|
Στο αγωνιστικό κομμάτι, τώρα, είχαμε …ανατροπή στο 90! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Πολύ ορεξάτοι μπήκαν στον αγώνα οι Βασιλειάδης-Βαρουξή, με το πράσινο Citroen AX, με τον οδηγό από τη Χαλκίδα να πετυχαίνει τον ταχύτερο χρόνο στις δύο πρώτες ειδικές του αγώνα, χτίζοντας μία διαφορά 10’’ από τους αντιπάλους του, μετά το 1ο loop ειδικών. Στη συνέχεια, άρχισε η αντεπίθεση, με το πλήρωμα από την Πάτρα των Καρπάνου-Καρπάνου (Mitsubishi Lancer Evo X) να κερδίζει τις δύο ειδικές, μειώνοντας παράλληλα τη διαφορά από την κορυφή σε μόλις 1.5’’, με μία διαδρομή μήκους 13.8 kms να απομένει.
Κι ενώ όλοι περίμεναν νίκη ενός εκ των δύο πληρωμάτων, η ατυχία τους χτύπησε την πόρτα. Αρχικά, ο Βασιλειάδης εγκατέλειψε την προσπάθειά του από σπασμένο ψαλίδι, ενώ ο Καρπάνος αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο. Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση, αναγκάζοντας το πλήρωμα να χάσει ένα περίπου λεπτό, πέφτοντας έτσι στη γενική κατάταξη. Με αυτόν τον τρόπο, νικητές αναδείχθηκαν τα αδέρφια Γύζη, με όπλο το Renault Clio Williams. Βρίσκονταν κοντά στην κορυφή στο 1ο loop, στη συνέχεια όμως απομακρύνθηκαν, καθώς δεν πίεσαν για τη νίκη, έχοντας ως στόχο να το διασκεδάσουν. Τελικά, δικαιώθηκαν, καθώς πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη σε αγώνα ράλλυ, κερδίζοντας παράλληλα και την F2.
Δεύτεροι, τόσο στη γενική, όσο και στα δικίνητα αναδείχθηκαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης, με ένα Opel Astra G. Το πλήρωμα βρισκόταν στην τέταρτη θέση από την αρχή του αγώνα και σκαρφάλωσε στη δεύτερη στο τέλος, εξαιτίας των ατυχιών των πρωτοπόρων. Ταυτόχρονα, τερμάτισε πρώτο στην κλάση Α7.
Το πόντιουμ των νικητών συμπλήρωσαν ο υιός και πατήρ Καρπάνος, με το μοναδικό τετρακίνητο αυτοκίνητο του αγώνα, οι οποίοι με τη συγκεκριμένη επίδοση αναρριχήθηκαν στην κορυφή της βαθμολογίας του Κυπέλλου Ασφάλτου.
Από εκεί και πέρα, τρίτος στην F2, αναδείχθηκε ο Τασιόπουλος, έχοντας τον Καρούσο στο πλάι του (Citroen Saxo). Ο οδηγός σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους και αρκέστηκε στη διόλου ευκαταφρόνητη τρίτη θέση της κατηγορίας, τερματίζοντας παράλληλα πρώτος στην κλάση Α6.
Στις κατηγορίες 3&4 των ιστορικών, τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν, με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) να επικρατούν με σχετική άνεση. Κέρδισαν όλες τις ειδικές στην κατηγορία τους και ξέφυγαν ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία. Πίσω τους τερμάτισαν οι Καλύβας-Ψαράκου με το όμορφο Toyota Starlet, χωρίς όμως να μπορέσουν σε καμία περίπτωση να κοντράρουν τους νικητές. Παράλληλα, κέρδισαν την κλάση D1. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας, ανέβηκαν οι Παπάζογλου-Λυμπεροπούλου, με το γνωστό Alfa Romeo Alfasud Ti του οδηγού, αρκετά πιο πίσω από τους δεύτερους. Στις κατηγορίες 1&2, πρώτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης με ένα Ford Escort MK1. Το πλήρωμα, που αντιμετώπισε αρκετές ατυχίες στους τελευταίους αγώνες, κατάφερε να πανηγυρίσει τη νίκη στην κατηγορία του. Αρκετά πιο πίσω, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και πρώτοι στην κλάση Β1-Β2-Β3 οι Μπέντας-Κοφινάς με ένα Ford Escort MK1, με τους Λάμπουρα-Φιλιππάκη να κλείνουν την πρώτη τριάδα, στον πρώτο αγώνα του οδηγού με το Autobianchi A112 Abarth.
Στις επιμέρους κλάσεις, τώρα, ταχύτεροι στη Ν2 αναδείχθηκαν οι Πούντος-Πατσός με Peugeot 106 S16, κάνοντας έναν εκπληκτικό αγώνα και επικρατώντας με διαφορά περίπου 2 λεπτών από τους αντιπάλους τους. Στην Ε10, επικράτησαν οι Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 205), όντας οι μόνοι της κατηγορίας που τελικά είδαν την καρό σημαία του τερματισμού.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, εκτός από αυτή των Βασιλειάδη-Βαρουξή που προαναφέρθηκε, αξίζει να σημειωθεί και αυτή των Αμαξόπουλου-Ρέντη στην πρώτη κιόλας ειδική. Το πλήρωμα που ήταν εκ των φαβορί του αγώνα, τέθηκε πολύ νωρίς εκτός, καθώς είχε μία έξοδο στο δεύτερο κιόλας χιλιόμετρο της ειδικής, προκαλώντας αρκετά μεγάλη ζημιά στο Peugeot 205. Έξοδο είχαν οι Παπαδόπουλος-Σιμάτος (Peugeot 206) στην πρώτη ειδική, όπως και ο νεαρός Καλδής με ίδιο αυτοκίνητο.
Σε γενικές γραμμές, διοργανώθηκε ένας πολύ όμορφος αγώνας με τους οδηγούς να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την όλη διοργάνωση. Η τοπική κοινωνία και οι φορείς αγκάλιασαν τον αγώνα και δήλωσαν πως αναμένουν με ανυπομονησία τη δεύτερη έκδοσή του. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κα. Θεοφανία Παπαθωμά βρισκόταν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα στη Γραμματεία, βιώνοντας έτσι από μέσα τον παλμό ενός αγώνα ράλλυ. Στα θετικά μπορούν να προστεθούν και οι όμορφες ζωγραφιές των παιδιών της Αμαρύνθου, οι οποίες κόσμησαν την πανηγυρική εκκίνηση το βράδυ του Σαββάτου. Ευχή όλων είναι να πραγματοποιηθεί ένας ακόμη καλύτερος αγώνας τη νέα χρονιά, με περισσότερες συμμετοχές! Επόμενος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτου, το Ράλλυ Κρήτης στις 27 Οκτώβρη.
Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
Ι.Γύζης: Το ευχαριστηθήκαμε πολύ. Οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες, αντρικές θα έλεγα. Το πρόβλημα στην τελευταία ειδική ήταν τα χώματα που μπήκαν στην ειδική από τις μπούκες των προπορευόμενων, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Δεν έχω κάποιο ράλλυ στα άμεσα σχέδιά μου. Οι καιροί είναι δύσκολοι.
Γ.Κοπανάκης: Μου άρεσε ο αγώνας, καθώς οι ειδικές ήταν τεχνικές και γρήγορες. Ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα. Στα πρώτα δύο σκέλη του Γυμνού συναντήσαμε αρκετούς θεατές, οι οποίοι όμως λιγόστεψαν στο τρίτο. Τώρα θα προετοιμαστούμε για το Παλάδιο και ίσως πάμε στο Λαμίας για προπόνηση.
Ν.Καρπάνος: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το τούρμπο στην τελευταία ειδική, κάτι που μας στέρησε τη νίκη. Ίσως θα έπρεπε να κάναμε το Τραχήλι και τρίτη φορά, τη στιγμή που το περάσαμε σαν απλή. Γενικά, ήταν πολύ όμορφη η οργάνωση του αγώνα, αν αναλογιστεί κανείς πως είναι η πρώτη του έκδοση. Η περιοχή είναι αρκετά φιλόξενη και έχει τα εχέγγυα να διοργανώσει και άλλους αγώνες στο μέλλον. Σκεφτόμαστε να πάμε στην Κρήτη, θα το προσπαθήσουμε.
Γ.Τασιόπουλος: Όμορφος αγώνας, ωραίες ειδικές. Το ευχαριστηθήκαμε αρκετά και θα ξαναέρθουμε.
Αποτελέσματα
Γενική κατάταξη - Ιστορικά
|