rossetti01.jpg Κατά την διάρκεια του 50ου Rally San Remo, και πιο συγκεκριμένα μετά το τέλος του 2ου σκέλους, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για αρκετή ώρα και να κάνουμε ερωτήσεις σε έναν από τους πρωταγωνιστές του αγώνα, τον Ιταλό Luca Rossetti. Ο Luca φέτος μετά και το San Remo είναι πλέον Πρωταθλητής Ιταλίας 2008, ενώ στην βαθμολογία του IRC βρίσκεται 4ος έχοντας 2 νίκες σε Τουρκία και Πορτογαλία, ενώ κατέκτησε και τον τίτλο στο ERC στον τελευταίο αγώνα στη Γαλλία. Φέτος οδηγεί το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Sport Ιταλίας το οποίο προετοιμάζει η Racing Lions. Aς δούμε τι μας είπε...

Συνέντευξη


rossetti01.jpg Κατά την διάρκεια του 50ου Rally San Remo, και πιο συγκεκριμένα μετά το τέλος του 2ου σκέλους, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για αρκετή ώρα και να κάνουμε ερωτήσεις σε έναν από τους πρωταγωνιστές του αγώνα, τον Ιταλό Luca Rossetti. Ο Luca φέτος μετά και το San Remo είναι πλέον Πρωταθλητής Ιταλίας 2008, ενώ στην βαθμολογία του IRC βρίσκεται 4ος έχοντας 2 νίκες σε Τουρκία και Πορτογαλία, ενώ είναι και το φαβορί για τον τίτλο στο ERC καθώς προηγείται στην βαθμολογία του θεσμού και χρειάζεται μόλις λίγους βαθμούς στον τελευταίο αγώνα στη Γαλλία. Φέτος οδηγεί το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Sport Ιταλίας το οποίο προετοιμάζει η Racing Lions. Aς δούμε τι μας είπε...

R40: Καταρχάς Luca, πες μου πως πηγαίνει ο αγώνας για σένα μέχρι τώρα.

Luca Rossetti (L.R.): Ξεκινήσαμε τον αγώνα πολύ προσεχτικά. Αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα υποστροφής στο αυτοκίνητο τα οποία πιστεύω πως τώρα τα λύσαμε. Δεν πιέσαμε στο όριο, αλλά ακολουθήσαμε σταθερό ρυθμό τον οποίο σιγά σιγά ανεβάζουμε.

R40: Χθες είχατε την πολύ απαιτητική βραδυνή ε.δ. των σχεδόν 60 χλμ. Πως σου φάνηκε και πως την αντιμετωπίσατε;

L.R.: Kαι εκεί ξεκινήσαμε πολύ προσεχτικά καθώς δεν ήθελα να πιέσω εξ αρχής με κρύα λάστιχα. Μετά ανέβασα ρυθμό αλλά μάλλον εκεί ήταν αργά καθώς από ότι φαίνεται ο Basso πίεσε εξ αρχής και για αυτό έκανε αυτόν τον πολύ καλό χρόνο. Από θέμα φυσικής κατάστασης και αντοχής δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Σαν εμπειρία σίγουρα είναι κάτι το ιδιαίτερο καθώς δεν έχεις συχνά την δυνατότητα να αντιμετωπίσεις τόσο μεγάλη βραδυνή ε.δ.

R40: Αύριο είναι η τελευταία ημέρα του αγώνα και βρίσκεσαι 2ος με σχεδόν 50'' διαφορά πίσω από τον Basso. Πως σκοπεύεις να κινηθείς;

L.R.: Aύριο δεν θα πιέσουμε για τη νίκη. Ούτως ή άλλως η διαφορά μας με τον Basso είναι μεγάλη αλλά αν μείνουμε στη θέση που είμαστε θα κατακτήσουμε το Πρωτάθλημα Ιταλίας αλλά και η ομάδα μας θα πάρει τον τίτλο των Κατασκευαστών το οποίο είναι πολύ σημαντικό γι' αυτούς αλλά και για μας καθώς θα κατακτήσουμε το Πρωτάθλημα για πρώτη φορά.

R40: Από όσο γνωρίζουμε θα συμμετέχεις και στον τελευταίο αγώνα του ERC στην Γαλλία. Πόσο θέλεις και αυτόν τον τίτλο και πόσο σημαντικός είναι για σένα.

L.R.: Κοίτα, στην αρχή της χρονιάς, πιστέψαμε ότι θα ήταν δυνατό με το μπάτζετ που συγκεντρώσαμε να κάνουμε ένα πρόγραμμα 6 αγώνων στο ERC ώστε να μπορέσουμε να βαθμολογηθούμε και να δούμε τι μπορούμε να καταφέρουμε εκεί. Αυτός ήταν ο αρχικός στόχος και όχι το IRC, άσχετα αν βρεθήκαμε σε θέση να συμμετέχουμε και εκεί σε αρκετούς αγώνες. Και βέβαια θα πάμε στη Γαλλία για να διεκδικήσουμε τον τίτλο, καθώς χρειαζόμαστε μόλις λίγους βαθμούς για να το καταφέρουμε.

R40: Στα 2 πρωταθλήματα, ERC και IRC, υπάρχουν αρκετοί αγώνες κοινοί. Επίσης το ERC φαίνεται να έχει χάσει την αίγλη που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Πιστεύεις ότι θα ήταν μια καλή λύση η ένωση των 2 πρωταθλημάτων σε ένα;

L.R.: Όχι δεν συμφωνώ. Το κάθε πρωτάθλημα είναι διαφορετικό και έχει τον δικό του χαρακτήρα. Το IRC είναι ένα πρωτάθλημα με πρόγραμμα σε όλον τον πλανήτη ενώ το άλλο μόνο στην Ευρώπη. Και πρέπει να μείνουν έτσι. Για το ότι υπάρχουν κοινοί αγώνες, θα μπορούσε να βρεθεί μια λύση ώστε να μην διασταυρώνονται οι αγώνες, αλλά από την άλλη αυτό κάνει και καλό στον συναγωνισμό.

R40: Πως θα σου φαινόταν η εισαγωγή ενός μικτού οδοστρώματος αγώνα στο IRC;

L.R.: Xμμ, αυτό θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον, αν και θα ήταν πολύ δύσκολο για τις ομάδες και τους μηχανικούς. Αυτές τις ημέρες τα αυτοκίνητα είναι προετοιμασμένα στην εντέλεια για τον αγώνα που ακολουθεί και έρχονται ρυθμισμένα για έναν τύπο οδοστρώματος. Αν και επαναλαμβάνω ότι ένας τέτοιος αγώνας θα ήταν τρομερά απαιτητικός για τις ομάδες, εγώ προσωπικά δεν έχω κάνενα απολύτως πρόβλημα. Θα ΄λεγα ότι θα είχε πολύ μεγάλο οδηγικό ενδιαφέρον για μένα καθώς μέσα σε 2 ημέρες θα οδηγούσαμε σε διαφορετικές επιφάνειες.

R40: Aς επιστρέψουμε στο πρωτάθλημα Ιταλίας. Μίλησε μας για το πρωτάθλημα, το επίπεδο συναγωνισμού και πόσο σημαντικός για τις ομάδες είναι ένας τίτλος εκεί.

L.R.: To CIR είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο και ιδιαίτερο πρωτάθλημα και ο τίτλος εκεί είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για μια ομάδα. Το επίπεδο του συναγωνισμού είναι κορυφαίο και αυτό φαίνεται σε κάθε αγώνα.

R40: Έχεις βρεθεί ποτέ στην Ελλάδα;

L.R.: Nαι, το 2005 ήμουν gravel crew για την Peugeot στο Ράλλυ Ακρόπολις στη Λαμία. Όμορφος αγώνας και ωραίες ε.δ. και να σου πω την αλήθεια σκεφτήκαμε να συμμετέχουμε την επόμενη χρονιά, αλλά μετά άλλαξε η τοποθεσία του αγώνα και .....

R40: Έχεις κάποιες σκέψεις για του χρόνου;

L.R.: Θα ήθελα να σου πω αρχικά ότι είμαι πολύ χαρούμενος στην ομάδα που βρίσκομαι. Μου παρέχει τα πάντα και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα για του χρόνου θα ήθελα να ακολουθήσω ένα διεθνές πρόγραμμα και ιδιαίτερα το IRC. Φέτος ήταν πολύ δύσκολο να διεκδικήσω τον τίτλο από τον Basso και τον Vouilloz καθώς αυτοί συμμετείχαν σε όλους τους αγώνες του θεσμού. Παρά αυτό το ελαφρυντικό εγώ θεωρώ πως χάσαμε! Και θα ήθελα του χρόνου να έχω την ευκαιρία να διεκδικήσω τον τίτλο συμμετέχοντας σε περισσότερους αγώνες του θεσμού. Ελπίζω να μπορέσει η ομάδα μου να δώσει αυτήν την ευκαιρία.


To R40 θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τον Luca Rossetti για την πολύ όμορφη κουβέντα που είχαμε και να του ευχηθούμε το καλύτερα για το μέλλον, που σίγουρα αναμένεται να πρωταγωνιστήσει ακόμα περισσότερο.

rossetti02.jpg
rossetti03.jpg


Video


Rossetti - Χωρίς λόγια