Ενημέρωση
Στην 2η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Kresta-Gross με το Peugeot 207 S2000. Πίεσαν και αυτοί για την νίκη, κερδίζοντας 6 ε.δ., αλλά τελικά στις λεπτομέρειες αποδείχτηκαν ένα κλικ πιο αργοί, ενώ σημειωτέον ότι την πρώτη ημέρα δέχτηκαν και μια ποινή 5'' που χωρίς αυτήν η μάχη για την νίκη να ήταν ακόμα πιο οριακή.
Αρκετά πιο πίσω και στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ, βρέθηκαν οι Tarabus-Trunkat με το Ford Fiesta S2000. Πραγματοποίησαν ακόμα μια καλή εμφάνιση παρά τα πολύ σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισαν με υπερθέρμανση του κινητήρα.
Μόλις 4οι αυτή την φορά τερμάτισαν οι Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Βέβαια αυτό μόνο ως κακή εμφάνιση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καθώς σε ολόκληρο το 1ο loop της 2ης μέρας οδηγούσαν μόνο με κίνηση στους 2 τροχούς μετά από πρόβλημα στα διαφορικά.
Στην 5η θέση τερμάτισαν οι Stajf-Doleckova με το Subaru Impreza WRX N15 ενώ μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Orsak-Vajik με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX οι οποίοι έιχαν και 2 κλαταρίσματα στις ε.δ. 14 και 15.
Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Petak-Benesova με το Peugeot 207 S2000 που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον επιλογέα των ταχυτήτων αλλά παρ' όλα αυτά τερμάτισαν 4'' εμπρός από τους Triner-Achsova με Subaru Impreza WRX N12.
Ταχύτερος 2WD συνδυασμός, οι Skoupil-Singer με Fiat Punto S1600 που κέρδισαν την Α/6 τερματίζοντας και 15οι γενικής. Πολύ κοντά τους, μόλις 7'' πισω, οι Kneifel-Blazek με Suzuki Ignis S1600.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε τους Tlustak-Skaloud με το Skoda Fabia S2000, που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. του αγώνα από κιβώτιο.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.ewrc.cz
![authoricon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/authorbutton.png)
![dateicon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/datebutton.png)