Hirvonen-Lehtinen Η ανατροπή έγινε! Oι Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC πήραν τη 2η τους συνεχόμενη νίκη στο θεσμό και πλέον περνούν 1οι στην βαθμολογιά του Πρωταθλήματος πράγμα που πριν λίγο καιρό ίσως να φάνταζε αδύνατο. Ο αγώνας της Πολωνίας τα είχε όλα! Θέαμα, μάχες, απρόοπτα, καταπληκτικές ε.δ. και πολύ, μα πολύ κόσμο στις ε.δ.. και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους εμπλεκόμενους.

Ενημέρωση



Η ανατροπή έγινε! Oι Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC πήραν τη 2η τους συνεχόμενη νίκη στο θεσμό και πλέον περνούν 1οι στην βαθμολογιά του Πρωταθλήματος πράγμα που πριν λίγο καιρό ίσως να φάνταζε αδύνατο. Ο αγώνας της Πολωνίας τα είχε όλα! Θέαμα, μάχες, απρόοπτα, καταπληκτικές ε.δ. και πολύ, μα πολύ κόσμο στις ε.δ.. και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους εμπλεκόμενους.

To πλήρωμα της Ford ακολούθησε την γνώριμη τακτική αναμονής που ακολουθεί στους τελευταίους αγώνες. Δεν πίεσαν στο όριο ενώ μετά την εγκατάλειψη των κύριων αντιπάλων τους νωρίς στον αγώνα, πέρασαν 1οι και κατάφεραν να μείνουν 1οι μέχρι το τέλος του αγώνα. Κέρδισαν 4 από τις 18 ε.δ. του αγώνα οι οποίες ήταν υπεραρκετές για να επιτύχουν τον στόχο τους.

Η 2η θέση της γενικής μόνο σαν ένα απρόσμενο δώρο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από τους Sordo-Marti με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC. Είχαν γρήγορο ρυθμό σε όλο τον αγώνα (κέρδισαν 1 ε.δ.) αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν τη νίκη. Η διαφορά τους από τους νικητές ξεπέρασε το λεπτό.

2ο αποτέλεσμα στο πόντιουμ μέσα σε 3 αγώνες για τους H.Solberg-Menkerud με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport. Kαι αυτοί έδειξαν καλά δείγματα ταχύτητας, κερδίζοντας 2 ε.δ., και επίσης δέχτηκαν το δώρο του Latvala που εγκατέλειψε στην τελευταία ε.δ. του αγώνα ενώ ήταν άνετα 2ος.

Στην 4η θέση της γενικής, περίπου 28'' πίσω, βρέθηκαν οι P.Solberg-Mills με την Citroen Xsara WRC. Δεν έκαναν εμφάνιση ανάλογη των τελευταίων αγώνων και έτσι έμειναν εκτός πόντιουμ ενώ ο οδηγός και πάλι εξέφρασε παράπονα για τις επιδόσεις της Χsara.

Mια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Wilson-Martin με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport που για ακόμα έναν αγώνα έδειξαν την σταθερότητα τους που φέτος τους έχει φέρει στους βαθμούς σχεδόν σε κάθε αγώνα του θεσμού. Μόλις 16'' πίσω τους βρέθηκαν οι τοπικοί Holowczyc-Kurzela με ακόμα ένα Ford Focus WRC της Stobart Motorsport. Ο πρώην Πρωταθλητής Ευρώπης και Πολωνίας, που πλέον διακρίνεται στα rally raids, έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση και έδειξε ότι παραμένει σε καλή κατάσταση ενώ ήταν και από τους θεαματικότερους συνδυασμούς του αγώνα.

7οι τελικά τερμάτισαν οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC. 2η συνεχόμενη έξοδος στον θεσμό νωρίς στον αγώνα, αυτή τη φορά όμως κατάφεραν να επανεκκινήσουν με super rally, και κερδίζοντας 6 ε.δ. κατάφεραν να ανέβουν (με την βοήθεια των "εντολών" της Citroen προς Rautenbach και Novikov) μέσα στους βαθμούς. Παρ' όλα αυτά έχασαν για ένα βαθμό την πρωτοπορεία στην βαθμολογία των Οδηγών.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν, oι Rautenbach-Barritt με Citroen C4 WRC, Novikov-Moscatt επίσης με Citroen C4 WRC και Bebenek-Bebenek (οι περσυνοί νικητές του αγώνα για το ΕRC) με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που κέρδισαν άνετα την Ν/4.

O αγώνας προσμετρούσε και στο JWRC, όπου οι Abbring-Mombaerts με Renault Clio R3 Maxi κατάφεραν να πάρουν την 1η τους νίκη στον θεσμό, τερματίζοντας 11οι γενικής, ενώ τους ακολούθησαν οι Prokop-Tomanek με Citroen C2 S1600 και Βonato-Boulloud επίσης με Citroen C2 S1600.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Latvala-Anttila με το εργοστασιακό Ford Focus WRC που για ακόμα έναν αγώνα υπέπεσαν σε λάθος σοβαρό, καθώς στην τελευταία σουπερ ε.δ. του αγώνα και ενώ είχαν όλα κριθεί, "χτύπησαν" το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα ένας τροχός να "ξεκολλήσει" καθιστόντας αδύνατο να φτάσει το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Και όλα αυτά ένω ήταν 2οι γενικής άνετα. Στην 16η ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Ogier-Ingrassia με την Citroen C4 WRC, από κινητήρα, ενώ βρισκόταν 4οι γενικής μετά από καλή εμφάνιση. Στην 15η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Ostberg-Andersson με το Subaru Impreza WRC από έξοδο ενώ στην 8η ε.δ. σταμάτησαν την προσπάθειά τους οι Mikkelsen-Floene με το Skoda Fabia WRC από κινητήρα.

Επόμενος αγώνας, το Ράλλυ Φιλανδίας, στις 30/7-2/8.

Video


Rally Poland 2009



Rally Poland 2009



Rally Poland 2009



Rally Poland 2009


Aποτελέσματα



Rally Poland 2009 - Overall Classification
Position
Entry
Car
Gr.
Cat.
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1. Hirvonen M. - Lehtinen J.
#3 Ford Focus RS WRC 09
M
A8
3:07:27.5
  112.7
2.

Sordo D. - Marti M.
#2 Citroen C4 WRC
M
A8
3:08:37.8
+1:10.3
(+1:10.3)
112.0
0.20
3.

Solberg H. - Menkerud C.
#6 Ford Focus RS WRC 08
M
A8
3:09:33.2
+2:05.7
(+55.4)
111.4
0.36
4.

Solberg P. - Mills P.
#11 Citroen Xsara WRC

A8
3:10:01.8
0:10
+2:34.3
(+28.6)
111.2
0.44
5.

Wilson M. - Martin S.
#5 Ford Focus RS WRC 08
M
A8
3:11:45.0
+4:17.5
(+1:43.2)
110.1
0.73
6.

Holowczyc K. - Kurzeja L.
#15 Ford Focus RS WRC 08

A8
3:12:01.4
+4:33.9
(+16.4)
110.0
0.78
7.

Loeb S. - Elena D.
#1 Citroen C4 WRC
M
A8
3:26:42.6
+19:15.1
(+14:41.2)
102.2
3.28
8.

Rautenbach C. - Barritt D.
#8 Citroen C4 WRC
M
A8
3:26:48.1
+19:20.6
(+5.5)
102.1
3.30
9.

Novikov E. - Moscatt D.
#7 Citroen C4 WRC
M
A8
3:26:53.7
+19:26.2
(+5.6)
102.1
3.31
10.

Bebenek M. - Bebenek G.
#64 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
3:30:36.2
+23:08.7
(+3:42.5)
100.3
3.95
11.

Abbring K. - Mombaerts E.
#37 Renault Clio R3

R3
3:35:05.2
+27:37.7
(+4:29.0)
98.2
4.71
12.

Prokop M. - Tománek J.
#38 Citroen C2 S1600

A6
3:36:15.4
+28:47.9
(+1:10.2)
97.7
4.91
13.

Sztuka L. - Cieslar Z.
#68 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
3:37:48.5
+30:21.0
(+1:33.1)
97.0
5.17
14.

Gorban V. - Leonov E.
#71 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
3:39:50.0
+32:22.5
(+2:01.5)
96.1
5.52
15.

Svedas V. - Sakalauskas Z.
#70 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
3:40:34.3
+33:06.8
(+44.3)
95.8
5.64
16. Bonato Y. - Boulloud B.
#35 Suzuki Swift S1600

A6
3:40:39.7
+33:12.2
(+5.4)
95.7
5.66
17.

Weijs jr. H. - Degandt B.
#36 Citroen C2 S1600

A6
3:45:17.2
0:20
+37:49.7
(+4:37.5)
93.9
6.45
18.

Bertolotti S. - Celestini L.
#33 Suzuki Swift S1600

A6
3:51:50.3
1:00
+44:22.8
(+6:33.1)
91.5
7.56
19.

Wallenwein M. - Kopczyk S.
#88 Renault Clio R3

R3
3:54:32.4
+47:04.9
(+2:42.1)
90.0
8.03
20.

Typa R. - Wislawski M.
#59 Citroen C2 R2

R2
3:56:32.3
+49:04.8
(+1:59.9)
89.3
8.37
21.

Griotti L. - Bonato C.
#34 Renault Clio R3

R3
4:00:53.6
0:10
+53:26.1
(+4:21.3)
87.7
9.11
22.

Streer M. - Janik K.
#87 Honda Civic Type-R

A7
4:01:11.3
0:30
+53:43.8
(+17.7)
87.7
9.16
23.

Staniszewski Z. - Boba B.
#65 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
4:06:24.6
0:10
+58:57.1
(+5:13.3)
85.8
10.05
24.

Anglade P. - Rohm B.
#76 Ford Fiesta ST

N3
4:06:44.6
+59:17.1
(+20.0)
85.6
10.11
25.

Fischer D. - Meszáros S.
#92 Ford Fiesta ST

N3
4:08:37.6
+1:01:10.1
(+1:53.0)
84.9
10.43
26.

Al-Jabri B. - McAuley S.
#81 Ford Fiesta ST

N3
4:10:35.1
+1:03:07.6
(+1:57.5)
84.3
10.76
27.

Al-Shamsi M. - Harryman A.
#82 Ford Fiesta ST

N3
4:10:36.8
+1:03:09.3
(+1.7)
84.3
10.77
28.

Cetinkaya B. - Gucenmez B.
#78 Ford Fiesta ST

N3
4:14:28.7
+1:07:01.2
(+3:51.9)
83.0
11.42
29.

Grono G. - Kun M.
#91 Citroen C2 VTS

R2
4:23:28.7
+1:16:01.2
(+9:00.0)
80.2
12.96
30.

Al-Mansoori A. - Duffy K.
#79 Ford Fiesta ST

N3
4:23:39.0
+1:16:11.5
(+10.3)
80.1
12.99
31.

Cave T. - Price G.
#85 Ford Fiesta ST

N3
4:24:43.0
0:30
+1:17:15.5
(+1:04.0)
79.9
13.17
32.

Grodetskiy D. - Lotko S.
#80 Ford Fiesta ST

N3
4:27:24.4
0:20
+1:19:56.9
(+2:41.4)
79.1
13.63
33.

Yurdakul E. - Erdener B.
#77 Ford Fiesta ST

N3
4:46:09.3
3:00
+1:38:41.8
(+18:44.9)
74.6
16.82
34.

Jedrusinski P. - Maciuszek T.
#86 Honda Civic Type-R

A7
4:49:02.8
+1:41:35.3
(+2:53.5)
73.1
17.32