Donchev Mεγάλες μάχες μέχρι την τελευταία ε.δ. μας προσέφερε ο 3ος γύρος του Eυρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε στην Κροατία με το ασφάλτινο Croatia Rally. 4 πληρώματα διεκδίκησαν στα ίσια τη νίκη, σε συνθήκες πολύ δύσκολες καθώς η βροχή έκανε την εμφάνιση της τακτικά και δυσκόλευε αρκετά την επιλογή ελαστικών. Η νίκη στη γενική κρίθηκε κυριολεκτικά στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, όπου οι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 με έναν καταπληκτικό χρόνο κατάφεραν να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους και να πάρουν μια πολύ σημαντική νίκη που τους φέρνει στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Ενημέρωση



Mεγάλες μάχες μέχρι την τελευταία ε.δ. μας προσέφερε ο 3ος γύρος του Eυρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε στην Κροατία με το ασφάλτινο Croatia Rally. 4 πληρώματα διεκδίκησαν στα ίσια τη νίκη, σε συνθήκες πολύ δύσκολες καθώς η βροχή έκανε την εμφάνιση της τακτικά και δυσκόλευε αρκετά την επιλογή ελαστικών. Η νίκη στη γενική κρίθηκε κυριολεκτικά στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, όπου οι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 με έναν καταπληκτικό χρόνο κατάφεραν να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους και να πάρουν μια πολύ σημαντική νίκη που τους φέρνει στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα, καθώς κέρδισαν 7 από τις 15 ε.δ. του αγώνα, αλλά κυρίως εντυπωσίασαν για το πάθος για τη νίκη που έδειξαν και την εντυπωσιακή επίθεση που εξαπέλυσαν στις 3 τελευταίες ε.δ. για να την κατακτήσουν. Πέραν της ταχύτητας τους, εντυπωσίασαν και τον κόσμο που παρακολούθησε τον αγώνα με τα θεαματικά περάσματά τους.

Μάλλον απογοήτευση πρέπει να επικρατεί στην ομάδα των Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000 καθώς έχασαν τη νίκη στην τελευταία ε.δ.. Με έναν καλό αγώνα κατάφεραν μια ε.δ. πριν από το τέλος να προηγούνται για 3''9 αλλά δεν άντεξαν τον διαμονιώδη ρυθμό του Donchev στην τελευταία ε.δ. και τερμάτισαν 2οι, 4''5 πίσω από τους νικητές. Οι βαθμοί που πήραν στον αγώνα τους διατηρούν στην 1η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Betti-Bernacchini με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την Kimera Motorsport. Μετά την "άσχημη" έξοδο στον προηγούμενο αγώνα στην Τουρκία ενώ ήταν 1οι, και σε αυτόν τον αγώνα βρέθηκαν να διεκδικούν τη νίκη μέχρι τα μισά του αγώνα. Ξεκίνησαν τον αγώνα με πολύ γρήγορο ρυθμό την πρώτη μέρα αλλά την 2η έχασαν αρκετό χρόνο εξ' αιτίας λάθος επιλογής set up αλλά και ελαστικών που στην ουσία τους κόστισε αρκετό χρόνο και μάλλον την διεκδίκηση της νίκης. Τερμάτισαν 41''1 πίσω από τους νικητές.

Εντυπωσιακή εμφάνιση μέχρι και το τέλος της 2ης μέρας για τους Fontana-Cassina με το Peugeot 207 S2000 της Grifone. Μέχρι εκείνο το σημείο αυτοί "έδειχναν" τον δρόμο και βρισκόταν 1οι με διαφορά 20'' από τους 2ους. Η 3η μέρα όμως αποδείχτηκε καταστροφική για το πλήρωμα. Και στα 2 loop έκαναν λάθος επιλογή ελαστικών που τους κόστισε πάνω από 2 λεπτά σε σχέση με τον συναγωνισμό και φυσικά και μια θέση στο πόντιουμ. Με τους βαθμούς που αποκόμισαν βρίσκονται 3οι στην βαθμολογία του θεσμού.

Πολύ καλό αποτέλεσμα για τους Di Benedetto-Arena με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Στον 2ο φετινό τους αγώνα στον θεσμό κατάφεραν να τερματίσουν 5οι γενικής γράφοντας κάποιους καλούς χρόνους. Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Porcisteanu-Dobre με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Ο νεαρός Ρουμάνος οδηγός κατάφερε να είναι ο ταχύτερος με αυτοκίνητο προδιαγραφών Super N αλλά πολύ μακριά (πάνω από 6 λεπτά πίσω) από την μάχη του πόντιουμ.

Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν, οι Lavio-Parodi με Peugeot 207 S2000, στην 1η τους εμφάνιση στον θεσμό, και οι Szilagyi-Dienes με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Ταχύτερος 2WD συνδυασμός ήταν οι Torlasco-Capolongo με ένα Renault Clio R3 που βρέθηκαν και 9οι γενικής ενώ άν δεν αντιμετώπιζαν και καποια προβλήματα ίσως να τους βλέπαμε και ακόμα πιο ψηλά στη γενική. Την 10άδα συμπλήρωσαν οι Slavov-Filipov επίσης με Renault Clio R3 που κέρδισαν και την κατάταξη του ERC για τα 2WD.

Πολλά προβλήματα με ελαστικά αντιμετώπισαν οι Cavigioli-Cantoni με το Fiat Grande Punto S2000, στην επιστροφή τους στον θεσμό, αλλά και oι Cerny-Kohout με το Subaru Impreza WRX N12, που τερμάτισαν 12οι και 14οι αντίστοιχα.

Ταχύτεροι τοπικοί οδηγοί, οι Stanisic-Bitterman με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που τερμάτισαν 13οι γενικής, ενώ τους ακολούθησαν στην 15η θέση της γενικής οι Galic-Zlatar με Renault Clio R3.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους τοπικούς Sebalj-Klinc με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 8η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα ενώ ήταν 5οι γενικής.

Επόμενος αγώνας του ERC, που προσμετρά επίσης και στο IRC, στις 19-21 Ιουνίου, με το ασφάλτινο Belgium Ypres Westhoek Rally. 

Video



Croatia Rally 2009


Croatia Rally 2009


Croatia Rally 2009


Croatia Rally 2009

Αποτελέσματα




Pos. No
Driver / Co-driver
Vehicle
Category
Position
Stage time
Penalties
Total Time Diff.Leader
Diff.Prev.
1 4


Donchev Krum / Yordanov Petar  
Peugeot 207 S2000 
N/4
02:44:27.8
02:44:27.8 00:00:00.0
00:00:00.0
2 1


Solowow Michal / Baran Maciej  
Peugeot 207 S2000 
N/4
02:44:32.3
02:44:32.3 00:00:04.5
00:00:04.5
3 6


Betti Luca / Bernacchini Giovanni  
Peugeot 207 S2000 
N/4
02:44:58.9
00:00:10.0
02:45:08.9 00:00:41.1
00:00:36.6
4 3


Fontana Corrado / Cassina Carlo  
Peugeot 207 S2000 
N/4
02:46:50.1
02:46:50.1 00:02:22.3
00:01:41.2
5 8


Di Benedetto Davide / Arena Nicola  
Peugeot 207 S2000 
N/4
02:50:46.5
02:50:46.5 00:06:18.7
00:03:56.4
6 17


Porcişteanu Valentin / Dobre Dan  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
02:52:30.8
02:52:30.8 00:08:03.0
00:01:44.3
7 9


Lavio Brian / Parodi Luca  
Peugeot 207 S2000 
N/4
02:53:50.3
02:53:50.3 00:09:22.5
00:01:19.5
8 18


Szilagyi János / Dienes Babszi  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
02:54:06.8
02:54:06.8 00:09:39.0
00:00:16.5
9 20


Torlasco Andrea / Capolongo Piercarlo  
Renault Clio R3 
A/7
02:54:55.4
02:54:55.4 00:10:27.6
00:00:48.6
10 12


Slavov Todor / Filipov Dobromir  
Renault Clio R3 
A/7
02:55:05.5
00:00:10.0
02:55:15.5 00:10:47.7
00:00:20.1
11 11


Tlust'ák Antonĺn / Škaloud Jan  
Citroën C2 S1600 
A/6
02:55:41.9
02:55:41.9 00:11:14.1
00:00:26.4
12 7


Cavigioli Marco / Cantoni Enrico  
Fiat Grande Punto S2000 
N/4
02:55:43.1
00:00:30.0
02:56:13.1 00:11:45.3
00:00:31.2
13 19

Stanišić Saša / Bitterman Saša  
Mitsubishi Lancer Evo IX 
N/4
02:58:40.5
02:58:40.5 00:14:12.7
00:02:27.4
14 10

Černý Jan / Kohout Pavel  
Subaru Impreza STI 
N/4
02:58:46.5
02:58:46.5 00:14:18.7
00:00:06.0
15 16

Galić Marin / Zlatar Goran  
Renault Clio R3 
A/7
03:03:17.4
03:03:17.4 00:18:49.6
00:04:30.9
16 21

Slejko Mitja / Šavelj Izidor  
Renault Clio Sport 
N/3
03:11:34.6
03:11:34.6 00:27:06.8
00:08:17.2
17 23

Stratieva Ekaterina / Manolov Rumen  
Citroën C2 R2 
A/6
03:20:01.0
00:01:00.0
03:21:01.0 00:36:33.2
00:09:26.4
18 28


Stanić Marinko / Svetić Elvino  
Honda Civic Type R 
N/3
03:23:22.9
03:23:22.9 00:38:55.1
00:02:21.9
19 27


Mateša Boro / Konjević Krešimir  
Honda Civic Type R 
N/3
03:23:55.1
03:23:55.1 00:39:27.3
00:00:32.2