους 6 αγώνες που απομένουν να είναι ασφάλτινοι πιθανόν να αποτελέσουν σοβαρούς διεκδικητές του φετινού τίτλου.

Στην 2η θέση της γενικής, 24'' πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι Μίχος-Χειράκης με το νέο Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που πρετοίμασε για λογαριασμό τους η Kirkos Racing. Ξεκίνησαν δυναμικά τον αγώνα, καθώς προηγήθηκαν στην 1η ε.δ.. Δεν πίεσαν όπως ήθελαν καθώς ήταν η πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο και έτσι στις επόμενες 2 ε.δ. έπεσαν στην 2η θέση, καθώς ο ρυθμός του Παπαχριστόπουλου ήταν εξαιρετικός. Στο 6ο χλμ της 4ης ε.δ. είχαν και μια ατυχία καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με το ημιαξόνιο του αυτοκινήτου και κάπου εκεί αποφάσισαν να μην πιέσουν περισσότερο έχοντας στον νου τους τον τερματισμό. Έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι με το νέο αυτοκίνητο και όταν προσαρμοστούν σε αυτό σίγουρα θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω στους επόμενους αγώνες.

Η 3η θέση της γενικής επεφύλασε μια από τις ωραιότερες μάχες του αγώνα. Οι Καλούδης-Τσιάπας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII ξεκίνησαν κάπως "μουδιασμένα" το 1ο loop του αγώνα και αυτό τους κράτησε έξω από το πόντιουμ του αγώνα. Στο 2ο όμως loop ανέβασαν τον ρυθμό τους και κατάφεραν μια ε.δ. πριν το τέλος να "προσπεράσουν" τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3 Max που μέχρι τότε κατείχαν την θέση. Στην τελευταία ε.δ. του αγώνα τα 2 πληρώματα "μπήκαν" με διαφορά ανάσας, μόλις 0''2, και εκεί το πλήρωμα από την Αλεξ/πολη κατάφερε να γράψει καλύτερο χρόνο, αυξάνοντας την τελική διαφορά στα 3''4, και να ανέβει στο στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ.

Οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης, σε έναν αγώνα που γνωρίζουν πολύ καλα, ίσως να έκαναν την καλύτερη τους εμφάνιση με το αυτοκίνητο ως τώρα. Κατάφεραν να γράψουν καλούς χρόνους, πιέζοντας αρκετά στις ε.δ. του αγώνα, ενώ αντιμετώπισαν και ένα μικρό πρόβλημα με ένα ελαστικό στην αρχή του 2ου loop. Παρά τη μη είσοδο τους στο πόντιουμ, κατάφεραν να κερδίσουν την F2 και την Α/7, που ίσως να τους βάζει στο παιχνίδι διεκδίκησης του τίτλου της κατηγορίας.

Ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση για τους Γεροδήμο-Κοτσιλιάνο με το Honda Civic Type-R που τερμάτισαν 5οι γενικής. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ, και πήραν την 2η θέση σε F2 και Α/7 που τους διατηρεί στην κορυφή της βαθμολογίας της κατηγορίας.

Στην 6η θέση της γενικής βρέθηκαν οι τοπικοί Μπαλντούνης-Μακάριος που οδήγησαν εξαιρετικά ένα Ford Escort MKII RS. Για 2η συνεχόμενη χρονιά τερμάτισαν πολύ ψηλά στη γενική ενώ ήταν από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα. Κέρδισαν άνετα την κατηγορία Ε και την Ε/11 και ελπίζουμε να τους βλέπουμε πιο συχνά σε αγώνες ράλλυ.

7οι γενικής, 3οι F2, και 1οι στην Α/6, τερμάτισαν οι Νικολιδάκης-Πετούσης με ένα Peugeot 106 S16. Σε κάθε "έξοδο" τους από την Κρήτη, καταφέρνουν να πρωταγωνιστούν στην κλάση τους και να πέρνουν πολύ καλά αποτελέσματα. Είχαν μάχη για τη νίκη στη κλάση την οποία κατάφεραν να κερδίσουν. Πολλά εύσημα και στους Γάτσο-Αμαραντίδου, επίσης με Peugeot 106 S16, που έκαναν μια καλή εμφάνιση και κατάφεραν να τερματίσουν στην 2η θέση της Α/6.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra K12 που κέρδισαν άνετα την Ν/2 γράφοντας πολύ καλούς χρόνους και οι Kαραβασίλης-Κολλαράς με Peugeot 106 S16 που πήραν την 3η θέση της Α/6.

Ας δούμε τι έγινε και στις υπόλοιπες κλάσεις του αγώνα. 11οι γενικής και 3οι A/7 τερμάτισαν οι Αγγλόπουλος-Κυριαζής που για τον αγώνα του Πηλίου οδήγησαν ένα Renault Clio RS και όχι το γνωστό Citroen Saxo KC.

Στην Ν/3, μόλις 2 αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα, ενώ νικητές αναδείχτηκαν οι Καρπάνος-Καρπάνος με το Renault Clio RS Ragnotti που ήταν και οι μόνοι τερματίσαντες της κλάσης στην 14η θέση της γενικής.

Στην Ν/2, αρκετά πίσω από τους νικητές, ακολούθησαν οι Τριανταφύλλου-Ευτυχιάδης με Peugeot 106 S16 και Tουλιάτος-Μαλακτάρη με Citroen Saxo VTS.

Στην Α/5, είχαμε την πρώτη νίκη στην κατηγορία, των Τσακίρη-Νώττα με Τοyota Yaris που είχαν καλό ρυθμό στον αγώνα, ενώ τους ακολούθησαν οι Αργυρίου-Βούλγαρης με Toyota Starlet EP91 και Κοτσίκης-Φούκης με VW Polo.

Στην Ε/10 επικράτησαν οι Τραγής-Μουστάκας με Citroen 205 GTI, ενώ τους ακολούθησαν οι Κουτσούκος-Τράχος με Citroen AX.

Στην Ε/9 τη νίκη πήραν οι Σαρητζόγλου-Κυπαρισσάς με Peugeot 205 Rallye, ακολουθούμενοι από τους Μπαρμπούνη-Τουφάκη με Citroen AX GTI και Κολίσογλου-Βασιλειάδου με Ford Fiesta MKI.

Ιδιαίτερης αναφοράς, χρίζει η επίδοση των Ζάχου Β.-Δεληγιάννη που στον αγώνα συμμετείχαν τελικά με το Citroen C2 R2 της Citroen Mακρής και μέχρι την 4η βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους. Στην 5η ε.δ. είχαν όμως ένα κλατάρισμα που σταμάτησαν να το αλλάξουν το οποίο τους κόστισε παραπάνω από 5 λεπτά και τους έριξε αρκετά πίσω στην γενική.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, που ήταν αρκετές για ασφάλτινο αγώνα, θα βρούμε, τους Ζάχο Ε.-Ζάχο με το Renault Clio RS Ragnotti που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ από αντλία βενζίνης, τους Αμαξόπουλο-Frezzato με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από ημιαξόνιο, τους Καμπουγιάννη-Ντούφα με το Citroen AX που εγκατέλειψαν και αυτοί στην 1η ε.δ. από κινητήρα, τους Κυρίτση-Πολίτη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που σταμάτησαν την προσπάθεια τους μετά την 3η ε.δ., Θεοδορώπουλο-Μουρκάκη με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα ενώ ήταν 8οι γενικής και 2οι A/6 μετά από πολύ καλή εμφάνιση και μάχη για την νίκη στην κλάση, τους Χαλδαίο-Σαμαρά με Toyota Yaris που και αυτοί εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. χάνοντας μια άνετη νίκη στην Α/5, τους Βαλαβάνη-Γκαγκαστάθη με Renault Megane που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Νομικό-Νομικό με Seat Ibiza KC από έξοδο στην 3η ε.δ. και τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206 KC που εκγατέλειψαν στην 5η ε.δ. από μηχανική βλάβη.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, το ατύχημα που προκάλεσαν με διερχόμενο αυτοκίνητο οι Καραμήτρος-Πρίντεζης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX την προηγούμενη μέρα του αγώνα που τους κόστισε και την συμμετοχή τους στον αγώνα λόγω ζημιών στο αγωνιστικό. Για το συγκεκριμένο θέμα δεν χρειάζεται κανένα ιδιαίτερο σχόλιο. Εάν θέλουμε οι κάτοικοι των περιοχών που γίνονται αγώνες να τους στηρίζουν και τους αγαπήσουν θα πρέπει να σταματήσουμε να τους "παρενοχλούμε" βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους!!! Το ίδιο ισχύει και για το θέμα των αναγνωρίσεων των ε.δ. από τα πληρώματα σε "ρυθμό αγώνα"! Πρέπει επιτέλους να αρχίσουν να τιμωρούνται οι παραβάτες παραδειγματικά εάν θέλουμε το φαινόμενο να εκλείψει κάποια στιγμή και το πιο σημαντικό να μην αναγκαστούμε να θρηνήσουμε θύματα!

Επόμενος σταθμός του ΠΠΡ αλλά και του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος, στις 12-13 Σεπτεμβρίου με το, επίσης ασφάλτινο, Ράλλυ ΔΕΘ στην περιοχή της Χαλκιδικής.

Video



30ο Ράλλυ Κένταυρος - Ε.Δ. 1 (Δράκεια 1)



30ο Ράλλυ Κένταυρος - Ε.Δ. 4 (Δράκεια 2)



30ο Ράλλυ Κένταυρος