Μέσα στην μάχη για τον τίτλο της Formula Azzurra παρέμεινε ο Στέφανος Καμιτσάκης μετά από ένα διήμερο στην πίστα του Βαράνο γεμάτο προβλήματα και ένταση.
Οι περιπέτειες ξεκίνησαν από τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής όπου ένα πρόβλημα στα φρένα περιόρισε τον Καμιτσάκη στην 16η θέση.
Οι μηχανικοί της Fuga Racing κατάφεραν να εντοπίσουν το πρόβλημα σε μια αντλία φρένων και το διόρθωσαν πριν το δεύτερο μισάωρο δοκιμών. Εκεί ο Καμιτσάκης απέφυγε να δοκιμάσει φρέσκα ελαστικά και επικεντρώθηκε στο να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για το μονοθέσιο του σε συνθήκες αγώνα. Δυστυχώς αυτό κόστισε στις κατατακτήριες δοκιμές αφού η πίστα γέμισε γρήγορα με χώμα χαρίζοντας σημαντικό πλεονέκτημα σε αυτούς που επέλεξαν να γράψουν χρόνο νωρίς. Ο Έλληνας οδηγός φορώντας για πρώτη φορά φρέσκα ελαστικά δεν είχε αυτή τη δυνατότητα και στην προσπάθεια του να βρει τα δέκατα που τον χώριζαν από τους πρωτοπόρους δεν απέφυγε μια μικρή έξοδο. Έτσι το μονοθέσιο με τα χρώματα της Superfast Ferries έμεινε στην 14η θέση του grid των δυο αγώνων.
Παρόλα αυτά ομάδα και οδηγός μπήκαν με αισιοδοξία στην μάχη του 1ου αγώνα αφού η ανάλυση της τηλεμετρίας έδειξε ότι πλέον υπήρχε η ταχύτητα για ένα καλό αποτέλεσμα. Πράγματι οι πρώτοι γύροι έφεραν τον Καμιτσάκη μέσα στην 8αδα όμως κάπου εκεί ο κινητήρας άρχισε να χάνει δύναμη. Ευτυχώς, πίσω από το μονοθέσιο της Fuga Racing βρίσκονταν οι Cicchiello και Deodati που δε βαθμολογούνται για την Formula Azzurra. Έτσι ο Καμιτσάκης τους άφησε να περάσουν κρατώντας ταυτόχρονα διαφορά ασφαλείας από τον επόμενο Carlet και κατακτώντας τελικά την 6η θέση στην κατάταξη της Formula Azzurra. Μπροστά την νίκη πανηγύρισε ο Kevin Gilardoni μετά από μεγάλη μάχη με τον επικεφαλή της βαθμολογίας Edoardo Liberati.
Με τον Liberati να αποσπάται στην κορυφή ο 2ος αγώνας ήταν ιδιαίτερα κρίσιμος για τον Καμιτσάκη. Με εντολή των ανθρώπων της Ιταλικής ομοσπονδίας στο μονοθέσιο της Fuga Racing μπήκε νέος κινητήρας αφού η τηλεμετρία έδειξε ότι στον 1ο αγώνα ο 20χρονος έχανε 8 χιλιόμετρα στο τέλος της ευθείας σε σχέση με τους συναθλητές του. Όμως οι ελπίδες για ένα καλό αποτέλεσμα έσβησαν μόλις στο δεύτερο γύρο όταν μια καραμπόλα που ξεκίνησε από μια επαφή των Deodati και Carlet έθεσε εκτός μάχης 6 οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου και του Καμιτσάκη. Ο νεαρός έμεινε να παρακολουθεί νευρικά τους Liberati και Cicchiello να μάχονται για την νίκη μέχρι που στον τελευταίο γύρο επιτέλους η τύχη του χαμογέλασε. Ο Liberati κάτω από την πίεση του αντίπαλου του έκανε το λάθος και έπεσε 7ος στην κατάταξη της Formula Azzurra προσθέτοντας μόλις δυο βαθμούς στο ενεργητικό του.
Αντίθετα ο Gilardoni πήρε μια ακόμη νίκη και πέρασε 2ος στη βαθμολογία με 49 βαθμούς, μόλις έναν πίσω από τον πρωτοπόρο Liberati. Ο Καμιτσάκης ακολουθεί με 42, όσους έχει και ο Ronnie Valori που επανέκαμψε μετά από το τροχαίο ατύχημα που τον άφησε εκτός μάχης στο Mugello. Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 13/14 Σεπτεμβρίου στο Μιζάνο, πίστα στην οποία ο Καμιτσάκης έχει ήδη πανηγυρίσει μια διπλή νίκη τον Απρίλιο.