costasmeralda01andreucci.jpg Επιστροφή στο χώμα για το Ιταλικό Πρωτάθλημα ράλλυ με το 27ο Rally Costa Smeralda στην περιοχή της Σαρδηνίας. Νικητές του αγώνα, οι Andreucci-Andreussi που απέδειξαν για ακόμα μια φορά ότι όπου η πρόσφυση δεν είναι κριτήριο μπορούν να διεκδικήσουν στα ίσια νίκες με το Mitsubishi Lancer Evo9 της Ralliart Italy. Αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος και σίγουρα τους τονώνει το ηθικό για τον επόμενο αγώνα, το Rally San Remo που προσμετρά και στο IRC όπου όπως φημολογείται θα κάνουν την 1η τους εμφάνιση με το νέο Mitsubishi Lancer Evo10.

Ενημέρωση


  Επιστροφή στο χώμα για το Ιταλικό Πρωτάθλημα ράλλυ με το 27ο Rally Costa Smeralda στην περιοχή της Σαρδηνίας. Νικητές του αγώνα, οι Andreucci-Andreussi που απέδειξαν για ακόμα μια φορά ότι όπου η πρόσφυση δεν είναι κριτήριο μπορούν να διεκδικήσουν στα ίσια νίκες με το Mitsubishi Lancer Evo9 της Ralliart Italy. Αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος και σίγουρα τους τονώνει το ηθικό για τον επόμενο αγώνα, το Rally San Remo που προσμετρά και στο IRC όπου όπως φημολογείται θα κάνουν την 1η τους εμφάνιση με το νέο Mitsubishi Lancer Evo10.

Στην 2η θέση της γενικής, περίπου 40'' πίσω από τους νικητές ακολούθησαν οι Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Kινήθηκαν και αυτοί σε πολύ γρήγορο ρυθμό αλλά η διαφορά που έχουν στην βαθμολογία τους επέτρεψε να μην ρισκάρουν για τη νίκη και να αρκεστούν στην 2η θέση, οι βαθμοί της οποίας τους έδωσε ένα σημαντικό προβάδισμα 17 βαθμών με μόνο 2 αγώνες να απομένουν.

Για την 3η θέση έγινε η μάχη του αγώνα καθώς αυτή κρίθηκε για μόλις 1''. Πρωταγωνιστές σε αυτήν, οι Ceccoli-Biondi με ένα Mitsubishi Lancer Evo9 της Race Art Technology και οι Νavarra-D'Amore με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Ο Ceccoli στα μέσα της 2ης ημέρας είχε δημιουργήσει μια διαφορά "ασφαλείας" κοντά στο λεπτό αλλά μετά έκοψε ρυθμό ενώ αντιθέτως ανέβασε κατακόρυφα την απόδοση του ο Navarra κερδίζοντας 3 ε.δ. στη σειρά με αποτέλεσμα η διαφορά να ροκανιστεί και να μπουν στην τελευταία ε.δ. με διαφορά περίπου 10''. Εκεί ο Νavarra έκανε έναν καταπληκτικό χρόνο, κερδίζοντας παράλληλα την ε.δ., που όμως δεν ήταν αρκετός για να του δώσει την τελευταία θέση του πόντιουμ. Παρ' όλα αυτά ο Ceccoli δείχνει ότι στο χώμα μπορεί να κινηθεί πολύ ψηλά στη γενική και πήρε ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα, ενώ πήρε και τους βαθμούς της νίκης για το Κύπελλο Χώματος Ιταλίας.

Στην 5η θέση τερμάτισε ακόμα ένα πλήρωμα που πρωταγωνιστεί στο Κύπελλο Χώματος. Ο λόγος για τους Martelli-Pisano με το Peugeot 207 της Power Car ενώ τους ακολούθησαν οι Trentin-Zanella με ίδιο αυτοκίνητο που προετοιμάζει η Racing Lions. Oι τελευταίοι με τους βαθμούς της 3ης θέσης για το Κύπελλο Χώματος είναι ήδη Κυπελλούχοι και με έναν αγώνα να απομένει.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν 4 Mitsubishi Lancer Evo9 με τους Pesavento-De Col, Perego-Pizzutti, Cenedese-Simioni (γνωστούε μας από το φετινό Ακρόπολις) και Cantamessa-Capolongo που για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκαν σε "ρηχά" νερά ενώ στον επόμενο αγώνα θα κάνουν ντεμπούτο με ένα Peugeot 207 S2000.

Στα 2κίνητα ξεχώρισαν οι Chentre-Gualtieri με το Citroen C2 S1600 της Vieffe Corse που κινήθηκαν πολύ γρήγορα και τερμάτισαν στην 12 θέση της γενικής σχεδόν 2 λεπτά εμπρός από τους Gamba-Inglesi με το Renault Clio R3.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, που ήταν αρκετές, συγκαταλέγονται αυτές των, Travaglia-Granai με το Fiat Grande Punto S2000, Longhi-Imerito και Aghini-Cerrai με τα Suabru Impreza WRX N14, De Dominicis-Daddoveri με Peugeot 207 S2000, Μanfrinato-Condotta με Mitsubishi Lancer Evo9, ενώ στον αγώνα συμμετείχαν και οι Γερμανοί Nittel-Ruf με Mitsubishi Lancer Evo9 που εγκατέλειψαν στην 6η ε.δ. ενώ βρισκόταν 3οι γενικής και πολύ κοντά στον Rossetti.

Επόμενος αγώνας του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, το ασφάλτινο Rally San Remo, στις 25-27 Σεπτεμβρίου.







Αποτελέσματα


 
OVERALL CLASSIFICATION
P. No Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 4 I P. Andreucci N/N4 1:49'34.6  
    I A. Andreussi
    Mitsubishi Lancer Evo IX
2. 3 I L. Rossetti N/N4 1:50'15.2 40.6
    I M. Chiarcossi
    Peugeot 207 S2000
3. 20 RSM D. Ceccoli N/N4 1:52'06.7 2'32.1
    I C. Biondi
    Mitsubishi Lancer Evo IX
4. 5 I A. Navarra N/N4 1:52'07.7 2'33.1
    I G. D'Amore
    Fiat Grande Punto S2000 Abarth
5. 16 RSM F. Martelli N/N4 1:53'42.0 4'07.4
    I C. Pisano
    Peugeot 207 S2000
6. 14 I M. Trentin N/N4 1:54'53.6 5'19.0
    I F. Zanella
    Peugeot 207 S2000
7. 25 I P. Pesavento N/N4 1:55'28.5 5'53.9
    I D. De Col
    Mitsubishi Lancer Evo IX
8. 19 I A. Perego N/N4 1:56'23.9 6'49.3
    I M. Pizzuti
    Mitsubishi Lancer Evo IX
9. 38 I M. Cenedese N/N4 1:56'36.7 7'02.1
    I R. Simioni
    Mitsubishi Lancer Evo IX
10. 6 I L. Cantamessa N/N4 1:57'49.1 8'14.5
    I P. Capolongo
    Mitsubishi Lancer Evo IX
11. 41 I I. Pisciottu N/N4 1:58'07.1 8'32.5
    I A. Silecchia
    Subaru Impreza
12. 12 I E. Chentre A/A6 1:58'57.5 9'22.9
    I I. Gualtieri
    Citroen C2 S1600
13. 27 I D. Batistini N/N4 2:00'15.0 10'40.4
    I E. Pierucci
    Subaru Impreza STI
14. 11 I M. Gamba A/A7 2:00'42.7 11'08.1
    I E. Inglesi
    Renault Clio (R3C)
15. 42 F . 'Piano' N/N4 2:01'22.0 11'47.4
    I S. Achenza
    Mitsubishi Lancer Evo VI
16. 28 I G. Carta N/N4 2:02'36.4 13'01.8
    I A. Segir
    Subaru Impreza N14
17. 36 I A. Siddi N/N4 2:02'36.6 13'02.0
    I S. Pusceddu
    Mitsubishi Lancer Evo IX
18. 33 I G. Dettori N/N4 2:02'48.4 13'13.8
    I M. Corda
    Mitsubishi Lancer Evo IX
19. 31 I P. Biolghini N/N4 2:03'29.8 13'55.2
    I R. Zanella
    Subaru Impreza N12
20. 49 I G. Conti A/A7 2:04'11.6 14'37.0
    I G. Pitturru
    Renault Clio (R3C)
21. 39 I M. Orecchioni N/N4 2:04'28.7 14'54.1
    I G. Tali
    Subaru Impreza N12
22. 48 I N. Tali A/A6 2:04'48.0 15'13.4
    I M. Mirabella
    Renault Clio S1600
23. 45 I D. Bizzozzero N/N4 2:06'51.6 17'17.0
    I D. Tosetto
    Mitsubishi Lancer Evo IX
24. 59 I F. Grifoni N/N3 2:11'06.6 21'32.0
    I F. Carbonai
    Renault Clio RS
25. 81 I R. Bitti A/A6 2:14'24.6 24'50.0
    I P. Cottu
    Citroen Saxo Kit
26. 54 I G. Paone A/A7 2:15'03.9 25'29.3
    I F. Carta
    Opel Astra GSI
27. 73 I F. Gala N/N3 2:15'38.7 26'04.1
    I A. Frau
    Opel Astra OPC
28. 58 I S. Fresi N/N3 2:15'48.6 26'14.0
    I G. Serreri
    Renault Clio RS
29. 46 I . 'Kevinblack' N/N4 2:16'31.6 26'57.0
    I I. Giagheddu
    Subaru Impreza
30. 84 I A. Cocco N/N2 2:21'13.9 31'39.3
    I C. Mele
    Citroen Saxo VTS
31. 82 I P. Morghenti A/A6 2:21'31.5 31'56.9
    I C. Piccinnu
    Peugeot 106
32. 80 I A. Mela N/N3 2:21'41.4 32'06.8
    I M. Frau
    Opel Astra GSI
33. 74 I F. Buscarini N/N3 2:28'20.0 38'45.4
    I M. Giovannini
    Opel Astra OPC
34. 76 I F. Pileri N/N3 2:28'33.3 38'58.7
    I S. Ruzittu
    Opel Astra GSI
35. 71 I A. Corda N/N3 2:29'44.0 40'09.4
    I A. Fotzi
    Renault Clio

Video


Rally Costa Smeralda 2008