thumb_cro01rossetti.jpg
Oλοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Ευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το Croatia Delta Rally. Η 2η μέρα του αγώνα ήταν και αυτή που έδωσε το πλεονέκτημα στους Rossetti-Chiarcossi με το Fiat Grande Punto S2000 καθώς η έντονη βροχόπτωση "δυσκόλεψε" ιδιαίτερα τις ε.δ. της ημέρας όπου εκεί έλαμψε το ταλέντο του Ιταλικού πληρώματος δημιουργώντας "τεράστιες" διαφορές από τους υπόλοιπους. Την 3η μέρα απλά διατήρησαν την μεγάλη διαφορά που δημιούργησαν και έφτασαν στη νίκη με διαφορά 3'30'' από τους 2ους. Έτσι έκαναν το 2 στα 2 στο ΕRC και αν μη τι άλλο δείχνουν ότι φέτος θα είναι το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Ενημέρωση


Μάχη έγινε μέχρι και 2 ε.δ. πριν το τέλος για την 2η θέση της γενικής. Οι C.Fontana-Arena και Betti-Scalvini αμφότεροι με Peugeot 207 S2000 βρέθηκαν πολύ κοντά σε χρόνους και "αντάλλασαν" την 2η θέση αρκετές φορές μεταξύ τους. Στην 13η όμως ε.δ. ο C.Fontana είχε ένα κλατάρισμα που του κόστισε αρκετά σε χρόνο και κάθε ελπίδα για την 2η θέση. Έτσι αυτή κατέληξε στον Betti που περνά στην και στην 2η θέση της βαθμολογίας του ERC με τον C.Fontana να τον ακολουθεί μόλις 8 βαθμούς πίσω με την 3η θέση που κατέλαβε στον αγώνα.

Στην 4η θέση βρέθηκαν οι τοπικοί πολυπρωταθλητές, Sebalj-Klinc με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Ως συνήθως οδήγησαν πολύ γρήγορα ενώ ήταν μακράν το πιο "εντυπωσιακό" πλήρωμα από πλευράς θεάματος. Ξεσήκωσαν τους θεατές για άλλη μια φορά και είναι πραγματικά κρίμα το ότι δυσκολεύονται να κάνουν περισσότερους αγώνες στο ERC λόγω έλλειψης χορηγών.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Oleksowicz-Obrebowski με το νέο τους όπλο, ένα Ford Fiesta S2000. Το πλήρωμα από την Πολωνία θα ακολουθήσει φέτος αρκετούς από τους αγώνες του ERC με στόχο να πάρουν σημαντικές εμπειρίες που του χρόνου να τους βοηθήσουν να διεκδικήσουν περισσότερα.

Στην 6η θέση τερμάτισαν μετά από ακόμα μια μέτρια εμφάνιση οι Tlustak-Skaloud με το Skoda Fabia S2000. Oι περσυνοί πρωταθλητές 2WD του ERC για 2ο συνεχή αγώνα δείχνουν ότι ακόμα δεν έχουν προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο και ελπίζουμε στην συνέχεια να τους δούμε πιο δυνατούς. Πίσω τους τερμάτισαν οι L.Fontana-Riva με Peugeot 207 S2000.

8οι γενικής και 1οι 2WD τερμάτισαν μετά από καλή εμφάνιση οι Cerny-Kohout με ένα Renault Clio R3 Max. Oδήγησαν πολύ γρήγορα και είναι το φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου καθώς μέχρι στιγμής μόλις 3 πληρώματα έχουν δηλώσει να βαθμολογηθούν στην κατηγορία ενώ τα άλλα 2 δεν γνωρίζουμε αν ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα στο ERC.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Slejko-Savelj με ένα Renault Clio RS που κέρδισαν και την Ν/3, και οι Τurk-Vidovic με Ηonda Civic Type-R.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τα 2 Βουλγάρικα πληρώματα των Iliev-Yanakiev με Skoda Fabia S2000 και Gyoshev-Spasov με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Και τα 2 πληρώματα εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. στο ίδιο σημείο! Πρόκειται για μια τεχνητή παράκαμψη την οποία όπως παραδέχτηκαν και τα 2 πληρώματα δεν την "έγραψαν" στις σημειώσεις τους με αποτέλεσμα να έχουν έξοδο με αρκετά χλμ στο κοντέρ!

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το χωμάτινο Rally Poland στις 3-5 Ιουνίου.



Video



Croatia Delta Rally 2010



Aποτελέσματα



ERC - Croatia Delta Rally 2010 - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=1012