adriatico01andreucci.jpg Oλοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιταλίας με το χωμάτινο Rally Adriatico. Aυτή την φορά έδωσαν το παρών και οι εργοστασιακές συμμετοχές που θα λάβουν μέρος φέτος στο CIR καθώς το boycott που έχουν αποφασίσει θα συνεχιστεί στον 3ο αγώνα του Πρωταθλήματος στο ασφάλτινο Rally 1000 Miglia. Mεγάλοι νικητές στο Adriatico, οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Οδήγησαν εξαιρετικά το νέο τους αυτοκίνητο, σημείωσαν καταπληκτικούς χρόνους και κερδίζοντας τις 9 από τις 12 ε.δ. του αγώνα δεν άφησαν σε κανέναν άλλο συνδυασμό το περιθώριο να διεκδικήσει τη νίκη.

Ενημέρωση


  Oλοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιταλίας με το χωμάτινο Rally Adriatico. Aυτή την φορά έδωσαν το παρών και οι εργοστασιακές συμμετοχές που θα λάβουν μέρος φέτος στο CIR καθώς το boycott που έχουν αποφασίσει θα συνεχιστεί στον 3ο αγώνα του Πρωταθλήματος στο ασφάλτινο Rally 1000 Miglia. Mεγάλοι νικητές στο Adriatico, οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Οδήγησαν εξαιρετικά το νέο τους αυτοκίνητο, σημείωσαν καταπληκτικούς χρόνους και κερδίζοντας τις 9 από τις 12 ε.δ. του αγώνα δεν άφησαν σε κανέναν άλλο συνδυασμό το περιθώριο να διεκδικήσει τη νίκη.

Μπήκαν επικεφαλής της κατάταξης από την 1η ε.δ. του αγώνα και με ένα σερί, 8 στα 8, στις πρώτες 8 ε.δ. του αγώνα, δημιούργησαν μια διαφορά ασφαλείας που τους επέτρεψε να "κόψουν" ρυθμό στις τελευταίες 4 ε.δ.. Αυτό βέβαια δεν τους εμπόδισε να κερδίσουν ακόμα 1 ε.δ.. Πραγματικά εντυπωσίασαν με την επίδοση τους στον αγώνα, απέναντι σε θεωρητικά πολύ ισχυρό ανταγωνισμό και έδειξαν ότι φέτος θα είναι ένας από τους κύριους διεκδικητές του τίτλου.

Λίγο παραπάνω από 1 λεπτό πίσω τους τερμάτισαν οι Rossetti-Chiarcossi, και αυτοί φέτος με διαφορετική ομάδα, με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ. αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών. Βέβαια κατάφεραν να φέρουν εις πέρας τον κύριο στόχο τους που ήταν να τερματίσουν, καθώς με το boycott θα πρέπει να διεκδικήσουν το CIR συμμετέχοντας σε 2 αγώνες λιγότερους, ενώ ένα αποτέλεσμα μέσα στο πόντιουμ θα ήταν ότι καλύτερο μετά την ατυχία στον 1ο αγώνα που έκαναν με το Punto, το Monte Carlo, όπου εγκατέλειψαν από έξοδο στην 1η ε.δ.. Έτσι και το κατάφεραν λοιπόν, αλλά σίγουρα θα υπάρχει προβληματισμός στο στρατόπεδο της Fiat καθώς σε κανένα σημείο του αγώνα δεν κατάφεραν να σημειώσουν χρόνους αντίστοιχους των νικητών.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Navarra-Cerrai που φέτος θα τους δούμε με ένα Subaru Impreza WRX N14 σαν συμμετοχή της Subaru Italy προετοιμασμένο από την Prodrive. Και αυτοί μάλλον ευχαριστημένοι μένουν από τον αγώνα καθώς κατάφεραν να πλασαριστούν πολύ ψηλά στη γενική εμπρός από αρκετούς συνδυασμούς με S2000 ενώ βρέθηκαν 19'' πίσω από τους 2ους στον τερματισμό.

Η 4η θέση της γενικής πρόσφερε την μάχη της ημέρας. 2 πληρώματα την διεκδίκησαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, μπαίνοντας σε αυτήν με διαφορά μόλις 0''1. Εκεί, οι περσυνοί Κυπελλούχοι Χώματος Ιταλίας, Trentin-Zanella με ένα Peugeot 207 S2000 της Racing Lions, με μια καταπληκτική επίδοση κατάφεραν όχι μόνο να διατηρήσουν την διαφορά υπέρ τους αλλά και να την αυξήσουν στα 2''5 έναντι των Travaglia-Pollet με το Fiat Grande Punto S2000 της Τrico Motorsport. Oι νικητές του 1ου αγώνα του πρωταθλήματος δεν μπόρεσαν να βρεθούν πιο ψηλά στη γενική, αλλά ακόμα και η 5η θέση ήταν αρκετή ώστε να τους κρατήσει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Στην 6η θέση τελικά βρέθηκαν οι Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Mέχρι και την 10η ε.δ. του αγώνα βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής αλλά στην προτελευταία ε.δ. μετά από ένα οδηγικό λάθος που τους κόστισε περίπου 30'' έχασαν αρκετές θέσεις. Στην τελευταία ε.δ. εξαπέλυσαν επίθεση με στόχο να κερδίσουν κάποιες θέσεις αλλά τελικά τερμάτισαν 1''8 πίσω από τον Travaglia.

Kαλή εμφάνιση και για τους Dati-Giusti με ένα Fiat Grande Punto S2000 της Procar που τερμάτισαν 7οι, ενώ τους ακολούθησαν οι, Ceccoli-Biondi με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, Medici-De Luis με ένα Peugeot 207 S2000 της Twister Corse, και Martelli-Pisano με ένα Peugeot 207 S2000 της Power Car.

Απλά καταπληκτικό το επίπεδο των συμμετοχών του αγώνα με αποτέλεσμα να δούμε αρκετά "δυνατά" ονόματα εκτός 10άδας. Επίσης χαρακτηριστικό ότι οι νικητές του Mitsubishi Lancer Evo Cup, Angrisani-Bergamo με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX τερμάτισαν στην 17η θέση της γενικής, ενώ οι νικητές του Subaru Impreza Cup, Buda-Riterini με Subaru Impreza WRX N12, μόλις 23οι! Στον αγώνα είχαμε και κάποιες συμμετοχές από το εξωτερικό. Μια από αυτές, οι Τούρκοι Πρωταθλητές του 2008, Yazici-Tezel με Fiat Grande Punto S2000 τερμάτισαν μόλις 21οι γενικής, τους οποίους μάλιστα θα δούμε σε όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Χώματος Ιταλίας με το Punto S2000 που πέρσυ είδαμε στα χέρια του Volkan Isik στο ΕRC. Guest εμφάνιση στον αγώνα από την ίδια χώρα, η γνωστή μας από το περσυνό Ford Fiesta Trophy στο WRC, Burcu Cetinkaya που οδήγησε στον αγώνα ένα Fiat Grande Punto S2000 με συνοδηγό την "θρυλική" Fabrizia Pons τερματίζοντας 39οι γενικής. Επίσης είχαμε 2 συμμετοχές από την Φιλανδία, από μια στα αντίστοιχα Cup της Μitsubishi και της Subaru. Oι Teiskonen-Janhunen με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX αντιμετώπισαν πολλά μηχανικά προβλήματα με το αυτοκίνητο που δεν τους επέτρεψαν να κινηθούν γρήγορα και τερμάτισαν στην 40η θέση της γενικής, ενώ οι Arminen-Nikkola με το Subaru Impreza WRX N14 τερμάτισαν 27οι γενικής και 2οι στο Cup της Subaru.

Eξαιρετική εμφάνιση για ακόμα έναν αγώνα για τους Raschi-Lamonato που οδήγησαν πολύ γρήγορα το Renault Clio R3 και ήταν ο 1ος δικίνητος συνδυασμός ενώ κέρδισαν και την Α/7 τερματίζοντας 24οι γενικής. Τους ακολούθησαν στην 30η θέση, οι νικητές της Ν/3, Dall'Ara-Piazzini με ένα Renault Clio RS Ragnotti, ενώ μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Ricci-Pfister με ένα BMW 120 D που ήταν 2οι στην Ν/3. 

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Campedelli-Fappani με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από έξοδο στην 11η ε.δ., Perego-Pizzutti με ίδιο αυτοκίνητο που εγκατέλειψαν στην 10η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, και De Dominicis-Daddoveri με Peugeot 207 S2000 που σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 5η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα.

Επόμενος αγώνας, το ασφάλτινο Rally 1000 Miglia που είναι και ο 1ος αγώνας του Eυρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ αλλά και ο 1ος από τους 3 κατακτήριους αγώνες για τον διαγωνισμό Pirelli Star Driver Ευρώπης.


Video


16o Rally Adriatico 2009



16o Rally Adriatico 2009



16o Rally Adriatico 2009



16o Rally Adriatico 2009



16o Rally Adriatico 2009



16o Rally Adriatico 2009



Αποτελέσματα



RALLY dell ADRIATICO 2009  - OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 9  I P. ANDREUCCI N/N4 1:19'39.4  
    I A. ANDREUSSI
    Peugeot 207 S2000
2. 8  I L. ROSSETTI N/N4 1:20'39.8 1'00.4
    I M. CHIARCOSSI
    Abarth Grande Punto
3. 11  I A. NAVARRA N/N4 1:20'58.8 1'19.4
    I M. CERRAI
    Subaru Impreza Sti
4. 6  I M. TRENTIN N/N4 1:21'08.9 1'29.5
    I F. ZANELLA
    Peugeot 207 S2000
5. 1  I R. TRAVAGLIA N/N4 1:21'11.4 1'32.0
    I R. POLLET
    Fiat Grande Punto S2000
6. 16  I U. SCANDOLA N/N4 1:21'13.2 1'33.8
    I G. D'AMORE
    Abarth Grande Punto
7. 21  I E. DATI N/N4 1:21'36.4 1'57.0
    I A. GIUSTI
    Fiat Grande Punto S2000
8. 5  RSM D. CECCOLI N/N4 1:21'57.2 2'17.8
    RSM C. BIONDI
    Mitsubishi Lancer Evo IX
9. 18  I D. MEDICI N/N4 1:22'03.1 2'23.7
    I D. DE LUIS
    Peugeot 207 S2000
10. 14  RSM F. MARTELLI N/N4 1:22'08.4 2'29.0
    RSM C. PISANO
    Peugeot 207 Super 2000
11. 48  I A. RIVA N/N4 1:22'51.3 3'11.9
    I S. SPACCASASSI
    Mitsubishi Lancer Evo IX
12. 15  I G. MANFRINATO N/N4 1:22'59.9 3'20.5
    I C. CONDOTTA
    Mitsubishi Lancer Evo IX
13. 12  I P. PESAVENTO N/N4 1:23'05.4 3'26.0
    I D. DE COL
    Mitsubishi Lancer Evo IX
14. 2  I M. SIGNOR N/N4 1:23'05.6 3'26.2
    I M. BARONE
    Fiat Grande Punto S2000
15. 22  I M. GAMBA N/N4 1:23'09.2 3'29.8
    I E. INGLESI
    Mitsubishi Lancer Evo IX
16. 47  I W. EUGENI N/N4 1:23'32.7 3'53.3
    I M. BUSINARO
    Subaru Impreza Sti
17. 35  I M. ANGRISANI N/N4 1:23'37.5 3'58.1
    I G. BERGAMO
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
18. 24  I A. PERICO N/N4 1:23'40.8 4'01.4
    I F. CARRARA
    Mitsubishi Lancer Evo IX
19. 23  I F. GIANFICO N/N4 1:24'13.0 4'33.6
    I R. TOLINO
    Mitsubishi Lancer Evo IX
20. 29  I A. CORTINOVIS N/N4 1:24'51.0 5'11.6
    I G. GUZZI
    Peugeot 207 Super 2000
21. 28  TUR S. YAZICI N/N4 1:24'53.7 5'14.3
    TUR U. TEZEL
    Fiat Grande Punto S2000
22. 26  I D. BATISTINI N/N4 1:25'01.6 5'22.2
    I E. PIERUCCI
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
23. 37  I M. BUDA N/N4 1:25'31.0 5'51.6
    I F. RITERINI
    Subaru Impreza Sti Cup
24. 27  RSM A. RASCHI A/A7 1:25'35.8 5'56.4
    RSM D. LAMONATO
    Renault Clio R3 (R3C)
25. 33  I A. PASCALE N/N4 1:25'56.4 6'17.0
    I P. FRANCESCUCCI
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
26. 39  I C. GALLI N/N4 1:26'07.0 6'27.6
    I A. CORBELLINI
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
27. 34  FIN T. ARMINEN N/N4 1:26'19.7 6'40.3
    FIN T. NIKKOLA
    Subaru Impreza Sti Cup
28. 53  RSM M. COLOMBINI N/N4 1:26'50.2 7'10.8
    RSM M. SELVA
    Mitsubishi Lancer Evo IX
29. 19  RSM D. COLOMBINI N/N4 1:26'50.6 7'11.2
    RSM M. BIZZOCCHI
    Mitsubishi Lancer Evo IX
30. 81  I D. DALL'ARA N/N3 1:27'11.9 7'32.5
    I M. PIAZZINI
    Renault Clio RS Light
31. 79  I L. RICCI N/N3 1:28'32.3 8'52.9
    I C. PFISTER
    BMW 120 d
32. 38  I L. PETROCCO N/N4 1:28'59.9 9'20.5
    I A. SAVINI
    Subaru Impreza Sti Cup
33. 72  I G. DRACONE A/A7 1:29'20.4 9'41.0
    I D. MICHI
    Renault Clio R3 (R3C)
34. 45  RSM M. LO GIUDICE N/N4 1:29'22.9 9'43.5
    RSM M. BALDAZZI
    Subaru Impreza Sti Cup
35. 76  I F. GRIFONI N/N3 1:30'15.1 10'35.7
    I F. CARBONAI
    Renault Clio RS Light
36. 46  I M. VALLARIO N/N4 1:30'41.3 11'01.9
    I M. DI LORENZO
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
37. 57  I A. PISANO N/N4 1:31'22.2 11'42.8
    I F. COZZULA
    Mitsubishi Lancer Evo IX
38. 85  RSM G. CAPELLINI N/N3 1:31'34.9 11'55.5
    RSM A. CANINI
    Renault Clio RS
39. 32  TUR B. CETINKAYA N/N4 1:33'17.9 13'38.5
    TUR F. PONS
    Fiat Grande Punto S2000
40. 42  FIN A. TEISKONEN N/N4 1:33'22.5 13'43.1
    FIN M. JANHUNEN
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
41. 89  I A. CRUGNOLA N/N2 1:33'31.3 13'51.9
    I G. TURATTI
    Suzuki Sport Swift
42. 78  I S. FRESI N/N3 1:33'35.2 13'55.8
    I G. SERRERI
    Renault Clio RS
43. 74  RSM W. DE ANGELIS A/A6 1:33'55.1 14'15.7
    RSM L. ERCOLANI
    Citroen C2 R2 Max (R2B)
44. 75  I A. MONTANARI A/A6 1:34'47.3 15'07.9
    I F. ANDRIAN
    Citroen C2 R2 Max (R2B)
45. 88  I G. GIAMBARTOLOMEI A/A6 1:36'36.4 16'57.0
    I F. GALLORINI
    Citroen C2 Vts
46. 84  I G. ONGARO N/N3 1:37'04.8 17'25.4
    I E. BRUNELLO
    Opel Astra GTC TD
47. 93  I F. LI GOBBI N/N2 1:47'45.5 28'06.1
    I M. PONTI
    Peugeot 106 Rallye
48. 92  I G. PRANZONI N/N2 1:49'59.6 30'20.2
    I G. D'ARRIGO
    Suzuki Swift 1.6 s
49. 91  I M. DALLAMANO N/N2 1:51'02.6 31'23.2
    I A. ZORZI
    Peugeot 106 Rallye