Mεγάλη μάχη για την νίκη στον 2ο αγώνα του πρωταθλήματος ράλλυ Ρουμανίας, το ασφάλτινο Timis Rally. 4 πληρώματα την διεκδίκησαν σχεδόν μέχρι το τέλος και αυτή τη φορά νικητές αναδείχτηκαν οι Ούγγροι Szabo-Kohler με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX του Jack Daniels Hiparion Rally Team. To πλήρωμα που ακολουθεί όλο το πρωτάθλημα κατάφερε να κερδίσει 10 από τις 13 ε.δ. του αγώνα και να πάρει μια πολύ μεγάλη νίκη που τους φέρνει να ισοβαθμούν στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο αγώνας βέβαια δεν ξεκίνησε καλά για το πλήρωμα καθώς σε κάποια στιγμή βρέθηκαν και 4οι γενικής αλλά με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές δεν έμειναν μακρυά από τους πρωτοπόρους ενώ στην συνέχεια πίεσαν πολύ καταφέρνοντας να ανέβουν 1οι, στην 13η ε.δ., και να μείνουν εκεί μέχρι το τέλος.

Ενημέρωση


Mεγάλη μάχη για την νίκη στον 2ο αγώνα του πρωταθλήματος ράλλυ Ρουμανίας, το ασφάλτινο Timis Rally. 4 πληρώματα την διεκδίκησαν σχεδόν μέχρι το τέλος και αυτή τη φορά νικητές αναδείχτηκαν οι Ούγγροι Szabo-Kohler με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX του Jack Daniels Hiparion Rally Team. To πλήρωμα που ακολουθεί όλο το πρωτάθλημα κατάφερε να κερδίσει 10 από τις 13 ε.δ. του αγώνα και να πάρει μια πολύ μεγάλη νίκη που τους φέρνει να ισοβαθμούν στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο αγώνας βέβαια δεν ξεκίνησε καλά για το πλήρωμα καθώς σε κάποια στιγμή βρέθηκαν και 4οι γενικής αλλά με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές δεν έμειναν μακρυά από τους πρωτοπόρους ενώ στην συνέχεια πίεσαν πολύ καταφέρνοντας να ανέβουν 1οι, στην 13η ε.δ., και να μείνουν εκεί μέχρι το τέλος.

Μόλις 6''9 πίσω τους τερμάτισαν οι νικητές του προηγούμενου αγώνα (Τess Rally) Porcisteanu-Dobre επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. O νεαρός οδηγός που φέτος βλέπουμε και στους κατακτήριους αγώνες του PSD κατάφερε να κινηθεί και πάλι πολύ γρήγορα και να βρίσκεται στο παιχνίδι της νίκης σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Φέτος δείχνει εξαιρετική σταθερότητα στις επιδόσεις του και αναμένουμε να δούμε αν θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει και στο χώμα.

Άλλα 8''8 πίσω, και 3οι γενικής, οι πολύ έμπειροι Tempestini-Pulpea με το Peugeot 207 S2000. Δείχνουν ότι αρχίζουν να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου και γράφοντας χρόνους κορυφής έμειναν στο παιχνίδι της νίκης μέχρι και την 13η ε.δ. καθώς δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των 2 πρώτων στις 2 τελευταίες ε.δ.. Βρίσκονται ψηλά στη βαθμολογία και με τον επόμενο αγώνα στο χώμα, όπου θεωρητικά είναι καλύτεροι, δείχνουν ότι και φέτος θα διεκδικήσουν τον τίτλο.

Σχεδόν 1 λεπτό πίσω από την μαχη της κορυφής τερμάτισαν οι Girtofan-Rotaru με το Subaru Impreza WRX N14. 2ος αγώνας στη σειρά που δεν καταφέρνουν να προβληματίσουν για την κορυφή με το ex-Donchev Impreza αλλά και αυτοί αναμένεται να βρεθούν πιο ψηλά στο χώμα. 5οι γενικής στην επιστροφή τους στο πρωτάθλημα, οι David-Beldie με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που έγραψαν αξιοπρεπής χρόνους ενώ μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Ungur-Avram με ένα Subaru Impreza WRX N14.

Kαλή εμφάνιση για τους Βanciu-Budai που με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VI κατάφεραν να επικρατήσουν στην κατηγορία H, αρκετά μπροστά από τα υπόλοιπα πληρώματα της κατηγορίας.

1οι 2wd, Α/7, και 8οι γενικής, οι Keleti-Ponta, που οδήγησαν πολύ γρήγορα το Renault Clio RS Ragnotti και κατάφεραν να ξαναμπούν στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου της κλάσης μετά την εγκατάλειψη τους στον 1ο αγώνα της χρονιάς.
2οι Α/7 και 10οι γενικής τερμάτισαν οι Mulner-Pop με το Skoda Fabia RS TDI που είχαν το ίδιο ακριβώς συνολικό χρόνο με τους νικητές της Α/6, Girbacea Jnr-Lazarescu με Citroen C2 R2. Καλή εμφάνιση και για τους νικητές της N/2, Βunica-Maior με ένα Citroen Saxo VTS που τερμάτισαν 22οι γενικής.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Marisca-Itu με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που έκαναν εξαιρετική εμφάνιση στον αγώνα και ήταν 1οι γενικής μέχρι και την 12η ε.δ.. Στην επόμενη έπεσαν 2οι για μόλις 1''8, και στην 14η ε.δ. στην προσπάθεια τους να ξανανέβουν 1οι είχαν έξοδο και αναγκάστηκαν να σταματήσουν εκεί την πολύ καλή εμφάνιση τους. Έξοδος στην 2η ε.δ. του αγώνα ήταν και ο λόγος εγκατάλειψης των περσυνών πρωταθλητών Ρουμανίας, Miettinen-Lukka με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που ξεκινάν την φετινή χρονιά με 2 εγκαταλείψεις σε 2 αγώνες.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, αυτήν την φορά στο χώμα, με το Ralliul Iasului στις 22-24 Μαίου. 




Video



Timis Rally 2009



Timis Rally 2009



Timis Rally 2009



Timis Rally 2009



Timis Rally 2009


Αποτελέσματα



Pos.
No. Crew
Car

Gr. Time  
1 2 Gergo Szabo/Zoltan Kohler Mitsubishi Lancer EVO 9
N 00:52:13.7  
2 25 Valentin Porcisteanu/Dan Dobre Mitsubishi Lancer Evo 9
N 00:52:20.6  
3 3 Marco Tempesta/Dorin Pulpea Peugeot 207 S2000
N 00:52:29.4  
4 4 Dan Girtofan/Eugen Rotaru Subaru Impreza N15
N 00:53:11.8  
5 5 Claudiu David/Mihaela Beldie Mitsubishi Lancer EVO 9
N 00:53:26.6  
6 8 Daniel Ungur/Anton Avram Subaru Impreza STI N15
N 00:54:13.0  
7 364 Valentin Ioan Banciu/Lucian Budai Mitsubishi Lancer
H 00:54:39.3  
8 99 Edwin Keleti/Victor Ponta Renault Clio RS
A 00:56:10.1  
9 15 Horatiu Savu/Ciprian Petcu Mitsubishi Lancer EVO 9
N 00:56:29.4  
10 29 Ernest Mulner/Eugen Pop Skoda Fabia RS TDI
A 00:56:45.6  
11 411 Lucian jr Girbacea/Mihai Lazarescu Citroen C2R2
A 00:56:45.6  
12 20 Cristian Toganel/Iulian Danut Bordea Subaru Impreza WRX STI
N 00:57:02.9  
13 95 Alin Marginean/Virgiliu Dumbravan Mitsubishi Lancer EVO 9
H 00:57:03.6  
14 51 Florin Staici/Mirel Bulearca Mitsubishi Lancer EVO 9
H 00:57:37.1  
15 79 Alexandru Filip/Bogdan Iancu Citroen C2R2
A 00:57:46.0  
16 18 Nistor Duval/Raoul Papp Citoren C2R2
A 00:58:10.4  
17 109 Elisei Groza/Calin Oprita Subaru Impreza STI
N 00:59:01.4  
18 30 Alexandru Mitroi/Sorin Colceriu Honda TYPE R
A 00:59:22.5  
19 45 Cristian Enache/Marius Paunescu Renault Clio RS
A 00:59:46.5  
20 24 Csongor Szabo/Marcus Andreoiu Peugeot 206
A 01:00:16.1  
21 41 Eugen Badina/Aurelian Badina Subaru Impreza N11
N 01:00:25.0  
22 26 Alina Carmina Bunica/Robert Maior Citroen Saxo
N 01:00:56.0  
23 305 Catalin Berari/Mihai Sandu Mitsubishi Lancer EVO 10
H 01:00:56.5  
24 37 Lorincz Borbely/Iosif Ferenti Citroen Saxo VTS
N 01:01:18.8  
25 339 James Emmett/Doru Stanciu Renualt Clio
H 01:01:56.0  
26 49 Dragos Argesanu/Ioan Dicoi Mitsubishi Lancer EVO 9
N 01:02:30.7  
27 19 Vlad Cosma/Florin Dorca Dacia Logan
N 01:02:45.1  
28 56 Bogdan Barbu/Sebastian Barbu Renault Clio
A 01:03:29.1  
29 415 Constantin Raducioiu/Danut Hatigan Renault Clio RS CUP
H 01:03:49.3  
30 53 Mihai Lacatus/Andrei Pop Dacia Logan
N 01:05:34.9  
31 453 Ladislau Szekely/Bianca Szekely Dacia Logan
N 01:05:55.9  
32 445 Daniel Sabau /Sorin Marius Toma Dacia Logan
N 01:08:05.7  
33 421 Mircea Bunaziua/Alexandru Krepelka Honda Civic
H 01:09:52.4  
34 70 Adrian Grigore/Dumitru Gheorghe Dacia Logan
N 01:10:34.6  
35 48 Vlad Pescaru/Andrei Selaru Renault R5
H 01:11:40.3  
36 326 Mihai Campeanu/David Mihaiesc Mitsubishi Lancer EVO 6
H abandon  
37 1 Miettinen Jarkko/Lukka Mikko Mitsubishi Lancer EVO 9
N abandon  
38 22 Ciprian Savu/Serban Tomita Honda Civic Type R
A abandon  
39 455 Hari Hermann/Gheorghe Eugen Schiopulescu Toyota Celica
H abandon  
40 7 Bogdan Marisca/Sebastian Itu Mitsubishi Lancer EVO 9
N abandon  
41 111 Victor Baldescu/Ciprian Solomon Mitsubishi Lancer Evo 9
H abandon  
42 85 Bogdan Stanoiev/Calin Maier Subaru Impreza STI N12
N abandon  
43 401 Adrian Moraru/Iosif Pap Peugeot 205
H abandon  
44 319 Horatiu Ionescu Cristea/Victor Dimitriu Ford Escort MK2
H abandon  
45 332 Thomas Abraham/Rares Silasi Mitsubishi Lancer Evo 8
H abandon  
46 31 Lucian Girbacea/Tudor Marza Renault CLIO R3
A abandon  
47 101 Alexandru Borlovan/Radu Fit Subaru Impreza WRX STI
H abandon  
48 481 Horatiu Baltador/Cristian Toader Suzuki Ignis
N abandon  
49 46 Rares Tomita/Mihai Turcu Citroen Saxo VTS
N abandon  
50 93 Bogdan Nastase/Alexandru Popidan Honda Civic Type R
A abandon