valais01loix.jpg Μεγάλη μάχη μέχρι και την τελευταία ε.δ επιφύλασε ο προτελευταίος αγώνας του IRC, με πρωταγωνιστές τα 2 πληρώματα της Kronos Racing. Νικητές μετά από πολύ καλή εμφάνιση οι Loix-Buysmans με το Peugeot 207 S2000 που αρχικά δεν ξεκίνησαν σε ρυθμό νίκης, στη συνέχεια και κυρίως τη 2η μέρα ανέβασαν κατά πολύ τον ρυθμό τους και κατάφεραν να πάρουν μια πολύ σημαντική νίκη που τους φέρνει στην 2η θέση στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Η μεγάλη είδηση όμως ήταν η κατάκτηση του Πρωταθλήματος από τους Vouilloz-Klinger με το 2ο Peugeot 207 S2000 της ομάδας. Η 2η θέση στον αγώνα τους προσέφερε τους βαθμούς που χρειαζόταν ώστε να "κλειδώσουν" τον τίτλο που πραγματικά άξιζαν καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς με τις εμφανίσεις τους.

Ενημέρωση


  Μεγάλη μάχη μέχρι και την τελευταία ε.δ επιφύλασε ο προτελευταίος αγώνας του IRC, με πρωταγωνιστές τα 2 πληρώματα της Kronos Racing. Νικητές μετά από πολύ καλή εμφάνιση οι Loix-Buysmans με το Peugeot 207 S2000 που αρχικά δεν ξεκίνησαν σε ρυθμό νίκης, στη συνέχεια και κυρίως τη 2η μέρα ανέβασαν κατά πολύ τον ρυθμό τους και κατάφεραν να πάρουν μια πολύ σημαντική νίκη που τους φέρνει στην 2η θέση στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Η μεγάλη είδηση όμως ήταν η κατάκτηση του Πρωταθλήματος από τους Vouilloz-Klinger με το 2ο Peugeot 207 S2000 της ομάδας. Η 2η θέση στον αγώνα τους προσέφερε τους βαθμούς που χρειαζόταν ώστε να "κλειδώσουν" τον τίτλο που πραγματικά άξιζαν καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς με τις εμφανίσεις τους.

Μάλιστα, παρ' όλη τη σκοπιμότητα που υπήρχε από μέρος τους όσον αφορά τους βαθμούς, αυτό δεν τους εμπόδισε να διεκδικήσουν τη νίκη μέχρι την τελευταία ε.δ. άσχετα αν δεν τα κατάφεραν τελικά. Βρέθηκαν και επικεφαλής στη γενική κάποια στιγμή αλλά η επίδοση του Loix δεν τους άφησε περιθώρια για κάτι παραπάνω και μάλιστα η τελική διαφορά τους ήταν μόλις 4''5 που υποδηλώνει ότι και τα 2 πληρώματα διεκδίκησαν τη νίκη μέχρι τέλους.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Rossetti-Chiarcossi με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 που ενώ δεν είχαν τον αγώνα στο πρόγραμμά τους κλήθηκαν από την Peugeot να συμμετέχουν για να "υποστηρίξουν" τον Vouilloz για να κατακτήσει τον τίτλο των οδηγών. Και έκαναν ότι ακριβώς έπρεπε. Μόλις τα Fiat αντιμετώπισαν τα πρώτα προβλήματα, σκαρφάλωσαν στην 3η θέση και έμεινα εκεί μέχρι το τέλος κόβωντας πολύτιμους βαθμούς από τον Basso.

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο συμμετείχαν στον αγώνα και οι Bouffier-Panseri με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000. Kινήθηκαν και αυτοί γρήγορα και κατάφεραν να κάνουν αυτό που τους "ζητήσε" η Peugeot. O Γάλλος έδειξε ότι έχει την ταχύτητα, και μένει να δούμε κατά πόσο θα μπορέσει να εξελίξει το νέο Proton Satria S2000 με το οποίο αναμένεται να συμμετέχει στο IRC του 2009.

Η 5η θέση ήταν ότι καλύτερο μπόρεσαν να κάνον οι Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Έπρεπε να τερματίσουν εμπρός από τον Vouilloz για να κρατήσουν την μάχη για τον τίτλο ανοιχτή και ξεκίνησαν πολύ επιθετικά τον αγώνα. Προηγήθηκαν στην 1η ε.δ. αλλά στην συνέχεια του αγώνα είχαν 3 κλαταρίσματα που τους έριξαν αρκετές θέσεις στη γενική και η 5η θέση οφείλεται στην καταπληκτική τους εμφάνιση την 2η μέρα.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκε το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 των Alen-Alanne. Kαι πάλι βρέθηκαν πολύ μακριά από την μάχη της γενικής και καθ' όλη την διάρκεια της χρονιάς απογοήτευσαν με τις εμφανίσεις τους (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων κυρίως στους χωμάτινους αγώνες).

1ος τοπικός συνδυασμός, οι Hotz-Ravasi με ένα Peugeot 207 S2000 οι οποίοι έκαναν μια αξιοπρεπής εμφάνιση ενώ μια θέση πίσω τους, τους ακολούθησαν οι Toth-Tagai με το Peugeot 207 S2000 της Ούγγρικης αντιπροσωπείας που επιτέλους είδαν τερματισμό σε αγώνα σε μια χρονιά που μάλλον θα ήθελαν να ξεχάσουν.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Gonon-Arlettaz με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 και οι Radoux-Gregoire με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Στην μάχη των 2κίνητων επικράτησαν οι Gillet-Delorme με ένα Renault Clio R3 που τερμάτισαν 12οι γενικής ενώ μια θέση και σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους τερμάτισαν οι Butor-Toth με ένα Suzuki Swift S1600.

Αρκετές οι εγκαταλείψεις στον αγώνα. Οι Scandola-D'Amore με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 για ακόμα έναν αγώνα βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης αλλά και πάλι είχαν έξοδο στην 5η ε.δ. με αποτέλεσμα να καταστρέψουν την ανάρτησή τους και να σταματήσουν εκεί την πολύ καλή προσπάθεια τους. Πολύ καλή εμφάνιση και για τους τοπικούς Burri-Veillas με Fiat Grande Punto S2000 οι οποίοι εγκατέλειψαν και τις 2 μέρες του αγώνα από μηχανικό πρόβλημα. Στον αγώνα συμμετέιχαν και οι Jones-Gwynn με το MG ZR S2000 που και αυτοί εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ από μηχανικό πρόβλημα.

Επίσης πολύ σημαντικές και οι 2 εγκαταλείψεις των πληρωμάτων που διεκδικούν τον τίτλο στα 2WD. Aρχικά οι Bettega-Scattolin με Honda Civic R3 στην 9η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, και οι Cavigioli-Cantoni με Fiat Grande Punto JTD R3 και τις 2 μέρες του αγώνα για τον ίδιο λόγο.

Τελευταίος αγώνας του θεσμού, το χωμάτινο Rally China στις 5-7 Δεκεμβρίου, όπου αναμένεται να έχει πολύ φτωχή λίστα συμμετοχών καθώς οι κύριοι τίτλοι έχουν κριθεί, εκτός από αυτόν των 2WD.


Αποτελέσματα


Rally du Valais FINAL RESULTS - TOP 20

1 Loix-Buysmans B Peugeot 207 S2000 N/4 2h37'33''5
2 Vouilloz-Klinger F Peugeot 207 S2000 N/4 +4''5
3 Rossetti-Chiarcossi
I Peugeot 207 S2000 N/4
+53''9
4 Bouffier-Panseri F Peugeot 207 S2000 N/4
+1'30''3
5 Basso-Dotta I Fiat Grande Punto S2000 N/4 +2'48''2
6 Alen-Alanne SF Fiat Grande Punto S2000 N/4
+2'52''8
7 Hotz-Ravasi CH Peugeot 207 S2000 N/4
+3'24''3
8 Toth-Tagai H Peugeot 207 S2000 N/4
+6'15''9
9 Gonon-Arlettaz
CH Peugeot 207 S2000 N/4
+9'51''4
10 Radoux-Gregoire CH Mitsubishi Lancer RS Evolution IX N/4
+10'07''7
11 Heintz-Scherrer CH Subaru Impreza WRX N11 N/4
+10'10''6
12 Gillet-Delorme CH Renault Clio R3 A/7 +11'30''5
13 Butor-Toth H Suzuki Swift S1600 A/6 +12'07''7
14 Camandona-Helfer CH Mitsubishi Lancer RS Evolution IX N/4 +12'51''5
15 Rappaz-Imboden CH Honda Civic Type-R A/7 +13'39''2
16 Roux-Roux
CH Subaru Impreza WRX N12
N/4 +16'55''7
17 Blaser-Lolien CH Mitsubishi Lancer RS Evolution IX N/4 +17'46''3
18 Carron-Revaz CH Renault Clio RS N/3 +18'33''0
19 Tornay-Couturier CH
Citroen C2 R2 A/6 +19'02''0
20 Muller-Lugrin CH Subaru Impreza WRX N11 N/4 +19'08''9


Video


Rally du Valais


Rally du Valais