Back to Top
 
 
Επάνοδος του R40 με μεταφορά σε νέα πλατφόρμα (19 Μαρ 2017)

Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια :)

ΜΑΤΑDOR

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3016 από fotis84
ΜΑΤΑDOR δημιουργήθηκε από fotis84
σημερα μιλησα με matador της θεσσαλονικης,ρωτησα αν υπαρχει το sm2 σε 14αρι και μου ειπαν οτι το εχουν σε R1,R3 KAI W14 αν καταλαβα καλα.τελικα μπορει καποιος με σιγουρια να απαντησει αν οντως εχει κλεισει η matador ,αν λειτουργει κανονικα η αν αυτα τα λαστιχα που διαθετει εχουν μεινει στοκ? υπαρχει ακομη παραγωγη?

οποιος γνωριζει απο αυτες τις γομες ας με κατατοπισει λιγο για το ποσο σκληρες ειναι σε σχεση με τις γομες του πιρελλι..

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3017 από kavaliotis
Απαντήθηκε από kavaliotis στο θέμα Απ:ΜΑΤΑDOR
Για το τι ειναι αυτοι η κοδηκοι επικινωνησαι με το Βασηλη στο τηλ.2310766301 η αλιος στην διεφθηνση www.matador.sk και e-mail:pneusport@matador.sk

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3018 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:ΜΑΤΑDOR
Φώτη οι γόμες πάνε ως εξής. 1 είναι η πιο μαλακή, 3 η μεσαία και 5 η σκληρή

σε σχέση με Pirelli δλδ
R1 = RS9 - Soft
R3 = RS7 - Medium
R5 = RS5 - Hard

η πληροφόρηση μου από το Βασίλη είναι ότι δεν θα σταματήσει τελείως η αγωνιστική παραγωγή της Matador αλλά σαφώς θα είναι μειωμένη σε σχέση με παλιότερα, πριν την εξαγορά από την Continental.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3019 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:ΜΑΤΑDOR
στην Αρχειοθήκη πρόσθεσα μερικούς καταλόγους αγωνιστικών ελαστικών.
θα το βρείτε στο \'Multimedia\' -> \'Αρχειοθήκη\' -> \'Χρήσιμα έγγραφα\'

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3020 από fotis84
Απαντήθηκε από fotis84 στο θέμα Απ:ΜΑΤΑDOR
glf έγραψε:

Φώτη οι γόμες πάνε ως εξής. 1 είναι η πιο μαλακή, 3 η μεσαία και 5 η σκληρή

σε σχέση με Pirelli δλδ
R1 = RS9 - Soft
R3 = RS7 - Medium
R5 = RS5 - Hard

η πληροφόρηση μου από το Βασίλη είναι ότι δεν θα σταματήσει τελείως η αγωνιστική παραγωγή της Matador αλλά σαφώς θα είναι μειωμένη σε σχέση με παλιότερα, πριν την εξαγορά από την Continental.


σε ευχαριστω πολυ νικο, το to w14 τι ακριβως ειναι? μου ειπε οτι εχει σε sm2 μονο w14..νομιzα οτι ειναι γομα..

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3021 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:ΜΑΤΑDOR
ναι, W14 είναι η γόμα βροχής. αυτή τη γόμα έχουν τα βρόχινα ελαστικά της Matador αλλά κοίτα που δεν.. έτυχε να φορέσω ποτέ μου τέτοια :laugh:

εγώ έχω δουλέψει R1, R3 και R5 και φαντάσου ότι έχω φορέσει μέχρι και R1 σε.. μπροστινό αλλά σε καιρό που θα δικαιολογούσε την W14

τώρα τι κόλπο είναι να βάλεις W14 γόμα σε SM2 λάστιχο θα μας πει ο Βασίλης :)
πάντως θα είναι σίγουρα για υγρό δρόμο ή πολύ κρύο και φαντάζομαι θα μπορείς να ανοίξεις αυλάκια για να γίνει ημιβρόχινο.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #3031 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:ΜΑΤΑDOR
Έχω γράψει 2 φορές απάντηση αλλα δεν ανεβαινει στο φορουμ. Τελος πάντων...παμε ξανα.

Υπάρχουν 2 διαστάσεις σε 14άρια. 160/570-14 και 180/580-14 γι αυτους που θέλουν πιο μεγάλο και φαρδυτερο λαστιχο αλλα δεν μπορουν να πανε πανω απο 14άρι.

Οι γομες οπως σωστα αναφερθηκε ειναι 5 σκληρα, 3 μεσαια, 1 μαλακο, και 14 βροχινο και απο σκληροτητα αναμεσα σε 3 και 1. Ο λογος που βγαινει ΣΜ2 με γομα W14 είναι επειδη το 14αρι εξαφανιζεται από τους αγωνες δεν δικαιολογει κοστος αναπτυξης ΣΜ1 ή ΣΜ10 οποτε σου λεει παρε ΣΜ2 και χαραξέ το. Αργοτερα παρατηρηθηκε οτι σε μικρα αυτοκινητα η W14 αποδιδει καλα στον πισο αξωνα σε μικρα κομματια και κρυο καιρο η σε αναβασεις που εχουν μικρη διαρκεια και προτιμηθηκε.

Αυτη τη στιγμή νομιζω οτι μονο το 106 Ν2 τρεχει με 14αρια γιατι Saxo, Yaris κλπ ακομα και σε Ν πάνε με 15άρια (και το Swift N2 17άρια!!!). Στην πράξη το 14αρι εχει αποδειχτει λίγο εξου και το 180/580-14. Πολυ προσφατα ακουσα το ιδιο και απο τον Καραβασιλη που κερδισε φετος το ΔΕΘ με 14αρια και χρησιμποιησε και Ματαντορ και Πιρελλι.

Τωρα σχετικα με τη Ματαντορ. Η αλήθεια ειναι οτι το αγωνιστικο τμημα εχει σταματησει κάθε δραστηριότητα παραγωγής η εξελιξης εκτος από τη συνεχεια κάποιον δημιοφιλων διαστάσεων οπως 15\'αρια, 17άρια ραλύ και σλικ και 18άρια ραλύ για Ν4 και 13άρια για ιστορικα. Τα διαθέσημα 14άρια ειναι παραγωγης ΙΑΝ 2008 δηλαδη ήδη 10 μηνων. H Continental βλεπει οτι το Μοτορσπορτ δεν τραβάει γενικώς πέρα από την F1 σε ολη την Ευρώπη και επειδη εκει το κύκλωμα ειναι κλειστό προτιμαει να δοσει τα λεφτα για διαφημιση στο Champions League και στο Euro. Κατα τη γνωμη μου καλα κανει επιχειρησιακά αν και στεναχωρει ολους εμάς αφου το λαστιχό τους ειχε φτασει σε ενα πολυ καλο ανταγωνιστικό επιπεδο και σε πολλες περιπτωσει (κυρίως βροχινες -) ) ήτανε Νο1.

Τωρα για τιμες - διαθεσημοτητα και επειδη βρισκομαι εξωτερικο, μονο στο 6978558076. Αλλιως από Δευτέρα ή Σαββατοκυριακο στις Σερρες για την πρωτη προπόνηση και test drive !!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.345 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ