como01travaglia.jpg Ολοκληρώθηκε και ο τελευταίος αγώνας για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (CIR), με το ασφάλτινο Rally di Como. Bέβαια η μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών αλλά και κατασκευαστών είχε ήδη κριθεί στον προηγούμενο αγώνα του πρωταθλήματος, το Rally San Remo, όπου οι Rossetti-Chiarcossi αλλά και η Peugeot Sport Italy κατέκτησαν τους 2 τίτλους. Παρ' όλα αυτά στην περιοχή του Como βρέθηκαν σχεδόν όλοι οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος και, ανάμεσά τους, τη νίκη πήραν οι Travaglia-Granai με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000.

Ενημέρωση


Ολοκληρώθηκε και ο τελευταίος αγώνας για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (CIR), με το ασφάλτινο Rally di Como. Bέβαια η μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών αλλά και κατασκευαστών είχε ήδη κριθεί στον προηγούμενο αγώνα του πρωταθλήματος, το Rally San Remo, όπου οι Rossetti-Chiarcossi αλλά και η Peugeot Sport Italy κατέκτησαν τους 2 τίτλους. Παρ' όλα αυτά στην περιοχή του Como βρέθηκαν σχεδόν όλοι οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος και, ανάμεσά τους, τη νίκη πήραν οι Travaglia-Granai με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000.

O αγώνας είδε 2 πληρώματα να εγκαταλείπουν τη μάχη νωρίς νωρίς στον αγώνα. Ο λόγος για τους Navarra-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που είχαν έξοδο στο shakedown του αγώνα και η ζημιές στο αυτοκίνητο δεν τους επέτρεψε να ξεκινήσουν σε αυτόν. Επίσης, οι πρωταθλητές Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 αποφάσισαν να μην ξεκινήσουν τον αγώνα για να προστατέψουν το αυτοκίνητο τους εν όψει της συμμετοχής τους στο επερχόμενο Rally Αntibes όπου θα διεκδικούσαν και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ευρώπης.

Έτσι με το ξεκίνημα του αγώνα, 2 πληρώματα βρέθηκαν να διεκδικούν τη νίκη. Οι Τravaglia-Granai και οι Andreucci-Andreussi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Italy. Αρχικά μπροστά βρέθηκε ο Αndreucci με τον Travaglia να βρίσκεται μόλις λίγα δεύτερα πίσω του και κάπως έτσι τελίωσε η πρώτη μέρα. Με το ξεκίνημα της 2ης όμως, ο Travaglia εξαπέλυσε επίθεση, και μετα τις 3 πρώτες ε.δ. κατάφερε να περάσει μπροστά. Εκεί ο Αndreucci αποφάσισε να μην πιέσει για τη νίκη καθώς με τους βαθμούς της 2ης θέσης κατακτούσε και την 2η θέση στο Πρωτάθλημα Ιταλίας. Αυτό βέβαια δεν μειώνει τη νίκη του Travaglia που οδήγησε πολύ εντυπωσιακά, και πήρε μια άξια νίκη. Από την άλλη ο Andreucci σε συνδυασμό με την 2η θέση στο Πρωτάθλημα έδωσε και την 2η θέση στην Mitsubishi για το πρωτάθλημα κατασκευαστών που σημειωτέον ότι άφησε την εργοστασιακή ομάδα της Fiat στην 3η.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Cantamessa-Bollito με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Mετά την γνωριμία του οδηγού με το Peugeot 207 S2000 στον προηγούμενο αγώνα, επέστρεψε πίσω από το τιμόνι του Lancer και έκλεισε τη χρονιά με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα ενώ πήρε και τον τίτλο για τις "ιδιωτικές" συμμετοχές στο CIR.

Στην 4η θέση βρέθηκαν οι γνωστοί μας από το ERC, Fontana-Cassina, στην 1η τους συμμετοχή με το νέο τους αυτοκίνητο, ένα Peugeot 207 S2000. To πλήρωμα ξεκίνησε φέτος τη χρονιά στο ERC με Fiat Grande Punto S2000, αλλά ο οδηγός επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο, διέκοψε την καμπάνια του μετά το ράλλυ Βουλγαρίας. Αγόρασε πριν λίγο καιρό το 207 και συμμετείχε στον αγώνα όπως και στο επερχόμενο Rally Antibes, με στόχο την προετοιμασία του για το ERC του 2009 όπου και σκοπεύει να συμμετέχει. Στον αγώνα έδειξε ότι προσαρμόστηκε αμέσως στο νέο αυτοκίνητο και κατάφερε να πάρει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

Μια θέση πίσω τερμάτισαν οι Perego-Belfiore με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Έκαναν πολύ καλή εμφάνιση και τερμάτισαν εμπρός από τους Longhi-Imerito με το Subaru Impreza WRX N14 της Subaru Italy που έκαναν μέτριο αγώνα που βρέθηκαν σχεδόν 3 λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους.

Στην 7η και 8η θέση βρέθηκαν ακόμα 2 Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με τους Gianfico-Tolino και Galli-Corbellini αντίστοιχα. Στην 9η θέση με πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισαν οι Chentre-Goi με το Citroen C2 S1600 της Vieffe Corse. Για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκαν πολύ γρήγορα κατακτώντας και τον τίτλο στο πρωτάθλημα στα S1600 και αφήνοντας πίσω τους την άτυχη στιγμή στο San Remo όπου έχασαν τη νίκη στα δικίνητα στην τελευταία ε.δ. όπου εγκατέλειψαν.

Tην πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Signor-Barone με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Mια θέση πίσω τους, βρέθηκαν οι Pierotti-Milli με ένα Renault Clio R3 που κέρδισαν την κατηγορία τους εμπρός από τους Consigli-Ferrara με ίδιο αυτοκίνητο που είχαν μεγάλη μάχη με τους Ghegin-Palitta με το Honda Civic R3. Χαρακτηριστικό ότι οι 2οι με τους 3ους είχαν μόλις 4''2 διαφορά.

Ας περάσουμε και στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα. Ήδη αναφέραμε τους Navarra και Rossetti ενώ σε αυτούς να προσθέσουμε τους Perico-Carrara με Peugeot 207 S2000 στην 10η ε.δ., Cavallini-Zanella με Peugeot 207 S2000 στην 6η ε.δ., των δευτεραθλητών του ΤRA, Silva-Pina που δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στο CIR με ένα Peugeot 207 S2000 στην 11η ε.δ. και Gamba-Inglesi με Renault Clio R3 που, παρά την εγκατάλειψη τους πριν καλά καλά ξεκινήσει ο αγώνας,
κατάφεραν να κερδίσουν τον τίτλο στο πρωτάθλημα για την κατηγορία R3.


Αποτελέσματα


RALLY DI COMO 2008 RESULTS - TOP 20

1 TRAVAGLIA-GRANAI FIAT GRANDE PUNTO S2000 N/4 01.55'54''4
2 ANDREUCCI-ANDREUSSI MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 01.56'14''0
3 CANTAMESSA-BOLLITO MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 01.56'52''0
4 FONTANA-CASSINA PEUGEOT 207 S2000 N/4 01.57'33''8
5 PEREGO-BELFIORE MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 01.58'32''0
6 LONGHI-IMERITO SUBARU IMPREZA WRX N14 N/4 01.58'52''4
7 GIANFICO-TOLINO MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 01.59'50''6
8 GALLI-CORBELLINI MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 02.00'13''4
9 CHENTRE-GOI CITROEN C2 S1600 A/6 02.00'23''4
10
SIGNOR-BARONE MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 02.00'29''4
11 PIEROTTI-MILLI RENAULT CLIO R3 A/7 02.03'07''9
12 CONSIGLI-FERRARA RENAULT CLIO R3 A/7 02.03'51''5
13 GHEGIN-PALITTA
HONDA CIVIC R3 A/7 02.03'55''7
14 AMBROSOLI-VIVIANI MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 02.03'59''9
15 ANGRISANI-BERGAMO MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 02.04'52''6
16 CAPELLI-MARICA RENAULT CLIO S1600 N/4 02.06'26''8
17 CESA-FONTANA CITROEN C2 R2 A/6 02.06'51''1
18 SALDARINI-GELA PEUGEOT 106 S16 A/6 02.07'59''0
19 DOTTI-ZUMELLA RENAULT CLIO S1600 A/6 02.08'35''6
20 MAINIERO-DI PALERMO MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 02.09'30''5



Αναλυτικά οι πρωταθλητές στις διάφορες κατηγορίες για το CIR 2008

Πρωταθλητής Ιταλίας 2008 ROSSETTI PEUGEOT 207 S2000
Πρωταθλητές Κατασκευαστών Ιταλίας 2008 PEUGEOT SPORT ITALIA
Kυπελλούχος Ιδιωτών
CANTAMESSA
ΜITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX/
PEUGEOT 207 S2000
Κυπελλούχος S1600
CHENTRE
CITROEN C2 S1600
Kυπελλούχος S2000
ROSSETTI
PEUGEOT 207 S2000
Κυπελλούχος Super N
ANDREUCCI
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX
Κυπελλούχος N 2WD
BRACCO
RENAULT CLIO RS
Κυπελλούχος R2
CHENTRE
CITROEN C2 R2
Κυπελλούχος R3
GAMBA
RENAULT CLIO R3
Κυπελλούχοι "Κάτω των 23 ετών"
CRUGNOLA-TURATTI
RENAULT CLIO RS
Kυπελλούχος Γυναίκα Οδηγός
ΜAINIERO
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX
Kυπελλούχος Diesel
ONGARO
OPEL ASTRA GTC TD
Kυπελλούχος Scuderia
PROSERVICE



Video


Rally Di Como 2008


Rally Di Como 2008


Rally Di Como 2008