«Δυστυχώς μπήκαμε με περισσότερα χιλιόμετρα από όσα έπρεπε σε μια δεξιά στροφή μετά από γεφυράκι. Δεν μπορέσαμε να φρενάρουμε έγκαιρα, χτυπήσαμε σε δέντρο και βρεθήκαμε 2 μέτρα κάτω από τον δρόμο. Ήταν αδύνατο να επιστρέψουμε στη διαδρομή, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν υπέστη σοβαρή ζημιά. Ήταν τη στιγμή που είχαμε αποφασίσει να ανεβάσουμε το ρυθμό μας.» δήλωσε ο Έλληνας οδηγός που είδε την προσπάθεια του στον εναρκτήριο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ να ολοκληρώνεται άδοξα.
Ο Σερδερίδης πρόσθεσε «Κρατάμε τα θετικά από αυτό το ράλλυ. Η αίσθηση που είχαμε από το Citroen DS3 R5 ήταν πολύ καλή, παρά τις περίεργες συνθήκες του αγώνα». Ο συμπατριώτης μας είχε ξεκινήσει ενθαρρυντικά τον αγώνα σημειώνοντας τον 9ο ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας του στην πρώτη διαδρομή: «Η πρώτη ειδική ήταν γεμάτη με πάγο και σε μερικά σημεία με χιόνι. Είχαμε σταθερό ρυθμό, χωρίς να αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα, εκτός από μια δύσκολη στιγμή που είχαμε όταν αποφασίσαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα. Στο ξεκίνημα της δεύτερης ειδικής, είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιούμε τον συμπλέκτη.»
Η φετινή περιπέτεια του Σερδερίδη στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς ήταν άτυχος την πρώτη κιόλας ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Η προσπάθειά του συνεχίζεται, καθώς επόμενος αγώνας του Έλληνα οδηγού είναι το Ράλλυ Μεξικό που θα διεξαχθεί σε χωμάτινες επιφάνειες από τις 5 έως τις 8 Μαρτίου.
|