Solowow Michal / Baran Maciej - Peugeot 207 S2000 To Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC) συνεχίστηκε στην Τουρκία, με το Istanbul Rally, που αποτέλεσε τον 2ο γύρο του θεσμού. Πολύ γρήγορες οι χωμάτινες ε.δ. του αγώνα, ενώ η βροχή που εμφανιζόταν συχνά το 2ήμερο του αγώνα, δυσκόλεψε αρκετά τα πληρώματα. Πολύ λίγες οι συμμετοχές. 25 μόλις αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα, ενώ μόλις 5 από αυτά ήταν δηλωμένα για να βαθμολογηθούν στο ERC. Νικητές του αγώνα, για πρώτη φορά σε αγώνα του ERC, οι περσυνοί δευτεραθλητές Ευρώπης, Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000.

Ενημέρωση



To Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC) συνεχίστηκε στην Τουρκία, με το Istanbul Rally, που αποτέλεσε τον 2ο γύρο του θεσμού. Πολύ γρήγορες οι χωμάτινες ε.δ. του αγώνα, ενώ η βροχή που εμφανιζόταν συχνά το 2ήμερο του αγώνα, δυσκόλεψε αρκετά τα πληρώματα. Πολύ λίγες οι συμμετοχές. 25 μόλις αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα, ενώ μόλις 5 από αυτά ήταν δηλωμένα για να βαθμολογηθούν στο ERC. Νικητές του αγώνα, για πρώτη φορά σε αγώνα του ERC, οι περσυνοί δευτεραθλητές Ευρώπης, Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000.

Η νίκη δεν ήρθε εύκολα, καθώς μέχρι και την 12η ε.δ. είχαν μεγάλη μάχη, κυριολεκτικά στα δέκατα, με τους Betti-Capolongo. Στην επόμενη, ο Betti εγκατέλειψε, με αποτέλεσμα ο Solowow απλά να χρειάζεται να "πάει" στον τερματισμό καθώς η διαφορά από το επόμενο πλήρωμα που ακολουθούσε ήταν πολύ μεγάλη. Δεν αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα, παρά ένα μόνο κλατάρισμα την 1η μέρα του αγώνα που δεν τους κόστισε πολύ σε χρόνο. Έτσι πήραν την πρώτη τους νίκη στον θεσμό, που τους φέρνει στην 1η θέση της βαθμολογίας του ERC.

Στην 2η θέση, περίπου 1'25'' πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι Avci-Alkir με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Parkur Racing. Ο νεαρός Yagiz, γιος του Nejat Avci, γνωστού μας από τις πολλές συμμετοχές του στα παλαιότερα Ράλλυ Χαλκιδικής,  ήταν ο ταχύτερος τοπικός οδηγός. Δεν κατάφερε να πιέσει για την νίκη αλλά ούτε και απειλήθηκε από άλλον συνδυασμό.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσε ακόμα ένα τοπικό πλήρωμα, οι Unludogan-Sami Can με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX προετοιμασμένο από την Delta Sport. Ο οδηγός οδήγησε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο και δεν ρίσκαρε όπως δήλωσε καθώς ήθελε να κάνει όσα περισσότερα χλμ είναι δυνατόν.

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Ceyibakar-Engin με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της ST Racing μετά από μια αξιοπρεπής εμφάνιση. Στην 5η θέση της γενικής και 2οι στην κατάταξη του ERC τερμάτισαν οι Donchev-Yordanov που για τον συγκεκριμένο αγώνα χρησιμοποίησαν το παλιό τους αυτοκίνητο, ένα Subaru Impreza WRX N14 που προετοιμάζει η ομάδα του οδηγού. Πάρα πολλά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με κυριότερο τα 7 κλαταρίσματα στις 9 πρώτες ε.δ. του αγώνα που τους κόστισαν πολύ χρόνο και αρκετές θέσεις στην γενική. Την 2η μέρα όπως δήλωσαν δεν είχαν όρεξη για τίποτα παραπάνω από το να τερματίσουν τον αγώνα. Παρ' όλα αυτά με τους βαθμούς που πήραν βρίσκονται 3οι στην κατάταξη του ERC.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκε ακόμα ένα τοπικό πλήρωμα, οι Soylemez-Bakancocuklari με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ στην 7η θέση της γενικής και 3οι στην κατάταξη του ERC βρέθηκαν οι Fontana-Arena που και αυτοί για τον αγώνα άλλαξαν αυτοκίνητο και βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Kαι αυτοί είχαν προβλήματα με κυριότερο αυτό των φρένων που τους ταλαιπώρησε και τις 2 μέρες του αγώνα.

Στην 8η και 9η θέση τερμάτισαν άλλα 2 τοπικά πληρώματα, οι Okur-Akcay με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VII και Ustunkaya-Yilmaz με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX αντίστοιχα.

Στην 10η θέση τερμάτισε ο πρώτος 2wd συνδυασμός του αγώνα. Ο λόγος, για τους Yurdakul-Erdener, περσυνούς πρωταθλητές του Ford Fiesta Trophy στο WRC, που οδήγησαν ένα Ford Fiesta ST πολύ γρήγορα και κέρδισαν πολύ εύκολα την Α/7. Μια θέση πίσω τους και 2οι στην Α/7 τερμάτισαν οι Cetinkaya-Gucenmez με ίδιο αυτοκίνητο.

Καλές εμφανίσεις και για τους, Τenbahar-Canturk που κέρδισαν την Ν/3 με ένα Ford Fiesta ST, και Οzal-Sogut που κέρδισαν την Α/6 με ένα Citroen C2 R2.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Betti-Capolongo με το Peugeot 207 S2000 της Kimera Motorsport που είχαν έξοδο με πολλά χλμ στο κοντέρ στην 13η ε.δ. ενώ διεκδικούσαν τη νίκη, τους Cukurova-Alakoc με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Delta Sport που εγκατέλειψαν στην 10η ε.δ. του αγώνα ενώ ήταν 4οι γενικής, τους Bostanci-Bostanci με ίδιο αυτοκίνητο που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. του αγώνα, και τους Slavov-Filipov με Renault Clio R3 που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. του αγώνα από κινητήρα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο Croatia Delta Rally, στις 29-31 Μαίου, που επίσης αποτελεί τον 2ο από τους 3 κατατακτήριους αγώνες του διαγωνισμού Pirelli Star Driver. 

Αποτελέσματα



Pos. No
Driver / Co-driver
Vehicle
Category
Position
Stage time
Penalties
Total Time Diff.Leader
Diff.Prev.
1 1

Solowow Michal / Baran Maciej  
Peugeot 207 S2000 
N/4
1
02:27:05.0
02:27:05.0 00:00:00.0
00:00:00.0
2 7
  Avci Yagiz / Alkir Ersan  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
2
02:28:30.7
02:28:30.7 00:01:25.7
00:01:25.7
3 4


Ünlüdogan Daghan / Sami Can Ahmet  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
3
02:31:50.3
00:00:20.0
02:32:10.3 00:05:05.3
00:03:39.6
4 10


Ceyiţakar Cenk / Engin Kenan  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
4
02:37:34.4
02:37:34.4 00:10:29.4
00:05:24.1
5 8


Donchev Krum / Yordanov Petar  
Subaru Impreza STI N14 
N/4
5
02:38:51.6
02:38:51.6 00:11:46.6
00:01:17.2
6 14


Söylemez Mustafa / Bakançocuklari Cem  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
6
02:43:21.7
02:43:21.7 00:16:16.7
00:04:30.1
7 5


Fontana Corrado / Arena Nicola  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
7
02:45:15.1
00:00:10.0
02:45:25.1 00:18:20.1
00:02:03.4
8
             
16

Okur Menderes / Akçay Burak  
Mitsubishi Lancer EVO VII
N/4
8
02:48:17.6
00:01:10.0
02:49:27.6 00:22:22.6
00:04:02.5
9
15


Üstünkaya Kerem / Yilmaz Özden  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
9
02:51:11.5
02:51:11.5 00:24:06.5
00:01:43.9
10
17


Yurdakul Emre / Erdener Burak  
Ford Fiesta ST 
A/7
1
02:52:32.3
02:52:32.3 00:25:27.3
00:01:20.8
11 18


Çetinkaya Burcu / Gücenmez Bahadir  
Ford Fiesta ST 
A/7
2
02:59:04.1
02:59:04.1 00:31:59.1
00:06:31.8
12 20


Ţenbahar Ünal / Cantürk Emire  
Ford Fiesta ST 
N/3
1
03:05:04.3
03:05:04.3 00:37:59.3
00:06:00.2
13 19


Özal Halim / Sögüt Burak  
Citroën C2 R2 
A/6
1
03:07:57.3
03:07:57.3 00:40:52.3
00:02:53.0
14 28


Kabatepe Cengiz / Kabatepe Bora  
Ford Fiesta ST 
A/7
3
03:26:46.4
03:26:46.4 00:59:41.4
00:18:49.1
15 32


Özdemiroglu Cem / Hergüner Can  
Fiat Palio 
N/2
1
03:29:57.8
03:29:57.8 01:02:52.8
00:03:11.4
16 30


Söke Özcan / Ţekeroglu Erdem  
Fiat Palio 
N/2
2
03:37:04.2
00:00:10.0
03:37:14.2 01:10:09.2
00:07:16.4