asturias01basso.jpg Oλοκληρώθηκε και ο 7ος γύρος του IRC, το ασφάλτινο Rallye Principe de Asturias στην Ισπανία. Σε έναν αγώνα με αρκετή βροχή, οι Basso-Dotta, με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000, απέδειξαν ότι σε τέτοιες συνθήκες είναι από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Πήραν μια άξια νίκη απέναντι σε πολύ δυνατούς αντιπάλους και ανέβηκαν στην 3η θέση της βαθμολογίας των οδηγών.
save

Ενημέρωση


  Oλοκληρώθηκε και ο 7ος γύρος του IRC, το ασφάλτινο Rallye Principe de Asturias στην Ισπανία. Σε έναν αγώνα με αρκετή βροχή, οι Basso-Dotta, με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000, απέδειξαν ότι σε τέτοιες συνθήκες είναι από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Πήραν μια άξια νίκη απέναντι σε πολύ δυνατούς αντιπάλους και ανέβηκαν στην 3η θέση της βαθμολογίας των οδηγών.

Από την πρώτη κίολας μέρα ο αγώνας μας έδειξε ότι θα έχουμε μεγάλη μάχη μεταξύ των Basso-Dotta και Vouilloz-Klinger με το εργοστασιακό Peugeot 207 S2000. Xαρακτηριστικό ότι στο τέλος της 1ης ημέρας τα 2 πληρώματα είχαν τον ίδιο ακριβώς συνολικό χρόνο. Στο ξεκίνημα της 2ης μέρας οι Ιταλοί άρχισαν να ανεβάζουν ρυθμό και άνοιξαν μια διαφορά σχεδόν 20'', την οποία όμως στην συνέχεια μείωσαν οι Γάλλοι με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν την τελευταία ε.δ. με διαφορά στα 12''. Εκεί και οι 2 συνδυασμοί πίεσαν στο όριο με αποτέλεσμα να κάνουν τον ίδιο χρόνο και την νίκη να πηγαίνει στο Ιταλικό πλήρωμα. Η 2η θέση βέβαια μόνο κακή δεν είναι για τον Vouilloz καθώς διατηρεί την πρωτοπορεία στην βαθμολογία των οδηγών και συνεχίζει να είναι το φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου 3 αγώνες πριν το τέλος.

Μετά τη νίκη τους στην Τσεχία, οι Loix-Buysmans με το 2ο εργοστασιακό Peugeot 207 S2000 δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων σε αυτόν τον αγώνα. Έκαναν καλή εμφάνιση, ιδίως την 2η μέρα, και η 3η θέση τελικά απεδείχθει καλή για αυτούς καθώς τους ανεβάζει στην 2η θέση της βαθμολογίας.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι περσυνοί πρωταθλητές του θεσμού, Ojeda-Barrabes, oδηγώντας ένα Peugeot 207 S2000 της τοπικής αντιπροσωπείας. Σιγά σιγά αρχίζουν και ξαναβρίσκουν τον καλό τους εαυτό ενώ συνεχίζουν τις προσπάθειες τους για να συγκεντρώσουν το απαραίτητο μπάτζετ για να συμμετέχουν σε ολόκληρο το πρωτάθλημα του 2009.

Η 5η θέση κρίθηκε για μόλις 11''. Πρωταγωνιστές της μάχης, οι Fuster-Medina με Fiat Grande Punto S2000 και οι Alen-Alanne με ίδιο αυτοκίνητο, το 2ο εργοστασιακό της Abarth. Το τοπικό πλήρωμα επικράτησε τελικά ενώ ο Alen για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκε στην μετριότητα μη μπορώντας να βρεθεί μπροστά ακόμα και από καλούς τοπικούς συνδυασμούς.

Στην 7η θέση τερμάτισαν οι Vallejo-Vallejo, οδηγώντας το εργοστασιακό Peugeot 207 S2000 που προσφέρει η BF Goodrich σε κάθε αγώνα σε έναν τοπικό οδηγό. Δύσκολη η προσαρμογή τους σε αυτό καθώς φέτος αγωνίζονται στο πρωτάθλημα ράλλυ Ισπανίας με Porsche 911 GT3, αλλά κατάφεραν να πραγματοποιήσουν αξιοπρεπής χρόνους.

Στις επόμενες 2 θέσεις βρέθηκαν τα πρώτα πληρώματα με αυτοκίνητα Super N. O λόγος για τους Ηevia-Inglesias με Mitsubishi Lancer Evo9 και Burgo-Burgo με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Vinyes-Mercader με ένα Renault Clio R3. Για ακόμα έναν αγώνα ήταν καταπληκτικοί καθώς έκαναν πολύ καλούς χρόνους σε βρεγμένο οδόστρωμα ενώ ήταν και πολύ θεαματικοί. Βέβαια στην κατάταξη του IRC δεν τερμάτισαν 1οι δικίνητοι καθώς η Renault δεν έχει κάνει register στο πρωτάθλημα, έτσι εκεί 1οι εμφανίζονται οι Arias-Arias με Peugeot 206 XS που τερμάτισαν 14οι γενικής.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, οι Sola-Sanchez με Fiat Grande Punto S2000 από έξοδο, τα 2 πληρώματα της Peugeot Sport Ισπανίας, Monzon-Deniz και Garre-Marcos, με Peugeot 207 S2000 από μηχανικά προβλήματα, Magalhaes-Magalhaes με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Sport Πορτογαλίας επίσης από μηχανικό πρόβλημα, ενώ για τον ίδιο λόγο εγκατέλειψαν και οι Lemes-Penate με Mitsubishi Lancer Evo9.

Eπόμενος αγώνας του θεσμού, το 50o Rally San Remo στην Ιταλία, στις 25-27 Σεπτεμβρίου, αγώνα που το R40 θα βρεθεί εκεί να παρακολουθήσει από κοντά.









Αποτελέσματα


 
1. Giandomenico Basso/Mitia Dotta (I) Fiat Punto Abarth S2000 2:34.39,0
2. Nicolas Vouilloz/Nicolas Klinger (F) Peugeot 207 S2000 +12,2
3. Freddy Loix/Robin Buysmans (B) Peugeot 207 S2000 +1.54,5
4. Enrique Garcia Ojeda/Jordi Barrabes (E) Peugeot 207 S2000 +2.34,3
5. Miguel Fuster/Jose Vicente Medina (E) Fiat Punto Abarth S2000 +4.05,7
6. Anton Alen/Timo Alanne (FIN) Fiat Punto Abarth S2000 +4.16,7
7. Sergio Vallejo/Diego Vallejo (E) Peugeot 207 S2000 +5.12,1
8. Alberto Hevia/Alberto Iglesias (E) Mitsubishi Lancer Evo IX +6.40,6
9. Pedro Burgo/Marcos Burgo (E) Mitsubishi Lancer Evo IX +9.12,9
10. Joan Vinyes/Jord Mercader (E) Renault Clio R3 +13.46,0 (1. A7)


Driver Standings IRC:

1. Vouilloz 52, 2. Loix 35, 3. Rossetti a Basso 32, 5. Alen 17, 6. Kopecký 15, 7. Hänninen a Travaglia 14, 9. Bouffier a Camacho 6


Video


Rallye Principe de Asturias 2008


Rallye Principe de Asturias 2008