valasska_accident.jpg "Μαύρη" πραγματικά ήταν η πρεμιέρα του Τσέχικου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Valasska Rally. Στην 7η ε.δ., σε ένα εξαιρετικά δύσκολο κομμάτι με πολλά χλμ στο κοντέρ, οι Lapdavsky-Lapdavsky έχασαν τον έλεγχο του Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με αποτέλεσμα να έχουν έξοδο από τον δρόμο και να "πέσουν" πάνω σε 3 θεατές που καθόταν στην κορυφή της στροφής που ακολουθούσε και μάλιστα κάτω από το ύψος του οδοστρώματος. Το "μοιραίο" λάθος των θεατών που διάλεξαν ένα εντελώς ακατάλληλο σημείο να παρακολουθήσουν τον αγώνα, οδήγησε φυσικά στην άμεση διακοπή του αγώνα από την οργάνωση. Μακάρι να είναι οι τελευταίες "απώλειες" των αγώνων αυτοκινήτου και θα θέλαμε να δώσουμε τα συλληπητήρια μας στις οικογένειες των 3 άτυχων θεατών αλλά και φυσικά να ευχηθούμε "καλό κουράγιο" στο πλήρωμα που ενεπλάκει στο συμβάν και φυσικά δεν είχε την παραμικρή ευθύνη για αυτό!

Ενημέρωση


  "Μαύρη" πραγματικά ήταν η πρεμιέρα του Τσέχικου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Valasska Rally. Στην 7η ε.δ., σε ένα εξαιρετικά δύσκολο κομμάτι με πολλά χλμ στο κοντέρ, οι Lapdavsky-Lapdavsky έχασαν τον έλεγχο του Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με αποτέλεσμα να έχουν έξοδο από τον δρόμο και να "πέσουν" πάνω σε 3 θεατές που καθόταν στην κορυφή της στροφής που ακολουθούσε και μάλιστα κάτω από το ύψος του οδοστρώματος. Το "μοιραίο" λάθος των θεατών που διάλεξαν ένα εντελώς ακατάλληλο σημείο να παρακολουθήσουν τον αγώνα, οδήγησε φυσικά στην άμεση διακοπή του αγώνα από την οργάνωση. Μακάρι να είναι οι τελευταίες "απώλειες" των αγώνων αυτοκινήτου και θα θέλαμε να δώσουμε τα συλληπητήρια μας στις οικογένειες των 3 άτυχων θεατών αλλά και φυσικά να ευχηθούμε "καλό κουράγιο" στο πλήρωμα που ενεπλάκει στο συμβάν και φυσικά δεν είχε την παραμικρή ευθύνη για αυτό!

Αν και δεν έχει καμιά απολύτως σημασία, όσον αφορά το αγωνιστικό μέρος του αγώνα , απλά θα αναφέρουμε ότι ο αγώνας θα προσμετρήσει κανονικά στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος, καθώς ολοκληρώθηκε περισσότερο από το 50% αυτού. Στον αγώνα που συγκέντρωσε εξαιρετικές συμμετοχές και είχε έντονο συναγωνισμό, νικητές αναδείχτηκαν οι Kresta-Gross με Peugeot 207 S2000, ενώ τους ακολούθησαν οι Kopecky-Stary με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 και οι Pech-Uhel με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Στα επόμενα tabs του άρθρου θα βρείτε εικόνες και βίντεο του αγώνα αλλά και την τελική κατάταξη, η οποία είναι η κατάταξη μετά και την 7η ε.δ. όπου έγινε το τραγικό συμβάν.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 16-19/4 με το Sumava Mogul Rally.


Αποτελέσματα


Valasska Rally 2009 - Overall
Pos.
Entry
Car
Gr.
Cat.
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1. Kresta R. - Gross P.
#3 Peugeot 207 S2000

N4
43:00.2

104.1
2. Kopecký J. - Starý P.
#4 Škoda Fabia S2000

N4
43:13.7
+13.5
(+13.5)
103.5
0.18
3. Pech jun. V. - Uhel P.
#5 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
43:48.0
+47.8
(+34.3)
102.2
0.64
4.

Hänninen J. - Markkula M.
#1 Škoda Fabia S2000

N4
43:59.1
+58.9
(+11.1)
101.7
0.79
5.

Novikov E. - Moscatt D.
#2 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
44:11.8
+1:11.6
(+12.7)
101.2
0.96
6. Valoušek jun. P. - Hrůza Z.
#6 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
44:23.8
+1:23.6
(+12.0)
100.8
1.12
7. Běhálek D. - Černohorský jun. P.
#18 Subaru Impreza STi

N4
44:45.2
+1:45.0
(+21.4)
100.0
1.41
8. Hozák P. - Kulhan J.
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
45:13.8
+2:13.6
(+28.6)
98.9
1.79
9. Orsák J. - Vajík K.
#9 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
45:15.3
+2:15.1
(+1.5)
98.9
1.81
10. Peták J. - Joska L.
#7 Peugeot 207 S2000

N4
45:27.0
0:10
+2:26.8
(+11.7)
98.8
1.97
11. Barvík V. - Gabrhelík P.
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
45:33.5
+2:33.3
(+6.5)
98.2
2.06
12. Gavlák P. - Hůlka M.
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
45:40.3
+2:40.1
(+6.8)
98.0
2.15
13. Arazim V. - Gál J.
#15 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
45:56.9
+2:56.7
(+16.6)
97.4
2.37
14. Trojan jun. K. - Ernst M.
#8 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
46:02.0
+3:01.8
(+5.1)
97.2
2.44
15. Štajf V. - Černoch J.
#14 Subaru Impreza Sti N14

N4
46:39.1
+3:38.9
(+37.1)
95.9
2.94
16.

Pantálek M. - Novák P.
#19 Fiat Abarth Grande Punto S2000

N4
46:53.2
+3:53.0
(+14.1)
95.4
3.12
17. Triner E. - Achsová K.
#17 Subaru Impreza STi

N4
46:53.4
+3:53.2
(+0.2)
95.4
3.13
18.

Michalík R. - Orava R.
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
47:01.4
+4:01.2
(+8.0)
95.2
3.23
19. Tarabus J. - Trunkát D.
#11 Fiat Abarth Grande Punto S2000

N4
47:12.9
1:10
+4:12.7
(+11.5)
97.2
3.39
20. Jakeš M. - Jakeš T.
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
47:22.0
+4:21.8
(+9.1)
94.5
3.51
21.

Tomaštík J. - Vrečka J.
#36 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
47:33.4
+4:33.2
(+11.4)
94.1
3.66
22. Černý J. - Kohout P.
#28 Subaru Impreza STi

N4
47:35.8
+4:35.6
(+2.4)
94.0
3.70
23.

Votava J. - Synáč F.
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
47:40.4
0:30
+4:40.2
(+4.6)
94.9
3.76
24. Hudec M. - Černoch B.
#32 Mitsubishi Lancer Evo VIII

N4
47:43.8
+4:43.6
(+3.4)
93.8
3.80
25. Melichárek J. - Lasevič R.
#46 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
48:03.8
+5:03.6
(+20.0)
93.1
4.07
26. Firla L. - Dolečková M.
#30 Mitsubishi Lancer Evo VII

N4
48:09.1
+5:08.9
(+5.3)
92.9
4.14
27. Tlusťák A. - Škaloud J.
#20 Citroen C2 S1600

A6
48:34.0
+5:33.8
(+24.9)
92.1
4.48
28. Trnovec P. - Staněk M.
#39 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
48:59.8
+5:59.6
(+25.8)
91.3
4.82
29.

Ducháček D. - Dufek P.
#34 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
49:07.9
+6:07.7
(+8.1)
91.1
4.93
30.

Tuček M. - Marušák M.
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
49:11.4
+6:11.2
(+3.5)
91.0
4.98
31.

Vlček M. - Švajda P.
#38 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
49:31.2
+6:31.0
(+19.8)
90.4
5.24
32.

Achs R. - Langer F.
#45 Subaru Impreza STi

N4
49:38.8
+6:38.6
(+7.6)
90.1
5.34
33.

Kneifel M. - Strnad R.
#40 Suzuki Ignis S1600

A6
50:08.9
+7:08.7
(+30.1)
89.2
5.75
34.

Liška M. - Jugas J.
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
50:15.3
+7:15.1
(+6.4)
89.0
5.83
35.

Kurka T. - Müller J.
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
50:25.9
+7:25.7
(+10.6)
88.7
5.98
36.

Trněný K. - Pritzl V.
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
50:44.8
+7:44.6
(+18.9)
88.2
6.23
37.

Šašek L. - Viktora jun. S.
#68 Škoda Fabia

A5
51:11.7
+8:11.5
(+26.9)
87.4
6.59
38.

Svačina M. - Nesvadba R.
#52 Škoda Felicia Kit Car

A6
51:19.6
+8:19.4
(+7.9)
87.2
6.70
39.

Ševeček J. - Fišer P.
#64 Renault Clio Sport

N3
51:42.7
+8:42.5
(+23.1)
86.5
7.01
40.

Čermák J. - Maťková A.
#62 Renault Clio Sport

N3
51:53.2
+8:53.0
(+10.5)
86.2
7.15
41.

Rada M. - Petr R.
#61 Alfa Romeo 147

N3
52:00.8
0:10
+9:00.6
(+7.6)
86.3
7.25
42.

Pešl J. - Juřica R.
#74 Honda Civic VTi

N2
52:34.9
+9:34.7
(+34.1)
85.1
7.71
43.

Vlček J. - Šubrt P.
#48 Peugeot 206 S1600

A6
52:43.8
0:10
+9:43.6
(+8.9)
85.1
7.83
44.

Pondělíček L. - Dresler P.
#51 Citroen C2 R2 Max

A6
52:51.1
+9:50.9
(+7.3)
84.7
7.92
45.

Blaťák O. - Wagner J.
#73 Honda Civic VTi

N2
52:52.9
+9:52.7
(+1.8)
84.6
7.95
46.

Beltowski M. - Drahan P.
#44 Subaru Impreza Sti N14

N4
53:33.1
+10:32.9
(+40.2)
83.6
8.49
47.

Stromšík R. - Měrka P.
#56 Opel Astra OPC

A7
53:36.6
+10:36.4
(+3.5)
83.5
8.53
48.

Ballay M. - Plachý T.
#58 Citroen C2 R2 Max

A6
53:56.2
+10:56.0
(+19.6)
83.0
8.80
49.

Švidrnoch R. - Osička V.
#49 Citroen C2 S1600

A6
54:00.2
0:10
+11:00.0
(+4.0)
83.1
8.85
50.

Vaňáč J. - Palivec Š.
#47 Renault Clio R3

A7
54:18.5
+11:18.3
(+18.3)
82.4
9.09
51.

Dunovský V. - Šmeidler D.
#71 Honda Civic VTi

N2
54:52.6
+11:52.4
(+34.1)
81.5
9.55
52.

Hodaň V. - Poláček F.
#69 Škoda Felicia Kit Car

A5
54:55.5
+11:55.3
(+2.9)
81.5
9.59
53.

Jakubec J. - Kacerovský P.
#72 Honda Civic VTi

N2
55:46.3
+12:46.1
(+50.8)
80.2
10.27
54.

Šmíd J. - Stiksa M.
#67 Mitsubishi Lancer Evo VI

N4
56:35.0
+13:34.8
(+48.7)
79.1
10.93
55.

Pelech P. - Skořepa J.
#75 Honda Civic VTi

N2
57:45.2
+14:45.0
(+1:10.2)
77.5
11.87
56.

Kurnicki A. - Martynek M.
#78 Suzuki Swift Sport

N2
1:00:38.5
+17:38.3
(+2:53.3)
73.8
14.19


Video


Valasska Rally 2009



Valasska Rally 2009



Valasska Rally 2009



Valasska Rally 2009 - Kresta/Gross (Peugeot 207 S2000) In-Car SS1



Valasska Rally 2009 - To τραγικό ατύχημα