curitiba01meeke.jpg Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Intercontinental Rally Challenge, αυτή τη φορά στο χώμα και στις καταπληκτικές ε.δ. της Βραζιλίας γύρω από την περιοχή της Curitiba. Οι συμμετοχές περιορίστηκαν στις ομάδες τις Kronos Racing και Αbarth που περιστοιχίστηκαν από ιδιώτες της Νότιας Αμερικής. Παρ' όλα αυτά ο αγώνας πρόσφερε έντονες συγκινήσεις και μάχες ενώ το θέαμα κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα. Μεγάλοι νικητές του αγώνα οι Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που προετοιμάζει η Kronos Racing. Πίεσαν από το πρώτο μέτρο του αγώνα μέχρι και το τελευταίο του, και πραγματοποιώντας απίστευτους χρόνους δημιούργησαν μια διαφορά "ασφαλείας" στο τέλος της 1ης μέρας, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έκοψαν ρυθμό στη 2η μέρα καθώς "καθάριζαν" τις ε.δ. λόγω σειράς εκκίνησης, και πήραν μια νίκη που τους βάζει σε θέση διεκδίκησης του πρωταθλήματος.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Intercontinental Rally Challenge, αυτή τη φορά στο χώμα και στις καταπληκτικές ε.δ. της Βραζιλίας γύρω από την περιοχή της Curitiba. Οι συμμετοχές περιορίστηκαν στις ομάδες τις Kronos Racing και Αbarth που περιστοιχίστηκαν από ιδιώτες της Νότιας Αμερικής. Παρ' όλα αυτά ο αγώνας πρόσφερε έντονες συγκινήσεις και μάχες ενώ το θέαμα κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα. Μεγάλοι νικητές του αγώνα οι Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που προετοιμάζει η Kronos Racing. Πίεσαν από το πρώτο μέτρο του αγώνα μέχρι και το τελευταίο του, και πραγματοποιώντας απίστευτους χρόνους δημιούργησαν μια διαφορά "ασφαλείας" στο τέλος της 1ης μέρας, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έκοψαν ρυθμό στη 2η μέρα καθώς "καθάριζαν" τις ε.δ. λόγω σειράς εκκίνησης, και πήραν μια νίκη που τους βάζει σε θέση διεκδίκησης του πρωταθλήματος.

Πολύ γρήγορες οι ε.δ. της 1ης μέρας και εκεί ο Meeke ξεδίπλωσε όλο το ταλέντο του κερδίζωντας και τις 7 ε.δ. σημειώνοντας μέση ωριαία ταχύτητα σε κάποιες από αυτές που προκαλούν ίλιγγο (στις ε.δ. 2 και 7, είχε μέση ωριαία ταχύτητα 144 km/h και 146,6 km/h αντίστοιχα), ενώ και την 2η μέρα κέρδισε 2 ε.δ. και αυτό κυρίως λόγω του ότι ξεκινούσε 1ος στις ε.δ.. Έτσι κατάφερε να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς της νίκης και να ανακάμψει στην βαθμολογία μετά την εγκατάλειψη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Monte Carlo.

Mεγάλη μάχη είχαμε για την 2η θέση της γενικής. Οι Vouilloz-Klinger με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing και Basso-Dotta με το Fiat Grande Punto S2000 της Abarth εναλλάχτηκαν αρκετές φορές στην 2η θέση και η μάχη κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα. Τελικά ο Vouilloz κατάφερε να μείνει κοντά στον Basso μετά την επίθεση του Ιταλού στο 1ο loop της 2ης μέρας και με αντεπίθεση στο 2ο loop κατάφερε να τον προσπεράσει και να κρατήσει την 2η θέση μέχρι το τέλος του αγώνα. Εξαιρετικοί και οι 2 συνδυασμοί αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσαν και αυτοί να μπουν στο παιχνίδι της νίκης καθώς οι χρόνοι του Meeke ήταν εφάμιλλοι αυτών και την 2η μέρα παρά το μειονέκτημα που είχε ξεκινώντας 1ος.

4οι γενικής, αλλά πάνω από 2 λεπτά πίσω από τους νικητές, οι Loix-Smets με το 2ο Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing. Ξεκινούσαν 1οι την 1η μέρα του αγώνα και αυτό τους κόστισε πολύ σε χρόνο καθώς αναγκάζονταν να "καθαρίζουν" τις ε.δ. και μάλιστα στην πιο γρήγορη μέρα από τις 2 του αγώνα με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να κάνουν χρόνους πιο κοντά στους παραπάνω συνδυασμούς και να αρκεστούν στη 4η θέση που με τους βαθμούς που τους πρόσφερε τους φέρνει 1ους στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

5οι γενικής μετά από πολύ καλή εμφάνιση, οι Αργεντίνοι, Cancio-Garcia με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που προετοιμάζει το Tango Rally Team. Πολύ καλοί χρόνοι στις περισσότερες ε.δ. που στο τέλος της 1ης μέρας του έφεραν 4ους γενικής, αλλά την επόμενη, δεν άντεξαν στην επίθεση του Loix και αρκέστηκαν στην 5η θέση.

Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι, Martinez-Montero, Saba-Galindo, και Αbramian-Mussano, όλοι τους με Subaru Impreza WRX N14. 1oι 2WD και 9οι γενικής, οι Τulio-Valandro με Peugeot 206 της Ν/2 ενώ μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Τedesco-Furtado με ένα Fiat Palio της Ν/3.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε αρκετά πληρώματα που πρωταγωνίστησαν. Με μεγάλη αγωνία ανέμεναν τον αγώνα το 2ο πλήρωμα της Abarth, Αlen-Alanne με το Fiat Grande Punto S2000, καθώς ο α΄γωνας ταίριαζε απόλυτα στο οδηγικό τους στυλ. Και ξεκίνησαν πολύ δυνατά, καθώς μετά τις 2 πρώτες ε.δ. του αγώνα ήταν 2οι γενικής και πολύ κοντά στον Meeke. αλλά στην 3η χτύπησαν την ανάρτηση του Punto με αποτέλεσμα να χάσουν πολύ χρόνο προσπαθώντας να επιδιορθώσουν το πρόβλημα. Τελικά έφτασαν στο σέρβις έχοντας πέσει πολύ πίσω στη γενική και μετά από αυτό ξεκίνησαν επίθεση ώστε να καλύψουν κάποιο από τον χαμένο χρόνο. Στην 9η ε.δ. είχαν έξοδο που οδήγησε σε τουμπάρισμα και κάπου εκεί σταμάτησε η προσπάθεια τους.

Πολύ καλή εμφάνιση και για τους γνωστούς μας από τις συμμετοχές τους στο PWRC, Ligato-Garcia με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX του Tango Rally Team. Μέχρι και την 3η ε.δ. βρισκόταν 5οι γενικής, αλλά στην επόμενη είχαν ένα κλατάρισμα που δεν σταμάτησαν να αλλάξουν και προκάλεσαν αρκετή ζημιά στο αυτοκίνητο του οποίου ο κινητήρας υπερθερμάνθηκε καθώς είχε σπάσει το ψυγείο. Έτσι και αυτοί αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη. Την ίδια τύχη είχαν και οι Galeano-Fabiani με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην 8η ε.δ. ενώ ήταν 6οι γενικής.

Εντυπωσιακή η οργάνωση του αγώνα, ενώ την παράσταση έκλεψε η σούπερ ε.δ. που διοργανώθηκε στην πίστα της Curitiba ενώ το ίδιο Σαββατοκύριακο διοργανώθηκε στην πίστα ο πρώτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Τουρισμού (WTCC). Eπόμενος αγώνας του θεσμού, το Safari Rally, στην Κένυα, στις 3-4 Απριλίου, χωρίς όμως να είναι σίγουρο ακόμα αν ο αγώνας τελικά θα προσμετρήσει για το IRC. Σε περίπτωση που δεν προσμετρήσει, επόμενος αγώνας θα είναι το Sata Rally Acores, στην Πορτογαλία, στις 7-9 Μαίου, όπου εκεί αναμένονται εξαιρετικές συμμετοχές, καθώς εκτός από την επιστροφή της Skoda, θα δούμε και αρκετούς κορυφαίους ιδιώτες με αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000.


Αποτελέσματα


logoppal.png

Rally International de Curitiba - Overall
# Entry
Car
Gr.
Cat.
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1. Meeke K. - Nagle P.
#5 Peugeot 207 S2000

N4
2:08:05.7

103.2
2. Vouilloz N. - Klinger N.
#1 Peugeot 207 S2000

N4
2:08:31.9
+26.2
(+26.2)
102.9
0.12
3. Basso G. - Dotta M.
#2 Fiat Grande Punto S2000

N4
2:08:53.6
+47.9
(+21.7)
102.6
0.22
4. Loix F. - Smets I.
#3 Peugeot 207 S2000

N4
2:10:37.8
+2:32.1
(+1:44.2)
101.2
0.69
5. Cancio A. - Garcia S.
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:13:25.7
+5:20.0
(+2:47.9)
99.1
1.45
6. Martinez R. - Montero J.
#11 Subaru Impreza STi

N4
2:16:15.1
+8:09.4
(+2:49.4)
97.0
2.22
7. Saba G. - Galindo E.
#10 Subaru Impreza STi

N4
2:18:02.9
+9:57.2
(+1:47.8)
95.8
2.71
8. Abramian S. - Mussano F.
#17 Subaru Impreza STi

N4
2:18:23.2
+10:17.5
(+20.3)
95.5
2.80
9. Tulio R. - Valandro C.
#30 Peugeot 206

N2
2:27:09.7
+19:04.0
(+8:46.5)
89.9
5.19
10. Tedesco L. - Furtado R.
#19 Fiat Palio

N3
2:28:59.2
+20:53.5
(+1:49.5)
88.8
5.69
11. Neves M. - Miranda A.
#33 GM Celta 1400

N2
2:29:28.9
+21:23.2
(+29.7)
88.5
5.82
12. Tokarski M. - Gavleta B.
#22 Peugeot 206

A6
2:29:54.5
+21:48.8
(+25.6)
88.2
5.94
13.

Orige V. - Silva G.
#37 GM Celta 1400

N2
2:38:05.4
+29:59.7
(+8:10.9)
83.6
8.17
14.

Scheer O. - Rocha G.
#9 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:39:38.3
+31:32.6
(+1:32.9)
82.8
8.59
15. Valandro M. - Valandro R.
#24 Volkswagen Golf GTi 16V

A6
2:40:30.4
+32:24.7
(+52.1)
82.4
8.82
16. Casarotto C. - Casarotto C.
#36 GM Celta 1400

N2
2:41:29.6
+33:23.9
(+59.2)
81.9
9.09
17.

Mendes M. - Bröering S.
#32 GM Celta 1400

N2
2:49:22.4
+41:16.7
(+7:52.8)
78.1
11.24
18.

Fonseca R. - Cortes C.
#28 Peugeot 206

A6
2:50:22.0
+42:16.3
(+59.6)
77.6
11.51
19.

Fleck L. - Morelli E.
#34 Peugeot 206

N2
2:55:19.2
+47:13.5
(+4:57.2)
75.4
12.86
20.

Sartori J. - Sartori R.
#20 Ford Focus

N3
2:56:48.0
+48:42.3
(+1:28.8)
74.8
13.26
21. Scheer E. - Pavinatto G.
#25 Renault Clio

A6
3:19:25.3
+1:11:19.6
(+22:37.3)
66.3
19.42
22. Lange E. - Alberto G.
#26 Peugeot 206

A6
3:38:49.2
+1:30:43.5
(+19:23.9)
60.4
24.70
23. Carvalho F. - Ramos J.
#27 Peugeot 206

A6
3:59:09.8
0:50
+1:51:04.1
(+20:20.6)
55.5
30.24


Video


Rally International de Curitiba - SS1



Rally International de Curitiba - SS3




Rally International de Curitiba - SS6




Rally International de Curitiba - SS11