Παυλίδης
Ο τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδας ήταν το 4ο Σπριντ Πτολεμαΐδας με νικητές στη γενική κατάταξη τους Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με το Citroen DS3 που αποδείχτηκε πραγματικό όπλο στην ορεινή διαδρομή των 15χλμ που τερματίζει κοντά στη Βλάστη. Με σύμμαχο τον καλό καιρό, αποδείχτηκε ένας δυνατός αγώνας που τον σημάδεψαν η διακοπή για απομάκρυνση αυτοκινήτου όσο και αρκετές ποινές χρόνου που διαμόρφωσαν και αποτελέσματα. Σημαντικός ήταν και ο αριθμός των θεατών την ημέρα του αγώνα.
Pazonen
Καλύβας
Λεσιώτης
Παπαναστασίου
Μπαλάτσιος
Δημητρίου
Γιόβας
Μπαλντούνης
Κωνσταντινίδης
Πίτσος
Δάρας
Σταφυλοπάτης
Περήφανος
Μπατσάρας Δ.

Ξεκινώντας την περιγραφή ανά κατηγορία με τη σειρά.. εμφάνισης έχουμε νικητές στα 1400 τους ‘Pazonen’ – Κούγια που εκτός από τη νίκη, ανέβηκαν και στη 17η θέση της γενικής.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Καλύβας – Ψαράκου με Toyota Starlet, συμμετοχή από το Κύπελλο Ιστορικών.
Στην τρίτη θέση και με διαφορά μόλις 3 δεκάτων του δευτερολέπτου ανέβηκαν οι Λεσιώτης – Αϋφαντής με Peugeot 106 αφού όμως χρεώθηκαν και ποινή 20”.

Την 4η θέση πήραν οι Μάστορας – Μάστορας με 106 και πίσω τους τερμάτισαν οι Βαϊτσίδης – Καπάρας με ίδιο αυτοκίνητο.
Πιο πίσω βρέθηκαν οι Μαυρίδης – Ζιάμπας με το Daihatsu Charade αφού έκαναν δυναμικό πρώτο σκέλος σημειώνοντας το δεύτερο καλύτερο χρόνο. Στη συνέχεια πήραν ποινή 80” δευτερολέπτων για αργοπορεία αφού.. ξεχάστηκαν στο service park! και στο δεύτερο σκέλος είχαν και δύο τετακέ προφανώς και από την αποδιοργάνωση που προκάλεσε το λάθος τους, καταστρέφοντας έτσι το τελικό αποτέλεσμα.
Πίσω τους τερμάτισαν οι Χαλιώρης – Μουζάκης με «ιστορικό» Mini Cooper και στην τελευταία θέση οι Χάιδος – Κοκοβίδης με Peugeot 106 KC που πήραν την… εκπληκτική ποινή χρόνου των 650 δευτερολέπτων!
Όπως φαίνεται η διακοπή του αγώνα και η εκ νέου ενημέρωση των καρνέ, έπιασε κάποιους απροετοίμαστους.
Στην κατηγορία είχαμε την εγκατάλειψη των Οικονόμου – Δράκου με ένα ακόμα ιστορικό Mini Cooper.

Στα 1600 δεν είχαμε ιδιαίτερη μάχη για την πρώτη θέση αφού οι Παπαναστασίου – Αγγέλης πήραν διαφορά ασφαλείας από το πρώτο σκέλος και πήραν τη νίκη στην κατηγορία και την 6η θέση στη γενική, με το εκπληκτικό Citroen Saxo. Το πλήρωμα από την Καρδίτσα αυτή τη φορά απόλαυσε ολόκληρη την ειδική των 15χλμ, αφού πέρυσι νίκησε στην «κομμένη» κατά 6χλμ ειδική διαδρομή.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι Μπαλάτσιος – Ζέλλιος που είχαν το Peugeot 106 του Καραβασίλη και σαφώς αποτελούν την έκπληξη του αγώνα με το τελικό αποτέλεσμα αλλά και τα περάσματά τους.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημητρίου – Δημητρίου με ίδιο αυτοκίνητο, με διαφορά μόλις 2 δευτερολέπτων.

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Γιάννος – Ράλλης με Honda Civic που είχαν τετακέ στο πρώτο σκέλος με χτυπημένο καθρέπτη και σπασμένο το τζάμι του οδηγού! που ευτυχώς έφυγε ολόκληρο έξω χωρίς πρόβλημα για το πλήρωμα, αποδεικνύοντας τη χρησιμότητα των ζελατίνων στα τζάμια. Το πλήρωμα από τη Νάουσα ήταν το μόνο που σημείωσε χρόνο κοντά στον Παπαναστασίου στο 2ο σκέλος όπου και πάλι είχαν μικροέξοδο.
Πίσω τους τερμάτισαν οι Ξενοκώστας – Ρόμπος με Peugeot 106, στην 6η θέση οι Γκάλφας – Νανόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο και… λύση ανάγκης στα ελαστικά του 2ου σκέλους και πίσω τους οι Σωτηρίου – Καστανιώτης με ίδιο αυτοκίνητο με σημαντικό πρόβλημα στο σαζμάν και στα δύο σκέλη.

Στην 8η θέση βρέθηκε το τοπικό πλήρωμα Κουτσουμπίδης – Παπαδοπούλου με Citroen Saxo και πίσω τους οι «ιστορικές» συμμετοχές των Γιόβα – Γρηγοριάδη με Audi 80 GT και Παπάζογλου – Μανιάτης με Alfa Romeo Sud.
Οι Αγγλόπουλος – Πάλλας εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο στο 2ο σκέλος ενώ είχαμε και την εγκατάλειψη του Αναγνωστάκη στην εκκίνηση του 2ου σκέλους αφού χρεώθηκε ποινή προπορείας! Έτσι εγκατέλειψε και την προσπάθεια συγκομιδής βαθμών για το Κύπελλο Β.Ε. αφού με τόσο δυνατά αυτοκίνητα στον αγώνα ήταν δύσκολη ακόμα και η 6η θέση που ήταν αναγκαία σε βαθμούς και φυσικά η ελπίδα χάθηκε μετά και την ποινή.

Στην κατηγορία των δύο λίτρων νικητές όπως είπαμε ήταν οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με το αυτοκίνητο – κόσμημα Citroen DS3 που όπως φαίνεται βολεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο στην ανηφορική διαδρομή. Σημειώστε ότι το πλήρωμα έκανε μεγάλο μέρος του αγώνα χωρίς ενδοσυνεννόηση και ήταν χαρακτηριστική η φωνή της Μαρίας μετά το τέλος του αγώνα… Η αξία της νίκης φαίνεται και από τη μεγάλη διαφορά που είχαν από τους επόμενους, 10 και 13 δευτερόλεπτα σε κάθε σκέλος!
Αυτό δε μειώνει καθόλου τον αγώνα των Μπαλντούνη – Μέρμηγκα που έκαναν πολύ καλό αγώνα ενώ τους βοήθησε το πολύ καλό στήσιμο στο εκρηκτικό Ford Escort MKII RS.
Το βάθρο συμπληρώσαν τα αδέρφια Κωνσταντινίδη που είχαν ένα κουραστικό διήμερο αφού τους ταλαιπώρησαν προβλήματα στη διαχείριση του κινητήρα στο Citroen ZX KC και έκαναν δοκιμές ακόμα και το πρωί πριν την εκκίνηση του αγώνα. Ακόμα και έτσι βρέθηκαν σε απόσταση βολής από τους 2ους αφού στο 2ο σκέλος είχαν καλύτερο χρόνο. Να σημειώσουμε ότι αυτά τα 3 πληρώματα έχουν και τις πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη.

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Χριστόφορος – Τηλιόπουλος με το VW Golf μετά από μικρή αποχή.
Στην 5η θέση οι Πίτσος – Καραπάζης με το αυτοκίνητο κόσμημα των ιστορικών, μια σχεδόν εργοστασιακή Toyota Celica που τερμάτισε μάλιστα και στην 9η θέση γενικής!
Στη συνέχεια έχουμε τους Μπαξεβανάκη – Ρεντζούλη με Honda Civic Type-R, Παπακυριακού – Μόσχο με Seat Ibiza, Δάρα – Καραμουσαλή με BMW 2002 Ti, Χρυσαφίδη – Κατσιώνη με Opel Ascona, Κούκα – Σταυφόρη με Ford Escort RS, Ανδρεάδη – Μαυρίδη με VW Golf II και ποινή 180” και τους Τσικογιάννη – Ταμπακόπουλο με Renault Clio Williams.

Στις εγκαταλείψεις ήταν ο Βαλαβάνης με βλάβη στο Honda Civic Type-R, Καραγκιοζόπουλος με το Seat Ibiza στο 2ο σκέλος και το σημαντικό ατύχημα των Κωτσίδη – Ναλμπαντή που χτύπησαν σε τσιμεντένιο στηθαίο το Renault Clio Ragniotti κλείνοντας το δρόμο. Ο αλυτάρχης διέκοψε τον αγώνα και ακολούθησε μια μεγάλη διακοπή του 1ου σκέλους.
Ευτυχώς τα υπόλοιπα πληρώματα έκαναν κανονικά τον αγώνα τους και δεν πήραν ιδανικό χρόνο, αλλά η κοιλιά στο πρόγραμμα του αγώνα ήταν σημαντική. Την ίδια στιγμή καθαρίστηκαν και τα λάδια που είχε σκορπίσει η Manta του Λάκη που επίσης εγκατέλειψε και ήταν το αμέσως προηγούμενο αυτοκίνητο.

Στο τέλος αφήσαμε τη μεγάλη κατηγορία άνω των 2000 κ.ε. που είχε νικητές τους Σταφυλοπάτη – Στεργιούλα με το Opel Astra (4η θέση γενικής) ενώ λίγο πιο πίσω τερμάτισαν οι Περήφανος – Αθανασιάσης με Ford Sierra.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι περυσινοί νικητές Μπατσάρας Δ. – Μπέμπης με το Mitsubishi Lancer Evo VIII που τους είχαμε για φαβορί στην ιδιαίτερη πατρίδα τους. Ο νεαρός οδηγός δεν έμεινε ευχαριστημένος από το κράτημα του αυτοκινήτου και στα δύο σκέλη ενώ η διαφορά του με τον Περήφανο ήταν 1 δευτερόλεπτο.

Πίσω του τερμάτισαν οι.. γονείς Μπατσάρα με το Lancer Evo III που έκαναν ένα πολύ καλό πρώτο σκέλος αλλά έχασαν χρόνο από τετακέ στο δεύτερο.
Στην 5η θέση τερμάτισαν οι Κακαράντζας – Αναστασίου με BMW E36 M3 και στην τελευταία θέση οι Μπουρνάς – Βαρτζιώτης με Lancia Integralle.

Οι απονομές έγιναν και φέτος στην πλατεία του ορεινού οικισμού της Βλάστης παρουσία των τοπικών αρχόντων που και αυτοί περίμεναν μέχρι να βραδιάσει και να εκδοθούν τα τελικά αποτελέσματα. Ήταν και η πρώτη μέρα με τη χειμερινή ώρα αλλά πιστεύουμε ότι οι νικητές «ζεστάθηκαν» με τα χρηματικά έπαθλα που έδωσε η διοργανώτρια λέσχη και που είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτή την εποχή…

Και αυτός ο αγώνας μεταδόθηκε ζωντανά από τον ΣΟΑΑΒΕ που έχει καθιερώσει τη ζωντανή ενημέρωση μέσω Internet στη Βόρειο Ελλάδα. 

Το φετινό κύπελλο Βορείου Ελλάδας έφτασε στο τέλος του, έχοντας συπληρώσει όλους τους προκυρηγμένους αγώνες πλην ενός. Φυσικά η οικονομική κρίση έχει εμφανή αποτελέσματα και εδώ, ίσως όμως λιγότερο από τους αγώνες στην υπόλοιπη Ελλάδα όπου είδαμε πολλές ακυρώσεις αγώνων και λιγοστές συμμετοχές.

Για την επόμενη χρονιά τα νέα είναι κυρίως η μείωση του αριθμού των αγώνων, ώστε να υπάρχουν πιο πολλές συμμετοχές σε όσους διοργανωθούν. Μέχρι τότε έχουμε καιρό μιας και οι εξελίξεις στη χώρα μας τρέχουν με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Μόλις ανακοινωθεί και η τελική βαθμολογία για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος θα κάνουμε και μια μικρή παρουσίαση των νικητών της χρονιάς.

Δείτε ολόκληρη τη R40 gallery του αγώνα .

 

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Α/Α
Νο ΛΕΣΧΗ ΟΔΗΓΟΣ - ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ O/K Α' ΣΚΕΛΟΣ Β' ΣΚΕΛΟΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΥΝΟΛΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  έως  1400  κ.  εκ.
 1 1 Α.Λ.Α ΛΑΜΙΑΣ PAZONEN - ΚΟΥΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ TOYTA YARIS Α5 09:16:04 09:10:51   18:26:55
 2 9   ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ - ΨΑΡΡΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ TOYTA STARLET 3 D3 10:04:63 09:52:67   19:57:30
 3 3 Α.Λ.Α ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΛΕΣΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΑΥΦΑΝΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΕΑ5 09:51:67 09:45:69 20'' 19:57:63
 4 6 Λ.Α. ΝΑΟΥΣΑ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ - ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΕΑ5 10:04:91 09:59:20   20:04:11
 5 5 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΒΑΙΤΣΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΚΑΠΑΡΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE ΕΑ5 10:05:75 10:14:92   20:20:67
 6 2 Σ.Μ.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΖΙΑΜΠΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ DAIHATSUN CEREIT ΕΕ9 09:28:64 10:03:42 80'' 20:52:06
 7 8   ΧΑΛΙΩΡΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ MINI COOPER 1Β1 10:55:13 11:03:06   21:58:19
 8 4 ΕΛΕΤΑ SPORT ΧΑΙΔΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ -ΚΟΚΟΒΙΔΗΣ ΑΔΑΜ PEUGEOT 106 RALLYE KIT CAR EA5 10:52:77 10:57:77 650'' 33:40:54
  9   OIKONOMOY ΧΡΗΣΤΟΣ - ΔΡΑΚΟΥ ΔΕΣΠΟΙNA MINI COOPER 1B2 ΕΓΚ      

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ από  1401 - 1600  κ.  εκ.
 1 11   ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΑΣ CITROEN SAXO VTS Α6 08:41:36 08:43:07   17:24:43
 2 21   ΜΠΑΛΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  - ΖΕΛΛΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6 08:53:67 08:49:30   17:42:97
 3 19 Λ.ΑΜ ΣΕΡΡΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΛΕΞΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6 08:55:01 08:49:94   17:44:95
 4 17 Λ.Α. ΝΑΟΥΣΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ - ΡΑΛΛΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ HONDA CIVIC V-TEC ΕΕ10 09:04:43 08:44:46   17:48:39
 5 14 Α.Λ.Ε. ΞΑΝΘΗΣ ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΙΟΣ - ΡΟΜΠΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6 08:56:23 09:01:54   17:57:77
 6 15 Σ.Μ.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΣ - ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6 09:13:51 09:17:41   18:30:92
 7 12 Λ.Α. ΒΟΛΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ  ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ ΠΑΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 ΕΑ6 09:12:21 09:24:14   18:36:35
 8 20 Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ  CITROEN SAXO VTS A6 09:16:37 09:21:64   18:38:01
 9 23   ΓΙΟΒΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ AUDI 80 GT 2 C2 09:20:54 09:28:40   18:48:94
 10 10   ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ - ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ALFA ROMEO SUD T.I 3 D2 10:07:40 10:20:63   20:28:03
  18   ΑΓΓΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΟΣ - ΠΑΛΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN2 09:24:95 ΕΓΚ    
  16   ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΧΑΨΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ SUZUKI SWIFT SPORT A6 09:25:43 ΕΓΚ    

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ από  1601 - 2000  κ. εκ.
 1 27   ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ CITROEN DS3 A7 08:27:41 08:25:65   16:53:06
 2 28 Λ.Α. ΒΟΛΟΥ ΜΠΑΛΝΤΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΟΛΓΑ FORD ESCORT MKII RS EE11 08:37:22 08:38:49   17:15:71
 3 26 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ CITROEN ZX KIT CAR EE11 08:43:48 08:35:70   17:19:18
 4 25 Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ - ΤΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ VW GOLF II EE11 08:47:43 08:36:45   17:23:88
 5 39   ΠΙΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΚΑΡΑΠΑΖΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ TOYOTA CELICA 3 D3 08:51:15 08:40:56   17:31:71
 6 32 Α.Ο.Θ ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - ΡΕΝΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ HONDA CIVIC TYPE-R A7 09:09:79 09:13:69   18:23:48
 7 37   ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΜΟΣΧΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ SEAT IBIZA GTI EA7 09:37:33 09:24:47   19:01:80
 8 41   ΔΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ BMW 2002 TI I B4 09:47:60 09:45:50   19:33:10
 9 38 Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΧΡΥΣΑΦΙΔΗΣ ΠΑΝΟΣ - ΚΑΤΣΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ OPEL ASCONA B 3 D3 10:21:39 09:55:14   20:16:53
 10 36 Α.Ο.Θ ΚΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΣΤΑΥΦΟΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ FORD ESCORT RS EA7 10:26:27 10:28:39   20:54:66
 11 31 Α.Ο.Θ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΟΣ - ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ VW GOLF II EE11 09:13:20 09:08:73 180'' 21:21:93
 12 35 Ο.Φ.Α. ΔΡΑΜΑΣ ΤΣΙΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA7 10:38:87 10:45:37   21:24:24
  29 Α.Ο.Θ ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ HONDA CIVIC TYPE - R A7 08:56:77 ΕΓΚ    
  30 Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΣΕΡΣΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
SEAT IBIZA GTI EA7 09:00:23 ΕΓΚ    
  33 Α.Ο.Θ ΛΑΚΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ OPEL MANTA EE11 ΕΓΚ      
  34 Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΚΩΤΣΙΔΗΣ ΒΑΛΑΝΤΗΣ - ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI A7 ΕΓΚ      

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2001 κ.εκ. και άνω
 1 43 Λ.Α.ΒΟΛΟΥ ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ OPEL ASTRA OPC Α8 08:35:58 08:43:91   17:19:49
 2 48 Λ.Α.Μ.Κ.Ε ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ FORD SIERRA ΕΕ12 08:48:31 08:37:04   17:25:35
 3 42 Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΜΠΕΜΠΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MITSUBISHI EVO VIII Α8 08:49:03 08:37:47   17:26:50
 4 45 Α.Λ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΚΟΚΟΡΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ MITSUBISHI EVO III ΕΕ12 08:40:90 08:59:30   17:40:20
 5 47 Λ.Α.Μ.Κ.Ε ΚΑΚΑΡΑΝΤΖΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ BMW E36 M3 ΕΕ12 09:09:29 08:54:24   18:03:53
 6 46   ΜΠΟΥΡΝΑΣ ΘΥΜΙΟΣ - ΒΑΡΤΖΙΩΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ LANCIA INTEGRALE ΕΕ12 10:07:84 09:46:16   19:54:00