alsace01henry.jpg Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πρωταθλήματος Ράλλυ Γαλλίας, με το Rallye Alsace Vosgues. Και σε αυτόν τον αγώνα η βροχή ήταν τακτικός επισκέπτης και δυσκόλεψε πολύ τα πληρώματα. Ελλείψη σοβαρού ανταγωνισμού στην κορυφαία κατηγορία, οι Henry-Lombard με ένα Peugeot 206 WRC της GPC Motorsport πήραν μια εύκολη νίκη, στην επιστροφή τους στον θεσμό, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας τους για φέτος.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πρωταθλήματος Ράλλυ Γαλλίας, με το Rallye Alsace Vosgues. Και σε αυτόν τον αγώνα η βροχή ήταν τακτικός επισκέπτης και δυσκόλεψε πολύ τα πληρώματα. Ελλείψη σοβαρού ανταγωνισμού στην κορυφαία κατηγορία, οι Henry-Lombard με ένα Peugeot 206 WRC της GPC Motorsport πήραν μια εύκολη νίκη, στην επιστροφή τους στον θεσμό, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας τους για φέτος.

Προηγήθηκαν από το ξεκίνημα του αγώνα και σταδιακά έφεραν την διαφορά σε σημείο που μόνο κάποια ατυχία θα τους εμπόδιζε να παρουν τη νίκη. Παρά όμως την έλλειψη σοβαρού ανταγωνιστή, δεν σήκωσαν το πόδι από το γκάζι και έγραψαν πολύ καλούς χρόνους. Έτσι μετά από 2 αγώνες ισοβαθμούν στην 2η θέση της βαθμολογίας με 20 βαθμούς μαζί με άλλα 3 πληρώματα, μόλις 1 βαθμό πίσω από τους πρωτοπόρους, και φυσικά γίνονται υποψήφιοι για την διεκδίκηση του τίτλου.

Στην 2η θέση, σχεδόν 4 λεπτά πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Barbe-Renelleau επίσης με Peugeot 206 WRC. Κινήθηκαν πολύ προσεχτικά στην βροχή, και εκμεταλλευόμενοι τις αρκετές εγκαταλείψεις πληρωμάτων που βρισκόταν εμπρός τους, ανέβηκαν ψηλότερα από ότι και οι ίδιοι ίσως να περίμεναν. Δεν εντυπωσίασαν με την ταχύτητα τους καθώς βρέθηκαν πίσω από τους κορυφαίους συνδυασμούς με S2000, όσο αυτοί ήταν μέσα στον αγώνα.

2 συνεχόμενη καταπληκτική εμφάνιση για τους Guigou-Marty με το Renault Clio R3 που προετοιμάζει η Oreca, καθώς κυριολεκτικά σπάσαν τα χρονόμετρα γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους εμπρός από πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα! Στην βροχή δε οι χρόνοι τους ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακοί και ήταν ο κύριος λόγος που βρέθηκαν τόσο ψηλά στη γενική, ανεβαίνοντας στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ ενώ παράλληλα κέρδισαν και την R/3. Με τους βαθμούς που συγκέντρωσαν προηγούνται για μόλις 1 βαθμό στην γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος!

Πολύ κοντά τους, μόλις 8''5 πίσω, τερμάτισαν οι Courtois-Jole οδηγώντας πολύ γρήγορα ένα Renault Megane Maxi KC προετοιμασμένο από την Automeca. Είχαν μεγάλη μάχη με τον Guigou σε όλη την διάρκεια του αγώνα και παρά την μη είσοδο τους στο πόντιουμ σίγουρα είναι ικανοποιημένοι με τη νίκη στην FA/7K.

5οι γενικής και 2οι στην FA/7K, οι Rouillard-Monzon με ακόμα ένα Renault Megane Maxi KC της 2HP Competition. Καλή εμφάνιση που συνδυάστηκε με υψηλή θέση στη γενική ενώ πήραν πολύτιμους βαθμούς και για το Κύπελλο Ιδιωτων της BF Goodrich.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Gal-De Turkheim που οδηγώντας πολύ προσεχτικά ένα Fiat Grande Punto S2000 κατάφεραν να κερδίσουν την A/7S.

Στην 7η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Marchal-Marchal που ήταν οι νικητές για το C2 R2 Trophy της Citroen ενώ κέρδισαν και την R/2. Εξαιρετικά τα δείγματα ταχύτητας που έδειξαν σε όλη την διάρκεια του αγώνα, ενώ προηγήθηκαν εξ αρχής και στην ουσία δεν απειλήθηκαν από άλλον συνδυασμό του Trophy για τη νίκη.

Καλή εμφάνιση και για τους Couval-Grandjean που κατάφεραν να κερδίσουν την Ν/3 οδηγώντας ένα Renault Clio RS Ragnotti, ενώ κέρδισαν για μόλις 8''3 την μάχη της 8ης θέσης από τους Perrin-Perrin με ένα Citroen C2 R2. Οι τελευταίοι ήρθαν 2οι στην R/2 αλλά και στο Trophy της Citroen.

Mεγάλη μάχη και για την 10η θέση της γενικής αλλά και την 2η της Ν/3 μεταξύ των Roussel-Jeannin με Renault Clio RS Ragnotti και Deloy-Ogier με ίδιο αυτοκίνητο που έληξε υπέρ των πρώτων για μόλις 4''4.

Μια θέση και 8'' πίσω τους βρέθηκαν οι Rennard-Moreau που με ένα Renault Clio F2000 κέρδισαν την πιο ελεύθερη κατηγορία F αλλά και την F2/14 ενώ τους ακολούθησαν οι νικητές της Ν/4, Paternot-Vilmot με Subaru Impreza WRX N12.

Καλές εμφανίσεις και για τους Maheu-Valentin που κέρδισαν την FN/2 με ένα Peugeot 106 S16 ενώ παράλληλα τερμάτισαν και 17οι γενικής, αλλά και για τους Ancian-Mezy που κέρδισαν με ένα Suzuki Swift Sport την κατάταξη του Cup της Suzuki.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα που ήταν αρκετές θα βρούμε, τους Roche-Roche με Subaru Impreza WRC που δεν ξεκίνησαν τον αγώνα μετά από έξοδο που είχαν στο shakedown του αγώνα, τους Vigion-Yvernault με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν μετά τον τερματισμό της 8ης ε.δ. (στην οποία είχαν έξοδο και έχασαν έναν τροχό) ενώ ήταν 2οι γενικής κερδίζοντας και κάποιες ε.δ. στη βροχή από τους νικητές του αγώνα, τους Canivenq-Grimal επίσης με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 10η ε.δ. από ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του 207 ενώ είχαν περάσει 2οι γενικής μετά από επίσης πολύ καλή εμφάνιση, και τους Perreira-Paque με Peugeot 307 WRC που εγκατέλειψαν την πρώτη μέρα από έξοδο.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 30 Μαίου-1 Ιουνίου, με το Rallye Limousin.


Video


Rallye Alsace Vosgues 2009


Rallye Alsace Vosgues 2009


Rallye Alsace Vosgues 2009


Rallye Alsace Vosgues 2009



Αποτελέσματα


Pos.
Crew
Car
Cat. Total Time Difference from 1st
1 Henry-Lombard 206 WRC A8W 2h06’01"4 0
2 Barbé-Renelleau 206 WRC A8W 2h09’56"5 à 3’55"1
3 Guigou-Marty Clio R3 R3 2h11’22"6 à 5’21"2
4 Courtois-Jole Maxi Mégane FA7K 2h11’31"1 à 5’29"7
5 Rouillard-Mondon Maxi Mégane FA7K 2h11’52"7 à 5’51"3
6 Gal-de Turckheim Grande Punto S2000 A7S 2h12’57"4 à 6’56"0
7 Marchal-Marchal C2 R2 R2 2h16’22"0 à 10’20"6
8 Couval-Grandjean Clio Ragnotti N3 2h18’28"4 à 12’27"0
9 Perrin-Perrin C2 R2 R2 2h18’36"7 à 12’35"3
10 Roussel-Jeannin Clio Ragnotti N3 2h19’00"0 à 12’58"6
11 Deloy-Ogier Clio RS N3 2h19’04"4 à 13’03"0
12 Rennard-Moreau Renault Clio F2/14 2h19’12"4 à 13’11"0
13 Paternot-Vilmot Impreza STI N4 2h20’52"3 à 14’50"9
14 Halter-Leidemer Clio RS N3 2h21’01"7 à 15’00"3
15 Lescloupe-Buchet Lancer EVO 8 N4 2h21’10"6 à 15’09"2
16 Lustenberger-Lieffroy Clio RS N3 2h23’59"9 à 17’58"5
17 Maheu-Valentin 106 S16 FN2 2h24’03"2 à 18’01"8
18 Barral-Seux C2 R2 R2 2h25’00"3 à 18’58"9
19 Bect-Lambert C2 R2 R2 2h25’09"3 à 19’07"9
20 Piodi-Gollet C2 Challenge A6K 2h25’35"2 à 19’33"8
21 Poirot-Brot Saxo VTS N2 2h25’52"5 à 19’51"1
22 Lafont-Lafont C2 R2 R2 2h26’22"1 à 20’20"7
23 Dub-Mazoyer Hommell RS2 GT9 2h26’57"9 à 20’56"5
24 Gass-Clerc Saxo VTS F2/13 2h27’03"7 à 21’02"3
25 Cunin-Libert C2 R2 R2 2h27’07"5 à 21’06"1
26 Ancian-Mezy Swift Cup N2 2h27’21"1 à 21’19"7
27 Schmitt-Jeudy Swift Cup N2 2h27’55"2 à 21’53"8
28 Durand-Nicolet Swift Cup N2 2h28’11"0 à 22’09"6
29 Wehrlé-Wehrlé Clio Ragnotti N3 2h28’15"3 à 22’13"9
30 Nehr-Vittet 106 Rallye FN1 2h28’44"8 à 22’43"4
31 Machado-Heynderickx R5 GT Turbo FN4 2h28’47"2 à 22’45"8
32 Schellier-Paillet Honda Civic F2/13 2h28’47"9 à 22’46"5
33 Jene-Jene 106 Rallye FN1 2h29’02"1 à 23’00"7
34 Conreau-Poussardin 306 S16 F2/14 2h29’14"6 à 23’13"2
35 Fostier-Bronner Swift Cup N2 2h29’17"1 à 23’15"7
36 Lungu-Bachoffner Subaru Impreza N4 2h29’20"6 à 23’19"2
37 Wendling-Wendling 106 S16 FN2 2h30’49"3 à 24’47"9
38 Monnin-Juillard Swift Cup N2 2h30’50"6 à 24’49"2
39 Bordonado-Pla Swift Cup N2 2h31’30"6 à 25’29"2
40 Poirot-Bedez 106 S16 FN2 2h31’43"7 à 25’42"3
41 Vanier-Meuree 306 S16 FA7 2h33’39"6 à 27’38"2
42 Voillaume-Toussaint 306 S16 FA7 2h34’17"0 à 28’15"6
43 Ferry-Ferry C2 R2 R2 2h34’26"2 à 28’24"8
44 Aubry-Faivre 106 16S FA6K 2h34’27"4 à 28’26"0
45 Coudey-Chariot Clio RS N3 2h34’42"4 à 28’41"0
46 Ragni-Low 205 GTI F213 2h35’16"5 à 29’15"1
47 Riehl-Mansat Swift Cup N2 2h35’21"8 à 29’20"4
48 Guibert-Cuisinier Swift Cup N2 2h36’44"5 à 30’43"1
49 Cordier-Cordier 106 Rallye FA5 2h37’26"2 à 31’24"8
50 Masson-Leduc Clio 16S A7 2h38’43"6 à 32’42"2
51 Debonne-Bouin Swift Cup N2 2h38’54"2 à 32’52"8
52 Guinchard-J.-Thomann 205 GTI F2/13 2h40’07"0 à 34’05"6
53 Gustin-Grandemange Saxo VTS A6 2h40’12"2 à 34’10"8
54 Mougel-Arnould 206 CC F2/13 2h40’59"3 à 34’57"9
55 Sanchez-Robinet Swift Cup N2 2h42’17"2 à 36’15"8
56 Jaffrennou-P.-Bertrand Swift Cup N2 2h43’03"6 à 37’02"2
57 Cornaert-Maroselli Swift Cup N2 2h43’08"0 à 37’06"6
58 Villemin-Villemin AX GTI FA5 2h43’48"3 à 37’46"9
59 Bertn-Pages Swift Cup N2 2h47’54"9 à 41’53"5
60 Gremillet-Loubet 205 Rallye FA5 2h47’59"3 à 41’57"9
61 Thiriet-Gigney 205 GTI F2/13 2h48’13"4 à 42’12"0
62 Schleiffer-Schmitt Clio Williams FN3 2h50’03"5 à 44’02"1
63 Bailleul-Forgez Swift Cup N2 2h53’28"3 à 47’26"9
64 Gotti-Pelissier Saxo VTS A6 2h55’12"8 à 49’11"4
65 Pfund-Khell R5 GT Turbo F2/14 2h56’04"2 à 50’02"8
66 Araujo S. Maior-Lhote Clio 16S F2/14 3h03’12"7 à 57’11"3
67 Brigaudeau-Le Poec 106 S16 F2/13 3h08’16"9 à 1h02’15"5