|
Η μεγάλη μάχη του αγώνα έγινε για την 2η θέση της γενικής. Εκεί 3
πληρώματα τα έδωδαν όλα, προσέφεραν πλούσιο θέαμα και τερμάτισαν, ο 2ος
από τον 4ο, με διαφορά 7''2! Σε αυτή τη μάχη επικράτησαν οι
Campedelli-Fappani με το Mitsubishi Lancer Evo9 της αγωνιστικής ομάδας
της Rubicone Corse. Εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την πολύ καλή γνώση των
ε.δ. και σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους ενώ η βελτίωση του πληρώματος
είναι παραπάνω από εμφανής και στο PWRC όπου συμμετέχουν φέτος.
Μόλις 4''2 πίσω τους και 3οι γενικής, τερμάτισαν οι πρωτοπόροι του CIR,
Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Kινήθηκαν
αρκετά γρήγορα αλλά όχι οριακά καθώς δεν ήθελαν να ρισκάρουν κάποια
σοβαρή ζημιά εν όψει της συμμετοχής τους στο ράλλυ Madeira για το IRC.
Παρ' όλα αυτά η επίδοση τους ήταν αρκετή για να ανέβουν στο πόντιουμ
και να διατηρήσουν το προβάδισμα τους στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Navarra-D'Amore με το εργοστασιακό Fiat
Grande Punto S2000 της Abarth. Kαι αυτοί κινήθηκαν πολύ γρήγορα στην
αγαπημένη τους επιφάνεια (χώμα) αλλά τελικά έμειναν με την πικρία του
ότι για μόλις 3'' δεν κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο. Η 4η θέση που
πήραν τους κρατάει στην 2η θέση της βαθμολογίας σε απόσταση 13 βαθμών
από τον Rossetti.
H 5η θέση ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να πάρει από τον αγώνα η ομάδα
της Subaru Italy. Οι Aghini-Cerrai με το Subaru Impreza WRX N14 δεν
μπόρεσαν να πλησιάσουν σε χρόνους τους 4 πρώτους συνδυασμούς ενώ το
άλλο πλήρωμα της ομάδας με ίδιο αυτοκίνητο, οι Longhi-Imerito,
εγκατέλειψαν την προσπάθεια τους.
Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Cantamessa-Capolongo με το Mitsubishi
Lancer Evo9 της MRT by Nocentini ενώ τους ακολούθησαν 2 πληρώματα που
πρωταγωνιστούν στο κύπελλο χώματος Ιταλίας. Ο λόγος για τους
Μartelli-Pisano με Peugeot 207 S2000 της Power Car και Τrentin-Zanella
με ίδιο αυτοκίνητο προετοιμασμένο από της Racing Lions. Kαι τα 2
πληρώματα έκαναν καλές εμφανίσεις απέναντι στους πρωταγωνιστές του CIR
ενώ πήραν και πολύτιμους βαθμούς για το κύπελλο χώματος.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Ceccoli-Biondi με Mitsubishi Lancer Evo9 και Perico-Carrara με Peugeot 207 S2000.
Στα 2κίνητα είχαμε ακόμα μια εντυπωσιακή εμφάνιση των Gamba-inglesi με
το Renault Clio R3 που όμως δεν συνδυάστηκε και με τερματισμό καθώς
εγκατέλειψαν. Έτσι τη νίκη πήραν οι Chentre-Mometti με το Citroen C2
S1600 της Vieffecorse (16oι γενικής) ενώ τους ακολούθησαν οι
Raschi-Guglielmini με Renault Clio R3 (21οι γενικής) και οι γνωστοί μας
από το JWRC, Cortinovis-Guzzi με Renault Clio S1600 (22οι γενικής).
Eκτός από τους Longhi και Gamba, σημαντική εγκατάλειψη ήταν και αυτή
των DeDominicis-Bioletti που έκαναν πολύ καλούς χρόνους με το Peugeot
207 S2000 που συμμετέχουν στο κύπελλο χώματος.
Επόμενος αγώνας του CIR, το ράλλυ Alpi Orientali, σε ασφάντινες ε.δ. ,
όπου μάλιστα θα χουμε και μια Ελληνική συμμετοχή, των
Aμαξόπουλου-"Alice Ricci" καθώς ο αγώνας προσμετρά και στο R1 Trophy
που συμμετέχει ο Έλληνας οδηγός.
|