acores01meeke.jpg Oλοκληρώθηκε και ο 4ος γύρος του Intercontinental Rally Challenge (IRC). Οι νήσοι Αζόρες στον Ατλαντικό Ωκεανό, 1500 χλμ από τις ακτές της Πορτογαλίας, πρόσφεραν ένα εξαιρετικό σκηνικό, με καταπληκτικά τοπία και πολύ ιδιαίτερες ε.δ.. Ο αγώνας την 1η μέρα διεξήχθη σε στεγνό χώμα ενώ την 2η η βροχή έκανε την εμφάνιση της και δυσκόλεψε πολύ τα πληρώματα. Αυτοί όμως που δείχνουν ότι στο χώμα φέτος είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές του θεσμού, είναι οι Meeke-Nagle, που οδήγησαν καταπληκτικά για ακόμα έναν αγώνα το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που προετοιμάζει η Kronos Racing και πήραν την 2η συνεχόμενη νίκη τους που τους ανεβάζει στην 1η θέση της βαθμολογίας του θεσμού.

Ενημέρωση


  Oλοκληρώθηκε και ο 4ος γύρος του Intercontinental Rally Challenge (IRC). Οι νήσοι Αζόρες στον Ατλαντικό Ωκεανό, 1500 χλμ από τις ακτές της Πορτογαλίας, πρόσφεραν ένα εξαιρετικό σκηνικό, με καταπληκτικά τοπία και πολύ ιδιαίτερες ε.δ.. Ο αγώνας την 1η μέρα διεξήχθη σε στεγνό χώμα ενώ την 2η η βροχή έκανε την εμφάνιση της και δυσκόλεψε πολύ τα πληρώματα. Αυτοί όμως που δείχνουν ότι στο χώμα φέτος είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές του θεσμού, είναι οι Meeke-Nagle, που οδήγησαν καταπληκτικά για ακόμα έναν αγώνα το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που προετοιμάζει η Kronos Racing και πήραν την 2η συνεχόμενη νίκη τους που τους ανεβάζει στην 1η θέση της βαθμολογίας του θεσμού.

Τέθηκαν επικεφαλής του αγώνα μόλις στην 2η ε.δ, ενώ στη συνέχεια κέρδισαν 10 ε.δ από τις εναπομείνατες 16 (η τελευταία ακυρώθηκε λόγω καθυστερήσεων και έντονης βροχόπτωσης σε αυτήν) ανοίγωντας παράλληλα μια σημαντική διαφορά που κατάφεραν να την διατηρήσουν, άνετα όπως αποδείχτηκε, μεχρι το τέλος. Δεν αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα καθώς είχαν ένα μόλις κλατάρισμα κοντά σε τερματισμό ε.δ. που δεν τους κόστισε πολύ σε χρόνο.

Πολύ καλή εμφάνιση, στην 2η τους συμμετοχή στον θεσμό, για τους Kopecky-Stary με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα, κερδίζοντας και 3 ε.δ., ενώ επικράτησαν στην μάχη που είχαν την 2η μέρα για την 2η θέση με τους περσυνούς πρωταθλητές του θεσμού, Vouilloz-Klinger με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing. Στο τέλος της 1ης μέρας ο Kopecky ήταν περίπου 10'' πίσω από τον Vouilloz. Στην συνέχεια όμως, πίεσε πολύ, προσπερνώντας τον Γάλλο μετά από τις πρώτες ε.δ. και μάλιστα κατάφερε να ανοίξει και μια διαφορά της τάξης των 10''. O Vouilloz προσπάθησε πολύ να πάρει την 2η θέση αλλά και οι βαθοί της 3ης τελικά ίσως να αποδειχτούν πολύτιμοι για την συνέχεια καθώς ακόμα υπάρχουν 8 αγώνες για να διεξαχθούν.

Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Loix-Miclotte με το 2o Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing. Το ξεκίνημα ήταν πολύ καλό καθώς μετά την ολοκλήρωση της 1ης ε.δ. του αγώνα (μιας καταπληκτικής σούπερ ειδικής που κατασκευάστηκε ειδικά για τον αγώνα σε ένα λατομείο), στην επόμενη όμως είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε πάνω από λεπτό μηδενίζοντας τις ελπίδες τους για νίκη. Στην συνέχεια έγραψαν καλούς χρόνους όμως δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 4η θέση, που όμως τους διατηρεί στην 2η θέση της βαθμολογίας.

Άλλα 2'30'' πίσω τους βρέθηκαν οι πολυνίκες του αγώνα, τοπικοί, Peres-Silva, που φέτος δεν κατάφεραν να συνεχίσουν το σερί τους. Οδήγησαν πολύ θεαματικά ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και κατάφεραν να τερματίσουν 1οι για το εθνικό τους πρωτάθλημα.

Οι θέσεις 6-8 κρίθηκαν μετά από μεγάλη μάχη την 2η μέρα. Σε αυτήν επικράτησαν οι Wittmann-Ettel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που ήταν όπως πάντα από τα θεαματικότερα πληρώματα του αγώνα. Μόλις 2''6 πίσω τους τερμάτισαν οι Rautenbach-Barritt με ένα Peugeot 207 S2000 της PH Sport. Το πλήρωμα φέτος, παράλληλα με το πρόγραμμά τους στο WRC, θα ακολουθήσει και ένα μίνι πρόγραμμα στο IRC με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, συμμετέχοντας σε άλλους 3 αγώνες του θεσμού. Άλλα 5''5 πίσω τερμάτισαν οι Moura-Eiro με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX μετά από καλή εμφάνιση.

Απογοήτευση για ακόμα έναν αγώνα για τους Magalhaes-Magalhaes με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Portugal. Ξεκίνησαν τον αγώνα με πολύ υψηλές βλέψεις, ακόμα και για την νίκη, καθώς αποδεδειγμένα έχουν την ταχύτητα για αυτό. Δυστυχώς όμως σύντομα μετά την εκκίνηση του αγώνα, έμειναν με κίνηση μόνο στους 3 τροχούς ενώ αυτό το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε και την 2η μέρα μη επιτρέποντας τους κάτι καλύτερο από την 9η θέση της γενικής. Μάλιστα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το αυτοκίνητο για 2ο πολύ σημαντικό αγώνα μετά και το Ράλλυ Πορτογαλίας για το WRC όπου εκεί εγκατέλειψαν από υπερθέρμανση του κινητήρα.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Sousa-Carvalho με το Fiat Grande Punto S2000 της Procar. Έδειξαν κάποια καλά σημάδια ταχύτητας αλλά και αυτοί αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα που δεν τους επέτρεψε να βρεθούν πιο ψηλά στη γενική.

Καταστροφικός ο αγώνας και για τους Alen-Alanne με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Ενώ βρισκόταν 4οι γενικής, στην πρότελευταία ε.δ. του αγώνα είχαν και πάλι έξοδο που τους κόστισε περίπου 18 λεπτά και έπεσαν 18οι γενικής. Μάλιστα το αυτοκίνητο όπως κατέληξε, μπλόκαρε τον δρόμο με αποτέλεσμα να διακοπεί η ε.δ. και τα πληρώματα να παίρνουν τον χρόνο του τελευταίου αυτοικινήτου που την ολοκλήρωσε.

Στο πρωτάθλημα των 2WD τη νίκη πήραν οι Millet-Vial με ένα Peugeot 207 R3T, που τερμάτισαν και 19οι γενικής. Ήταν σαφώς ο γρηγορότερος συνδυασμός της κατηγορίας ενώ με το πλήρες πρόγραμμα που έχει για φέτος αναμένεται να είναι και ένας από τους σημαντικότερους διεκδικητές του τίτλου. Τους ακολούθησαν στην 22η θέση της γενικής, οι Villa-Michi με ένα Fiat Punto S1600.

Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Hanninen-Markkula που είχαν έξοδο στην 10η ε.δ. και τελευταία της 1ης μέρας ενώ και στην 4η αρχικά είχαν μείνει με 3 τροχούς μετά από μικροέξοδο. Την 2η μέρα ξεκίνησε ξανά τον αγώνα με κύριο μέλημα την εξέλιξη του αυτοκινήτου γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους. Εγκατάλειψη στην 12η ε.δ. και για τους Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 λόγω εκτεταμένης ζημιάς στην ανάρτηση του Punto μετά από ένα χτύπημα στην προηγούμενη ε.δ. και ενώ βρισκόταν 6οι γενικής. Στην 11η ε.δ. σταμάτησαν την προσπάθεια τους και οι Μaurin-Legars με το VW Polo S2000 της RGRS από πρόβλημα στον κινητήρα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 18-20 Ιουνίου, με το ασφάλτινο Ypres Westhoek στο Βέλγιο, που προσμετρά και στο ERC, και με τις συμμετοχές να αναμένονται εξαιρετικές καθώς θα έχουμε, πέραν των ήδη πρωταγωνιστών του IRC και ΕRC, και τις συμμετοχές των Duval με Skoda Fabia S2000 και Snijers με VW Polo S2000 της RGRS αλλά και άλλων πολύ καλών τοπικών οδηγών με κορυφαία S2000.


Video


Rally Sata Acores 2009



Rally Sata Acores 2009



Rally Sata Acores 2009



Rally Sata Acores 2009



Rally Sata Acores 2009



Rally Sata Acores 2009



Rally Sata Acores 2009



Αποτελέσματα



Sata Rally Acores 2009 - Final classification
Pos.
Entry
Car
Gr.
Cat.
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1. Meeke K. - Nagle P.
#7 Peugeot 207 S2000

N4
2:36:48.3

79.6
2. Kopecký J. - Starý P.
#9 Škoda Fabia S2000

N4
2:37:41.4
+53.1
(+53.1)
79.1
0.26
3. Vouilloz N. - Klinger N.
#8 Peugeot 207 S2000

N4
2:37:53.1
+1:04.8
(+11.7)
79.0
0.31
4.

Loix F. - Miclotte F.
#6 Peugeot 207 S2000

N4
2:39:03.5
+2:15.2
(+1:10.4)
78.4
0.65
5.

Peres F. - Silva J.
#16 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:41:33.5
+4:45.2
(+2:30.0)
77.2
1.37
6.

Wittmann jr. F. - Ettel B.
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:42:21.5
+5:33.2
(+48.0)
76.8
1.60
7.

Rautenbach C. - Barritt D.
#3 Peugeot 207 S2000

N4
2:42:24.1
0:10
+5:35.8
(+2.6)
76.9
1.62
8.

Moura R. - Eiró S.
#5 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:42:29.6
0:10
+5:41.3
(+5.5)
76.9
1.64
9.

Magalhães B. - Magalhães C.
#4 Peugeot 207 S2000

N4
2:43:51.8
+7:03.5
(+1:22.2)
76.1
2.04
10.

Sousa B. - Carvalho J.
#17 Fiat Abarth Grande Punto S2000

N4
2:45:02.1
2:00
+8:13.8
(+1:10.3)
76.5
2.37
11.

Pascoal V. - Castro M.
#14 Peugeot 207 S2000

N4
2:47:03.4
1:20
+10:15.1
(+2:01.3)
75.3
2.96
12.

Pimentel L. - Pimentel B.
#34 Subaru Impreza STi

N4
2:50:30.1
+13:41.8
(+3:26.7)
73.2
3.95
13.

Rodrigues P. - Araujo D.
#21 Subaru Impreza WRX

N4
2:50:52.4
1:00
+14:04.1
(+22.3)
73.4
4.06
14.

Teodosio R. - Conde P.
#22 Mitsubishi Lancer Evo VIII MR

N4
2:50:54.8
+14:06.5
(+2.4)
73.0
4.07
15.

Carmo R. - Reis J.
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
2:51:38.3
+14:50.0
(+43.5)
72.7
4.28
16.

Pereira N. - Silva N.
#28 Subaru Impreza WRX STi

N4
2:51:49.8
+15:01.5
(+11.5)
72.6
4.34
17.

Casanova F. - Melo R.
#32 Subaru Impreza Sti N11

N4
2:53:56.9
+17:08.6
(+2:07.1)
71.7
4.95
18.

Alén A. - Alanne T.
#10 Fiat Abarth Grande Punto S2000

N4
2:54:01.3
+17:13.0
(+4.4)
71.7
4.97
19. Millet D. - Vial J.
#24 Peugeot 207 RC Rallye

A7
2:58:01.1
+21:12.8
(+3:59.8)
70.1
6.12
20. Costa C. - Nunes F.
#18 Citroen C2 R2 GT

A6
2:59:12.5
+22:24.2
(+1:11.4)
69.6
6.46
21. Felix J. - Ferreira P.
#41 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
3:00:50.2
+24:01.9
(+1:37.7)
69.0
6.93
22. Villa M. - Michi D.
#23 Fiat Punto S1600

A6
3:02:03.4
0:10
+25:15.1
(+1:13.2)
68.6
7.29
23. Meneses F. - Areias R.
#45 Citroen Saxo Cup

A6
3:10:25.5
+33:37.2
(+8:22.1)
65.5
9.70
24. Esteves O. - Coelho R.
#35 Renault Clio RS

N3
3:11:54.3
0:10
+35:06.0
(+1:28.8)
65.1
10.13
25. Ortins A. - Lemos M.
#50 Toyota Yaris

A5
3:31:41.7
+54:53.4
(+19:47.4)
58.9
15.84