Στο 6ο Σπριντ Αλεξανδρούπολης τελείωσε και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος 2009, με την επικράτηση των Καλούδη - Ρούφο που για άλλη μια χρονιά είναι οι Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος στον αγώνα της πόλης τους. Μεγάλη επίδοση όμως και από τους νικητές στα 1400 κ.ε. που ήταν οι Τσακίρης - Νώττας αφού με τη νίκη τους έχουν την πρώτη θέση στα 1400 κε. του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος!
Ο καιρός ήταν καλός και έτσι τα 30 πληρώματα που πήραν εκκίνηση το πρωί της Κυριακής απόλαυσαν τον αγώνα μαζί με τους τοπικούς θεατές.

Πρόσκληση


Ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου Αλεξανδρούπολης (Ο.Φ.Α.Α) στα πλαίσια του αγωνιστικού προγράμματος 2009 της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων, διοργανώνει στις 31 Οκτωβρίου και 1 Νοεμβρίου 2009 το 6ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ το οποίο περιλαμβάνεται στο Κύπελο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος καθώς και στο Μακεδονικό Κύπελλο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.

Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009 και ώρα 22:00 και μπορούν να κατατεθούν είτε στην Ιστοσελίδα του Ο.Φ.Α.Α. (www.ofaa.gr ) είτε στα γραφεία του συλλόγου (Λ. Δημοκρατίας 67 Αλεξανδρούπολη. Τηλ. & Φαξ 25510 38321, κιν. 6932 290 119 κ Γ. Χάμος, κιν. 6946 903 080 Σ. Μαυροκέφαλος.

Το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009 και ώρα 15:00 – 17:00 θα διεξαχθεί ο Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων.
Θα ακολουθήσει εορταστική Εκκίνηση του αγώνα ώρα 20:00 στο πλακόστρωτο του Φάρου Αλεξανδρούπολης.

Ο αγώνας περιλαμβάνει μία (1) Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο επαναλαμβανόμενη δύο φορές

Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί το πρωί της Κυριακής 1 Νοεμβρίου 2009 και ώρα 11:01 (ωράριο πρώτου αυτοκινήτου)

Η οργανωτική επιτροπή του 2ου Ράλλυ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ προσφέρει στα πληρώματα που θα δηλώσουν συμμετοχή ΠΡΙΜ εκκίνησης 40 € για τα έξοδα της φιλοξενίας τους.

Για την ομαλή και ασφαλή προετοιμασία του αγώνα, η ακριβής περιγραφή της διαδρομής θα ανακοινωθεί αργότερα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην γραμματεία του Ο.Φ.Α.Α. τηλέφωνο 25510 38321 – 6932 290 119 – 6946 90 30 80.

Για να ισχύει η δήλωση συμμετοχής σας βεβειωθείτε οτι καταθέσατε στο λογαριασμός της Alpha Bank 920-00-231000-9493 το ποσό των 200€ που αντιστοιχεί στα πληρώματα.

Συμμετοχές


A/Σ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1400 Κ.Ε.
1 ΠΑΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑΣ ΠΑΝΑΓ. Α.Λ.Α.ΛΑΜΙΑΣ TOYOTA YARIS
2 ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TOYOTA YARIS
3 ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΛΕΜΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ PEUGEOT 106
4 ΒΑΙΤΣΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΤΕΡΖΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΟΦΑΑ  PEUGEOT 106
5 ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΠΑΡΑΣ. ΤΣΑΤΑΛΜΠΑΣΙΔΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΟΦΑΑ NISSAN MICRA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1401-1600 Κ.Ε.
6 ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣ. ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΜΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ PEUGEOT 106 S16
7 ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΙΧ. ΛΕΜΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ PEUGEOT 106
8 ΓΙΑΝΝΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΡΑΛΛΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ Λ.Α. ΝΑΟΥΣΑΣ HONDA CIVIC 1.6
9 ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ Α.ΛΕ. ΞΑΝΘΗΣ PEUGEOT 106 S16
10 ΜΑΚΑΡΩΝΗΣ ΣΙΜΟΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΦΑΑ PEUGEOT 106
11 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΡΩΝΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΟΦΑΑ OPEL CORSA 1.6
12 ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΟΘ PEUGEOT 205
14 ΤΡΑΤΣΕΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣ. ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ PEUGEOT 106 S16
15 ΚΟΥΜΠΟΤΗΣ ΔΗΜ. ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΑΟΘ PEUGEOT 106 
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1601-2000 Κ.Ε.
16 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓ. Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑ PEUGEOT 205 1.9
17 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣ. ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓ. ΑΟΘ ΤΕΑΜ PEUGEOT 206 ΚC
18 ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΟΘ ΤΕΑΜ CIVIC TYPE R
19 ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤ. ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ ΛΥΣΙΜΑΧΟΣ ΑΟΘ VW GOLF II GTI
20 ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΥΔΑΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΟΘ CLIO WILLIAMS
21 ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝ ΡΕΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΑΟΘ CIVIC TΥPE R
22 ΔΕΡΒΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΑΧΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ OPEL MANTA GSI
23 ΔΕΡΤΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ Ο.Φ.Α. ΚΑΜΠΑΝΗΣ PEUGEOT 205 1.9
24 ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΡ. ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ CLIO RAGNIOTI
25 ΚΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ FORD ESCORT RS
26 ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ Θ. ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΙΩΑ. ΛΕ.Μ.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ OPEL ASTRA GSI
27 ΜΟΣΧΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΔΙΑΜ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ PEUGEOT 205 1.9
28 ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΣΑΒ. ΤΟΠΟΥΖΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΟΦΑΑ OPEL ΜΑΝΤΑ GSI
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2000 Κ.Ε. ΚΑΙ ΑΝΩ
29 ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ ΡΟΥΦΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΟΦΑΑ MITSUBISH EVO 8
30 ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ ΑΟΘ RENAULT 5 TURBO
31 ΓΚΟΥΤΖΙΒΕΛΑΚΗΣ ΒΑΣ. ΚΟΥΣΟΥΤΖΗΣ ΔΗΜ. ΟΦΑΑ MERCEDES 190
32 ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤ. ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ MITSUBISHI EVO 3
33 ΜΠΕΣΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΟΘ TEAM VWGOLF3 KITCAR

Περιγραφή-Φωτογραφίες


ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ	- ΡΟΥΦΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓ.
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ - ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣ.	- ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓ.
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤ. - ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ ΛΥΣΙΜΑΧΟΣ
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣ. - ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ - ΡΑΛΛΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ
ΜΑΚΑΡΩΝΗΣ ΣΙΜΟΣ - ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ	- ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤ. - ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΑΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΠΑΠΑΡΗΓΑΣ ΠΑΝΑΓ.
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Στο 6ο Σπριντ Αλεξανδρούπολης τελείωσε και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος 2009, με την επικράτηση των Καλούδη - Ρούφο που για άλλη μια χρονιά είναι οι Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος στον αγώνα της πόλης τους. Μεγάλη επίδοση όμως και από τους νικητές στα 1400 κ.ε. που ήταν οι Τσακίρης - Νώττας αφού με τη νίκη τους έχουν την πρώτη θέση στα 1400 κε. του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος! Ο καιρός ήταν καλός και έτσι τα 30 πληρώματα που πήραν εκκίνηση το πρωί της Κυριακής απόλαυσαν τον αγώνα μαζί με τους τοπικούς θεατές.

Στις επιμέρους κατηγορίες, νικητές στα άνω των 2000 κε ήταν φυσικά οι Καλούδης - Ρούφος με το Mitsubishi Lancer Evo VIII επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την φετινή χρονιά. Το νεαρό πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη κατακτά για δεύτερη συνεχή χρονιά το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος με κύριο γνώμονα τις καλές επιδόσεις και τη σταθερότητα στα αποτελέσματα σε κάθε αγώνα, ενώ οι εμπειρίες από τις συμμετοχές σε πολλούς αγώνες σε όλη την Ελλάδα τους έχει δώσει γρήγορα την απαραίτητη εμπειρία που εξαργυρώνεται και στο φετινό τους τίτλο.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Μανωλόπουλος Δ. - Μανωλόπουλος Θ. με το Renault 5 turbo σε άλλη μια καλή εμφάνιση μετά και την Πορταριά. Στην τρίτη θέση οι Μπατσάρας Δ. - Μπατσάρα Κ. που πήρε και το κύπελλο της 1ης γυναικείας συμμετοχής. Στην κατηγορία ξεκίνησαν και οι Γκουτζιβελάκης - Κουσουτζής με την εντυπωσιακή Mercedes 190 όμως εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στο 1ο σκέλος. Ο Μπεσλίδης ενώ είχε δηλώσει συμμετοχή δεν κατάφερε να έρθει στον αγώνα.

Στα δίλιτρα οι αδερφοί Κωνσταντινίδη συνεχίζουν τις καλές εμφανίσεις και πήραν τη νίκη με το Peugeot 205 και μάλιστα χωρίς να απειληθούν από τους δεύτερους που δεν είναι άλλοι από τους Κωνσταντίνου - Καρματζόγλου με το 1600αρι Peugeot 206 KC. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ανδρεάδης - Ρουστέμης με το VW Golf II και διαφορά μόλις 2 δευτερόλεπτα, συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις μετά και το Σπριντ Τρικάλων.
Πιο πίσω τερμάτισαν οι Μπαχτσεβανάκης - Ρεντζούλης με Civic TypeR, Τερζόπουλος - Θωμόπουλος με Renault Clio Ragniotti και οι Δερτλής - Κυρλαγκίτση με Peugeot 205 στο δεύτερο αγώνα του οδηγού.

Πίσω τους τερμάτισαν οι αδερφοί Αναστασοβίτη με Opel Astra Gsi, Δέρβης - Ζάχος με Opel Manta που είχε τετακέ σε τεχνητό σικαίην και έχασε χρόνο στο 1ο σκέλος ενώ το μοτέρ παρέδωσε το πνεύμα στον τερματισμό του δεύτερου σκέλους! Αμέσως μετά έρχονται οι Μόσχος - Παπακυριάκου με Peugeot 205 στον 1ο αγώνα του οδηγού από τη Χαλκιδική και τέλος οι Κούκας Σ. - Κούκας - Ι. με Ford Escort RS από Θεσσαλονίκη.

Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Βαλαβάνης - Τσαβδαρίδης από βλάβη στη μετάδοση πριν ξεκινήσουν το δεύτερο σκέλος. Ο Βαλαβάνης εμφανίστηκε με Honda Civic TypeR ετοιμασμένο με πολλά καλούδια και για όσους ξέρουν είναι το ex-Καλαϊτζιάν που πρωταγωνιστεί στις αναβάσεις. Εγκατάλειψη και για τον τοπικό Μαυροκέφαλο με έξοδο στο δεύτερο σκέλος χωρίς ζημιές για την Manta και ενώ είχε κάνει εφάμιλλο χρόνο με το Βαλαβάνη στο πρώτο σκέλος! Έξοδος στο δεύτερο σκέλος και για τον Πατσιά με το Clio Williams ευτυχώς χωρίς ζημιές.

Στα 1600 τη νίκη και τις εντυπώσεις με τα περάσματα του Peugeot 106 πήραν οι Καραβασίλης - Κολλάρας κερδίζοντας με άνετη διαφορά. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο 1ο σκέλος έκανε τον 4ο χρόνο γενικής! Το νεαρό πλήρωμα από τη Χαλκιδική έχει πάρει και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος στα 1600.
Πίσω τους όμως έγινε πραγματική μάχη αφού τέσσερα πληρώματα διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση, στην οποία ανέβηκαν οι Γιάννος - Ράλλης με Honda Civic VTEC που είχανε μεγάλη μάχη με τους τοπικούς Μακαρώνη - Αραμπατζή με Peugeot 106, αφού στο πρώτο σκέλος βρίσκονταν στο ίδιο δευτερόλεπτο! Στο δεύτερο σκέλος και οι δύο κατέβασαν τους χρόνους τους όμως ο Γιάννος είχε 3" καλύτερο χρόνο. Ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω τους τερμάτισαν οι Σανιδάς - Αραμπατζής που ετοίμασαν γρήγορα το Peugeot 106 μετά την έξοδο στα Τρίκαλα.

Στην 5η θέση βρέθηκαν οι Ξενοκώστας - Σαρητζόγλου με Peugeot 106 παρά το ότι είχαν το δεύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος. Πιο πίσω οι Τρατσέλλας - Ζαχαρής με ίδιο αυτοκίνητο και ακολουθεί η... προεδρική συμμετοχή των Κουμποτή - Μαυροματίδη αφού ο πρώτος είναι ο νέος Πρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης και ο δεύτερος είναι ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδας. Την κατάταξη κλείνουν οι Ιωαννίδης - Κορωνίδης με Opel Corsa. Οι Αναγνώστου - Βασιλειάδης εγκατέλειψαν στην εκκίνηση του πρώτου σκέλους από ημιαξόνιο στο Peugeot 205 που συμμετείχαν.

Στα 1400 νικητές όπως είπαμε και Κυπελλούχοι αναδείχτηκαν οι Τσακίρης - Νώττας από τη Θεσσαλονίκη με Toyota Yaris. Η κατηγορία δεν μάζεψε συμμετοχές όμως αντίπαλοι τους δεν ήταν άλλοι από τους Πρωταθλητές Πάζη - Παπαρήγα με ίδιο αυτοκίνητο. Η εξέλιξη του αγώνα ήταν εκπληκτική αφού στο πρώτο σκέλος ο Τσακίρης προηγήθηκε για 4 δευτερόλεπτα! (για πρώτη φορά σε αναμέτρηση με τον Πάζη) ενώ στο δεύτερο σκέλος ο Πάζης είχε λάστιχο και απλά τερμάτισε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας ενώ έδωσε συγχαρητήρια στους νέους Κυπελλούχους, πέρα από τις συμβουλές που δίνει σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Τους τερματίσαντες και το βάθρο κλείνουν οι Νικολαϊδης - Στογιάννης σε μια "εορταστική" συμμετοχή από τη Χαλκιδική αφού ο καθένας οδήγησε για ένα σκέλος το Peugeot 206.
Εδώ είχαμε και εγκατάλειψη του τοπικού Μπακιρτζή με Nissan Micra από μηχανική βλάβη στο δεύτερο σκέλος.