Chentre Oλοκληρώθηκε και ο 7ος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιταλίας (TRA), με το Rally San Martino di Castrozza. Οι συμμετοχές και πάλι εντυπωσιακές (σχεδόν 100) με όλες τις κλάσεις να συγκεντρώνουν πληρώματα υψηλού επιπέδου. Μεταξύ αυτών, 7 WRC, 5 S2000, 23 R3, κράτησαν στις μύτες τους πολλούς θεατές παρά την βροχή που στο πρώτο σκέλος έκανε την εμφάνιση της. Νικητές του αγώνα, οι Chentre-Pogliano που σε αυτόν τον αγώνα χρησιμοποίησαν μια Citroen Xsara WRC της Vieffe Corse.

Ενημέρωση



Oλοκληρώθηκε και ο 7ος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιταλίας (TRA), με το Rally San Martino di Castrozza. Οι συμμετοχές και πάλι εντυπωσιακές (σχεδόν 100) με όλες τις κλάσεις να συγκεντρώνουν πληρώματα υψηλού επιπέδου. Μεταξύ αυτών, 7 WRC, 5 S2000, 23 R3, κράτησαν στις μύτες τους πολλούς θεατές παρά την βροχή που στο πρώτο σκέλος έκανε την εμφάνιση της. Νικητές του αγώνα, οι Chentre-Pogliano που σε αυτόν τον αγώνα χρησιμοποίησαν μια Citroen Xsara WRC της Vieffe Corse.

Bέβαια, η νίκη μόνο εύκολα δεν ήρθε καθώς μέχρι και την τελευταία ε.δ. είχαν την πίεση των Re-Bariani με ακόμα μια Citroen Xsara WRC ενώ λίγο έλειψε να χάσουν τη νίκη από ένα κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετό χρόνο. Πάντως με αυτή τους τη νίκη, αυξάνουν την διαφορά τους στη βαθμολογία στους 13 βαθμούς και με 3 αγώνες να απομένουν σίγουρα φαντάζουν ως το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Στην 2η θέση της γενικής, για μόλις 7''1 βρέθηκαν οι Silva-Pina με το Ford Focus WRC. Eνώ έδειχναν ότι όδευαν για την 3η θέση ξαφνικά είδαν τον Re να εγκαταλείπει και φυσικά μόλις ειδοποιήθηκαν για το κλατάρισμα του Chentre πίεσαν στο όριο στην τελευταία ε.δ. μήπως και καταφέρουν να τον προσπεράσουν. Παρά τον εκπληκτικό χρόνο σε αυτήν (σχεδόν 30'' μπροστά από τον 2ο καλύτερο χρόνο) δεν κατάφεραν να υπερκαλύψουν την διαφορά των 1'04'' που υπήρχε πριν την τελευταία ε.δ..

Στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ βρέθηκαν οι Pedersoli-Romano με το Peugeot 206 WRC. Δεν κατάφεραν να γράψουν τους χρόνους των πρωτοπόρων αλλά για ακόμα έναν αγώνα ήταν από τους πιο εντυπωσιακούς συνδυασμούς προσφέροντας άφθονο θέαμα στα περάσματά τους.

Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι De Tisi-Pollet που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Ford Focus WRC. Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι νικητές της S20, Biasiotto-Tomasi με ένα Peugeot 207 S2000. Ήταν σαφώς ο ταχύτερος συνδυασμός της κλάσης και πήραν τη νίκη εμπρός από τους φετινούς πρωταγωνιστές της κλάσης στον θεσμό, Pisi-Florean με το Fiat Grande Punto S2000 της D'Ambra, για περίπου 37''.

Στην 7η θέση της γενικής τερμάτισαν οι νικητές της πολυπληθέστερης κλάσης του αγώνα, της R3C, οι Βizzarri-Inglesi με ένα Renault Clio R3. Η κλάση αυτή φέτος προσφέρει απίστευτες μάχες καθώς οι διαφορές των πληρωμάτων σε κάθε ειδική είναι της τάξης των δεκάτων! Ο Bizzarri με μια καταπληκτική εμφάνιση κατάφερε να πάρει την 2η φετινή του νίκη και να τεθεί επικεφαλής της βαθμολογίας.

Μερικά δεύτερα πίσω του βρέθηκαν οι Ferrari-Zortea επίσης με Renault Clio R3, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν άλλα 2 πληρώματα της κλάσης, οι Albertini-Scattolin και Ferrarotti-Del Barba επίσης με Renault Clio R3.

O αγώνας προσμετρούσε και για το Peugeot 207 R3T Τrophy και μάλιστα με Ελληνικό ενδιαφέρον. H νίκη πήγε στους Vescovi-Guzzi που κινήθηκαν πολύ γρήγορα και τερμάτισαν 15οι γενικής. Τους ακολούθησαν οι Consigli-Ciucci (21oι γενικής) και Carella-Bracchi (26oι γενικής). Οι Αμαξόπουλος-Frezzato ολοκλήρωσαν τον 1ο τους αγώνα με το νέο αυτοκίνητο στην 4η θέση του Trophy και στην 32η θέση της γενικής. Έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο αλλά οι δύσκολες καιρικές συνθήκες εξ αρχής στον αγώνα δεν τους επέτρεψαν να προσαρμοστούν γρήγορα σε αυτό και να γράψουν τους χρόνους που ήθελαν. Ευχόμαστε να τους ξαναδούμε σύντομα στον θεσμό.

Ακόμα μια κλάση με Ελληνικό ενδιαφέρον ήταν και η Ν/3. Εκεί νικητές αναδείχτηκαν οι Μartinis-Tratter με Renault Clio RS Ragnotti που πλασαρίστηκαν και στην 22η θέση της γενικής. Τους ακολούθησαν οι Fontana-Pognan ίδιο αυτοκίνητο στην 31η θέση της γενικής ενώ το πόντιουμ της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Βαρνακιώτης-Μπόκαρης με το Ford Fiesta ST στην 47η θέση της γενικής. Πολύ καλό αποτέλεσμα για το Ελληνικό πλήρωμα και μακάρι να τους ξαναδούμε και αυτούς σύντομα σε περισσότερους αγώνες στο εξωτερικό.

Μερικές ακόμα καλές εμφανίσεις στον αγώνα αυτές των Cesa-Rossi με ένα Citroen C2 R2 που κέρδισαν την R2B τερματίζοντας και 17οι γενικής αλλά και των Patuzzo-Martini που κέρδισαν την GT1 με μια Porsche 997 GT3 RS τερματίζοντας 24οι γενικής.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Re-Bariani με Citroen Xsara WRC της Tamauto που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. με πρόβλημα στα φρένα ενώ βρισκόταν 2οι γενικής πολύ κοντά στους νικητές του αγώνα, τους Porro-Cargneluti με Ford Focus WRC που εγκατέλειψαν τελικά στην 6η ε.δ. από πρόβλημα στο turbo, τους Βattaglin-Marchi με Peugeot 307 WRC που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από έξοδο, τους De Cecco-Campeis με Peugeot 207 S2000 που εκγατέλειψαν στην 5η ε.δ., και τους Zannier-Bincoletto με Renault Clio S1600 που εγκατέλειψαν στην 7η ε.δ. μετά από πολύ καλή εμφάνιση.

Επόμενος αγώνας, το Rally della Lanterna, στις 2/8.

Video



Rally San Martino di Castrozza 2009



Rally San Martino di Castrozza 2009



Rally San Martino di Castrozza 2009



Rally San Martino di Castrozza 2009

Aποτελέσματα




RALLY SAN MARTINO DI CASTROZZA - OVERALL CLASSIFICATION
 
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 1  I E. CHENTRE A/A8WRC 1:25'15.5  
    I E. POGLIANO
    CITROEN XSARA WRC
2. 6  I M. SILVA A/A8WRC 1:25'22.6 7.1
    I G. PINA
    FORD FOCUS WRC
3. 5  I L. PEDERSOLI A/A8WRC 1:27'04.9 1'49.4
    I M. ROMANO
    PEUGEOT 206 WRC
4. 10  I G. DE TISI A/A8WRC 1:28'21.8 3'06.3
    I R. POLLET
    FORD FOCUS WRC
5. 12  I A. BIASIOTTO S/S2000 1:29'16.7 4'01.2
    I A. TOMASI
    PEUGEOT 207 - S2000
6. 11  I A. PISI S/S2000 1:29'53.5 4'38.0
    I F. FLOREAN
    FIAT GR. PUNTO ABARTH
7. 31  I S. BIZZARRI R/R3C 1:30'03.6 4'48.1
    I E. INGLESI
    RENAULT CLIO
8. 32  I F. FERRARI R/R3C 1:30'16.4 5'00.9
    I M. ZORTEA
    RENAULT CLIO
9. 30  I S. ALBERTINI R/R3C 1:30'49.8 5'34.3
    I S. SCATTOLIN
    RENAULT CLIO
10. 36  I I. FERRAROTTI R/R3C 1:30'54.6 5'39.1
    I A. DEL BARBA
    RENAULT CLIO
11. 33  I L. TOSINI R/R3C 1:31'06.0 5'50.5
    I M. FENOLI   PEN.  10.0
    RENAULT CLIO
12. 39  I M. ASNAGHI R/R3C 1:31'22.5 6'07.0
    I M. CASTELLI
    RENAULT CLIO
13. 34  I J. ARALDO R/R3C 1:31'27.8 6'12.3
    I L. BOERO
    RENAULT CLIO
14. 14  I S. GIACOMELLI S/S2000 1:31'43.7 6'28.2
    I F. ORIAN
    PEUGEOT 207 - S2000
15. 48  I R. VESCOVI R/R3T 1:32'50.6 7'35.1
    I G. GUZZI
    PEUGEOT 207
16. 40  I O. VETTORE R/R3C 1:32'57.4 7'41.9
    I M. MARCHETTI
    RENAULT CLIO
17. 56  I M. CESA R/R2B 1:33'06.3 7'50.8
    I L. ROSSI
    CITROEN C2 R2
18. 43  I G. TOGNOZZI R/R3C 1:33'10.2 7'54.7
    I M. CICOGNINI   PEN.  1'00.0
    RENAULT CLIO
19. 44  I M. RONCORONI R/R3C 1:33'21.6 8'06.1
    I M. TURATI   PEN.  1'00.0
    RENAULT CLIO
20. 20  I D. DE GASPERI S/S1600 1:33'42.8 8'27.3
    I D. TAUFER
    RENAULT CLIO - S 1600
21. 47  I U. CONSIGLI R/R3T 1:33'44.0 8'28.5
    I G. CIUCCI
    PEUGEOT 207
22. 78  I F. MARTINIS N/N3 1:33'54.3 8'38.8
    I M. TRATTER
    RENAULT CLIO
23. 73  I C. MERLI R/R2B 1:34'09.3 8'53.8
    I D. DE COL
    CITROEN C2 R2
24. 53  I N. PATUZZO GT/GT1 1:34'31.8 9'16.3
    I A. MARTINI
    PORSCHE 997 GT3 RS
25. 57  I A. VITTALINI R/R2B 1:34'39.2 9'23.7
    I S. TAVECCHIO
    CITROEN C2 R2
26. 49  I A. CARELLA R/R3T 1:34'57.8 9'42.3
    I E. BRACCHI
    PEUGEOT 207
27. 16  I E. GRAFFIETTI S/S1600 1:35'49.5 10'34.0
    I D. ALTOMONTE
    OPEL CORSA
28. 83  I D. RAVANELLI A/A6 1:35'53.7 10'38.2
    I F. HANDEL
    PEUGEOT 106
29. 35  I R. BOSSI R/R3C 1:36'02.1 10'46.6
    I L. GRANAI   PEN.  10.0
    RENAULT CLIO
30. 29  I D. MORES N/N4 1:36'06.3 10'50.8
    I S. CIRESA
    MITSUBISHI LANCER EVO IX
31. 80  I K. FONTANA N/N3 1:36'09.6 10'54.1
    I E. PONGAN
    RENAULT CLIO RS
32. 51  GRE D. AMAXOPOULOS R/R3T 1:36'11.4 10'55.9
    GRE A. FREZZATO
    PEUGEOT 207
33. 46  I R. RAMPAZZO R/R3C 1:36'11.5 10'56.0
    I R. SEGATO   PEN.  20.0
    RENAULT CLIO
34. 71  SLO A. HUMAR R/R2B 1:36'52.0 11'36.5
    SLO F. RUS
    CITROEN C2 R.TROPHY
35. 70  I G. NEMBER R/R2B 1:37'38.5 12'23.0
    I N. QUARESIMINI
    CITROEN C2 R2
36. 25  I P. COMINI S/S1600 1:37'39.2 12'23.7
    I A. FASCIO   PEN.  10.0
    RENAULT CLIO - S 1600
37. 75  I D. ARICI R/R2B 1:38'02.1 12'46.6
    I M. DORIA
    CITROEN C2 R2
38. 76  I G. DALLE FESTE R/R2B 1:38'02.5 12'47.0
    I P. VIANELLO
    CITROEN C2 R2 MAX
39. 86  I A. CRUGNOLA N/N2 1:38'43.1 13'27.6
    I G. TURATTI
    SUZUKI SWIFT
40. 55  I A. ZANIN A/A7 1:38'58.4 13'42.9
    I L. CAMPAGNOLO
    RENAULT CLIO RS
41. 38  I D. NOBILE R/R3C 1:39'00.6 13'45.1
    I B. BRUNETTI
    RENAULT CLIO
42. 41  I R. ZIGLIANI R/R3C 1:39'43.0 14'27.5
    I L. ZIGLIANI
    RENAULT NEW CLIO
43. 59  I F. GALEAZZI R/R2B 1:40'19.0 15'03.5
    I V. VERNIZZI
    CITROEN C2 R2
44. 90  I O. BERGO N/N2 1:40'34.9 15'19.4
    I A. RAPPOLDI
    SUZUKI SWIFT
45. 87  I D. DEFILIPPI N/N2 1:41'03.6 15'48.1
    I E. DI TULLIO
    SUZUKI SWIFT
46. 27  I P. BANCHER N/N4 1:41'32.4 16'16.9
    I S. GAIO
    MITSUBISHI LANCER EVO X
47. 79  GRE K. VARNAKIOTIS N/N3 1:41'34.5 16'19.0
    GRE E. MPOKARIS   PEN.  10.0
    FORD FIESTA ST
48. 89  I C. CINOTTO N/N2 1:41'36.4 16'20.9
    I M. LIORE
    SUZUKI SWIFT
49. 58  I M. CALIARO R/R2B 1:42'44.2 17'28.7
    I F. ANDRIAN
    CITROEN C2 R2
50. 85  I R. SORDI N/N2 1:44'59.3 19'43.8
    I S. FERRACIN
    SUZUKI SWIFT
51. 54  I R. RAVAGLIOLI GT/GT2 1:45'05.4 19'49.9
    I M. PONTALTI
    FORD MUSTANG
52. 74  I T. STIZZOLI R/R2B 1:45'16.3 20'00.8
    I R. SOSSELLA
    CITROEN C2 R2
53. 23  I F. STEFAN S/S1600 1:46'46.2 21'30.7
    I A. SAIONI
    FIAT PUNTO S 1600