fabia.jpg To νέο Skoda Fabia S2000 θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα στις 22-24 Αυγούστου, στην Τσεχία, σαν πλοηγό αυτοκίνητο. Θα συμμετέχει στο Barum Rally Zlin, επόμενο σταθμό για τα πρωταθλήματα του IRC και ERC, στα χέρια του Jan Kopecky. Η συμμετοχή του αυτοκινήτου στον αγώνα, θεωρείται το τελευτάιο στάδιο της εξέλιξης του πριν την επίσημη έκδοση της homologation του, που έχει προγραμματιστεί πριν το τέλος του χρόνου.

Ο επικεφαλής της Skoda Motorsport Michal Hrabanek δήλωσε: "Βλέπουμε τη δυνατότητα να τεστάρουμε το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες αγώνα σαν μια πολύ καλή ευκαιρία. Τα αποτελέσματα από αυτή τη διαδικασία θα μας βοηθήσουν στο να έχουμε μια καλή πορεία, τόσο για την έκδοση της homologation, όσο και για τις μελλοντικές συμμετοχές στα διάφορα πρωταθλήματα. Εκτός της συνεργασίας μας με τους κατα τόπους αντιπροσώπους μας, σκοπεύουμε να προωθήσουμε το αυτοκίνητο και σε ιδιωτικές ομάδες".

Τα τεστ του Fabia S2000 ξεκίνησαν επίσημα το Φεβρουάριο που μας πέρασε. Η όμαδα εξέλιξης έχει κάνει πάνω από 5.000 χιλιόμετρα δοκιμών τους τελευταίους 6 μήνες, χρησιμοποιώντας 3 προτότυπα. Στις τάξεις της ομάδας βρίσκονται ο Τσέχος οδηγός Jan Kopecky, o Αυστραλός πρωταθλητής Raimund Baumschlager και ο Φιλανδός Sebastian Lindholm. Στο τελευταίο δοκιμαστικό συμμετείχε επίσης και ο, 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Carlos Sainz.


Τεχνικά χαρακτηριστικά:


Διαστάσεις: Μήκος 3,992 mm, πλάτος 1,798 mm, μεταξόνιο 2,486 mm
Βάρος: 1,150 kg (άσφαλτο), 1,200 kg (χώμα)
Μηχανή: Ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, 1,998 κ.εκ.
Μπλόκ και κυλινδοκεφαλή από αλουμίνιο, 4κίνητο
Μετάδοση: 6-τάχυτο σειριακό X-trac
Συμπλέκτης: AP Racing - 184mm
Αναρτήσεις: Reiger Racing system
Φρένα:
Brembo, διάμετρος εμπρός δίσκων 355 mm, διάμετρος πίσω δίσκων 300 mm (άσφαλτος),
διάμετρος εμπρός και πίσω δίσκων 300 mm (χώμα)
Τροχοί: OZ ζάντες με ελαστικά BF Goodrich 18´´ (άσφαλτος) and 15´´ (χώμα)
Ηλεκτρονικά: Magneti Marelli