thumb_sweden01hirvonen.jpg
Ο πρώτος αγώνας του WRC για την φετινή χρονιά διεξήχθη στην Σουηδία και τις χιονισμένες ε.δ. της περιοχής του Hagfors. Eκεί οι Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC κράτησαν το momentum που δημιούργησαν με τη νίκη τους στο Rally Μonte Carlo για το IRC και πήραν τη νίκη που τους θέτει στη κορυφή της βαθμολογίας και τους δίνει προβάδισμα για την συνέχεια του θεσμού. Δεν έκαναν λάθη, πίεσαν εκεί που χρειάστηκε ώστε να διατηρήσουν την διαφορά που είχαν και έδειξαν ότι φέτος θα πιέσουν ακόμα περισσότερο για την κατάκτηση του τίτλου.

Ενημέρωση



Οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC βρέθηκαν στο παιχνίδι της νίκης μέχρι και το ξεκίνημα της 3ης μέρας του αγώνα. Εκεί πίεσαν πολύ με αποτέλεσμα να έχουν ένα overshoot και εν τέλει να αποφασίζουν να μην ρισκάρουν περισσότερο και να συμβιβαστούν με την 2η θέση ξεκινώντας την χρονιά με "καλούς" βαθμούς παρά να ρισκάρουν πιθανή εγκατάλειψη κυνηγώντας τη νίκη σε μια επιφάνεια που δεν είναι και η αγαπημένη τους.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Latvala-Anttila με το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC. Ήταν αρκετά γρήγοροι (κέρδισαν 5 ε.δ.) αλλά συνολικά δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων ενώ και αυτοί ήθελαν να ξεκινήσουν την χρονιά μέσα στους βαθμούς.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Sordo-Marti με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC. Αντιμετώπισαν προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα ενώ είχαν και μια μικροέξοδο με αποτέλεσμα να χάσουν αρκετό χρόνο. Βέβαια οι εξαιρετικοί χρόνοι δεν έλειψαν και έτσι για μια ακόμα φορά οι Ισπανοί ολοκλήρωσαν το έργο τους στην συγκομιδή βαθμών για την ομάδα.

Πολύ καλή και η 5η θέση για τους Ogier-Ingrassia με ακόμα μια Citroen C4 WRC που μόλις στον 2ο τους αγώνα σε χιονισμένες επιφάνειες κατάφεραν να πάρουν ένα σημαντικό αποτέλεσμα δείχνοντας ότι φέτος είναι έτοιμοι να εξαργυρώσουν την εμπειρία που απέκτησαν από την περσυνή συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα.

Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι H.Solberg-Μenkerud με το Ford Focus WRC της Stobart, oι Wilson-Martin με το 2ο αυτοκίνητο της ομάδας και οι Ostberg-Andersson με ένα Subaru Impreza WRC S12B.

Η 9η θέση της γενικής μόνο ως απογοητευτική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί για τους P.Solberg-Mills με την Citroen C4 WRC. Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν δεν κατάφεραν να είναι ανταγωνιστικοί σε χρόνους με τους πρωτοπόρους ακόμα και όταν αυτά λύθηκαν.

Στον αγώνα της Σουηδίας βλέπουμε κάθε χρόνο να διακρίνονται οι PG Andersson-Fredriksson που φέτος κατάφεραν να συγκεντώσουν το μπάτζετ ώστε να συμμετέχουν ως wildcards στο SWRC. Έτσι λοιπόν οδηγώντας εξαιρετικά ένα Skoda Fabia S2000 κατάφεραν να πάρουν τη νίκη στην κατηγορία και παράλληλα να τερματίσουν στην 10η θέση της γενικής. Το πόντιουμ της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Τuohino-Tuohino με Ford Fiesta S2000 και Prokop-Tomanek με ίδιο αυτοκίνητο. Καλή εμφάνιση και για τους Mikkelsen-Floene που τερμάτισαν 11οι γενικής και θα ήταν 2οι αν βαθμολογούνταν στο SWRC.

Στο PWRC είχαμε την επικράτηση των Flodin-Bergsten με Subaru Impreza WRX N15, εμπρός από τους Grondal-Engan με ίδιο αυτοκίνητο και Araujo-Ramalho με Mitsubishi Lancer RS Evolution X.

Στον αγώνα συμμετείχαν, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις τους πλέον, οι Gronholm-Rautiainen με ένα Ford Focus WRC. Έγραψαν αξιοπρεπής χρόνους, κερδίζοντας και μια ε.δ., αλλά αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο ενώ είχαν και μικροεξόδους που τους κόστισαν πολύ σε χρόνο και ρίχνοντας τους στην 21η θέση της γενικής. Μια από τα ίδια ισχύουν και για τους Raikkonen-Lindstrom με την Citroen C4 WRC που και αυτοί κατέληξαν αρκετά πίσω στην κατάταξη, στην 29η θέση.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Corona Rally Mexico στις 3-7 Μαρτίου.






Video



Rally Sweden 2010


Rally Sweden 2010


Rally Sweden 2010


Rally Sweden 2010