DONCHEV-YORDANOV 	PEUGEOT 207 S2000 O 2ος γύρος του πρωταθλήματος Ράλλυ Βουλγαρίας έλαβε μέρος στην περιοχή του Vidin, με το Rally Vida. 5 πολύ γρήγορες ε.δ. και μια σούπερ ε.δ. αποτέλεσαν το πεδίο της μάχης για τα 26 πληρώματα που ξεκίνησαν τον αγώνα. Οι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 πρόσθεσαν ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους και συνεχίζουν το καταπληκτικό σερί τους που ξεκίνησε από το περσυνό ράλλυ Βουλγαρίας.
Σε αυτόν τον αγώνα όμως η νίκη δεν ήρθε εύκολα! Ο συναγωνισμός για την νίκη ήταν έντονος. Χαρακτηριστικό το ότι οι 1οι από τους 4ους γενικής είχαν διαφορά μόλις 19''.

Ενημέρωση



O 2ος γύρος του πρωταθλήματος Ράλλυ Βουλγαρίας έλαβε μέρος στην περιοχή του Vidin, με το Rally Vida. 5 πολύ γρήγορες ε.δ. και μια σούπερ ε.δ. αποτέλεσαν το πεδίο της μάχης για τα 26 πληρώματα που ξεκίνησαν τον αγώνα. Οι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 πρόσθεσαν ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους και συνεχίζουν το καταπληκτικό σερί τους που ξεκίνησε από το περσυνό ράλλυ Βουλγαρίας.

Σε αυτόν τον αγώνα όμως η νίκη δεν ήρθε εύκολα! Ο συναγωνισμός για την νίκη ήταν έντονος. Χαρακτηριστικό το ότι οι 1οι από τους 4ους γενικής είχαν διαφορά μόλις 19''. Ο Donchev κέρδισε τις 4 από τις 6 ε.δ. του αγώνα με πολύ μικρές διαφορές ενώ όπως δήλωσε ο ίδιος οδήγησε οριακά για να καταφέρει να πάρει τη νίκη. Έτσι συνεχίζει να προηγείται στην βαθμολογία και να παραμένει το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Μόλις 9''8 πίσω του τερμάτισαν οι Gyoshev-Spasov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, οι οποίοι κέρδισαν και την 1η ε.δ. του αγώνα. Το πλήρωμα αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη φέτος στο πρωτάθλημα καθώς και στις 2 συμμετοχές τους με το νέο αυτοκίνητο (ex-Popov) κατάφεραν να σημειώσουν αξιοπρόσεχτες επιδόσεις ενώ δείχνουν να έχουν την ταχύτητα για προβληματίσουν τους "γνωστούς" πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών. Έτσι σε συνδυασμό με την 3η θέση στον 1ο αγώνα της χρονιάς περνάνε 2οι στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Άλλα 6''9 πίσω και 3οι γενικής τερμάτισαν οι περσυνοί πρωταθλητές, Iliev-Yanakiev με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. O oδηγός προσπάθησε πολύ αλλά και πάλι εξέφρασε παράπονα για την απόδοση του κινητήρα στις μεγάλες ε.δ. όταν αρχίζει να ανεβάζει θερμοκρασία. Ήδη υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή αυτοκινήτου αλλά πρέπει πρώτα να συγκεντρώσουν το ανάλογο μπάτζετ. Παρ' όλα αυτά κατάφεραν να επικρατήσουν στην μάχη της 3ης θέσης στην οποία μάλιστα ήρθαν από πίσω με επίθεση που εξαπέλυσαν στο 2ο μισό του αγώνα.

Εκεί αρχικά βρέθηκαν οι Popov-Popov με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX αλλά δεν κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τον Ιliev. Έκαναν την προσπάθεια να ξαναπάρουν την θέση στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, την οποία και κέρδισαν, αλλά όπως αποδείχτηκε δεν ήταν αρκετό. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση. Κάθε άλλο, καθώς η διαφορά των 2 πληρωμάτων σε όλη την διάρκεια του αγώνα δεν ξεπέρασε τα 2''5, ενώ η τελική τους διαφορά ήταν 2''2 υπέρ του Iliev.

Στην 5η θέση της γενικής, 16''5 πίσω από τον Popov, βρέθηκαν οι Staykov-Atanasov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Και αυτοί κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ. και μάλλον η διαφορά οφείλεται στην διαφορά του Evo VIII από τα πιο σύγχρονα όπλα των πληρωμάτων εμπρός τους καθώς και αυτοί έχουν αποδείξει ότι έχουν την ταχύτητα για να πρωταγωνιστίσουν.

Στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν μετά από έναν αγώνα με αρκετά προβλήματα, οι Isaev-Basmadzhiev με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Αρχικά είχαν ένα κλατάρισμα στην 2η ε.δ. που τους κόστισε πάνω από 3 λεπτά ενώ στην συνέχεια ο οδηγός έκανε παράπονα για την απόδοση του κινητήρα.

Νικητές στην Ν/3 και 7οι γενικής, βρέθηκαν οι Belchev-Iliev με ένα Renault Clio RS που έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα. Δεν ήταν βέβαια ο ταχύτερος συνδυασμός της κατηγορίας αλλά με την 2η συνεχόμενη νίκη τους θέτουν τις βάσεις για μια πολύ καλή χρονιά και γιατί όχι και τον τίτλο στην κατηγορία.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Μarinov-Kostadinov με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Το πλήρωμα ακόμα προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο και σίγουρα στους επόμενους αγώνες θα τους δούμε πολύ ψηλότερα στην γενική.

Ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση για τους Κ.Τοdorov-Batakliev με το Citroen Saxo VTS. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και εκτός του ότι κέρδισαν την Ν/2 (2 συνεχόμενη νίκη και για αυτούς) κατάφεραν να τερματίσουν πολύ ψηλά στην γενική, στην 9η θέση.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας Χ και της Χ/4, Vankov-Krumov με ένα Audi S2. Τους ακολούθησαν οι 2οι της Ν/2, Vidarkinski-Marinska με ένα Citroen Saxo VTS, και οι νικητές της Α/6, Stratieva-Milanova με το Citroen C2 R2.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Grigorov-Budinov με το Subaru Impreza WRX N11 που είχαν έξοδο στην 3η ε.δ. ενώ ήταν 6οι γενικής, και τους Denev-Nenov με Renault Clio RS που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από συμπλέκτη.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, ο αποκλεισμός των Gerdjikov-Kitanov με το Renault Clio RS μετά το τέλος του αγώνα, ενώ κέρδισαν την Ν/3 και βρέθηκαν 7οι γενικής. Στον έλεγχο μετά τον αγώνα, βρέθηκε παρατυπία μεταξύ του αριθμού πλαισίου του σασί και τα χαρτιά της ομολογκασιόν του αυτοκινήτου και έτσι η οργάνωση τους έθεσε εκτός αγώνα. Περίεργο γεγονός, καθώς το αυτοκίνητο σύμφωνα με τα λεγόμενα του πληρώματος συμμετέχει με την μορφή που έχει από το 2006 (ex-Slavov, 2oς Ν/3 το 2006, ex-Isaev, 1ος Ν/3 το 2007)!

Επίσης, η 6η ε.δ. του αγώνα διακόπηκε όταν οι Kirilov-Atanasov με ένα Peugeot 106 S16 είχαν μια μικροέξοδο στην οποία όμως "χτύπησαν" έναν αστυνομικό, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί.

Άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον αγώνα, η δημιουργία ενός χώρου ακριβώς μετά την ράμπα της εκκίνησης, όπου τα πληρώματα είχαν την ευκαιρία να δώσουν πολύ θέαμα με τα "donuts" που έκαναν, και η σούπερ ε.δ. του αγώνα, όπου έλαβε μέρος σε μια κανονική πίστα, που έχει κατασκευαστεί για αυτόν τον λόγο, την τέλεση σούπερ ε.δ. για ράλλυ!

Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, το Rally Stari Stolici, στις 13-14 Ιουνίου.

Αποτελέσματα




Pos.
Crew
Car
Gr/Cl
Time
1
DONCHEV-YORDANOV
PEUGEOT 207 S2000
N/4
46'53''6
2
GYOSHEV-SPASOV
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX
N/4
47'03''4
3
ILIEV-YANAKIEV
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX
N/4
47'10''3
4
POPOV-POPOV
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX
N/4
47'12''5
5
STAYKOV-ATANASOV
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION VIII
N/4
47'29''0
6
ISAEV-BASMADZHIEV
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX
N/4
51'25''3
7
BELCHEV-ILIEV
RENAULT CLIO RS 
N/3
51'56''1
8
MARINOV-KOSTADINOV
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION VIII
N/4
52'21''9
9
VANKOV-KRUMOV
AUDI S2
X/4
52'43''9
10
TODOROV-BATAKLIEV
CITROEN SAXO VTS
N/2
52'53''5
11
VIDARKINSKI-MARINSKA
CITROEN SAXO VTS
N/2
54'37''4
12
STRATIEVA-MILANOVA
CITROEN C2 R2 
A/6
54'55''8
13
DASKALOV-DOBREV
CITROEN SAXO VTS
N/2
55'18''3
14
KANDILAROV-KAZAKOV
PEUGEOT 306 S16
X/3
55'20''0
15
TODOROV-ZAHARIEV
VW POLO
X/2
55'31''6
16
CHEPILEVSKI-DENCHEV
CITROEN C2 CHALLENGE
A/6
55'47''9
17
PANCHUGOV-UZUNOV
LADA 2101
X/2
55'59''1
18
KIRILOV-ATANASOV
PEUGEOT 106 S16
A/6
57'17''2
19
MARINOV-IVANOV
LADA 2108
X/1
58'08''6
20
RADEV-STOYANOV
CITROEN SAXO VTS
N/2
1h16'02''2