lyon01snobeck.jpg Ξεκίνημα και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Γαλλίας, με το Rallye Lyon Charbonnieres στην Νότια Γαλλία, αγώνας που όπως πάντα συγκέντρωσε εξαιρετικές συμμετοχές όλων των κατηγοριών (197 σύνολο). Παρά το 60+ χρόνια της ηλικίας του οδηγού, οι περσυνοί πρωταθλητές, Snobeck-Mondesir με το Peugeot 307 WRC της Bozian Racing, ξεκίνησαν την φετινή χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο παίρνοντας μια άνετη νίκη τελικά και παίρνοντας τους maximum βαθμούς που στην συνέχεια ίσως αποδειχτούν πολύτιμοι καθώς το πλήρωμα φέτος θα κάνει περιορισμένο πρόγραμμα αγώνων.

Ενημέρωση


  Ξεκίνημα και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Γαλλίας, με το Rallye Lyon Charbonnieres στην Νότια Γαλλία, αγώνας που όπως πάντα συγκέντρωσε εξαιρετικές συμμετοχές όλων των κατηγοριών (197 σύνολο). Παρά το 60+ χρόνια της ηλικίας του οδηγού, οι περσυνοί πρωταθλητές, Snobeck-Mondesir με το Peugeot 307 WRC της Bozian Racing, ξεκίνησαν την φετινή χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο παίρνοντας μια άνετη νίκη τελικά και παίρνοντας τους maximum βαθμούς που στην συνέχεια ίσως αποδειχτούν πολύτιμοι καθώς το πλήρωμα φέτος θα κάνει περιορισμένο πρόγραμμα αγώνων.                          

O αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος για όλα τα πληρώματα, καθώς την 1η μέρα του αγώνα είχαν να αντιμετωπίσουν βρεγμένο οδόστρωμα που δυσκόλεψε πολύ τις επιλογές ελαστικών, όπως και τους νικητές που στο τέλος ήταν μόλις 3οι. Την 2η μέρα και μετά την εγκατάλειψη του κύριου αντίπαλου τους, ανέβασαν ρυθμό σε στεγνή πλέον άσφαλτο, και κατάφεραν να ανοίξουν την διαφορά τους από τα κορυφαία S2000 που τους ακολουθούσαν.

Πολύ καλή επίδοση για τους Vigion-Yvernault που κατάφεραν την 2η μέρα να ανεβάσουν και αυτοί κατακόρυφα τον ρυθμό τους και να κερδίσουν την μάχη της A7S αλλά και την 2η θέση της γενικής. Με βάση το περιορισμένο πρόγραμμα των νικητών, αναμένεται να είναι ένας από τους συνδυασμούς που θα διεκδικήσουν τον τίτλο παρά την μη συμμετοχή τους με WRC.

Tα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τους 3ους γενικής και 2ους A/7S, Μarty-Belleville με ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την ΒSA. 2oι γενικής μετά το τέλος της 1ης μέρας, με εξαιρετική εμφάνιση στο βρεγμένο, αλλά κάποια μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο αλλά και ένα οδηγικό λάθος κόστισε πολύτιμα δεύτερα στο πλήρωμα με αποτέλεσμα να χάσουν την 2η θέση.

Ακόμα μια καλή εμφάνιση και για τους Canivenq-Grimal με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την Barroso Sport. Πολύ κοντά σε χρόνους με τους 2 συνδυασμούς εμπρός τους ενώ και αυτοί αντιμετώπισαν κάποια μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο.

Στην 5η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Roche-Roche με ένα Subaru Impreza WRC της EFJIE καταφέρνοντας να πάρουν μια αξιοπρεπής θέση, αλλά πολύ μακριά από την μάχη της κορυφής. Αντιθέτως ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τους Nantet-Degout με την Porsche 996 GT3 που κέρδισαν και την GT/10. Παρά το μειονέκτημα της μόνο πίσω κίνησης κατάφεραν ακόμα και την 1η μερα του αγώνα να μείνουν κοντά στους πρωτοπόρους ενώ κατάφεραν να τερματίσουν εμπρός από πολύ πιο "κατάλληλα" για ράλλυ αυτοκίνητα.

Μεγάλη μάχη είχαμε για την FA/7K όπου τελικά οι Pezzutti-Gonnet με ένα Peugeot 306 Maxi KC κατάφεραν να πάρουν τη νίκη από τους Latil-Roche με ίδιο αυτοκίνητο για μόλις 18''9.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι H.Vericel-Poinsonnet με μια Porsche 997 GT3 που ήρθαν και 2οι GT/10 και οι Guigou-Marty που με ένα Renault Clio R3 έγραψαν καταπληκτικούς χρόνους και κέρδισαν την R/3 ενώ στην βροχή έκαναν χρόνους αντίστοιχους των S2000!

Πρεμιέρα και για το νέο ενιαίο της Peugeot με το νέο της μοντέλο το 207 R3T. Το αυτοκίνητο έδειξε καλά σημάδια ταχύτητας και αυτό αποδεικνύεται από το ότι οι 3 πρώτοι συνδυασμοί κατάφεραν να τερματίσουν μέσα στην πρώτη 20άδα. Νικητές του Cup και 15οι γενικής, οι Marche-Rebut που μεταπήδησαν στο Cup της Peugeot από αυτό της Suzuki με το Swift Sport (N/2). Mετά την προπέρσυνη κατάκτηση του κυπέλλο της Suzuki, κατάφεραν να ξεκινήσουν ιδανικά και το κύπελλο της Peugeot καταφέρνοντας μάλιστα να γράψουν εξαιρετικούς χρόνους στην γενική ενώ το αυτοκίνητο το οδήγησαν πρώτη φορά την προηγούμενη μέρα πριν τον αγώνα. 2οι στο Cup και 16οι γενικής, οι πολύ έμπειροι F.Vericel-Maccioni που δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν τη νίκη καθώς όπως δήλωσε ο οδηγός θα πρέπει να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ στο νέο αυτοκίνητο. 18οι γενικής και 3οι του Cup τερμάτισαν οι Comte-Prats.

Εξαιρετική επίδοση και για τους Pelamourgues-Monestier που κέρδισαν την Ν/3 με ένα Renault Clio RS ενώ τερμάτισαν και 17οι γενικής.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, οι Salanon-Seon με ένα Peugeot 307 WRC που στο τέλος της 1ης μέρας κατάφεραν να προηγηθούν στην γενική αλλά την 2η μέρα εγκατέλειψαν από έξοδο, οι Boetti-Nas de Turris με Peugeot 306 Maxi KC που επίσης στο τέλος της 1ης μέρας ηταν 1οι FA/7K και 7οι γενικής, και οι Rouillard-Zazurca με Renault Megane Maxi KC που βρέθηκαν 10οι γενικής μέχρι να εγκαταλείψουν από μηχανικό πρόβλημα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rallye Alsace Vosges, στις 9-10 Μαίου.


Video


Rallye Lyon Charbonnieres 2009



Rallye Lyon Charbonnieres 2009



Rallye Lyon Charbonnieres 2009



Rallye Lyon Charbonnieres 2009



Rallye Lyon Charbonnieres 2009


Αποτελέσματα


Pos. Crew
Car
Gr/Cl
Time Diff. 1st
1 Snobeck-Mondésir 307 WRC A8W 1h44’29"5 0
2 Vigion-Yvernault 207 S2000 A7S 1h47’03"4 à 2’33"9
3 Marty-Belleville 207 S2000 A7S 1h47’28"7 à 2’59"2
4 Canivenq-Grimal 207 S2000 A7S 1h48’07"0 à 3’37"5
5 Roché-Roché Impreza WRC A8W 1h48’12"0 à 3’42"5
6 Nantet-Degout Porsche 996 GT3 GT10 1h49’27"7 à 4’58"2
7 Pezzutti-Gonnet 306 Maxi FA7K 1h49’52"9 à 5’23"4
8 Latil-Roche 306 Maxi FA7K 1h50’11"8 à 5’42"3
9 Véricel-Poinsonnet Porsche GT3 GT10 1h51’06"7 à 6’37"2
10 Guigou-Marty Clio R3 Maxi R3 1h51’19"8 à 6’50"3
11 Guebey-Blanot 206 WRC A8W 1h54’08"4 à 9’38"9
12 Greiffenberg-Fourcade Fiat Punto S2000 A7S 1h54’21"3 à 9’51"8
13 Bouhot-Le Morillon Astra Kit Car A7K 1h55’21"3 à 10’51"8
14 Paternot-Vilmot Impreza N12B N4 1h55’29"6 à 11’00"1
15 Marché-Rebut 207 RC R3 1h55’37"1 à 11’07"6
16 Véricel-Maccioni 207 RC R3 1h56’10"8 à 11’41"3
17 Pélamourgues-Monestier Clio RS N3 1h56’26"2 à 11’56"7
18 Comte-Prats 207 RC R3 1h56’48"2 à 12’18"7
19 Faure-Arnaud Corsa Super 1600 A6K 1h56’56"8 à 12’27"3
20 Escharavail-Lemaire Clio Super 1600 A6K 1h56’58"1 à 12’28"6
21 Rennard-Ramel Clio F2/13 1h57’06"2 à 12’36"7
22 Bonnefis-Fournier 207 RC R3 1h57’44"5 à 13’15"0
23 Barral-Seux C2 R2 Max R2 1h57’57"4 à 13’27"9
24 Michaud-Chassard 309 Evo F2/14 1h58’07"0 à 13’37"5
25 Perrin-Perrin C2 R2 R2 1h58’09"9 à 13’40"4
26 Favrat-Martinato 306 Maxi FA7K 1h58’11"7 à 13’42"2
27 Morel-Auger Impreza A8 1h58’13"4 à 13’43"9
28 Aragneau-Lendroit C2 R2 R2 1h58’15"8 à 13’46"3
29 Champeau-Reillat Clio N3 1h58’18"6 à 13’49"1
30 Roussel-Jeannin Clio Ragnotti N3 1h58’35"8 à 14’06"3
31 Badel-Badel Impreza A8 1h58’40"4 à 14’10"9
32 Valliccioni-Poyo Chanza BMW 135 I GT10 1h58’41"0 à 14’11"5
33 Gomez-Murigneux Astra Kit Car A7K 1h58’53"8 à 14’24"3
34 Coudert-Héritier-Pingeon C2 R2 Max R2 1h59’08"9 à 14’39"4
35 Marchal-Marchal C2 R2 Max R2 1h59’30"5 à 15’01"0
36 Deloy-Ogier Clio N3 1h59’40"2 à 15’10"7
37 Sirot-Decouzon 206 RC N3 1h59’43"7 à 15’14"2
38 Carret-Belot C2 R2 Max R2 1h59’45"5 à 15’16"0
39 Wenger-Dubois 207 RC R3 1h59’49"6 à 15’20"1
40 Reignir-Laget Clio Ragnotti N3 1h59’52"7 à 15’23"2
41 Giordano-Tutelaire 207 RC R3 1h59’59"1 à 15’29"6
42 Perret-Forestier Clio R3 Maxi R3 2h00’01"4 à 15’31"9
43 Romiguière-Barrau 207 RC R3 2h00’36"3 à 16’06"8
44 Cecillon-Magnat Clio Ragnotti N3 2h00’40"5 à 16’11"0
45 Longe-Bretout 206 F2/13 2h00’44"4 à 16’14"9
46 Michal-Michal Clio Ragnotti N3 2h00’54"1 à 16’24"6
47 Lescloupe-Choucroun Lancer Evo 8 N4 2h01’10"6 à 16’41"1
48 Cachod-Beschet Clio Ragnotti N3 2h01’26"0 à 16’56"5
49 Sias-Blanc 207 RC R3 2h01’32"5 à 17’03"0
50 Marion-Mathieu 205 GTI F2/13 2h01’43"1 à 17’13"6
51 Bect-Lambert C2 R2 Max R2 2h01’53"9 à 17’24"4
52 Prévalet-Chevalley 206 XS A6K 2h01’54"0 à 17’24"5
53 Quinsac-Labatut Swift N2 2h02’00"3 à 17’30"8
54 Jongbloed-Clain Clio R3 R3 2h02’14"7 à 17’45"2
55 Garcia-Lasne 207 RC R3 2h02’23"1 à 17’53"6
56 Kandoyan-Kandoyan Clio Ragnotti N3 2h02’27"4 à 17’57"9
57 Humeau-Vattier Hommell RS2 GT9 2h02’30"8 à 18’01"3
58 De Passorio-Taillandier Clio R3 R3 2h02’30"8 à
59 Margaillan-Alias 206 XS A6K 2h02’38"6 à 18’09"1
60 Lafont-Lafont C2 R2 R2 2h03’07"7 à 18’38"2
61 Farlay-Farlay Clio Ragnotti N3 2h03’11"9 à 18’42"4
62 Bisson-Fildier R5 GT Turbo FN4 2h03’14"6 à 18’45"1
63 Escudero-Langlois BMW 325 IS FA8 2h03’18"4 à 18’48"9
64 Léandri-Gilsoul C2 R2 Max R2 2h03’21"4 à 18’51"9
65 Gonon-Gonon 106 S16 FN2 2h03’23"2 à 18’53"7
66 Pellerey-Boyer 207 RC R3 2h03’26"6 à 18’57"1
67 Jomard-Giraud 205 F2/14 2h03’38"8 à 19’09"3
68 Campana-De Castelli Swift Cup N2 2h03’49"6 à 19’20"1
69 Rabasse-Sabrina 207 RC R3 2h04’01"7 à 19’32"2
70 Artzner-Grappin 106 S16 F2/13 2h04’07"4 à 19’37"9
71 Ancian-Mezy Swift Cup N2 2h04’55"5 à 20’26"0
72 Dufaud-Valette Clio Ragnotti N3 2h05’04"8 à 20’35"3
73 Munsch-Bachimont Saxo VTS A6 2h05’18"8 à 20’49"3
74 Durand-Abadie Swift Cup N2 2h05’24"7 à 20’55"2
75 Schmitt-Antoine Swift Cup N2 2h05’54"0 à 21’24"5
76 Caunes-Coulon Porsche 968 CS GT10 2h06’14"4 à 21’44"9
77 Dub-Mazoyer Hommell RS 2 GT9 2h06’15"2 à 21’45"7
78 Bordonado-Pla Swift Cup N2 2h06’32"8 à 22’03"3
79 Ripert-Raffaelli C2 R2 R2 2h06’42"2 à 22’12"7
80 Esparcieux-Guerin Clio Ragnotti N3 2h07’01"0 à 22’31"5
81 Duprat-Gresin 106 S16 FN2 2h07’16"9 à 22’47"4
82 Fostier-Bronner Swift Cup N2 2h07’18"4 à 22’48"9
83 Montigaud-Abchiche Swift Cup N2 2h07’32"5 à 23’03"0
84 Raoux-Mazotti 207 RC R3 2h07’33"1 à 23’03"6
85 Sangouard-Undreiner AX GTI FN1 2h07’53"3 à 23’23"8
86 Bourdillat-Dembour 106 S16 F2/13 2h08’08"7 à 23’39"2
87 Pierre-Meca Clio Ragnotti N3 2h08’10"4 à 23’40"9
88 Rouquille-Calloud 306 GTI 16S F2/14 2h08’16"1 à 23’46"6
89 Monnin-Juillard Swift Cup N2 2h08’21"2 à 23’51"7
90 Ducret-Baurier Clio RS A7 2h08’35"5 à 24’06"0
91 Clauss-Clauss AX GTI FN1 2h08’58"2 à 24’28"7
92 Sanchez-Robinet Swift Cup N2 2h09’04"9 à 24’35"4
93 Colleie-Poisson Saxo VTS F2/13 2h09’05"3 à 24’35"8
94 Boyer-Villani 106 Rallye FN1 2h09’05"4 à 24’35"9
95 Fillon-Brunet Clio Williams FN3 2h09’10"0 à 24’40"5
96 Marthoud-Goutagny Xsara VTS F2/14 2h09’22"9 à 24’53"4
97 Tanci-Martini C2 Challenge A6K 2h09’33"8 à 25’04"3
98 Berton-Pages Swift Cup N2 2h09’51"0 à 25’21"5
99 Fontaine-Pont 206 XS A6K 2h09’51"8 à 25’22"3
100 Taillardat-Givre Delta Integrale FN4 2h09’53"6 à 25’24"1
101 Pouzac-Venet Clio Williams FN3 2h09’56"8 à 25’27"3
102 Deplatière-Deplatière 11 Turbo F2/14 2h10’06"4 à 25’36"9
103 Courteix-Lamure 206 XS A6K 2h10’50"4 à 26’20"9
104 Bureau-Mansat Swift Cup N2 2h10’54"1 à 26’24"6
105 Perrin-Devaux Swift Cup N2 2h11’10"9 à 26’41"4
106 Spiliotis-Isnard Swift Cup N2 2h11’25"1 à 26’55"6
107 Mongarny-Grau Clio F2/14 2h11’31"4 à 27’01"9
108 Sapin-Dessaigne 106 XSI FA5K 2h11’40"1 à 27’10"6
109 Riehl-Schott Swift Cup N2 2h11’59"7 à 27’30"2
110 Chabert-Costes Clio 16S FN3 2h12’37"6 à 28’08"1
111 Debonne-Bouin Swift Cup N2 2h12’38"3 à 28’08"8
112 Gamba-Cirera 106 XSI FN1 2h12’49"4 à 28’19"9
113 Guibert-Cuisinier Swift Cup N2 2h12’54"3 à 28’24"8
114 Cavaller-Brun Clio 2 N3 2h13’06"0 à 28’36"5
115 Bosetto-Charlier Swift Cup N2 2h13’07"2 à 28’37"7
116 Chojnacki-Sestach Saxo VTS A6 2h13’10"3 à 28’40"8
117 Jaffrenou-Pottecher-Pottecher Swift Cup N2 2h13’16"9 à 28’47"4
118 Vallet-Terrier 205 FN1 2h13’28"6 à 28’59"1
119 Gonnot-Cinq Saxo VTS N2 2h13’33"5 à 29’04"0
120 Santiago-Valour Clio RS N3 2h15’11"8 à 30’42"3
121 Chabot-Mallet 206 XS A6K 2h16’21"9 à 31’52"4
122 Raccurt-Genty AX GTI F2/12 2h16’41"8 à 32’12"3
123 Dufour-Morel AX GTI FN1 2h18’35"5 à 34’06"0
124 Garrau-Puente 206 XS A6K 2h18’44"8 à 34’15"3
125 Cuenin-Louis Porsche 968 CS GT10 2h18’45"5 à 34’16"0
126 Brigaudeau-Le Poec 106 F2/13 2h18’50"4 à 34’20"9
127 Briouze-Silvain Swift Cup N2 2h19’07"1 à 34’37"6
128 Lebretton-Lebretton 106 XSI FN1 2h19’09"9 à 34’40"4
129 Dupuis-Nayrand Clio Williams FN3 2h20’21"1 à 35’51"6
130 Pons-Pons Clio Williams FN3 2h22’33"2 à 38’03"7
131 Gaillard-Passaquin Hommell RS GT9 2h22’42"8 à 38’13"3
132 Reocreux-Chifflet 8 Gordini F2/12 2h23’51"0 à 39’21"5
133 Granjon-Payet 306 S16 FN3 2h28’15"1 à 43’45"6
134 Amblard-Thomas Volkswagen Polo A5 2h50’25"1 à 1h05’55"6