Παρασκευη πρωι και η Ελληνικη ομαδα κατω απο
την αιγιδα του σπονσορα της και με την βοη8εια του τεχνικων της ειναι ετοιμη να
μπει για τα πρωινα ελευ8ερα δοκιμαστικα.
Ο Κωστας Παπαντωνης με το Seat Leon
Supercopa γραφει τον 3ο ταχυτερο χρονο γενικης και
1ο στην κλαση του, κανοντας το μισο session ενω
στο υπολοιπο μισο προσπα8ει να βοηθησει τον δευτερο Ελληνα οδηγο της ομαδας,
Αλεξανδρο Αννιβα, να βρει τα πατηματα του στην πιστα καθως οδηγουσε την
συγκεκριμενη χαραξη (International Circuit) για πρωτη φορα
σημειωνοντας ο δευτερος τον 4ο χρονο στην κλαση του και
16ο χρονο γενικης απο τα 32 αυτοκινητα που συμμετειχαν στον αγωνα
αυτο.
Στα χρονομετρημενα και οι 2 οδηγοι
χρησημοποιησαν ολο τον χρονο που τους δοθηκε ετσι ωστε να βελτιωσουν την επιδοση
τους για μια καλη θεση στην εκκινηση.
Ματαια ομως κα8ως το κυκλοφοριακο ηταν μεγαλο
και σε κα8ε γυρο βρισκοταν καποιος αλλος οδηγος που τους εκοβε ρυθμο και ετσι το
ελληνικο team συμβιβαστηκε με 4ο χρονο γενικης
και 1ο στην κλαση του για τον Κωστα ενω ο Αλεξανδρος ειχε την
απογοητευτικη 18η θεση στην γενικη και 5η στην κλασση του
οπου αρι8μουσε 16 αυτοκινητα.
Μετα τα χρονομετρημενα οι απαραιτητοι ελεγχοι
στα αυτοκινητα και τα εμπροσθια ελαστικα και των δυο θελαν αντικαταση, πραγμα το
οποιο δεν εγινε καθως ως δια μαγειας, εμφανιστηκε ενα δελτιο απο τους τεχνικους
εφορους που αφορουσε τα ελαστικα ολων των αγωνιζομενων, που ελεγε οτι τα λαστιχα
που χρησημοποιη8ηκαν για τα χρονομετρημενα θα επρεπε τα ιδια ακριβως να
χρησημοποιουθουν και στον 1ο αγωνα. Ετσι το μονο που μπορουσε να
γινει ειναι να μπουνε τα μπροστα πισω. Ετσι και εγινε...
Race 1:
Δοθηκε το σημα και βγηκαν τα αυτοκινητα στην
πιστα και στη8ηκαν στην σχαρα εκκινησης, μεσα σε μια γιορτινη ατμοσφαιρα,
καταμεστες κερκιδες και 10 λεπτο grid walk για ολους του
προσκεκλημενους. Κα8αριζει η πιστα απο τον κοσμο, γυρος σχηματισμου, στησιμο
στην σχαρα της εκινησης 5 κοκκινα φωτα, σβησιμο και ξεκιναει ο
αγωνας....
Κακκη εκινηση απο το SEΑΤ και στα φρενα της πρωτης στροφης βρισκεται
6ο οπου καταφερε να περασει στην 3η θεση μετα την στροφη
2. Πιο πισω ο Αλεξανδρος βρικεται μπλοκαρισμενος ενδιαμεσα απο ενα αλλο
Clio απο τα ριστερα και μια Porsche
944 απο τα δεξια οπου αποφασιζουν να κλεισουν και οι δυο πανω του. Το αποτελεσμα
βεβαια μετα απο πεισμα ηταν να μπορεσει να περασει τραυματιζοντας λιγο το
αυτοκιντο του και να βρεθει παλι μπροστα τους και αρχιζοντας να κυνηγαει τους
πρωτοπορους της κλασσης του αλλα και προσπαθοντας να περασει και πιο δυνατα
αυτοκινητα μεγαλυτερων κλασσεων.
Πιο μπροστα ο Κωστας δινει μεγαλη μαχη για την
καταταξη της γενικης οπου οι 5 πρωτοι εχουν σχηματισει ενα τρενακι το οποιο
εναλλασει συνεχεια 8εσεις και αναταλασοντας μπογια... Οι θεσεις γυρο με τον
γυρο, στροφη με την στροφη αλλαζουν συνεχεια χερια. Οσπου ενα σφοδρο ατυχημα
ενως πιο αργου αυτοκινητου της κλασσης 4,(Sam Zian,
Honda S-2000) στο τερμα της ευ8ειας εκκινησης τερματισμου
και συγχρονος η φωτια που ξεσπασε στο Porsche 993
RSR του Ισπανου Jean Lahoud αναγκασε
τον αλυταρχη να διακοψει τον αγωνα στον 4ο γυρο υπο καθεστος κοκκινης
σημαιας οπου ο Κωστας ηταν 2ος γενικης και 1ος για την
κλαση του ενω ο Αλεξανδρος ηταν 3ος στην κλαση του και 11 γενικης
κυνηγοντας τους 2 πρωτους της κλασσης του.
Αναμονη 35 λεπτων μεχρι να κα8αρισει η πιστα
και τα νευρα μαζι με την ζεστη να μην ειναι ο καλυτερος συνδιασμος. Και οι 2
οδηγοι οπου ειχαν την στιγμη τους οκ. Η πιστα κα8αριστηκε και επανεκκινηση του
αγωνα. Αλλη μια απο τα ιδια και μετα την 2η εκκινηση με τις μαχες να
εχουν φουντωσει για καλα σε επιπεδο γενικης για τον Κωστα αλλα και κλασσης για
τον Αλεξανδρο οπου στον 3ο γυρο μετα την 2η εκκινησει και
βγαινοντας απο την φουρκετα της πισω μεγαλης ευ8ειας και στην εισοδο της
επομενης δεξιας το EVO του πρωτοπορου McLintock αποφασιζει να κολλησει το μοτερ και να χυσει ολα τα λαδια του στην
πιστα κανοντας ενα μεγαλοπρεπεστατο τετακε στην μεση της στροφης. Ο Κωστας οπου
εκεινη την στιγμη ηταν πισω του, φρεναρει παταει τα λαδια προσπα8ει να περασει
απο πισω του χτυπωντας το EVO και
ξηλονοντας τον πισω προφυλακτηρα αλλα καταφερνοντας να περασει και να κρατησει
την 2η θεση γενικης.
Ο Αλεξανδρος φτανοντας στο σημειο και εχοντας
στο στοχαστρο τους δυο πρωτους της κλασσης του, βλεπει να το EVO και περναει απο την μπροστινη πλευρα πατωντας τα λαδια γυριζοντας
καθετα στην πιστα και τακσιδευοντας καμποσα μετρα με την πλευρα του συνοδηγου
αφου συγχρονος τον εχει εμβολισει στην πορτα του συνοδηγου το
Porsche 944 του Steve Adams και
γυριζοντας τον Αλεξανδρο στην σωστη φορα της πιστας στο τελος, οπου χωρις να
σταματησει φευγει συνεχιζοντας τον αγνα του εχοντας χασει μονο 2 θεσεις και
κερδιζοντας την στα φρενα δυο στροφες πιο κατω. Ξανα κοκκινη σημαια γιατι το
σημειο ηταν απροσπελαστο και οι οργανωτες αποφασιζουν να κοψουν τον αγωνα οπου
αφου δεν ειχε συμπληρωθει το 50% των γυρων δεν προσμετρηθηκε που8ενα και ηταν
σαν να μην εγινε. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να ξεκινησει ο αγωνας της επομενης
μερας βαση χρονομετρημενων και οχι βαση τερματισμου του 1ου αγωνα
αφου ηταν σαν να μην εγινε.
Επιστροφη στα ΡΙΤ και εκει ξεκιναει μια
ολονυκτια προσπα8εια των μηχανικων της ομαδας ετσι ωστε τα αυτοκινητα να
φτιαχ8ουν και να μπορεσουν να τρεξουν την επομενη μερα. Εδω οφειλουμε να πουμε
οτι στο Clio πραγματοποιησαν ενα μικρο θαυμα οπου χωρις
ανταλλακτικα και τα καταλληλα εργαλεια καταφεραν να φτιαξουν την πορτα του
οδηγου (οπου ειχε ερ8ει και σχεδον ακουμπουσε τον κλοβο ασφαλειας) και το πισω
φτερο, καθως και το μπροστα φτερο και προφυλακτηρα του SEAT, και ηταν ετοιμα on time για να περασουν τον
τεχνικο ελεγχο.
Σαββατο πρωι και οι δυο Ελληνες οδηγοι
φτανοντας στα ΡΙΤ της ομαδας αντικρυζουν τα δυο αυτοκινητα
ετοιμα.
Ετοιμαζονται και μπαινουν για τα ελευθερα
δοκιμαστικα οπου ο Κωστας κανει τον 1ο χρονο γενικης και ο
Αλεξανδρος τον 6ο απο τα 19 αυτοκινητα που μπηκαν στην
πιστα.
Race 2:
Καθως οι οδηγοι ηταν ετοιμη να βγουν στην πιστα
μια ξαφνικη αμμοθυελα μειωνει την ορατοτητα και καλυπτει την πιστα με αμμο, με
αποτελσμα οι οργανωτες να καθυστερησουν την εκκινηση κατα μια ωρα. Περναει η
θυελλα, και η ορατοτητα βελτιωνεται. Αλλα η πιστα παραμενει να ειναι καλυμενει
με αμμο και να γλυσταρει.
Βγαινουν τα αυτοκινητα στην πιστα και αφου
κανουν 3 γυρους σχηματισμου ετσι ωστε να ερθουν τα λαστιχα σε 8ερμοκρασια αλλα
συγχρονως για να κα8αρισουν και λιγο την αγωνιστικη
γραμμη.
Σχαρα, τα κοκκινα φωτα σβηνουν και εχουμε
αγωνα.... Και οι δυο ελληνες οδηγοι κα8υστερουν στην εκκινηση απο ακατασχετο
σπιναρισμα και βρησκονται και οι δυο αρκετα πισω.
Ο Κωστας δινοντας αρκετες μαχες καταφερνει στον
μεχρι τον προτελευταιο γυρο να φτασει τον τοπικο οδηγο Mohammed Al
Falasi με Cοrvette Z06 οπου ηταν τριτος και καταφερνει να τον
περασει στο κλειστο κομματι και να βρεθει 3ος γενικης. Διστυχως ομως
δεν μπορεσε να κρατηθει εκει καθως στην πισω ευθεια το Corvete εδειξε την ιπποδυναμη του και περασε και παλι μπροστα. Στην τελευταια
στροφη ο Κωστας προσπα8ησε να περασει αλλα ο Al Falasi
κλεινοντας την γραμμη του εβγαλε για λιγο εκτως πιστας τον Κωστα οπου και
τερματισε 4ος γενικης και 1ος στην κλασση
του.
Πιο μπροστα στην γενικη 1ος
τερματιτησε ο Karim Azhari με Porsche
996 GT2, 2ος ο Raed Hassan
με Mitsubishi Evo 6.
Πιο πισω ο Αλεξανδρος εχοντας χασει αρκετες
θεσεις απο την πολυ κακκη εκκινηση και εχοντας πεσει στην 23η θεση
γενικης καταφερε να σκαρφαλωσει στην 12η θεση και 3η στην
κλασση του πισω απο τον τοπικο team
mate του Khalid Al
Mutawaa με ιδιο αυτοκινητο που
τερματισε 2ος. Σε καποιες στιγμες εφτασε ο Αλεξανδρος να απειλει για
την δευτερη θεση αλλα βλεποντας οτι ο Khalid τον εκλεινε σε
κα8ε προσπαθεια του Ελληνα οδηγου να περασει στα φρενα και μην θελωντας να κανει
μεγαλυτερη ζημια στο ηδη τραυματισμενο Clio του, αρκεστηκε
τελικα στο αποτελσμα οπου και τερματισε. Ο Αλεξανδρος εκτως απο την τριτη θεση
της κλασσης του κερδισε και τις εντυπωσεις των οργανωτων αλλα και τον
δημοσιογραφων οπου του απονεμη8ηκε το βραβειο του Driver of the Day for
his gutsy performances και για τις δυο μερες του
Motorsport Festival. 1ος
της κλασσης 4 ηταν ο Zlatco Mulabegovic με Honda
Integra.
Επομενος αγωνας στις 18-19
Δεκεμβριου.
(Δελτίο Τύπου)
|