thumb_01kresta.jpg
To Rallye Cesky Krumlov αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Τσέχικου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στους 2 πρώτους γύρους του θεσμού ο συναγωνισμός για τη νίκη ήταν κάτι παραπάνω από έντονος. Έτσι και σε αυτόν τον αγώνα η 1η μέρα ξεκίνησε με τους Kresta-Gross με το Peugeot 207 S2000 να παίρνουν "ελαφρύ" προβάδισμα στην κορυφή από τους Valousek-Hruza με το Skoda Fabia S2000. Αυτό όμως κράτησε μέχρι την τελευταία ε.δ. της 1ης μέρας. Εκεί ο Valousek είχε κλατάρισμα που του κόστισε πολύ σε χρόνο ρίχνοντας τον προσωρινά στην 10η θέση της γενικής. Έτσι ο Kresta έφτασε μάλλον εύκολα σε μια "υπερπολύτιμη" νίκη που μειώνει την διαφορά του από τον Valousek στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Ενημέρωση


Κάτι παραπάνω από 1 λεπτό πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Παρά το πιο "ξεπερασμένο" αυτοκίνητο, συνεχίζουν να γράφουν εξαιρετικούς χρόνους και να μένουν στην διεκδίκηση του τίτλου καθώς μετά τον αγώνα βρίσκονται στην 2η θέση της βαθμολογίας.

Στην τελευταία ε.δ. της 1ης μέρας, οι Valousek-Hruza έπεσαν στην 10η θέση της γενικής, όπως ήδη αναφέραμε, και κάπου εκεί ξεκίνησε η "επίθεση ανάκαμψης" του πληρώματος. Οδηγώντας καταπληκτικά, κερδίσαν τις 5 από τις 7 ε.δ. της 2ης μέρας καταφέρνοντας να ανέβουν τελικά στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ.

Άτυχοι ήταν οι Tarabus-Trunkat με το Ford Fiesta S2000 καθώς αυτοί βρισκόταν μέχρι και την πρότελευταία ε.δ. στην 3η θέση, αλλά στην τελευταία ε.δ. αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο αλλά και την θέση στο πόντιουμ, τερματίζοντας τελικά 4οι.

Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Arazim-Gal με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Oδήγησαν ταχύτατα και εκμεταλλευόμενοι την πολυετή εμπειρία τους κατάφεραν να τερματίσουν 5οι, εμπρός από ισχυρότερα αυτοκίνητα.

Ένα από αυτά και το Peugeot 207 S2000 των Petak-Benesova που δεν είχαν εύκολο αγώνα καθώς αντιμετώπισαν αρκετά μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο καθ'όλη την διάρκεια του αγώνα. Η 6η θέση τελικά μάλλον πρέπει να τους ικανοποιεί. Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Tlustak-Skaloud με το Skoda Fabia S2000, ενώ τους ακολούθησαν οι Landa-Novak με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX σε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του πληρώματος τα τελευταία χρόνια και οι Γερμανοί Gassner-Thannhauser με Mitsubishi Lancer RS Evolution X.

Εξαιρετική εμφάνιση για τους Slehofer-Sobehart με το Fiat Punto S1600, που εκτός του ότι ήταν μακράν το ταχύτερο 2WD πλήρωμα, κέρδισαν την Α/6 αλλά και τερμάτισαν στην 10η θέση της γενικής! 2οι 2WD και 2οι A/6 τερμάτισαν οι Cerny-Kohout με ένα Citroen C2 R2 Max στην 17η θέση της γενικής.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Stajf-Ernst με το Subaru Impreza WRX N15 που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από έξοδο, και τους Behalek-Cernohorsky με Subaru Impreza WRX N12B που εγκατέλειψαν στην 11η ε.δ. με πρόβλημα στο διαφορικό.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Agrotec Rally Hustopece στις 11-12 Ιουνίου.




Video



Rallye Cesky Krumlov 2010


Rallye Cesky Krumlov 2010