crisp_01.jpg Oλοκληρώθηκε και ο 6ος γύρος του Ιταλικού πρωταθλήματος ράλλυ (CIR) το χωμάτινο Rally San Crispino που για ακόμα μια φορά διοργάνωσε επιτυχώς η λέσχη της Rubicone Corse. Kαι μεγάλοι πρωταγωνιστές αυτού του αγώνα ήταν οι Andreucci-Andreussi με το Mitsubishi Lancer Evo9 της Ralliart Italy που κατάφεραν και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη απέναντι στον πολύ ισχυρό ανταγωνισμό που βλέπουμε σε κάθε αγώνα του CIR. Kινήθηκαν οριακά και κέρδισαν αρκετές ε.δ. και με αυτή τους τη νίκη "έδωσαν πνοή" στις πιθανότητες τους για κατάκτηση του τίτλου καθώς ανέβηκαν στην 3η θέση της βαθμολογίας και πλησίασαν τους πρωτοπόρους.

Ενημέρωση



crisp_02.jpg Η μεγάλη μάχη του αγώνα έγινε για την 2η θέση της γενικής. Εκεί 3 πληρώματα τα έδωδαν όλα, προσέφεραν πλούσιο θέαμα και τερμάτισαν, ο 2ος από τον 4ο, με διαφορά 7''2! Σε αυτή τη μάχη επικράτησαν οι Campedelli-Fappani με το Mitsubishi Lancer Evo9 της αγωνιστικής ομάδας της Rubicone Corse. Εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την πολύ καλή γνώση των ε.δ. και σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους ενώ η βελτίωση του πληρώματος είναι παραπάνω από εμφανής και στο PWRC όπου συμμετέχουν φέτος.

Μόλις 4''2 πίσω τους και 3οι γενικής, τερμάτισαν οι πρωτοπόροι του CIR, Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Kινήθηκαν αρκετά γρήγορα αλλά όχι οριακά καθώς δεν ήθελαν να ρισκάρουν κάποια σοβαρή ζημιά εν όψει της συμμετοχής τους στο ράλλυ Madeira για το IRC. Παρ' όλα αυτά η επίδοση τους ήταν αρκετή για να ανέβουν στο πόντιουμ και να διατηρήσουν το προβάδισμα τους στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Navarra-D'Amore με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 της Abarth. Kαι αυτοί κινήθηκαν πολύ γρήγορα στην αγαπημένη τους επιφάνεια (χώμα) αλλά τελικά έμειναν με την πικρία του ότι για μόλις 3'' δεν κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο. Η 4η θέση που πήραν τους κρατάει στην 2η θέση της βαθμολογίας σε απόσταση 13 βαθμών από τον Rossetti.

H 5η θέση ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να πάρει από τον αγώνα η ομάδα της Subaru Italy. Οι Aghini-Cerrai με το Subaru Impreza WRX N14 δεν μπόρεσαν να πλησιάσουν σε χρόνους τους 4 πρώτους συνδυασμούς ενώ το άλλο πλήρωμα της ομάδας με ίδιο αυτοκίνητο, οι Longhi-Imerito, εγκατέλειψαν την προσπάθεια τους.

Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Cantamessa-Capolongo με το Mitsubishi Lancer Evo9 της MRT by Nocentini ενώ τους ακολούθησαν 2 πληρώματα που πρωταγωνιστούν στο κύπελλο χώματος Ιταλίας. Ο λόγος για τους Μartelli-Pisano με Peugeot 207 S2000 της Power Car και Τrentin-Zanella με ίδιο αυτοκίνητο προετοιμασμένο από της Racing Lions. Kαι τα 2 πληρώματα έκαναν καλές εμφανίσεις απέναντι στους πρωταγωνιστές του CIR ενώ πήραν και πολύτιμους βαθμούς για το κύπελλο χώματος.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Ceccoli-Biondi με Mitsubishi Lancer Evo9 και Perico-Carrara με Peugeot 207 S2000.

Στα 2κίνητα είχαμε ακόμα μια εντυπωσιακή εμφάνιση των Gamba-inglesi με το Renault Clio R3 που όμως δεν συνδυάστηκε και με τερματισμό καθώς εγκατέλειψαν. Έτσι τη νίκη πήραν οι Chentre-Mometti με το Citroen C2 S1600 της Vieffecorse (16oι γενικής) ενώ τους ακολούθησαν οι Raschi-Guglielmini με Renault Clio R3 (21οι γενικής) και οι γνωστοί μας από το JWRC, Cortinovis-Guzzi με Renault Clio S1600 (22οι γενικής).

Eκτός από τους Longhi και Gamba, σημαντική εγκατάλειψη ήταν και αυτή των DeDominicis-Bioletti που έκαναν πολύ καλούς χρόνους με το Peugeot 207 S2000 που συμμετέχουν στο κύπελλο χώματος.

Επόμενος αγώνας του CIR, το ράλλυ Alpi Orientali, σε ασφάντινες ε.δ. , όπου μάλιστα θα χουμε και μια Ελληνική συμμετοχή, των Aμαξόπουλου-"Alice Ricci" καθώς ο αγώνας προσμετρά και στο R1 Trophy που συμμετέχει ο Έλληνας οδηγός.

crisp_03.jpg
crisp_04.jpg
crisp_05.jpg
crisp_06.jpg
crisp_07.jpg
crisp_08.jpg

Video



Rally San Crispino 2008