Pech Ολοκληρώθηκε ο 2ος γύρος του πρωταθλήματος ράλλυ Τσεχίας, με το Mogul Sumava Rally. Kαι ενώ όλα έδειχναν ότι οι Kresta-Gross με το Peugeot 207 S2000 θα έπαιρναν ακόμα μια νίκη, στις τελευταίες 2 ε.δ. του αγώνα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα τους που τους κόστισε περίπου 30'', και έτσι οι Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κατάφεραν μόλις στην τελευταία ε.δ. να "μαζέψουν" την διαφορά και να πάρουν την νίκη για 1''4! 

Ενημέρωση



Ολοκληρώθηκε ο 2ος γύρος του πρωταθλήματος ράλλυ Τσεχίας, με το Mogul Sumava Rally. Kαι ενώ όλα έδειχναν ότι οι Kresta-Gross με το Peugeot 207 S2000 θα έπαιρναν ακόμα μια νίκη, στις τελευταίες 2 ε.δ. του αγώνα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα τους που τους κόστισε περίπου 30'', και έτσι οι Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κατάφεραν μόλις στην τελευταία ε.δ. να "μαζέψουν" την διαφορά και να πάρουν την νίκη για 1''4!

Ο Pech για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκε πολύ γρήγορα και έδειξε ότι και φέτος είναι ο ταχύτερος οδηγός με αυτοκίνητο Super N στη χώρα. Βέβαια σε χρόνους δεν μπόρεσε να κυνηγήσει τον Kresta καθώς κέρδισε μόνο τις 3 τελευταίες ε.δ του αγώνα που ο Kresta είχε πρόβλημα. O Kresta την 1η μέρα κερδίζοντας και τις 6 πρώτες ε.δ. κατάφερε να ανοίξει μια διαφορά μεγαλύτερη του λεπτού από τους διώκτες του, αλλά στην 7η ε.δ. είχε ένα κλατάρισμα που του κόστισε λίγο περισσότερο από ένα λεπτό, με αποτέλεσμα ο Pech να τον πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής (μάλιστα ο Pech πρόλαβε τον Kresta μέσα στην ε.δ. και φημολογείται ότι ο Kresta τον κράτησε πίσω του για τα τελευταία 2-3 km, ισχυριζόμενος ότι δεν τον είδε, κοστίζοντας στον Pech περίπου 10'') . Στις υπόλοιπες 3 ε.δ. της ημέρας, ο Kresta κερδίζοντας και τις 3 ξανανέβασε την διαφορά στα 17''6. Την 2η μέρα και πάλι κέρδισε τις 3 πρώτες ε.δ. και η διαφορά ανέβηκε σχεδόν στα 30'' αλλά στις 2 τελευταίες εμφανίστηκε ένα πρόβλημα με έναν σένσορα στον κινητήρα του 207 (πρόβλημα το οποίο εμφανίστηκε και την 1η μέρα) με αποτέλεσμα ο κινητήρας να μην δουλεύει σωστά και να χάσει αρκετό χρόνο που τελικά του κόστισε τη νίκη. Να αναφέρουμε ότι και οι νικητές του αγώνα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον συμπλέκτη του Evo9 στο 1o loop της 1ης μέρας.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Valousek-Hruza με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Όπως πάντα ακολούθησαν πολύ γρήγορο ρυθμό και κατάφεραν να βρεθούν σχετικά κοντά στον Pech, τερματίζοντας 17''6 πίσω του, ενώ κέρδισαν και την 7η ε.δ.. Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Behalek-Cernohorsky που οδήγησαν γρήγορα και θεαματικά το Subaru Impreza WRX N12 παίρνοντας την 4η θέση χωρίς βέβαια να απειλήσουν για το πόντιουμ αλλά και χωρίς να απειληθούν κιόλας.

Στην 5η θέση τερμάτισαν οι Tarabus-Trunkat με το νέο τους Fiat Grande Punto S2000 (το προηγούμενο καταστράφηκε στο ατύχημα που είχαν στο shakedown του Rally Portugal). Kινήθηκαν με καλό ρυθμό, κυριώς την 1η μέρα, ενώ την 2η απλά συντήρησαν την διαφορά τους από τα πληρώματα που τους ακολουθούσαν.

Οι θέσεις 6-10 είχαν έντονο συναγωνισμό καθώς ο 6ος από τον 10ο είχαν περίπου 40'' διαφορά, ενώ είχαμε και ανακατατάξεις στις τελευταίες ε.δ.. 6οι τελικά τερμάτισαν οι Trojan-Doleckova με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που κινήθηκαν πολύ γρήγορα στις τελευταίες ε.δ. και κατάφεραν να ανέβουν μια θέση στη γενική. Τους ακολούθησαν οι Jelinek-Kotena με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που έκαναν μια καλή εμφάνιση, κυρίως την 1η μέρα. 8οι τερμάτισαν οι πολύ έμπειροι Arazim-Gal επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ την 10άδα συμπλήρωσαν οι Barvik-Bartoncik και Hozak-Hrsel με ίδια αυτοκίνητα. Να αναφέρουμε ότι και τα 2 πληρώματα δέχτηκαν ποινή 10''.

15οι γενικής, και νικητές της Α/7, oι Sykora-Houst, που κινήθηκαν πολύ γρήγορα με το νέο τους όπλο, ένα Renault Clio R3 και τερμάτισαν πολύ μπροστά από τον επόμενο 2wd συνδυασμό, τους Vlcek-Vlcek με Peugeot 206 S1600 που τερμάτισαν 20οι γενικής και κέρδισαν την Α/6. Μια θέση πίσω τους ακολούθησαν οι 2οι της Α/6, Skoupil-Singer με Fiat Punto S1600 ενώ 3οι στην Α/6 τερμάτισαν οι Pondelicek-Dresler με ένα Citroen C2 R2 Max.

Καλές εμφανίσεις και για τους Smekal-Mastacan που κέρδισαν την Ν/3 με ένα Honda Civic Type-R και Dunovsky-Smeidler με Honda Civic VTI που κέρδισαν την Ν/2.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Οrsak-Vajik που στον αγώνα οδήγησαν για πρώτη φορά ένα Peugeot 207 S2000 αλλά εγκατέλειψαν στην 7η ε.δ. λόγω μιας μικρής φωτιάς που προκλήθηκε από πρόβλημα στα ηλεκτρικά ενώ βρισκόταν και ψηλά στη γενική, Petak-Benesova επίσης με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 9η ε.δ. από κιβώτιο, Gassner-Thannhauser με Mitsubishi Lancer RS Evolution X που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από διαρροή λαδιών στον κινητήρα, Stajf-Cernoch με Subaru Impreza WRX N14 που είχαν άσχημη έξοδο με πολλά χλμ στην 8η ε.δ. ενώ ήταν 5οι γενικής, και Slehofer-Sobehart με Fiat Punto S1600 που εγκατέλειψαν στην 6η ε.δ. από πρόβλημα στην ανάρτηση ενώ ήταν 1oι 2wd και 1οι στην Α/6.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally Cesky Krumlov, στις 22-24 /5.

Video



Mogul Sumava Rally 2009



Mogul Sumava Rally 2009



Mogul Sumava Rally 2009



Mogul Sumava Rally 2009 - Onboard SS14 Kresta/Gross (Peugeot 207 S2000)


Αποτελέσματα




Mogul Sumava Rally - Overall Class.
Pos.
Entry
Car
Gr.
Cat.
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1.

Pech jun. V. - Uhel P.
#2 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
1:57:46.8

106.7
2.

Kresta R. - Gross P.
#1 Peugeot 207 S2000

N4
1:57:48.2
+1.4
(+1.4)
106.6
0.01
3. Valoušek jun. P. - Hrůza Z.
#3 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
1:58:04.5
+17.7
(+16.3)
106.4
0.08
4. Běhálek D. - Černohorský jun. P.
#4 Subaru Impreza STi

N4
1:59:14.9
+1:28.1
(+1:10.4)
105.4
0.42
5. Tarabus J. - Trunkát D.
#14 Fiat Abarth Grande Punto S2000

N4
2:00:35.1
+2:48.3
(+1:20.2)
104.2
0.80
6. Trojan jun. K. - Dolečková M.
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:00:43.9
+2:57.1
(+8.8)
104.1
0.85
7. Jelínek J. - Kotěna M.
#18 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:00:54.6
+3:07.8
(+10.7)
103.9
0.90
8. Arazim V. - Gál J.
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:01:10.2
+3:23.4
(+15.6)
103.7
0.97
9. Barvík V. - Bartončík J.
#8 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:01:17.8
0:10
+3:31.0
(+7.6)
103.7
1.01
10. Hozák P. - Hršel L.
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:01:22.8
0:10
+3:36.0
(+5.0)
103.6
1.03
11. Votava J. - Synáč F.
#16 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:02:21.6
+4:34.8
(+58.8)
102.7
1.31
12. Ducháček D. - Dufek P.
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:05:10.6
1:00
+7:23.8
(+2:49.0)
101.2
2.12
13. Tuček M. - Tesař V.
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:05:38.7
+7:51.9
(+28.1)
100.0
2.25
14. Červenka P. - Krečman J.
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:05:56.8
+8:10.0
(+18.1)
99.8
2.34
15. Sýkora J. - Houšť V.
#53 Renault Clio R3

A7
2:06:21.1
+8:34.3
(+24.3)
99.4
2.46
16. Kurka T. - Müller J.
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:06:23.3
+8:36.5
(+2.2)
99.4
2.47
17. Achs R. - Langer F.
#28 Subaru Impreza WRX STi

N4
2:08:08.6
+10:21.8
(+1:45.3)
98.0
2.97
18. Vacek J. - Černoch B.
#48 Subaru Impreza

N4
2:09:45.0
+11:58.2
(+1:36.4)
96.8
3.43
19. Liška sen. M. - Marušák M.
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:11:53.7
+14:06.9
(+2:08.7)
95.3
4.04
20. Vlček J. - Vlček M.
#30 Peugeot 206 S1600

A6
2:12:21.1
+14:34.3
(+27.4)
94.9
4.18
21. Skoupil J. - Singer T.
#34 Fiat Punto S1600

A6
2:12:40.2
+14:53.4
(+19.1)
94.7
4.27
22. Pondělíček L. - Dresler P.
#31 Citroen C2 R2 Max

A6
2:13:01.4
+15:14.6
(+21.2)
94.4
4.37
23.

Smékal E. - Mastacan J.
#46 Honda Civic Type-R

N3
2:14:27.5
+16:40.7
(+1:26.1)
93.4
4.78
24. Pletka T. - Novák P.
#50 Citroen C2 R2 Max

A6
2:14:32.2
+16:45.4
(+4.7)
93.4
4.80
25.

Votava L. - Sajfrt S.
#40 Mitsubishi Lancer Evo VIII

N4
2:14:52.8
+17:06.0
(+20.6)
93.1
4.90
26. Dunovský V. - Šmeidler D.
#55 Honda Civic VTi

N2
2:16:12.4
+18:25.6
(+1:19.6)
92.2
5.28
27. Jakubec J. - Kacerovský P.
#56 Honda Civic VTi

N2
2:16:51.2
+19:04.4
(+38.8)
91.8
5.47
28. Vaňáč J. - Palivec Š.
#36 Renault Clio R3 Max

A7
2:17:14.6
+19:27.8
(+23.4)
91.5
5.58
29. Ballay M. - Plachý T.
#33 Citroen C2 R2 Max

A6
2:17:54.6
+20:07.8
(+40.0)
91.1
5.77
30. Hodaň V. - Poláček F.
#39 Škoda Felicia Kit Car

A5
2:18:23.5
+20:36.7
(+28.9)
90.8
5.91
31. Trojan J. - Trojanová E.
#37 Renault Clio R3

A7
2:20:43.0
+22:56.2
(+2:19.5)
89.3
6.57
32. Blaťák O. - Wagner J.
#54 Honda Civic VTi

N2
2:21:34.3
+23:47.5
(+51.3)
88.7
6.82
33. Matys A. - Vaněček A.
#57 Škoda Fabia

A5
2:24:11.2
+26:24.4
(+2:36.9)
87.1
7.57
34. Pelech P. - Urbášková M.
#63 Honda Civic VTi

N2
2:24:42.9
+26:56.1
(+31.7)
86.8
7.72
35.

Vaško M. - Florek P.
#65 Honda Civic VTi

N2
2:29:16.6
+31:29.8
(+4:33.7)
84.2
9.03
36.

Rada M. - Petr R.
#45 Alfa Romeo 147

N3
2:29:48.8
0:10
+32:02.0
(+32.2)
84.0
9.18
37.

Musil P. - Skořepa J.
#62 Škoda Fabia RS

A7
2:30:20.1
+32:33.3
(+31.3)
83.6
9.33
38. Vegricht M. - Gešvinder L.
#58 Škoda Felicia

A5
2:32:38.1
+34:51.3
(+2:18.0)
82.3
9.99
39. Kulhan J. - Roučková J.
#61 Škoda Fabia RS

A7
2:34:10.1
+36:23.3
(+1:32.0)
81.5
10.43