valtiberina01colombini.jpg Aκόμα ένα Rally Ronde πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο σαββατοκύριακο στην γειτονική Ιταλία, αυτή τη φορά με το χωμάτινο Rally Ronde Valtiberina. 110 συμμετοχές έδωσαν το παρών, ανάμεσα τους κορυφαία αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών, αλλά και 2 συμμετοχές από το εξωτερικό. Οι τοπικοί Colombini-Bizzocchi οδήγησαν εξαιρετικά ένα Peugeot 307 WRC της TAMAUTO και πήραν μια άνετη νίκη παρά το κλατάρισμα που είχαν σε ένα από τα 4 περάσματα της ε.δ..

Ενημέρωση


  Aκόμα ένα Rally Ronde πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο σαββατοκύριακο στην γειτονική Ιταλία, αυτή τη φορά με το χωμάτινο Rally Ronde Valtiberina. 110 συμμετοχές έδωσαν το παρών, ανάμεσα τους κορυφαία αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών, αλλά και 2 συμμετοχές από το εξωτερικό. Οι τοπικοί Colombini-Bizzocchi οδήγησαν εξαιρετικά ένα Peugeot 307 WRC της TAMAUTO και πήραν μια άνετη νίκη παρά το κλατάρισμα που είχαν σε ένα από τα 4 περάσματα της ε.δ..

Τους ακολούθησαν, 41'' σχεδόν πίσω, οι Ciuffi-Castiglioni, με ένα Subaru Impreza WRC, που για 2ο αγώνα με το αυτοκίνητο, καταφέρνουν να πάρουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Δεν πίεσαν στις δύσκολες συνθήκες της ε.δ., κυριώς η λάσπη που ήταν συσσωρευμένη σε αρκετά σημεία δυσκόλεψε τα πληρώματα, αλλά παρόλα αυτά κατάφεραν να τερματίσουν 2οι.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι De Dominicis-Daddoveri με το Peugeot 207 S2000 της Grifone, που κέρδισαν και την κατηγορία S2000. Kινήθηκαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να γράψουν καλούς χρόνους ενώ ήταν σαφώς βελτιωμένοι από τον τελυταίο τους αγώνα, το Liburna Ronde.

Μια θέση πιο πίσω και νικητές της Α/8, oι πολύ έμπειροι Βentivogli-Innocenti με ένα Subaru Impreza WRX N11. Παρά το όχι τόσο σύγχρονο αυτοκίνητο, κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από καλύτερα αυτοκίνητα. Εκμεταλλεύτηκαν την εμπειρία τους στο έπακρο και ακολουθώντας πολύ γρήγορο ρυθμό, σημείωσαν κορυφαίους χρόνους.

Στην 5η θέση βρέθηκε η μια από τις 2 ξένες συμμετοχές του αγώνα. Ο λόγος για τους Ούγγρους Erdi-Penderik με ένα Subaru Impreza WRC της επίσης Ούγγρικης Korda Racing (στις συμμετοχές του αγώνα είχε δηλωθεί ως οδηγός ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Εrik Korda). 2oς σερί αγώνας στην Ιταλία για τον Erdi, που σιγά σιγά προσαρμόζεται στο νέο αυτοκίνητο της ομάδας, και σίγουρα αναμένεται ακόμα πιο δυνατός στην συνέχεια.

Μια θέση και λιγότερο από 2'' πίσω τους βρέθηκαν οι Marchetti-Giannini με ένα Ford Focus WRC, ενώ άλλα 7 δέκατα πίσω βρέθηκαν οι νικητές της Ν/4 και 2η ξένη συμμετοχή στον αγώνα, οι Arminen-Nikkola. To εργοστασιακό πλήρωμα της Subaru Finland, βρέθηκε για τον αγώνα πίσω από το τιμόνι ενός Subaru Impreza WRX N14 του Motoring Club, και κατάφερε πολύ γρήγορα να προσαρμοστεί παίρνοντας τη νίκη στην κατηγορία τους.

Τους ακολούθησαν πολύ κοντά οι Pierangioli-Bioletti με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που ήταν και 2οι στην Ν/4 ενώ την πρώτη 10άδα έκλεισαν οι γνωστοί μας από τα παλαιότερα ράλλυ Χαλκιδικής, Tempestini-Pulpea (τα τελευταία χρόνια ο Ιταλός οδηγός πρωταγωνιστεί στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ρουμανίας) με Subaru Impreza WRC και οι γνωστοί μας από τις εμφανίσεις τους στο PWRC, Marrini-Braga με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Aκόμα μια πολύ καλή εμφάνιση για τους Zille-Constantin με το Opel Astra OPC που κατάφεραν να είναι 1οι 2WD αλλά και νικητές της Ν/3 τερματιζοντας παράλληλα και 22οι γενικής. Πολύ κοντά τους και μια θεσή πίσω, οι νικητές της FA/7, Ruoso-Del Ben με ένα Opel Astra GSI.

Στους άτυχους του αγώνα, οι Raschi-Lamonato με Renault Clio R3, που ήταν 9οι γενικής με πολύ καλή εμφάνιση, αλλά εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ., οι γνωστοί μας πρώην Πρωταθλητές Ευρώπης, Tabaton-Borghini, που εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. συμμετέχοντας στον αγώνα με μια Toyota Corolla S2000, ενώ στην ίδια ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Pirelli-Campeis με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, η συμμετοχή του Gigi Galli σε ρόλο πλοηγού "0", που με μια Toyota Corolla WRC, ξεσήκωσε τους θεατές προσφέροντας άφθονο θέαμα.


Αποτελέσματα


sfondo_22.jpg

        3o Rally Ronde Valtiberina - OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 1  RSM D. Colombini A/WRC 23'01.1  


RSM M. Bizzocchi


Peugeot 307 Wrc        
2. 3  I P. Ciuffi A/WRC 23'42.9 41.8


I D. Castiglioni


Subaru Impreza Wrc
3. 12  I . 'Dedo' /S2000 24'09.2 1'08.1


I M. Daddoveri


Peugeot 207 Super 2000
4. 15  I B. Bentivogli A/A8 24'17.0 1'15.9


I I. Innocenti


Subaru Impreza Sti
5. 8  HUN T. Erdi A/WRC 24'18.6 1'17.5


HUN L. Penderik


Subaru Impreza Wrc
6. 6  I T. Marchetti A/WRC 24'20.3 1'19.2


I A. Giannini


Ford Focus Wrc
7. 26  FIN T. Arminen N/N4 24'21.0 1'19.9


FIN T. Nikkola


Subaru Impreza Sti
8. 21  I V. Pierangioli N/N4 24'24.8 1'23.7


I C. Bioletti


Mitsubishi Lancer Evo IX
9. 5  I M. Tempestini A/WRC 24'39.5 1'38.4


I D. Pulpea


Subaru Impreza Wrc
10. 25  I S. Marrini N/N4 24'42.0 1'40.9


I M. Braga


Mitsubishi Lancer Evo IX
11. 14  I L. Baldini /S2000 24'43.3 1'42.2


I M. Agostinelli


Peugeot 207 Super 2000
12. 39  RSM M. Colombini N/N4 24'49.6 1'48.5


RSM M. Selva


Mitsubishi Lancer Evo IX
13. 33  I A. Riva N/N4 25'12.0 2'10.9


I A. Biordi


Mitsubishi Lancer Evo IX
14. 19  I A. Succi N/N4 25'29.6 2'28.5


I G. Guzzi


Mitsubishi Lancer Evo IX
15. 31  I A. Proh N/N4 25'35.4 2'34.3


I A. Dell'Agostino


Mitsubishi Lancer Evo IX
16. 16  I D. Barucchello A/A8 25'47.0 2'45.9


I L. Baggio


Subaru Impreza Sti
17. 29  I L. Hoebling N/N4 25'48.3 2'47.2


I T. Siena


Subaru Impreza Wrx
18. 43  I M. Buda N/N4 25'53.8 2'52.7


I F. Riterini


Subaru Impreza N12
19. 22  I C. Missaglia N/N4 26'16.1 3'15.0


I A. Bordin


Subaru Impreza Sti
20. 37  I A. Balletti N/N4 26'20.5 3'19.4


I M. Balletti


Mitsubishi Lancer Evo VI
21. 35  I M. Galiazzo N/N4 26'28.4 3'27.3


I M. Fanton


Subaru Impreza Sti
22. 85  I E. Zille N/N3 26'58.8 3'57.7


I C. Costantin


Opel Astra OPC
23. 71  I G. Ruoso FA/FA7 27'07.9 4'06.8


I G. Del Ben


Opel Astra Gsi
24. 84  RSM G. Capelli N/N3 27'18.1 4'17.0


RSM A. Canini


Renault Clio RS
25. 41  I M. Bedetti N/N4 27'26.1 4'25.0


I D. Zanotti


Subaru Impreza Sti
26. 89  I A. Landini N/N3 27'29.3 4'28.2


I A. Mencherini


Renault Clio RS Light
27. 86  I A. Ioratti FN/FN3 27'31.0 4'29.9


I M. Mattivi


Opel Astra Gsi 16v
28. 83  RSM M. Fantini N/N3 27'32.0 4'30.9


RSM L. Ercolani


Renault Clio RS
29. 118  I M. Chiesura N/N2 27'32.5 4'31.4


I F. Pizzol


Honda Civic Ek4
30. 48  I P. Bacchella R/R3C 27'35.1 4'34.0


I M. Coletti


Renault Clio R3
31. 96  I L. Marini N/N3 27'35.1 4'34.0


I G. Cangini


Opel Astra OPC
32. 106  I L. Magnani FN/FN3 27'44.9 4'43.8


I F. Gallorini


Renault Clio 16s
33. 119  I O. Droandi N/N2 27'45.1 4'44.0


I F. Matini


Peugeot 106 Rallye
34. 18  I E. Vescovi /S1600 27'46.6 4'45.5


I C. Bianchini


Suzuki Ignis S1600
35. 45  I F. Morri N/N4 27'48.5 4'47.4


I M. Siragusa


Subaru Impreza Sti
36. 47  I M. Novelli R/R3C 27'52.8 4'51.7


I S. De Barbieri


Renault Clio R3
37. 46  I A. Tramelli N/N4 27'54.6 4'53.5


I P. Farina


Mitsubishi Lancer Evo IX
38. 112  I M. Piccinelli A/A6 27'59.4 4'58.3


I R. Piomboni


Peugeot 106 16v
39. 44  I M. Chellini N/N4 28'02.6 5'01.5


I S. Galardi


Subaru Impreza Sti
40. 87  I N. Borghi N/N3 28'08.1 5'07.0


I A. Montermini


Renault Clio RS
41. 122  I P. Minelli N/N2 28'09.0 5'07.9


I F. Cassetta


Peugeot 106 Rallye
42. 78  RSM E. Bacciocchi FA/FA7 28'27.5 5'26.4


RSM S. Manzaroli


Fiat Uno Turbo ie
43. 23  I S. Pontellini N/N4 28'34.6 5'33.5


I S. Violi


Subaru Impreza Sti
44. 111  I T. Versace A/A6 28'39.8 5'38.7


I C. Caldart


Citroen C2 Vts
45. 132  I G. Sacchi N/N2 28'40.8 5'39.7


I A. Ialungo


Peugeot 106 Rallye
46. 75  I F. Talini FA/FA7 28'45.7 5'44.6


I N. Angilletta


Renault Clio Williams
47. 108  I A. Pezzato A/A6 28'48.6 5'47.5


I W. Lenisa


Opel Corsa Gsi 16v
48. 101  I A. Zanini FN/FN3 28'49.4 5'48.3


I A. Del Frari


Renault Clio Williams
49. 121  I M. Droandi N/N2 28'50.8 5'49.7


I M. Acciai


Peugeot 106 Rallye
50. 129  I G. Amati N/N2 28'53.5 5'52.4


I L. Ceci


Peugeot 106 Rallye
51. 81  RSM W. De Angelis R/R2B 28'54.4 5'53.3


RSM C. Costa


Citroen C2 R2 Max
52. 107  I G. Zancano FN/FN3 28'57.2 5'56.1


I P. Michelutti


Renault Clio Williams
53. 91  I F. Nardi N/N3 29'00.1 5'59.0


I G. Melani


Opel Astra Gsi
54. 72  I L. Sulpizio FA/FA7 29'01.4 6'00.3


I D. Renzetti


Renault Clio Williams
55. 53  RSM V. De Angelis A/A7 29'11.4 6'10.3


RSM D. Albani


Seat Ibiza
56. 126  I M. Matteucci N/N2 29'15.3 6'14.2


I E. Dejaco


Peugeot 106 Rallye
57. 56  I F. Baldinini A/A7 29'20.5 6'19.4


I A. Mini


Seat Ibiza
58. 59  I M. Berrino FA/FA7 29'23.4 6'22.3


I C. Masini


Renault Clio Williams
59. 76  I L. Secchiano FA/FA7 29'35.1 6'34.0


I V. De Pellegrin


Renault Clio RS
60. 82  I L. Franci R/R2B 29'37.6 6'36.5


I S. Pascucci


Citroen C2 R2 Max
61. 57  I M. Laurentini A/A7 29'37.9 6'36.8


I G. Leoncini


Peugeot 306 S16
62. 52  I N. Bossini A/A7 29'42.3 6'41.2


I P. Monti


Peugeot 306 Rallye
63. 125  I M. Ferri N/N2 29'48.8 6'47.7


I C. Brandi


Peugeot 106 Rallye
64. 105  I M. Viggiani FN/FN3 29'54.1 6'53.0


I P. Poltri


Opel Astra Gsi
65. 116  I M. De Nardo FA/FA5 29'55.7 6'54.6


I P. Bertato


Peugeot 106 XSI
66. 113  I F. Magnani FA/FA6 29'56.4 6'55.3


I A. Pasolini


Opel Corsa Gsi
67. 136  I A. Picchetta N/N1 30'00.6 6'59.5


I A. Scarpelli


MG Rover 105 ZR
68. 88  I s. Rizzolo N/N3 30'13.4 7'12.3


I F. Celi


Opel Astra OPC
69. 58  I A. Frassineti A/A7 30'18.6 7'17.5


I M. Cappelletti


Seat Ibiza TDI
70. 124  I M. Dallamano N/N2 30'30.8 7'29.7


I M. Piacentini


Peugeot 106 Rallye
71. 133  I A. Mariani FN/FN2 30'35.4 7'34.3


I E. De Dominicis


Opel Corsa
72. 55  I M. Maschera A/A7 30'44.5 7'43.4


I M. Palazzo


Honda Integra
73. 115  I M. De Luca FA/FA5 30'47.4 7'46.3


I S. Pontin


Peugeot 106 XSI
74. 104  I P. Bertaccini FN/FN3 30'49.6 7'48.5


I C. Talarico


Peugeot 205 Gti
75. 117  I M. Mascarucci FA/FA5 31'10.1 8'09.0


I A. Vitali


Peugeot 106 Rallye
76. 137  I L. Senesi FN/FN1 31'18.7 8'17.6


I L. Rosadi


Peugeot 106 Rallye
77. 114  I D. Iozzia A/A5 31'25.5 8'24.4


I M. Maccioni


MG Rover 105 ZR
78. 73  I S. Noti FA/FA7 31'39.3 8'38.2


I C. Verdiani


Opel Manta Gte 2000
79. 97  I D. Morri N/N3 32'00.8 8'59.7


I N. Marcaccini


Seat Ibiza
80. 135  I L. Dolci FA/FA0 32'05.9 9'04.8


I S. Zanotti


Autobianchi A112 Abarth
81. 77  I D. Toninelli FA/FA7 33'18.4 10'17.3


I G. Fratiglioni


Peugeot 309 Gti
82. 134  I A. Senigaglia FN/FN2 36'06.5 13'05.4


I S. Bartoloni


Opel Corsa


Video


Rally Ronde Valtiberina 2009


Rally Ronde Valtiberina 2009