L. ROSSETTI - M. CHIARCOSSI - ABARTH Grande Punto S2000
Ο θίασος του CIR μεταφέρθηκε στην Σικελία για τον 4ο γύρο του θεσμού, το Rally Targa Florio, με τις πολύ απαιτητικές ασφάλτινες ε.δ. του. Παρά την απόσταση από την Κεντρική Ιταλία, αρκετοί πρωταγωνιστές του θεσμού δώσαν το παρών ενώ και αρκετά τοπικά πληρώματα βρέθηκαν μέσα σε κορυφαία αυτοκίνητα και διεκδίκησαν καλές θέσεις στη γενική. Η μάχη που συγκλόνισε όμως ήταν αυτή για τη νίκη όπου μετά από καταπληκτική μάχη, οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 κατάφεραν να ξαναμπούν στο παιχνίδι του τίτλου κερδίζοντας για μόλις 6''1 τον αγώνα.

Ενημέρωση


Ο θίασος του CIR μεταφέρθηκε στην Σικελία για τον 4ο γύρο του θεσμού, το Rally Targa Florio, με τις πολύ απαιτητικές ασφάλτινες ε.δ. του. Παρά την απόσταση από την Κεντρική Ιταλία, αρκετοί πρωταγωνιστές του θεσμού δώσαν το παρών ενώ και αρκετά τοπικά πληρώματα βρέθηκαν μέσα σε κορυφαία αυτοκίνητα και διεκδίκησαν καλές θέσεις στη γενική. Η μάχη που συγκλόνισε όμως ήταν αυτή για τη νίκη όπου μετά από καταπληκτική μάχη, οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 κατάφεραν να ξαναμπούν στο παιχνίδι του τίτλου κερδίζοντας για μόλις 6''1 τον αγώνα.

Παρά το μέτριο ξεκίνημα την φετινή χρονιά με την νέα τους ομάδα, στην Σικελία απέδειξαν ότι ορθώς συγκαταλέγονται στα κορυφαία Ιταλικά πληρώματα. Οδήγησαν οριακά σε όλες τις ε.δ. του αγώνα και κατάφεραν να κερδίσουν τις 5 από αυτές. Βέβαια, δεν είχαν και το περιθώριο να αφήσουν το γκάζι πουθενά εάν ήθελαν να διεκδικήσουν τη νική, καθώς πίσω τους, σε απόσταση αναπνοής. βρισκόταν καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Kαι αυτοί ακολούθησαν διαμονιώδη ρυθμό σε όλες τις ε.δ., κερδίζοντας τις υπόλοιπες 3 ε.δ. του αγώνα, αλλά δεν κατάφεραν να πάρουν τη νίκη. Η 2η θέση βέβαια, μόνο σαν μη ικανοποιητικό αποτέλεσμα μπορεί να θεωρηθεί καθώς η νίκη κρίθηκε στις λεπτομέρειες ενώ με τους βαθμούς που πήραν ισοβαθμούν στην 2η θέση στην βαθμολογία του πρωταθλήματος με τους νικητές του αγώνα.

3 αλλαγή αυτοκινήτου σε 4 αγώνες για τους Travaglia-Granai, που σε αυτόν τον αγώνα βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του νέου όπλου της A-Style, ενός Skoda Fabia S2000, με το οποίο μάλιστα φημολογείται ότι θα συνεχίσουν στους υπόλοιπους αγώνες του CIR την φετινή χρονιά. Ο αγώνας ξεκίνησε πολύ άσχημα για το πλήρωμα καθώς στο shakedown του αγώνα είχαν έξοδο που ευτυχώς δεν προκάλεσε μεγάλες ζημιές στο αυτοκίνητο και έτσι οι μηχανικοί κατάφεραν να το ετοιμάσουν για τον αγώνα. Εκεί, στις 2 πρώτες ε.δ. μάλλον ξεκίνησαν "ήρεμα" και έμειναν σχετικά πίσω στη γενική. Στην συνέχεια όμως, ανέβασαν κατακόρυφα τον ρυθμό τους και με πολύ καλούς χρόνους κατάφεραν να ανέβουν στο πόντιουμ του αγώνα ενώ στη βαθμολογία του πρωταθλήματος παραμένουν 1οι με διαφορά 10 βαθμών από τους διώκτες τους. Δείχνουν ότι είναι ο μοναδικός συνδυασμός που μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την "αποχή" των επαγγελματικών ομάδων στους 2 πρώτους ασφάλτινους αγώνες του πρωταθληματος και μένει να δούμε για πόσο θα μπορέσει να παραμείνει μπροστά στη βαθμολογία.

Πολύ καλή εμφάνιση και τους Medici-De Luis με το Peugeot 207 S2000 της Twister Corse. Eπιτέλους έλυσαν το προβλήματα με τον κινητήρα τους και απέδειξαν ότι στην άσφαλτο είναι ικανοί για πολύ καλά αποτελέσματα. Έγραψαν πολύ καλούς χρόνους σε όλες τις ε.δ. ενώ για μόλις 5'' έμειναν εκτός πόντιουμ.

Η 5η θέση πήγε σε ένα τοπικό πλήρωμα. Ο λόγος για τους Riolo-Marin που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Fiat Grande Punto S2000 της D'Ambra και εκμεταλλευόμενοι την άριστη γνώση των ε.δ. κατάφεραν να πλασαριστούν πολύ ψηλά στην γενική.

Ακόμα μια μέτρια εμφάνιση για τους Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Για ακόμα έναν αγώνα, στην θεωρητικά αγαπημένη τους επιφάνεια, δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν τη νίκη ενώ οι χρόνοι τους ήταν αρκετά πίσω από τους ομόσταυλούς τους τερματίζοντας τον αγώνα μόλις 6οι.

Αντιθέτως, εξαιρετικά σταθεροί στην απόδοση τους δείχνουν οι Michelini-Perna με το Peugeot 207 S2000 της Εrreffe. Ο συνδυασμός, ταχύτητας, καθαρών γραμμών και αποφυγής υπερβολών, τους φέρνουν στην 5η θέση του πρωταθλήματος στην πρώτη τους χρονιά πλήρους εμπλοκής σε αυτό και μάλιστα στην κορυφαία κατηγορία.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Perico-Carrara με το Peugeot 207 S2000 της GMA, Di Benedetto-Michelet με Peugeot 207 S2000 της Racing Lions και Signor-Barone με το Fiat Grande Punto S2000 της HRT Motorsport.

Mόλις 11οι γενικής τερμάτισαν οι Navarra-Cerrai με το Subaru Impreza WRX N14 της Subaru Italia που προετοιμάζει η Prodrive. Kινήθηκαν, όπως δήλωσαν, όσο πιο γρήγορα γινόταν, αλλά δυστυχώς η διαφορά πλέον μετάξύ των S2000 και Super N στην άσφαλτο αρχίζει να μεγαλώνει δραματικά υπέρ των πρώτων και από ότι φαίνεται πολύ δύσκολα θα μπορέσουν να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο εκεί.

14οι γενικής και, για ακόμα έναν αγώνα, 1οι στην Α/7, οι συνήθεις ύποπτοι φέτος, Raschi-Lamonato με το Renault Clio R3. Δεν κινήθηκαν τόσο γρήγορα όσο σε προηγούμενους αγώνες και ίσως αυτό να οφείλεται στην έλλειψη ισχυρού ανταγωνισμού. Πάντως με 3 νίκες σε 4 αγώνες, είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία.

Μια θέση πίσω τους στην γενική τερμάτισε το 1ο αμιγώς γυναικείο πλήρωμα του αγώνα, οι Sciascia-Biondi που οδήγησαν ένα Peugeot 207 S2000 της Τwister Corse.

Στην 16η θέση της γενικής βρέθηκαν οι νικητές της Ν/3, Stagno-Palazzolo με Renault Clio RS, που έγραψαν πολύ καλούς χρόνους σε όλες τις ε.δ.. 18οι γενικής τερμάτισαν οι Cavallini-Farnocchia στην πρώτη τους εμφάνιση με το νέο Peugeot 207 R3T. Mετά και το Rally Mille Miglia, η Racing Lions τους έκανε την πρόταση να αναλάβουν τον ρόλο του εξελικτή για το νέο αυτοκίνητο εν' όψει του Cup που δημιουργήθηκε για την φετινή χρονιά. Η πρόταση αυτή τους χαροποίησε ιδιαίτερα όπως δήλωσαν ενώ έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο μετά την ολοκλήρωση του αγώνα. Τη νίκη στο εν λόγω Cup, πήραν οι Strambi-Niccolai που τερμάτισαν και 22οι γενικής, ενώ στο Cup αναμένεται σύντομα να έχουμε και Ελληνικό ενδιαφέρον αφού ο Δημήτρης Αμαξόπουλος δήλωσε να βαθμολογηθεί σε αυτό!

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Vara-Mogavero με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 8η ε.δ. ενώ ήταν 7οι γενικής, και Runfola-Cimino επίσης με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. ενώ ήταν 14οι γενικής.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 19-20 Ιουνίου, με το χωμάτινο Rally San Marino, όπου θα έχουμε και την επιστροφή στον θεσμό 2 εκ των πρωταγωνιστών του πρωταθλήματος τα τελευταία χρόνια, των Longhi-Imerito, με ένα ολοκαίνουριο Skoda Fabia S2000, συμμετοχή της Skoda Italy.






Video


Rally Targa Florio 2009


Rally Targa Florio 2009


Rally Targa Florio 2009


Rally Targa Florio 2009


Rally Targa Florio 2009 - In Car, Runfola/Cimino, Peugeot 207 S2000


Αποτελέσματα




RALLY TARGA FLORIO 2009 - OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 5  I L. ROSSETTI N/N4 1:20'05.5  


I M. CHIARCOSSI


ABARTH Grande Punto S2000
2. 3  I P. ANDREUCCI N/N4 1:20'11.6 6.1


I A. ANDREUSSI


PEUGEOT 207 S2000
3. 1  I R. TRAVAGLIA N/N4 1:21'36.5 1'31.0


I L. GRANAI


SKODA Fabia S2000
4. 11  I D. MEDICI N/N4 1:21'41.5 1'36.0


I D. DE LUIS


PEUGEOT 207 S2000
5. 12  I S. RIOLO N/N4 1:21'50.6 1'45.1


I M. MARIN


ABARTH Grande Punto S2000
6. 9  I U. SCANDOLA N/N4 1:22'00.1 1'54.6


I G. D'AMORE


ABARTH Grande Punto S2000
7. 4  I R. MICHELINI N/N4 1:22'26.2 2'20.7


I M. PERNA


PEUGEOT 207 S2000
8. 8  I A. PERICO N/N4 1:22'49.0 2'43.5


I F. CARRARA


PEUGEOT 207 S2000
9. 10  I A. DI BENEDETTO N/N4 1:22'53.1 2'47.6


I A. MICHELET


PEUGEOT 207 S2000
10. 6  I M. SIGNOR N/N4 1:23'20.9 3'15.4


I M. BARONE


ABARTH Grande Punto S2000
11. 7  I A. NAVARRA N/N4 1:23'32.8 3'27.3


I M. CERRAI


SUBARU Impreza STI N14
12. 14  I F. GIANFICO N/N4 1:24'26.8 4'21.3


I R. TOLINO


PEUGEOT 207 S2000
13. 15  I T. DI COSIMO N/N4 1:24'27.5 4'22.0


I M. CAMBRIA


ABARTH Grande Punto S2000
14. 16  RSM A. RASCHI A/A7 1:27'01.5 6'56.0


RSM D. LAMONATO


RENAULT Clio Rs (R3C)
15. 22  I P. SCIASCIA N/N4 1:27'18.4 7'12.9


I C. BIONDI


PEUGEOT 207 S2000
16. 29  I A. STAGNO N/N3 1:27'50.8 7'45.3


I S. PALAZZOLO


RENAULT New Clio Rs (R3C)
17. 26  I M. MAINIERO N/N4 1:28'28.9 8'23.4


I V. DI PALERMO


MITSUBISHI Lancer Evo IX
18. 2  I T. CAVALLINI A/A7 1:28'29.0 8'23.5


I S. FARNOCCHIA


PEUGEOT 207 R3T
19. 39  I M. DI SCLAFANI N/N3 1:30'07.0 10'01.5


I M. PORTERA


PEUGEOT 206 RC
20. 40  I D. DALL'ARA N/N3 1:30'45.6 10'40.1


I M. PIAZZINI


RENAULT Clio RS Light
21. 32  I G. FUGAZZOTTO A/A7 1:31'10.4 11'04.9


I G. GUZZI


RENAULT New Clio Rs (R3C)
22. 34  I M. STRAMBI A/A7 1:32'16.3 12'10.8


I A. NICCOLAI


PEUGEOT 207 (R3T)
23. 41  I S. IACUZZI N/N3 1:33'00.8 12'55.3


I M. GARGANO


RENAULT Clio RS
24. 35  I J. BARDINI A/A7 1:35'06.3 15'00.8


I M. CONIGLIO


PEUGEOT 207 (R3T)
25. 43  I E. PROTO N/N3 1:35'44.3 15'38.8


I G. PATORNO


PEUGEOT 306 Rally
26. 36  I A. BOTINDARI A/A7 1:38'17.4 18'11.9


I S. RIBAUDO


PEUGEOT 206 RC
27. 38  I L. RICCI N/N3 1:44'59.3 24'53.8


I C. PFISTER


BMW 120D
28. 42  I F. SANTINI N/N3 1:50'38.2 30'32.7


I P. BRUGIATI


RENAULT Clio RS