Ενημέρωση
O 5oς γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιταλίας (TRA) έλαβε μέρος στην
περιοχή του Lecce με το Rally del Salento. O αγώνας προσμετρούσε και σε
ακόμα ένα Ιταλικό πρωτάθλημα, το IRC Trony, πράγμα που βοήθησε την
οργάνωση του αγώνα να μαζέψει εξαιρετικές συμμετοχές κυρίως στην
"μεγάλη" κατηγορία με τα αυτοκίνητα WRC. Oι εγκαταλείψεις στον αγώνα
ήταν πολλές, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, καθώς πρόκειται για πολύ
απαιτητικό αγώνα (εξαιρετικά στενές ε.δ. με πέτρινους τοίχους να
"περικυκλώνουν" τον δρόμο και με "ενωτικά" χωμάτινα κομμάτια μέσα στις
ε.δ.). Αναδιαμφισβήτητα το πλήρωμα του αγώνα ήταν οι νικητές αυτού, οι
Chentre-Furlan με το Peugeot 206 WRC της RB Motorsport. Kινήθηκαν εξαρχής πολύ γρήγορα και κατάφεραν σύντομα να κάνουν μια διαφορά που τους επέτρεψε να ελέγξουν τον ανταγωνισμό. Κέρδισαν τις 5 από τις 10 ε.δ. του αγώνα και πήραν την 2η τους φετινή νίκη ενώ με τον διπλό συντελεστή του αγώνα στην βαθμολογία του θεσμού, περνάν 1οι σε αυτήν και δείχνουν ότι έχουν τα φόντα να διεκδικήσουν τον φετινό τίτλο. Περίπου 30'' πίσω τους τερμάτισαν οι Cunico-Pirollo με ένα Ford Focus WRC της Errepi. Kαι αυτοί κινήθηκαν γρήγορα καθώς κέρδισαν 3 ε.δ.. αλλά το κύριο μέλημα τους ήταν να διατηρήσουν την 1η θέση στο IRC Trony το οποίο και κατάφεραν εύκολα. Ο Franco Cunico (έχει νίκη στο WRC, San Remo 1993) φέτος επέστρεψε στην ενεργό δράση ακολουθώντας όλους τους αγώνες του IRC Trony και δείχνει ότι βρίσκεται σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση παρά την απουσία του από τα ράλλυ τα τελευταία χρόνια, εκτός σποραδικών εμφανίσεων στο CIR. 3oι γενικής και 2οι στο IRC Trony τερμάτισαν οι Grossi-Pavesi με ένα Subaru Impreza WRC. Kαλή εμφάνιση και για αυτούς στο αγώνα αλλά τερμάτισαν σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Cunico. Παραμένουν όμως 3οι στην βαθμολογία του IRC Trony και διατηρούν τις όποιες ελπίδες τους για τον τίτλο. Πίσω τους τερμάτισαν οι Pisi-Pollicino με το Fiat Grande Punto S2000 της D'Ambra που κέρδισαν την S20 άνετα καθώς ήταν το μόνο αυτοκίνητο που τερμάτισε από τα 2 που ξεκίνησαν τον αγώνα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κινήθηκαν και γρήγορα καθώς η διαφορά τους από τους 1ους της Ν/4 πλησίασε τα 2 1/2 λεπτά! Aυτοί ήταν οι Lagana-Guzzardi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X, στην 5η θέση της γενικής, που όπως και ο Pisi παίρνουν σημαντική διαφορά στην βαθμολογία στην κατηγορία τους. 6οι γενικής και 1οι S16 τερμάτισαν οι Santini-Martinelli με ένα Renault Clio S1600 γράφοντας καλούς χρόνους ενώ μια θέση πίσω τους ακολούθησαν οι 2οι της Ν/4, Rendina-Pizzuti με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Capelli-Pratesi με Renault Clio S1600, Gimondi-Roggerone με Peugeot 307 WRC και Graffieti-Altomonte με Opel Corsa S1600. 11oι γενικής και 1οι στην κατηγορία GT, τερμάτισαν οι Patuzzo-Martini με ένα Porsche 997 GT3 που ήταν και από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα, ενώ καλές εμφανίσεις είχαν και οι, Strambi-Niccolai με Peugeot 207 R3T στην 12η θέση της γενικής κερδίζοντας την R3T αλλά και το Peugeot 207 R3T Cup, Μontagna-Montagna με Citroen C2 R2 στην 13η θέση της γενικής και 1οι R2B, Rocca-Mellesi με Renault Clio RS στην 15η θέση γενικής και 1οι Ν/3, και Sordi-Ferracin με Suzuki Swift στην 18η θέση γενικής, 1οι Ν/2 αλλά και 1οι στο Suzuki Swift Cup. Aς δούμε όμως και τις εγκαταλείψεις του αγώνα. Οι νικητές των 2 προηγούμενων αγώνων του θεσμού (Valli Pordenonesi και Marca), Porro-Granai με Ford Focus WRC, ξεκίνησαν "με φόρα" τον αγώνα κερδίζοντας την 1η ε.δ. και παραμένοντας 1οι γενικής μετά την 2η. Στην επόμενη όμως αντιμετώπισαν ένα μηχανικό πρόβλημα και αναγκάστηκαν να σταματήσουν εκεί τον αγώνα τους. Για τον ίδιο λόγο εγκατέλειψαν και οι Re-Bariani με Citroen Xsara WRC πριν την εκκίνση της 5ης ε.δ. ενώ βρισκόταν 4οι γενικής. Λίγο νωρίτερα στην 2η ε.δ. του αγώνα εγκατέλειψαν οι Pedersoli-Romano με Peugeot 206 WRC από έξοδο ενώ βρισκόταν 6οι γενικής. Έξοδος ήταν και ο λόγος εγκατάλειψης των Gianfico-Fappani με Peugeot 207 S2000 που μέχρι και την 3η ε.δ. ήταν 7οι γενικής και διεκδικούσαν την 1η θέση στην S20. Τέλος, από μηχανικό πρόβλημα στην 7η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Silva-Pina με Ford Focus WRC ενώ βρισκόταν 2οι γενικής. Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 27-28 Ιουνίου, με το Rally Appennino Reggiano. |
Αποτελέσματα
TRA/IRC - RALLY DEL SALENTO 2009 - OVERALL CLASSIFICATION | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car | Gr/Cl | Time | Gap |
1. | 3 | E. Chentre | A/A8 | 1:44'55.2 | |
E. Furlan | |||||
Peugeot 206 WRC | |||||
2. | 8 | G. Cunico | A/A8 | 1:45'25.4 | 30.2 |
L. Pirollo | |||||
Ford Focus WRC | |||||
3. | 9 | G. Grossi | A/A8 | 1:47'13.2 | 2'18.0 |
A. Pavesi | |||||
Subaro Impreza WRC | |||||
4. | 14 | A. Pisi | S/S2000 | 1:50'40.6 | 5'45.4 |
M. Pollicino | |||||
Grande Punto Arbath | |||||
5. | 6 | F. Lagana' | N/N4 | 1:53'09.7 | 8'14.5 |
F. Guzzardi | |||||
Mitsubishi Evo X | |||||
6. | 20 | A. Santini | S/S1600 | 1:53'52.1 | 8'56.9 |
V. Martinelli | |||||
Renault Clio S1600 | |||||
7. | 25 | M. Rendina | N/N4 | 1:54'04.5 | 9'09.3 |
M. Pizzuti | |||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
8. | 18 | S. Capelli | S/S1600 | 1:56'15.6 | 11'20.4 |
M. Pratesi | |||||
Renault Clio S1600 | |||||
9. | 12 | T. Gimondi | A/A8 | 1:56'34.2 | 11'39.0 |
D. Roggerone | |||||
Peugeot 307 WRC | |||||
10. | 15 | E. Graffieti | S/S1600 | 1:57'52.1 | 12'56.9 |
D. Altomonte | |||||
Opel Corsa | |||||
11. | 33 | N. Patuzzo | GT/GT1 | 1:58'34.2 | 13'39.0 |
A. Martini | |||||
Porsche 997GT3 RS | |||||
12. | 28 | M. Strambi | R/R3T | 1:59'30.7 | 14'35.5 |
A. Niccolai | |||||
Peugeot 207 Le Manse | |||||
13. | 34 | F. Montagna | R/R2B | 1:59'38.2 | 14'43.0 |
A. Montagna | |||||
Citroen C2 VTS | |||||
14. | 32 | A. Ticozzi | R/R3T | 1:59'54.0 | 14'58.8 |
C. Colleoni | |||||
Peugeot 207 | |||||
15. | 37 | A. Rocca Davide | N/N3 | 2:00'29.3 | 15'34.1 |
R. Mellesi | |||||
Renault Clio RS | |||||
16. | 30 | G. Cogni | R/R3T | 2:00'39.8 | 15'44.6 |
S. Spaccasassi | |||||
Peugeot 207 Rally | |||||
17. | 27 | M. Lo Giudice | R/R3C | 2:00'59.2 | 16'04.0 |
M. Baldazzi | |||||
Renault New Clio | |||||
18. | 44 | R. Sordi | N/N2 | 2:01'28.0 | 16'32.8 |
S. Ferracin | |||||
Suzuki Swift Sport | |||||
19. | 22 | G. Greco | S/S1600 | 2:01'41.0 | 16'45.8 |
P. Potera | |||||
Citroen Saxo VTS | |||||
20. | 43 | A. Crugnola | N/N2 | 2:02'38.8 | 17'43.6 |
S. Mazzetti | |||||
Suzuki Swift Sport | |||||
21. | 46 | M. Pini | N/N2 | 2:03'22.9 | 18'27.7 |
G. Marcomini | |||||
Suzuki Swift Sport | |||||
22. | 36 | D. Scanzi | N/N3 | 2:03'35.3 | 18'40.1 |
M. Gregori | |||||
Renault Clio | |||||
23. | 49 | D. De Filippi | N/N2 | 2:03'41.9 | 18'46.7 |
R. Aresca | |||||
Suzuki Swift Sport | |||||
24. | 38 | F. Primiceri | N/N3 | 2:04'02.5 | 19'07.3 |
M. Plantera | |||||
Renault Clio RS Light | |||||
25. | 42 | . 'Julli' | N/N2 | 2:10'25.4 | 25'30.2 |
R. Dose | |||||
Peugeot 106 Rally | |||||
26. | 40 | F. Talini | A/A6 | 2:11'42.4 | 26'47.2 |
N. Angilletta | |||||
Peugeot 106 Rally | |||||
27. | 41 | M. Palmieri | A/A5 | 2:17'22.1 | 32'26.9 |
Y. Vellutini | |||||
Rover MG 105 ZR |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallylink.it