salento01chentre.jpg O 5oς γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιταλίας (TRA) έλαβε μέρος στην περιοχή του Lecce με το Rally del Salento. O αγώνας προσμετρούσε και σε ακόμα ένα Ιταλικό πρωτάθλημα, το IRC Trony, πράγμα που βοήθησε την οργάνωση του αγώνα να μαζέψει εξαιρετικές συμμετοχές κυρίως στην "μεγάλη" κατηγορία με τα αυτοκίνητα WRC. Oι εγκαταλείψεις στον αγώνα ήταν πολλές, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, καθώς πρόκειται για πολύ απαιτητικό αγώνα (εξαιρετικά στενές ε.δ. με πέτρινους τοίχους να "περικυκλώνουν" τον δρόμο και με "ενωτικά" χωμάτινα κομμάτια μέσα στις ε.δ.). Αναδιαμφισβήτητα το πλήρωμα του αγώνα ήταν οι νικητές αυτού, οι Chentre-Furlan με το Peugeot 206 WRC της RB Motorsport.

Ενημέρωση


  O 5oς γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιταλίας (TRA) έλαβε μέρος στην περιοχή του Lecce με το Rally del Salento. O αγώνας προσμετρούσε και σε ακόμα ένα Ιταλικό πρωτάθλημα, το IRC Trony, πράγμα που βοήθησε την οργάνωση του αγώνα να μαζέψει εξαιρετικές συμμετοχές κυρίως στην "μεγάλη" κατηγορία με τα αυτοκίνητα WRC. Oι εγκαταλείψεις στον αγώνα ήταν πολλές, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, καθώς πρόκειται για πολύ απαιτητικό αγώνα (εξαιρετικά στενές ε.δ. με πέτρινους τοίχους να "περικυκλώνουν" τον δρόμο και με "ενωτικά" χωμάτινα κομμάτια μέσα στις ε.δ.). Αναδιαμφισβήτητα το πλήρωμα του αγώνα ήταν οι νικητές αυτού, οι Chentre-Furlan με το Peugeot 206 WRC της RB Motorsport.

Kινήθηκαν εξαρχής πολύ γρήγορα και κατάφεραν σύντομα να κάνουν μια διαφορά που τους επέτρεψε να ελέγξουν τον ανταγωνισμό. Κέρδισαν τις 5 από τις 10 ε.δ. του αγώνα και πήραν την 2η τους φετινή νίκη ενώ με τον διπλό συντελεστή του αγώνα στην βαθμολογία του θεσμού, περνάν 1οι σε αυτήν και δείχνουν ότι έχουν τα φόντα να διεκδικήσουν τον φετινό τίτλο.

Περίπου 30'' πίσω τους τερμάτισαν οι Cunico-Pirollo με ένα Ford Focus WRC της Errepi. Kαι αυτοί κινήθηκαν γρήγορα καθώς κέρδισαν 3 ε.δ.. αλλά το κύριο μέλημα τους ήταν να διατηρήσουν την 1η θέση στο IRC Trony το οποίο και κατάφεραν εύκολα. Ο Franco Cunico (έχει νίκη στο WRC, San Remo 1993) φέτος επέστρεψε στην ενεργό δράση ακολουθώντας όλους τους αγώνες του IRC Trony και δείχνει ότι βρίσκεται σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση παρά την απουσία του από τα ράλλυ τα τελευταία χρόνια, εκτός σποραδικών εμφανίσεων στο CIR.

3oι γενικής και 2οι στο IRC Trony τερμάτισαν οι Grossi-Pavesi με ένα Subaru Impreza WRC. Kαλή εμφάνιση και για αυτούς στο αγώνα αλλά τερμάτισαν σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Cunico. Παραμένουν όμως 3οι στην βαθμολογία του IRC Trony και διατηρούν τις όποιες ελπίδες τους για τον τίτλο.

Πίσω τους τερμάτισαν οι Pisi-Pollicino με το Fiat Grande Punto S2000 της D'Ambra που κέρδισαν την S20 άνετα καθώς ήταν το μόνο αυτοκίνητο που τερμάτισε από τα 2 που ξεκίνησαν τον αγώνα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κινήθηκαν και γρήγορα καθώς η διαφορά τους από τους 1ους της Ν/4 πλησίασε τα 2 1/2 λεπτά! Aυτοί ήταν οι Lagana-Guzzardi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X, στην 5η θέση της γενικής, που όπως και ο Pisi παίρνουν σημαντική διαφορά στην βαθμολογία στην κατηγορία τους.

6οι γενικής και 1οι S16 τερμάτισαν οι Santini-Martinelli με ένα Renault Clio S1600 γράφοντας καλούς χρόνους ενώ μια θέση πίσω τους ακολούθησαν οι 2οι της Ν/4, Rendina-Pizzuti με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Capelli-Pratesi με Renault Clio S1600, Gimondi-Roggerone με Peugeot 307 WRC και Graffieti-Altomonte με Opel Corsa S1600.

11oι γενικής και 1οι στην κατηγορία GT, τερμάτισαν οι Patuzzo-Martini με ένα Porsche 997 GT3 που ήταν και από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα, ενώ καλές εμφανίσεις είχαν και οι, Strambi-Niccolai με Peugeot 207 R3T στην 12η θέση της γενικής κερδίζοντας την R3T αλλά και το Peugeot 207 R3T Cup, Μontagna-Montagna με Citroen C2 R2 στην 13η θέση της γενικής και 1οι R2B, Rocca-Mellesi με Renault Clio RS στην 15η θέση γενικής και 1οι Ν/3, και Sordi-Ferracin με Suzuki Swift στην 18η θέση γενικής, 1οι Ν/2 αλλά και 1οι στο Suzuki Swift Cup.

Aς δούμε όμως και τις εγκαταλείψεις του αγώνα. Οι νικητές των 2 προηγούμενων αγώνων του θεσμού (Valli Pordenonesi και Marca), Porro-Granai με Ford Focus WRC, ξεκίνησαν "με φόρα" τον αγώνα κερδίζοντας την 1η ε.δ. και παραμένοντας 1οι γενικής μετά την 2η. Στην επόμενη όμως αντιμετώπισαν ένα μηχανικό πρόβλημα και αναγκάστηκαν να σταματήσουν εκεί τον αγώνα τους. Για τον ίδιο λόγο εγκατέλειψαν και οι Re-Bariani με Citroen Xsara WRC πριν την εκκίνση της 5ης ε.δ. ενώ βρισκόταν 4οι γενικής. Λίγο νωρίτερα στην 2η ε.δ. του αγώνα εγκατέλειψαν οι Pedersoli-Romano με Peugeot 206 WRC από έξοδο ενώ βρισκόταν 6οι γενικής. Έξοδος ήταν και ο λόγος εγκατάλειψης των Gianfico-Fappani με Peugeot 207 S2000 που μέχρι και την 3η ε.δ. ήταν 7οι γενικής και διεκδικούσαν την 1η θέση στην S20. Τέλος, από μηχανικό πρόβλημα στην 7η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Silva-Pina με Ford Focus WRC ενώ βρισκόταν 2οι γενικής.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 27-28 Ιουνίου, με το Rally Appennino Reggiano.


Video


Rally del Salento 2009



Αποτελέσματα



TRA/IRC - RALLY DEL SALENTO 2009 - OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 3  I E. Chentre A/A8 1:44'55.2  
    I E. Furlan
    Peugeot 206 WRC
2. 8  I G. Cunico A/A8 1:45'25.4 30.2
    I L. Pirollo
    Ford Focus WRC
3. 9  I G. Grossi A/A8 1:47'13.2 2'18.0
    I A. Pavesi
    Subaro Impreza WRC
4. 14  I A. Pisi S/S2000 1:50'40.6 5'45.4
    I M. Pollicino
    Grande Punto Arbath
5. 6  I F. Lagana' N/N4 1:53'09.7 8'14.5
    I F. Guzzardi
    Mitsubishi Evo X
6. 20  I A. Santini S/S1600 1:53'52.1 8'56.9
    I V. Martinelli
    Renault Clio S1600
7. 25  I M. Rendina N/N4 1:54'04.5 9'09.3
    I M. Pizzuti
    Mitsubishi Lancer Evo IX
8. 18  I S. Capelli S/S1600 1:56'15.6 11'20.4
    I M. Pratesi
    Renault Clio S1600
9. 12  I T. Gimondi A/A8 1:56'34.2 11'39.0
    I D. Roggerone
    Peugeot 307 WRC
10. 15  I E. Graffieti S/S1600 1:57'52.1 12'56.9
    I D. Altomonte
    Opel Corsa
11. 33  I N. Patuzzo GT/GT1 1:58'34.2 13'39.0
    I A. Martini
    Porsche 997GT3 RS
12. 28  I M. Strambi R/R3T 1:59'30.7 14'35.5
    I A. Niccolai
    Peugeot 207 Le Manse
13. 34  I F. Montagna R/R2B 1:59'38.2 14'43.0
    I A. Montagna
    Citroen C2 VTS
14. 32  I A. Ticozzi R/R3T 1:59'54.0 14'58.8
    I C. Colleoni
    Peugeot 207
15. 37  I A. Rocca Davide N/N3 2:00'29.3 15'34.1
    I R. Mellesi
    Renault Clio RS
16. 30  I G. Cogni R/R3T 2:00'39.8 15'44.6
    I S. Spaccasassi
    Peugeot 207 Rally
17. 27  RSM M. Lo Giudice R/R3C 2:00'59.2 16'04.0
    RSM M. Baldazzi
    Renault New Clio
18. 44  I R. Sordi N/N2 2:01'28.0 16'32.8
    I S. Ferracin
    Suzuki Swift Sport
19. 22  I G. Greco S/S1600 2:01'41.0 16'45.8
    I P. Potera
    Citroen Saxo VTS
20. 43  I A. Crugnola N/N2 2:02'38.8 17'43.6
    I S. Mazzetti
    Suzuki Swift Sport
21. 46  I M. Pini N/N2 2:03'22.9 18'27.7
    I G. Marcomini
    Suzuki Swift Sport
22. 36  I D. Scanzi N/N3 2:03'35.3 18'40.1
    I M. Gregori
    Renault Clio
23. 49  I D. De Filippi N/N2 2:03'41.9 18'46.7
    I R. Aresca
    Suzuki Swift Sport
24. 38  I F. Primiceri N/N3 2:04'02.5 19'07.3
    I M. Plantera
    Renault Clio RS Light
25. 42  I . 'Julli' N/N2 2:10'25.4 25'30.2
    I R. Dose
    Peugeot 106 Rally
26. 40  I F. Talini A/A6 2:11'42.4 26'47.2
    I N. Angilletta
    Peugeot 106 Rally
27. 41  I M. Palmieri A/A5 2:17'22.1 32'26.9
    I Y. Vellutini
    Rover MG 105 ZR